Side 58 af 81 FørsteFørste ... 8485556575859606168 ... SidsteSidste
Viser resultater 856 til 870 af 1205

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #856
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    .°o0(dansk fodbold skal ikke tilbage på DR igen. Aldrig!!!)
    .°o0( at der virkelig er nogen, der foretrækker Sæbye og Werge over DR)

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #857
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    .°o0(dansk fodbold skal ikke tilbage på DR igen. Aldrig!!!)
    Sådan er vi jo så forskellige. Nogen foretrækker Werge og Sæby og en reklame for betting og vaskepulver. Jeg vil hellere have Kraul og Muminovic og en TV-avis i pausen


  4. #858
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Farvel til pokalen for i år - Brøndby hehe)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. #859
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Sådan er vi jo så forskellige. Nogen foretrækker Werge og Sæby og en reklame for betting og vaskepulver. Jeg vil hellere have Kraul og Muminovic og en TV-avis i pausen
    Kommenteringen i dag var så dårlig, at jeg næsten foretrækker Werge og Frimanns bodegasnak. Tør, kedelig, ingen indbyrdes kemi, ingen analyser, intet.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #860
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Jeg manglede på ingen måde Werges og Frimanns bodegasnak. Rart med kommentatorer der snakkede fodbold, og ikke kom med alle mulige bøvede kommentarer om hinanden. Træt at viaplays kommentatorer der selv synes de er helt vildt sjove nå de sidder og prøver at være sjove på hinandens bekostninger,
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  8. De følgende 14 brugere er enige:

  9. #861
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Jeg manglede på ingen måde Werges og Frimanns bodegasnak. Rart med kommentatorer der snakkede fodbold, og ikke kom med alle mulige bøvede kommentarer om hinanden. Træt at viaplays kommentatorer der selv synes de er helt vildt sjove nå de sidder og prøver at være sjove på hinandens bekostninger,
    En ting, der bliver ved med at overraske mig er, at jeg ikke engang synes mere, at Werge eller Frimann er blandt de værre kommentatorer på TV3. Bevares, deres indspiste "det handler om os, og det får I ikke lov at glemme"-chitchat er tåkrummende, og det samme er deres bodegaholdninger, der tit lyder mere som resultatet af tre Fernet end tre timers research.

    Men de er bare blevet overhalet af frygtelige Sæbyes skærebrænderstemme, BIF-glæde og ubehagelige karakter, Schwartz' hysteriske skrigeri, Ortveds og Søndergaards selvfedme, Graulunds og Tøftings bedrevidende Real Football Men-selvretfærdigheder og Mølbys LFC-forudintagethed og misantropi og Jon Paghs salvelsesfulde tro på at han er Danmarks toneangivende gravende sportsjournalist. Og ikke mindst af TV3s generelle selvfølelse som den absolut centrale faktor i dansk fodbold, frit svævende over klubber, spillere, fans og forbund, en enhed som der skal stå evig respekt om og hvis ansatte altid vil være det centrale i hvilken som helst udsendelse. Intet er sket, før "Kæp" har givet sin mening om det!!

    Når det er sagt, så synes jeg det er klart nok, at Kraul ikke er bedst i rollen som tv-kommentator. Det bliver lidt, som JoséStardust skrev i skakten i går, "ridebanespringning til OL kl. 7 om morgenen." Eller en hyggelig, uforpligtende hockeykamp i samme stævne. Det skal man godt nok vænne sig til, når man er vant til at kommentatorer opdækker den verden hele tiden og ikke skal tænke på at favne et bredere publikum, som de f.eks. også skal på P3.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #862
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Sådan er vi jo så forskellige. Nogen foretrækker Werge og Sæby og en reklame for betting og vaskepulver. Jeg vil hellere have Kraul og Muminovic og en TV-avis i pausen
    Ja, jeg ved godt, det kan lyde vildt spøjst - men når jeg vil se fodbold, vil jeg underholdes. Werge og Frimann er underholdende. De brænder for fodbolden, de har det sjovt, og de nyder hinandens selskab, og det kan man mærke. Der er kemi! Er alle analyser så lige i skabet eller gravet frem med den fineste pincet? Nej, bestemt ikke! Men den slags får jeg til overflod dækket af glimrende Mediano, der både med sin optakt og nedtakt nørder max på den gode måde. Og når der så er kamp, så er det at slappe af og nyde og lade sig forarge og gribe af spillet i stedet for DR's kedelige take på det. Kraul er en fin og virkelig dygtig fyr (kender ham særdeles perifert), og TV-Avisen er min gamle arbejdsplads - så ikke et ondt ord om de to. Men underholdende er altså ikke det prædikat, jeg ville putte på den pakkeløsning.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #863
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ja, jeg ved godt, det kan lyde vildt spøjst - men når jeg vil se fodbold, vil jeg underholdes. Werge og Frimann er underholdende. De brænder for fodbolden, de har det sjovt, og de nyder hinandens selskab, og det kan man mærke. Der er kemi! Er alle analyser så lige i skabet eller gravet frem med den fineste pincet? Nej, bestemt ikke! Men den slags får jeg til overflod dækket af glimrende Mediano, der både med sin optakt og nedtakt nørder max på den gode måde. Og når der så er kamp, så er det at slappe af og nyde og lade sig forarge og gribe af spillet i stedet for DR's kedelige take på det. Kraul er en fin og virkelig dygtig fyr (kender ham særdeles perifert), og TV-Avisen er min gamle arbejdsplads - så ikke et ondt ord om de to. Men underholdende er altså ikke det prædikat, jeg ville putte på den pakkeløsning.
    Jeg er enig i, at de to på DR var tørre som pap. De forsøger at være lidt mere faglige, men når de så undrer sig over at Falk skiftes ud lige før straffesparkskonkurrencen (for han må da være kandidat til at sparke), så bliver dette billede altså totalt ødelagt. Werge og Frimann har fantastisk kemi, men I mine øjne er de blot nogle pauseklovne. Werge med sin håbløse humor og Frimann som skal være eksperten, men som helt ærligt har meget lidt forstand på tingene. Og så er jeg helt absurd træt af især Frimanns evige trang til at finde kontroversielle situationer især straffespark. Men i forhold til så meget andet TV3+ tilbyder, så er det jo ikke så slemt endda.

    Jeg foretrækker dog DR. Måske mest af alt for at blive fri for en million reklamer og latterlige sidelinjereportere.
    Sidst redigeret af k@sper : 18.12.20 kl. 14:43 Årsag: stavefejl

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #864
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at de to på DR var tørre som pap. De forsøger at være lidt mere faglige, men når de så undrer sig over at Falk skiftes ud lige før straffesparkskonkurrencen (for han må da være kandidat til at sparke), så bliver dette billede altså totalt ødelagt. Werge og Frimann har fantastisk kemi, men I mine øjne er de blot nogle pauseklovne. Werge med sin håbløse humor og Frimann som skal være eksperten, men som helt ærligt har meget lidt forstand på tingene. Og så er jeg helt absurd træt af især Frimanns evige trang til at finde kontroversielle situationer især straffespark. Men i forhold til så meget andet TV3+ tilbyder, så er det jo ikke så slemt endda.

    Jeg foretrækker dog DR. Måske mest af alt for at blive fri for en million reklamer og latterlige sidelinjereportere.
    Vi er - som sædvanligt - ret enige :) Jeg foretrækker blot pauseklovne til selve kampen (hvor jeg godt selv kan se, hvad der foregår :)), og så analyserne i det lange radioformat. Når sidelinjereporterne kommer på, tuner jeg mentalt ud. Og så bør jeg for mit blodtryks skyld nok holde op med at se interviews med Kvist uanset kanal eller reporter ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. #865
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg foretrækker dog DR..
    Ja, jeg må erklære mig uenig med - indtil videre - stort set alle.

    Jeg foretrækker ikke bare DR, fordi alt andet er møg på den eller anden måde Jeg synes rent faktisk, at det var rigtig godt, og lige præcis sådan kommentering bør være. Behageligt at lytte til, velformuleret, nøgternt, oprigtig interesseret i at se en god fodboldkamp for fodboldens skyld og meget andet. Rart, behageligt, godt.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------


  17. #866
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0 Hvor må det være ulidelig hårdt for vores kære anfører ikke at kunne se sine børn...

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-an...-der-var-graad

    Ja fodboldspillere er ellers ret så priviligerede med nogle muligheder os almindelige mennesker kun kan drømme om. Men når alt kommer til alt så er familien det vigtigste vi har....

  18. #867
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(... nu har vi hørt nok om amerikanske presidenter...)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #868
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0( Det er sku da meget lækkert med det nye arbejdssystem på mit arbejde, hvor jeg arbejder lidt længere hver dag, men så har en ugentlig fridag hver 14 dag )
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. #869
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    .o0(... nu har vi hørt nok om amerikanske præsidenter...)
    Enig, men...

    .o0(fandme et sløjt udvalg af præsidentkandidater de har i så gigantisk et land)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #870
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Enig, men...

    .o0(fandme et sløjt udvalg af præsidentkandidater de har i så gigantisk et land)
    .o0(... imponerende dårligt... hvis man selv skulle have tænkt sig til to ringest mulige kandidater, efter 2012, var man aldrig kommet på trump og en dement...)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •