Side 72 af 81 FørsteFørste ... 226269707172737475 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,066 til 1,080 af 1207

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #1066
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Af hjertet tak Ougar.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1067
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Jeg er ikke helt landet endnu over gårsdagens CL-semi mellem Real Madrid og Man City.

    .oO(ffs, Ancelotti er 1 fucking legende. Han så endog ret spændt ud under store dele af kampen, men ikke nogen vilde Diego Semione-gestikuleringer iblandet tåbelige Bo H-hop mens han råber, ingen skingre Ståle-skrig der går gennem marv og ben, han tager sig knapt så meget til hovedet med begge hænder, Pep Guardiola-style.
    Han gør 1lig ikke meget mere end at adressere spillere der kommer tæt på det tekniske felt, samt løfte sit venstre øjenbryn som kun han kan gøre det, og så tager Madrid-spillerne sig fucking sammen. More or less).

    C_Ancelotti.jpg

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1068
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Jeg er FOR stadionkarantæner..)
    .o0(Ingen kan nu være i tvivl om at der blandt flere grupperinger på Sektion 12 findes en selvforherligende, selviscenesættende og selvcentreret kultur, som handler om at promovere sig selv frem for at støtte holdet. Jeg har svært ved at finde ord for hvor stor en foragt jeg har for dem, som havde behovet for at ødelægge spillernes og de andre fanafsnits jubel over et mesterskab, der har været tre år undervejs, blot for at prale over for andre hool-typer rundt om i verden. Må det være deres sidste oplevelse i Parken. Nogensinde.)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #1069
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    .o0(Jeg er FOR stadionkarantæner..)
    .o0(Ingen kan nu være i tvivl om at der blandt flere grupperinger på Sektion 12 findes en selvforherligende, selviscenesættende og selvcentreret kultur, som handler om at promovere sig selv frem for at støtte holdet. Jeg har svært ved at finde ord for hvor stor en foragt jeg har for dem, som havde behovet for at ødelægge spillernes og de andre fanafsnits jubel over et mesterskab, der har været tre år undervejs, blot for at prale over for andre hool-typer rundt om i verden. Må det være deres sidste oplevelse i Parken. Nogensinde.)
    Helt enig. Der var mange der løb rundt med deres telefon på banen og skulle have nye billeder til deres arto-profil.
    De minder mig så meget om BØF-typer som jeg ellers har hygget mig lidt over at foragte. Nu har vi så selv en ikke ubetydelig del af dem.
    Men lir mig om der ryger så meget som en 10.000kr bøde eller karantæne afsted efter i dag. Der mangler noget konsekvens og at der statueres nogle eksempler hvis man vil dette til livs og ikke blot se det forværres. Om nædvendigt må man for en periode hyre nogle mere udsmideragtige vagter i stedet for frivillige stewards. Så man rent faktisk er i stand til at fastholde og føre de relevante bort.

  7. #1070
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Trist at se Luther Singh i dag. Han ligner ikke en, der er på vej tilbage.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1071
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Hvad tænker du på v.2

    At løbe ind på banen under medaljeceremonien er tåbeligt. At bruge al sin energi på at buhe, råbe og blive rød i hovedet af raseri over det, frem for at fejre mesterskabet, er lige så tåbeligt. Hvis de gamle stoddere på NC brugte lige så meget af deres energi på holdet, som de gør på de unge stoddere fra S12, så ville der nok være en form for balance alligevel.

  10. #1072
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    At løbe ind på banen under medaljeceremonien er tåbeligt. At bruge al sin energi på at buhe, råbe og blive rød i hovedet af raseri over det, frem for at fejre mesterskabet, er lige så tåbeligt. Hvis de gamle stoddere på NC brugte lige så meget af deres energi på holdet, som de gør på de unge stoddere fra S12, så ville der nok være en form for balance alligevel.
    Jeg var en af de gamle stoddere der buhede af dem. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor vi de seneste år, har lavet en “Brøndby i 00’erne” 1:1 i visse af vores fansegmenter. Vi er seriøst blevet så prol, toppet med baneinvasionen i dag. Vi måler jo ikke bare pik med Brøndbys deslige, vi efteraber dem jo…


  11. #1073
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Hvad med lige at huske proportionerne? Der var 20-30 baneløbersinker, og 34.970-80 på tilskuerrækkerne. At en mere eller mindre samlet NC skal råbe bonderøve mod S12 er helt ude i hampen. Det var grotesk at være vidne til, både sinkeriet på banen og på tribunen.

  12. #1074
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvad med lige at huske proportionerne? Der var 20-30 baneløbersinker, og 34.970-80 på tilskuerrækkerne. At en mere eller mindre samlet NC skal råbe bonderøve mod S12 er helt ude i hampen. Det var grotesk at være vidne til, både sinkeriet på banen og på tribunen.
    Jeg buhede på ingen måde af S12. Følte også de tog afstand. Jeg buhede af dem der løb på banen, om de så var 2 eller 2.000

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1075
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad tænker du på v.2

    20-30????

  15. #1076
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Det var hele SEKTIONEN! LUK LORTET! Jeg talte omkring 20, ja. Idioter, hele bundtet. Men værre var det fandme heller ikke, jesus fucking christ.

  16. #1077
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det var hele SEKTIONEN! LUK LORTET! Jeg talte omkring 20, ja. Idioter, hele bundtet. Men værre var det fandme heller ikke, jesus fucking christ.
    Wow, er du ok? Du ser spøgelser. Hvem snakker om at lukke sektionen? Og hvem her skriver det var hele sektionen? Og uden vi skal gøre det til en tælle-konkurence, jeg tror det var en anelse flere end 20 stk -diplomatisk anslået

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1078
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Wow, er du ok? Du ser spøgelser. Hvem snakker om at lukke sektionen? Og hvem her skriver det var hele sektionen? Og uden vi skal gøre det til en tælle-konkurence, jeg tror det var en anelse flere end 20 stk -diplomatisk anslået
    Jeg er helt ok, tak. Der mangler i min optik et modstykke til den forargelse, der hersker. Så var det VIRKELIG heller ikke værre.

    Men det bliver brugt som et våben mod S12 og hele den fankultur, der også hersker omkring klubben, når nogle stive, kåde, unge tosser fucker op, og det er det jeg reagerer på. Husk nu for helvede bare proportionerne.

    Jeg ser ikke spøgelser. Fra min plads i Parken ser jeg nogle konservative gamle mænd med lommen bare glødende af Tweet-kladder klar til at blive sendt, det øjeblik det (i øvrigt forventede) sker. Slap dog lidt af, siger jeg bare.

  19. #1079
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg er helt ok, tak. Der mangler i min optik et modstykke til den forargelse, der hersker. Så var det VIRKELIG heller ikke værre.

    Men det bliver brugt som et våben mod S12 og hele den fankultur, der også hersker omkring klubben, når nogle stive, kåde, unge tosser fucker op, og det er det jeg reagerer på. Husk nu for helvede bare proportionerne.

    Jeg ser ikke spøgelser. Fra min plads i Parken ser jeg nogle konservative gamle mænd med lommen bare glødende af Tweet-kladder klar til at blive sendt, det øjeblik det (i øvrigt forventede) sker. Slap dog lidt af, siger jeg bare.
    Som taget ud af en tråd på SSO. “Ingen over Alpha!”

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1080
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Virkelig ikke værre? De slog og sparkede på frivillige vagter? Det er fandme ikke ok!

  22. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •