.o0(Hvis BØF ikke kommer med i slutspillet i år og næste år, og Divisionsforeningen laver en ordentlig kampkalender, slipper vi for BØF-fans i Parken helt frem til 2025..)
.o0(Hvis BØF ikke kommer med i slutspillet i år og næste år, og Divisionsforeningen laver en ordentlig kampkalender, slipper vi for BØF-fans i Parken helt frem til 2025..)
.o0( Superliga forårs start i dag for Løverne - Come on FC )
.oO(Claus Thomsen og HyperCube har godt lavet et nummer på folk, hvis de kan være dybt skuffede en dag hvor Kbh vinder og Brøndby taber, og det ikke engang har at gøre med at det netop er til guldkonkurrenten)
.o0(Jeg har en voksende mistanke om at 3 kommer til at blive den nye trøjesponsor på de næste FCK-trøjer fra årsskiftet.)
.o0(roskilde festival er ikke den rock festival det plejede at være)
.oO(det siger mest om TV3, at Discovery under Troels Henriksens ledelse i flere år har leveret en dækning af superligaen, der er nede på jorden og mindre drevet af dagsordener end konkurrentens)
.o0( Hvad mon der blev af den der Casablanca Narko sang som S12 lagde op på sociale medier før forårssæsonen startede… Synes ikke jeg har hørt den på stadion endnu…)
.o0(… jeg var gået boomer amok på ungdommens manglende sans for kvalitet, hvis det danske tiktok bidrag til melodigranprix var gået videre…)
.o0(...God Neurofibromatose type 1-opmærksomhedsdag...
Sundhed.dk
https://www.ctf.org/news/today-is-wo...-awareness-day)
/J!, CF13 Anders, Dylan, Garneren, Hjaltees#1, kalif, ZFDK
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)