Side 59 af 81 FørsteFørste ... 9495657585960616269 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1205

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0( Det er sku da okay lige at have 14 dages ferie og så lige føje en Superbowl næste søndag ind i ferieplanerne )
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #872
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Der har været en flere medfans der igennem de senere år her på sidelinien har givet udtryk for at de har savnet at have Bøf med fremme omkring mesterskabet... Gad vide hvordan de har det i disse dage?)


  4. #873
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Sætningen: “frisører og andre liberale erhverv” optræder hele tiden i medierne. Gad vide om redaktionerne og politikerne kender til andre liberale erhverv. Bare sådan for variationens skyld?

    MCN

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #874
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Hvis FCK vinder over FCN, og AGF får point mod BØF på søndag, skal vi ikke længere bekymre sig om andre resultater end vores egne, hvis den skal stå på Champions League i Parka Hell til efteråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #875
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Anti-jinx, anti-jinx, anti-jinx.....
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #876
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(... kunne man ikke gøre det nye krav om bordreservation permanent. Det kræver lidt mere planlægning, men det er ikke svært at booke bord online, mens man sover til liverpool - real. Så er man sikret bord på øl-baren efter restaurant besøget, også når man er et lille selskab. Og endeligt er der den lille bonus, at de amerikanske fastfood kæder brokker sig hvilket er lettere komisk. Det overlever vi nok.)

  10. #877
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    .o0(... kunne man ikke gøre det nye krav om bordreservation permanent. Det kræver lidt mere planlægning, men det er ikke svært at booke bord online, mens man sover til liverpool - real. Så er man sikret bord på øl-baren efter restaurant besøget, også når man er et lille selskab. Og endeligt er der den lille bonus, at de amerikanske fastfood kæder brokker sig hvilket er lettere komisk. Det overlever vi nok.)
    Der er gevaldig forskel på restaurationer og cafeer. Cafebesøg for mig er impuls når jeg er i gågaden, mens restaurationsbesøg er planlagte.
    Øvre C'er

  11. #878
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Der er gevaldig forskel på restaurationer og cafeer. Cafebesøg for mig er impuls når jeg er i gågaden, mens restaurationsbesøg er planlagte.
    Du kan stadig få din spontane fadøl ude i solen på sankt hans torv. Bare rolig.

  12. #879
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Gad vide, hvordan VSTGN reagerer, hvis Andreas Christensen udelukkes fra EM, fordi han spiller i Chelsea, og Zanka bliver udtaget som erstatning..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #880
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0( Godt at Super League ser ud til ikke at blive en realitet, fordi det havde været en katastrofe for fodbold generelt verden over, hvis den havde blevet til noget )
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #881
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    .o0( Godt at Super League ser ud til ikke at blive en realitet, fordi det havde været en katastrofe for fodbold generelt verden over, hvis den havde blevet til noget )
    .o0(... ESL foreslaget bekræfter hvad vi allerede vidste om dybe kulturelle forskelle mellem USA og europa i forhold til sport. Det er ud over deres fatteevne for at små 10000 gider at møde op til en 3. Divs kamp i regnvejr visse steder i europa. Uanset hvor mange gange man siger det sker, så forstår de det ikke. )

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    .o0(... ESL foreslaget bekræfter hvad vi allerede vidste om dybe kulturelle forskelle mellem USA og europa i forhold til sport. Det er ud over deres fatteevne for at små 10000 gider at møde op til en 3. Divs kamp i regnvejr visse steder i europa. Uanset hvor mange gange man siger det sker, så forstår de det ikke. )
    .
    Ha, ha. Det har du sikkert ret i. Men det er vel én af mange forskelle, der tydeliggør sig disse år.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #883
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hvad tænker du på v.2

    At Jess forhåbentlig snart er et lige så dødt projekt som European Super League.

    Fuck ud af min klub.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #884
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    264

    Re: Hvad tænker du på v.2

    F.C. Københavns træner må aldrig sige den slags vrøvl så længe titlen ikke er matematisk 100% umulig:

    " (...)så må vi nikke over mod modstanderne og sige, at de er bedre end os i dag og tillykke med guldet og alt muligt andet, lyder det fra FCK-træneren."

    Det er simpelthen ikke godt nok. Thorups retorik er generelt set pinlig og lyder som noget, der ville passe fint til en træner for Viborg eller Silkeborg.
    Sidst redigeret af Hjaltees#1 : 23.04.21 kl. 05:27
    "Styrken ved FCK er, at det hele er så indgroet" /Thomas Kristensen
    Hjaltees#1's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #885
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Hjaltees#1 Se meddelelser
    F.C. Københavns træner må aldrig sige den slags vrøvl så længe titlen ikke er matematisk 100% umulig:

    " (...)så må vi nikke over mod modstanderne og sige, at de er bedre end os i dag og tillykke med guldet og alt muligt andet, lyder det fra FCK-træneren."

    Det er simpelthen ikke godt nok. Thorups retorik er generelt set pinlig og lyder som noget, der ville passe fint til en træner for Viborg eller Silkeborg.
    Hvis man ikke allerede ved ansættelsen af Thorup mente, at han var den forkerte mand, så stod det da klart, da han efter blot ni runder af ligaen (hvoraf han selv havde stået i spidsen de seneste to (som holdet tabte)) begyndte at tale om en mellemsæson. To kampe, og så sender han sådan et signal om svaghed og manglende tro på sig selv og holdet. Det har intet med FCK at gøre.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •