Side 67 af 81 FørsteFørste ... 17576465666768697077 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,005 af 1204

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #991
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    .oO(Gad vide om der kommer et sinkeskriv fra S12/UC holdet hvor de tager afstand fra gårsdagens fejring af spillerne efter et nederlag)
    Tog de sig sammen og hilste på børnene i går?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #992
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Hvem fejrede dem?
    Sektionen sang da i hvert fald sange efter kampen, jævnfør deres velformulerede udtalelse efter FCM hjemme i slutspillet sidste sæson, så må det tælle som at fejre et nederlag.

  4. #993
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0 Virker det overhovedet at lokal politikere står og deler roser/bolcher/balloner ud….

  5. #994
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Sektionen sang da i hvert fald sange efter kampen, jævnfør deres velformulerede udtalelse efter FCM hjemme i slutspillet sidste sæson, så må det tælle som at fejre et nederlag.
    Du mener sange om København og det kommende derby?
    Sidst redigeret af Bubbibjørnen : 23.10.21 kl. 15:08

  6. #995
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Sektionen sang da i hvert fald sange efter kampen, jævnfør deres velformulerede udtalelse efter FCM hjemme i slutspillet sidste sæson, så må det tælle som at fejre et nederlag.
    Ja, hvor er det galt at synge “we love you FC” og hader Vestegnen, op til et derby. Du er jo helt slukket

  7. #996
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Daramy var et figenblad i starten af sæsonen..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #997
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Ja, hvor er det galt at synge “we love you FC” og hader Vestegnen, op til et derby. Du er jo helt slukket
    Jeg beklager at ironien ikke var tydelig nok. Jeg har intet problem med hverken det der foregik efter PAOK eller FCM kampen.

    Men når UC havde et problem med at vi forsøgte at gejle spillerne op efter FCM kampen og inden at de skulle til Randers uden fans og mente at det var en fejring af en tredjeplads. Så må samme opførsel efter et nederlag til PAOK, vel også tælle som en fejring af et nederlag?

  10. #998
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Utroligt at en politi betjent blev nød til med rette at trække sit våben efter gårdsdagens kamp, for at få Brøndby fans væk fra FCK's spillerbus, som de ville angribe med kasteskyts.....hjernedøde idioter)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #999
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Jeg beklager at ironien ikke var tydelig nok. Jeg har intet problem med hverken det der foregik efter PAOK eller FCM kampen.

    Men når UC havde et problem med at vi forsøgte at gejle spillerne op efter FCM kampen og inden at de skulle til Randers uden fans og mente at det var en fejring af en tredjeplads. Så må samme opførsel efter et nederlag til PAOK, vel også tælle som en fejring af et nederlag?
    Hvordan kan du sammenligne håndboldfest-fejring og at støtte sin klub op til et derby? Er du fuld?

  13. #1000
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Hvordan kan du sammenligne håndboldfest-fejring og at støtte sin klub op til et derby? Er du fuld?
    Jeg kan ikke se den store forskel: Begge dele blev gjort med formålet at sætte holdet op til den kommende kamp.

  14. #1001
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    “I første omgang meddelte Mette Frederiksens ministerium, at der ikke var gemt nogle sms'er i systemet.”
    .o0(… hvor har jeg hørt det før?…)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  16. #1002
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Hvad åbenbarede du netop for mit åsyn, din nederdrægtige kætter? Jeg kan fortælle dig, at jeg bestod min teologi-eksamen som en af de bedste i min klasse, har besøgt utallige plejehjem i sognet, og jeg har konfirmeret over 300 folkeskoleelever. Jeg er uddannet i Bibelen og er den bedste sognepræst i hele den danske folkekirke. Du er ikke andet for mig end endnu en kirkegænger. Jeg kan udslette dig med en præcision der aldrig før er blevet set i dette provsti, mærk dig mine ord. Tror du at du kan slippe af sted med at åbenbare den slags profane kommentarer på internettet? Tænk dig om, farisæer. I skrivende stund har jeg kontakt til mit netværk af biskopper rundt omkring i Danmark, og din aktivitet bliver indberettet i kirkebøgerne, så bered dig på Dommedag, synder. En Dommedag der vil fjerne den ynkelige ting du kalder din sjæl. Du ryger lige lukt i Helvede, knægt. Jeg kan være der hvor som helst, når som helst, og jeg kan lyse dig i band på 700 måder og det er bare efter én bøn. Ikke alene er jeg uddannet i både Det Gamle og Det Nye Testamente, jeg har adgang til hele den danske folkekirkes bekendelsesskrifter, og kan bruge dem til at få dig sendt direkte i Helvede, synder. Hvis du blot havde vidst hvilken guddommelig gengældelse din lille ”kloge” kommentar ville forårsage, kunne det være du måske havde ladet være med at tale som slangen i Edens Have. Men det kunne du ikke, det gjorde du ikke, og nu betaler du prisen, din gudsforladte papist. Jeg vil bede til, at Guds straf rammer dig. Du ryger lige lukt i Helvede, knejt.
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1003
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Hvad åbenbarede du netop for mit åsyn, din nederdrægtige kætter? Jeg kan fortælle dig, at jeg bestod min teologi-eksamen som en af de bedste i min klasse, har besøgt utallige plejehjem i sognet, og jeg har konfirmeret over 300 folkeskoleelever. Jeg er uddannet i Bibelen og er den bedste sognepræst i hele den danske folkekirke. Du er ikke andet for mig end endnu en kirkegænger. Jeg kan udslette dig med en præcision der aldrig før er blevet set i dette provsti, mærk dig mine ord. Tror du at du kan slippe af sted med at åbenbare den slags profane kommentarer på internettet? Tænk dig om, farisæer. I skrivende stund har jeg kontakt til mit netværk af biskopper rundt omkring i Danmark, og din aktivitet bliver indberettet i kirkebøgerne, så bered dig på Dommedag, synder. En Dommedag der vil fjerne den ynkelige ting du kalder din sjæl. Du ryger lige lukt i Helvede, knægt. Jeg kan være der hvor som helst, når som helst, og jeg kan lyse dig i band på 700 måder og det er bare efter én bøn. Ikke alene er jeg uddannet i både Det Gamle og Det Nye Testamente, jeg har adgang til hele den danske folkekirkes bekendelsesskrifter, og kan bruge dem til at få dig sendt direkte i Helvede, synder. Hvis du blot havde vidst hvilken guddommelig gengældelse din lille ”kloge” kommentar ville forårsage, kunne det være du måske havde ladet være med at tale som slangen i Edens Have. Men det kunne du ikke, det gjorde du ikke, og nu betaler du prisen, din gudsforladte papist. Jeg vil bede til, at Guds straf rammer dig. Du ryger lige lukt i Helvede, knejt.
    Hehehe, i see what you did there !
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  19. #1004
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Mon pressen kommer til at give københavn sammen behandling som den gav sønderjylland, da sønderjylland stemte på et yderfløjsparti.

  20. #1005
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(bliver sku da fedt at kunne se torsdags NFL kampen i nat uden at skulle op tidligt på job i morgen grundet ferie)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    KMI

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •