Side 63 af 82 FørsteFørste ... 13536061626364656673 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 1218

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(havde det været en dansk angriber, det blev begået imod, havde "der var jo faktisk kontakt, to gange endda" formentlig nemmere fået ørenlyd)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #932
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Jeg ser ikke noget modsætningsforhold i på den ene side at undre sig over de få, men meget insisterende, personer, der giver udtryk for at være imod landsholdet og den folkelige opbakning, og på den anden side ikke være blæst bagover af landsholdets præstation. Jeg rummer selv begge synspunkter. Jeg følger landsholdet og ønsker, at det går dem godt. Jeg synes, at de gjorde det hæderligt til EM, men heller ikke mere. Jeg forstår dog ikke de mennesker, der føler et stort behov for at delagtiggøre omverden i deres opposition til alt, der har med med landsholdet at gøre.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #933
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg ser ikke noget modsætningsforhold i på den ene side at undre sig over de få, men meget insisterende, personer, der giver udtryk for at være imod landsholdet og den folkelige opbakning, og på den anden side ikke være blæst bagover af landsholdets præstation. Jeg rummer selv begge synspunkter. Jeg følger landsholdet og ønsker, at det går dem godt. Jeg synes, at de gjorde det hæderligt til EM, men heller ikke mere. Jeg forstår dog ikke de mennesker, der føler et stort behov for at delagtiggøre omverden i deres opposition til alt, der har med med landsholdet at gøre.
    Hvis det er mig du henviser til, så har jeg intet behov for at nedgøre landsholdet. Det har været en fantastisk slutrunde med nogle uforglemmelige øjeblikke. Vi har fået et rigtig godt landshold som dog stadig har lidt vej til de allerbedste.

    Det der irriterer mig og som gjorde at jeg skrev mit indlæg er alle de “nye” fodbold fans/eksperter som er kommet til hen af vejen og som kastet om sig med alverdens beskyldninger til højre og venstre og hvor uretfærdigt det var vi røg ud. Og der er ikke så meget andet at sige at vi tabte til et bedre hold med mere kvalitet og flere kræfter end os - det kan man vel godt sige uden at man pludselig hader alt omkring landsholdet.

    Folk går helt op i limningen over straffesparket - der var kontakt (den var minimal) - folk glemmer at Damsgaard åbenlyst prøvede at filme sig til et straffespark imod Rusland

    2 bolde på banen - det er et dommerskøn om det har indflydelse på spillet - han vurderede at alle på banen var helt klar over hvilken bold der var i spil

    Laser pennen ved straffesparket - hamrende dårlig stil - men han pillede nu engang sparket og var uheldig med ikke at få den bokset ud til siden

    Så tilbage til min oprindelige pointe…. Vores spillere har været hamrende dedikerede, fokuserede og professionelle under hele slutrunden og har gjort os stolte og givet os nogle fantastiske øjeblikke som vi vel ikke har oplevet siden 92/98. Men hvor irriterer det mig at 95% af befolkningen skal være en flok dårlige tabere. Vi døde med støvlerne på i en fantastisk kulisse - vi mødte bare et bedre hold. Længere er den imo egentlig ikke….

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #934
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Folk går helt op i limningen over straffesparket - der var kontakt (den var minimal) - folk glemmer at Damsgaard åbenlyst prøvede at filme sig til et straffespark imod Rusland

    2 bolde på banen - det er et dommerskøn om det har indflydelse på spillet - han vurderede at alle på banen var helt klar over hvilken bold der var i spil

    Laser pennen ved straffesparket - hamrende dårlig stil - men han pillede nu engang sparket og var uheldig med ikke at få den bokset ud til siden
    Når alt kommer til alt så mødte Danmark et langt bedre hold - både på papiret og på dagen og når man så alligevel er så tæt på straffesparkskonkurrence, så forstår jeg godt den kæmpe ærgrelse, som jeg også deler. Det burde da heller ikke være så svært at sætte sig ind i det. Havde det været et derby og Hedlund fik tilkendt sådan et straffespark ville der være mindst fem sider herinde i kamptråden (og jeg ville have skrevet en roman om hvor elendig dommeren er). Hvis der så samtidig havde været en ekstra bold på banen og Grabara var blevet lyst i øjnene kort før straffesparket tror jeg Sideliniens server ville gå ned.


  8. #935
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Når alt kommer til alt så mødte Danmark et langt bedre hold - både på papiret og på dagen og når man så alligevel er så tæt på straffesparkskonkurrence, så forstår jeg godt den kæmpe ærgrelse, som jeg også deler. Det burde da heller ikke være så svært at sætte sig ind i det. Havde det været et derby og Hedlund fik tilkendt sådan et straffespark ville der være mindst fem sider herinde i kamptråden (og jeg ville have skrevet en roman om hvor elendig dommeren er). Hvis der så samtidig havde været en ekstra bold på banen og Grabara var blevet lyst i øjnene kort før straffesparket tror jeg Sideliniens server ville gå ned.
    Der er forskel på at møde ægte brøndby og landsholdsbrøndby :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  10. #936
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(At 170 kroner er meget for en billet til en kvalifikationskamp til den europæiske tredje division mod et sekundahold, hvis hjemmebane får Gentofte Stadion til at ligne en heksekeddel - ikke mindst, når man i forvejen har købt sæsonkort)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #937
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Lidt øv at det hele er slut i aften (EM) men sådan er livet jo, og om en uges tid gælder det Løverne igen)
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #938
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(det er mærkeligt at sidde med en følelse af at gårsdagens EM-finale fik den rigtige taber, nærmere end den rigtige vinder.)

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #939
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(altså, vedr. den der massør ...:)




  17. #940
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0 (hvor er det imponerende at vi kan sælge 17.000 sæsonkort i en krisetid…)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #941
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(man ved, det er blevet hårde tider for tvangsoptimismen, når folk begynder at tweete om at vi jo "er ubesejrede" efter to uafgjorte hjemme mod en hold fra nedrykningsspillet og en oprykker, samt en pligthjemmesejr i kvalen til en nyopfundet europæisk trediedivision)

  20. De følgende 2 brugere er enige:
    KK, MCN

  21. #942
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    .oO(man ved, det er blevet hårde tider for tvangsoptimismen, når folk begynder at tweete om at vi jo "er ubesejrede" efter to uafgjorte hjemme mod en hold fra nedrykningsspillet og en oprykker, samt en pligthjemmesejr i kvalen til en nyopfundet europæisk trediedivision)
    .o0(… det kunne være den gode gamle 90er nedreC ironiske distance der støves af…)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #943
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    .o0(… det kunne være den gode gamle 90er nedreC ironiske distance der støves af…)
    Ikke i det tilfælde, der lige udløste det. Det var skam klassisk "Der er for mange, der er negative"-prædiken.
    Og man skal da bare fyre den af ... hvis man ikke bare selv kan være optimistisk og håbefuld og tro, man er det med god grund.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #944
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(Hold kæft, hvor er Thorup egentlig den mest grå omgang leverpostej som træner.. Han er åbenbart ikke særligt god til mandskabsbehandling, som Hjulmand åbenbart er, men han er ikke Hyballa-dårlig. Han har ikke et klart spilkoncept, som Ståle havde, men han er ikke i stand til at skabe dynamisk fodbold à la FCN. Han kan ikke hidse sig op som Glen på sidelinien, men han kan heller ikke være lige så stillesiddende som Flemming P. Han kan ikke finde ud af at få spillerne til at kæmpe, som David Nielsen kan, men omvendt kan han heller ikke få spillerne til at give op over for klubben, som Hyballa kan. Han kan for fanden ikke engang finde ud af at være ordentligt skaldet som Ståle, men kan heller ikke have hår som Bo Henriksen.)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #945
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Hvad tænker du på v.2

    At se fc spille pt (fx aftenens con kamp) er ligesom at se et interview med Thorup…kedeligt og intetsigende!
    Imod moderne stemningsdiktatur

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •