Side 77 af 81 FørsteFørste ... 276774757677787980 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,155 af 1205

Emner: Hvad tænker du på v.2

  1. #1141
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-straf/9468043

    Dortmund kampen uden udebanefans, kl 14, eller helt uden tilskuere….
    Den demonstration er fuldstændig tåbelig.

    Jeg vil have endnu en magisk europæisk aften i den sidste CL kamp. Ikke andet….
    Jeg er enig i, at den varslede demonstration er tåbelig. Men den er lovlig, og den der udmelding bevæger sig mod kanten af sindelagskontrol man ser i mere autoritære regimer. Og det bryder jeg mig ikke om.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1142
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    290

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-straf/9468043

    Dortmund kampen uden udebanefans, kl 14, eller helt uden tilskuere….
    Den demonstration er fuldstændig tåbelig.

    Jeg vil have endnu en magisk europæisk aften i den sidste CL kamp. Ikke andet….
    Hvad der er endnu mere tåbeligt er at politiet mener man kan retfærdiggøre at påføre FCK en straf med kæmpe sportslig og økonomisk betydning (millionklassen jo) pga tidligere episoder med et andet holds fans som den skyldige part. Jeg er sikker på at hvis der kommer ballade i Brøndby på søndag så det fordi brøndbyfans ønsker at angribe en den lovligt anmeldte demonstration.

    Derudover kan det simpelthen ikke passe at fokus skal være på hvorvidt det provokerende at FCK-fans vælger lovligt at samle sig 1,5km fra stadion flere timer før kampen for at udøve sin grundlovssikrede ret. Fokus burde i stedet være på dem der skulle have intention om at angribe en sådan demonstration. Alt andet er da et totalt knæfald. Du ser da heller ingen kritisere brøndbyfans for at være på Vesterbro når der er derby i Parken? Og FCK-fanen der har spillertrøje på i B-toget på kampdag har vel heller ikke egenskyld i hvis han bliver overfaldet. Trods alt.

    Synes efterhånden politiet er gået i selvsving med deres ingriben i hvornår og hvordan fodboldklubber må drive deres virksomhed. Håber og tror dog på at både UEFA og klubberne vil afvise politiet såvidt muligt og så må politiet jo passe deres arbejde om de vil det eller ej. Både på søndag og når Dortmund kommer til København (hvilket de gør uanset om de må komme på stadion).

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Man må mene hvad man vil om demonstrationen, men det er en grundlovssikret ret og i den forbindelse synes jeg godt nok politiets udmelding er rystende. Nok er det FCK-fans der vil demonstrere, men hvordan i alverden kan det retfærdiggøres at man straffer klubben og alle andre, hvis der opstår ballade? Er vi ude i, at politiet ikke kan sikre borgernes ret til at forsamle sig og ytre sig, når det er fodboldfans? Selv hvis demonstrationen ender i det rene hooliganopgør, hvorfor i alverden skal jeg og alle mulige andre, der intet har at gøre med det, så straffes? Hvorfor skal klubben straffes? Hvad er det man håber på at opnå med det udover at straffe for at straffe?
    Et andet spørgsmål er hvad man så har i sinde at gøre, hvis der dukker moddemonstranter op og starter ballade? Bliver vi så stadig straffet?
    Og til sidst må man under sig over, at politiet ikke får fat i dem der evt. laver ballade til demonstrationen fremfor at straffe alle efterfølgende – inklusiv en stor del, der ikke deltager i demonstrationen.

    Uden det skal blive et glidebaneargument, så er det heller ikke en særlig rar præcedens at sætte. Hvad bliver konsekvensen så, hvis fodboldfans eksempelvis demonstrerer mod politiet?

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Det er i hvert fald interessant at tænke tilbage på, hvor mange ressourcer man brugte på adskillige gange at forsvare en vis partileders ret til at demonstrere sin ytringsfrihed.

    Når det er sagt, håber jeg virkelig, at demo-deltagerne holder deres sti ren som en barnenumse - også hvis de bliver provokeret eller angrebet af Brøndby-fans.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1145
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,219

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Tænker på kampen senere i Parken imod FCM, fordi hvis FC vinder så er det jo ganske godt og vi er i top 6 igen, et uafgjort resultat er bare status Q, men derimod et nederlag vil sende os mere væk fra top 6 og tættere på bunden...
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1146
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Hvorfor skulle vi dog igennem den frygteligt lange tid med Thorup, inden vi fik Neestrup.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #1147
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Kan vi ikke få Mette Mor til at lave en corona/influenza nedlukning de næste to måneder så man slipper for alle de “hyggelige” julearrangementer?
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1148
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Hvis sundhedsstyrelse vil have flere end 15% af forældre til at vaccinere sine børn, så skal de lade være med at bruge arguementet om at “man skal vaccinere børn for at beskytte bedsteforældre” som hoved arguement.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  16. #1149
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Dem der kender mig ved hvor meget jeg ikke kan udstå Bøf.
    Men Niels Frederiksen kan jeg sku egentlig meget godt lide når jeg lige tænker mig lidt om….
    Ved ikke præcis hvad der gør det - men synes han fremstår som et behageligt væsen….


  17. #1150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Vi skal til februar for første gang i klubbens historie spille venskabs-/træningskamp mod Brøndby. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, hvorvidt det er skandaløst, eller om det er en passende ydmygelse, at vi tilsyneladende nu blot ser dem som endnu et middelmådigt Superliga-hold at bruge som opvarmning...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1151
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(aktionfilm var bedre i 90erne…)
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1152
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .o0(Hvor er det hjernedødt som Marrokanske “fans” har travlt med at hærge forskellige europæiske byer efter deres VM kampe. Tænk engang hvad der vil ske når/hvis de taber til Frankrig…)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1153
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Hvad tænker du på v.2

    .oO(er der andre, der lytter til mange engelske fodboldpodcasts på Spotify, der har på fornemmelsen, at Sara Margren fra bold.dk er ivrig efter at sælge os et Samsung-tv?)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1154
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    .oO(er der andre, der lytter til mange engelske fodboldpodcasts på Spotify, der har på fornemmelsen, at Sara Margren fra bold.dk er ivrig efter at sælge os et Samsung-tv?)
    Hos mig, er det Per Stig Møller der vil sælge mig en kopi af sin bog ��
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  26. #1155
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Hvad tænker du på v.2

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    .o0(Hvor er det hjernedødt som Marrokanske “fans” har travlt med at hærge forskellige europæiske byer efter deres VM kampe. Tænk engang hvad der vil ske når/hvis de taber til Frankrig…)
    Som man frygtede - 14 årig død efter uroligheder….

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samf...ankrig/9551621

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 255
    Sidste Meddelelse: 14.01.24, 10:18
  2. Hvad tænker du lige nu?
    By giggs in forum Diverse
    Svar: 784
    Sidste Meddelelse: 09.05.10, 15:28
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15
  5. Hvad tænker du på?
    By Woody II in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.07.06, 16:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •