Side 41 af 82 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 1219

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(hvis de ikke mere vil have noget med os at gøre, slipper vi måske for at overtage flere af deres lortespillere og -trænere)


  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0( Farum away og at være -> Sammen med drengene på tribunen, hvem gider ligge derhjemme under dynen, når man kan stååååååååå og synge højt for FCK !!! )
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    .oO(hvis de ikke mere vil have noget med os at gøre, slipper vi måske for at overtage flere af deres lortespillere og -trænere)
    Æhh, hvor kommer den svada lige fra?

  5. #604
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Æhh, hvor kommer den svada lige fra?
    Svadaen fra Malmø kommer nok fordi de stadig er mopsede over den behandling de har fået af politiet herhjemme. Udover det så har Brøndby og Malmø vist en eller anden form for samhørighed ligesom nogle FCK fans har det med fans fra Helsingborg (hvilke de også hader i Malmø).

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Tænk hvis Mussis ikke er god? eller løsningen på alle vores nuværende problemer som han oftest bliver omtalt som herinde... Jeg magter ikke 2 x Migrænesæson i træk :(

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Hvad tænker du på v.2

    ... sagen omkring Se & Hør!

    Det Se & Hør har gjort er ulovligt - ingen tvivl, men hvorfor fokuseres der ikke på, hvilke problemer Nets står overfor? I min verden, så er det langt værre hvad der har foregået hos Nets, da man "næsten" ville forvente den slags metoder fra Se & Hør.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #607
    BigDumbFate Slettet

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Men den pågældende "stikker" har jo ikke være ansat hos NETS men hos en af Nets underleverandører.

    Så der er formentlig en hel del firmaer der har et problem hvis det er sandt alt det der bliver gravet frem nu.

  11. #608
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Men den pågældende "stikker" har jo ikke være ansat hos NETS men hos en af Nets underleverandører.

    Så der er formentlig en hel del firmaer der har et problem hvis det er sandt alt det der bliver gravet frem nu.
    Det er jo UMANERLIG svært at beskytte sig 100% mod medarbejdere, der misbruger data. Og det gælder jo ALLE organisationer.

    Bare se hvordan Snowdon fik fisket data med ud fra NSA.

    I enhver organisation findes der jo TONSVIS af mennesker, der uden de store problemer kan fiske "hemmelige" data ud om firmaets kunder. Nogle af medarbejderne SKAL jo have adgang til data. Jeg sidder f.eks. og laver modeller ud fra vores kundedata og kundeopførsel, så jeg er jo nødt til at kunne læse de data. Man kan jo så forsøge at minimere risikoen med adgangskontroller og stikprøver og logning og anonymiseringer osv. men i bund og grund, så er du jo nødt til at stole på dine medarbejdere. Jeg har f.eks. skrevet under på, at jeg ikke vil misbruge data på mit arbejde om vores kunder. Jeg kunne jo sagtens gøre det, men hvis jeg blev opdaget, så fik jeg aldrig et job igen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #609
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af BigDumbFate Se meddelelser
    Men den pågældende "stikker" har jo ikke være ansat hos NETS men hos en af Nets underleverandører.

    Så der er formentlig en hel del firmaer der har et problem hvis det er sandt alt det der bliver gravet frem nu.
    Det min anke blot går på er, at Se & Hør er et sensationsblad som vil gøre hvad som helst, for at indhente materiale til historier. Det er at Nets / IBM åbenlyst har et system, hvor persondata nemt kan blive udnyttet, bør være en større historie for medierne (om ikke andet den seriøse del).

    Ligesom det må være i den almene danskers interesse, at vores persondata beskyttes bedre.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #610
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Det min anke blot går på er, at Se & Hør er et sensationsblad som vil gøre hvad som helst, for at indhente materiale til historier. Det er at Nets / IBM åbenlyst har et system, hvor persondata nemt kan blive udnyttet, bør være en større historie for medierne (om ikke andet den seriøse del).

    Ligesom det må være i den almene danskers interesse, at vores persondata beskyttes bedre.
    Der er et interessant blogindlæg vedrørende dette i Version2 http://www.version2.dk/blog/man-faar...-betaler-58141

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #611
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad tænker du på v.2

    0-3 Hvad faen skete der lige der?!!?

  18. #612
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvad tænker du på v.2


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #613
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Burde vi have forlangt "Ståle på Banen, vi vil ha Ståle på banen"??
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  21. #614
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    353

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Jeg tænker at spillerne bør kræve mere i løn, og ellers må de strejke.

    Næ ikke første del alligevel, de kan bare fise direkte i strejke.

    Stadig bitter
    - We'll Sing on our own! -

  22. #615
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(… og jeg troede ellers ikke, der var planlagt nogen markering for tiårsjubilæet for Gorica)

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •