... hvor uhyggeligt det er at det her sker foran næsen på os alle. Og Europas politikere stadig tror, at USA er vores ven... We are all fucked!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_2025
Sidst redigeret af Devil : 07.07.24 kl. 12:22
... hvor meget mere jeg glæder mig til vores udekamp den 22. mod Lyngby end EM-finalen.
2920, 95005, Boulevardigan, d-man, DaneX, FCKrogh, Kenney, Livsnyder004, peterandreasen, Smount, Stegger, ZFDK
Hvor ville det være rart hvis folk kunne holde til højre på vej ud af lufthavnen, så os løbere kunne få en bane at løbe i.
Thomas Delaney.
At det er ret sjovt, at AaB's nye træner hedder Menno og klubben kaldes "De røde".
.o0( Superliga start for Løvernes vedkommende i aften )
Efter jeg i dag modtog en mail fra FCK - En hilsen til dig fra Lauesen og Smith-Nielsen - hvori der intet står om vores ambitioner.
Det sammenholdt med at jeg så Nees udtale at vi skal være klar til at få 3 point bla bla bla - sig mig engang, har vi smidt ambitionerne? Jeg synes ikke jeg ser guld værende det eneste der gælder denne sæson.
Er det bare mig der tænker på om vi mon har de samme ambitioner som vi altid har haft? Eller har vi skruet lidt ned for retorikken?
God kamp i aften! FORZA FC
Man bliver klogere hver dag, nu har jeg gået i 52 år uden nogen anelse om at virak havde en anden betydning end ballade. Tak sidelinien!
Tredje afsnit:
"Vi er ivrige efter at revanchere os på fodboldbanen, og I kan regne med, at vi fra første til sidste fløjt vil jagte det danske mesterskab. Pokalerne skal hjem igen i sommeren 2025."
.oO(Det er hårdere end man skulle tro at udpege de samme 25 æsler som sidst til et par opreklamerede venskabskampe)
.o0( er man som FCK fan tilfreds med at Lyngby røg ud af pokalen til Frem?)
.o0( Så er der sku da NFL sunday tilbage i aften, og det kan igen heldigvis ses på dansk tv....lækkert ! LETS GOOOOOO )
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)