Se afstemningsresultater: Hvem skuffede mest?

Stemmeafgivere
118. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brasilien

    89 75.42%
  • Costa Rica

    1 0.85%
  • Elfenbenskysten

    2 1.69%
  • England

    30 25.42%
  • Holland

    28 23.73%
  • Japan

    0 0%
  • Kroatien

    5 4.24%
  • Mexico

    6 5.08%
  • Paraguay

    1 0.85%
  • Polen

    16 13.56%
  • Serbien & Montenegro

    17 14.41%
  • Sverige

    24 20.34%
  • Sydkorea

    1 0.85%
  • Tjekkiet

    39 33.05%
  • Andre

    2 1.69%
Multiple Choice Poll.
Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Hvem er VMs største skuffelse?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Hvem er VMs største skuffelse?

    Hvem har skuffet mest i VM 2006? Mine tre bud er i prioriteret rækkefølge:


    Sverige
    Hverken spillemæssigt eller resultatmæssigt nåede de det, de selv og andre havde råbt op om, at de kunne. "Sverige kan blive verdensmestre" og "Sveriges angreb er måske det bedste i verden" og så videre. Man så det aldrig, og mod tyskerne i 1/8-finalen blev de reelt splittet ad i turneringens måske mest ensidige kamp, hvor der var enorm klasseforskel på de to hold.

    England
    Turneringens kedeligste hold - med afstand. Fra et land, der møder op til VM med spillere som Lampard, Gerrard, Beckham, Rooney og Owen kan man godt tillade sig at forvente gode kampe. De kom aldrig, bortset fra i en halvleg mod de svage svenskere - som England så oven i købet tillod at komme tilbage i kampen og få uafgjort.

    Holland
    Et par udmærkede sejre i gruppespillet, men ellers ikke noget spillemæssigt indtryk af nogen særlig positiv art. Slet ikke i forhold til forventningerne fra et hold, som trods alt havde vundet en vanskelig kval-gruppe med Tjekkiet og Rumænien ganske suverænt. Den skandaløse optræden og dårlige præstation mod Portugal giver også et kedeligt eftermæle for Holland i VM 2006.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Dommerne

    manglende linie, manglende forståelse for basale regler og manglende fornemmelse for spillets gang.
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: Hvem er VMs største skuffelse?

    Brasilien
    Mødte selvfede op i forventning om at pokalen faktisk var vundet, men kunne intet da de først skulle. Deres opfordring til dommerne om fair play lige for dem viser lidt om mentaliteten.

    England
    Vel ikke nogen egentlig skuffelse. De har trods alt ikke vist noget i en menneskealder nu, men formåede alligevel at undergå alle i underholdning.

    Tjekkiet
    Jeg havde forventet meget af tjekkerne, men en mat og lad indstilling mod Ghana kostede, og så kunne de ikke overkomme italienerne da de galdt.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Hvem er VMs største skuffelse?

    Brasilien - fordi en flok verdensstjerner kun formaaede at i korte glimt vise sin styrke, uheldigvis var det mod et ellers herligt spillende Ghana som saa rög ud paa den konto (stärkt hjulpet paa vej af dommertrioen). Det er radsomt at se hvor lidt bevägelse og vilje det stjernespäkkede hold udviste.

    Holland - fordi de slet ikke fungerede som hold og forfaldt til svinestreger og destruktiv fodbold i et omfang som jeg aldrig havde forvendtet. Skuffelsen er paa flere planer.

    Serbien - Egentlig er jeg meget glad for at det gik som det gik for dem, for jeg har länge ikke kunnet fordrage deres brutale spillestil og ynkelige skuespil. Men kors hvor var de dog ringe at se paa i det hele taget. De var paa niveau med Saudi-Arabien og det er helt ufatteligt at de overhovedet kvalificerede sig.

    Runner upps: Sverige er jeg ikke saa skuffet over, nok snarere Zlatan og Henke og at de ikke kom saa langt som jeg havde haabet. Frankrig har spillet sig op men skuffede fält i begyndelsen. Spanien started flot men saa gik det som vanligt. Tjekiet viste kun i glimt hvor godt de kan spille, men de havde inte fremaf uden Koller. Ghana skuffede ikke men jeg er skuffet over at de rög ud.
    Sidst redigeret af tortocnt : 05.07.06 kl. 14:37
    Hislen af TorbenØ.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Hvem er VMs største skuffelse?

    1:Serbien. hvordan et hold der har lukket 1 mål ind i kvalen lige pludselig kan lukke 10 mål ind i 3 kampe er mig uforståeligt
    Europapokal

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Hvem er VMs største skuffelse?

    Brasilien, som med det spillermaterialet burde nå længere.

    England har været en spillemæssig skuffelse, men jeg er ikke overrasket over at de røg tidligt ud, synes ikke deres spillermateriale er specielt godt, især offensivt er de stærkt overvurderet.

    TV2 for at forpestet VM med elendige analyser (undtagen Troels Bech) og mavesure gamle mænd, som er lige så fordomsfulde som Pia K.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Hvem er VMs største skuffelse?

    ›1:Serbien. hvordan et hold der har lukket 1 mål ind i kvalen lige
    ›pludselig kan lukke 10 mål ind i 3 kampe er mig uforståeligt

    Fordi de var i den svageste gruppe i hele kvalen sammen med spanien. kan ikke huske hvem der præcist var i puljen, men den var sindsygt skod.

    også endte de op i VM stærkeste gruppe (uden sammenligning)

    ja, også gik det som det gik

    Serberne skuffede mig, Polakkerne skuffede mig og Tjekkerne skuffede mig
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Hvem er VMs største skuffelse?

    ››1:Serbien. hvordan et hold der har lukket 1 mål ind i kvalen lige
    ››pludselig kan lukke 10 mål ind i 3 kampe er mig uforståeligt

    ›Fordi de var i den svageste gruppe i hele kvalen sammen med
    ›spanien. kan ikke huske hvem der præcist var i puljen, men den
    ›var sindsygt skod.

    ›også endte de op i VM stærkeste gruppe (uden sammenligning)

    ›ja, også gik det som det gik

    Ligemeget hvad er det fornærmende ringe at likke 10 mål ind i 3 kampe, når man burde have et godt forsvar.

    ›Serberne skuffede mig, Polakkerne skuffede mig og Tjekkerne skuffede mig

    Tjekkerne skuffede også mig, godt nok var de i en svær gruppe men de har spilletmaterialet til at komme videre fera gruppespillet.
    Polen derimod kom op imod den Sydamerikanske kvals nr.3 og de tyske værter og selvom det altid er skidt at ryge ud fra gruppespillet vil jeg ikke sige at de er på listen over største skuffelser da deres spilmateriale ikke er specielt prangene i forhold til Tysklands og Ecuadors
    Europapokal

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK's største skuffelse
    By Baxxter in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.08.09, 13:35
  2. Roskilde - største overraskelse og skuffelse!
    By Pope Dope in forum Kultur
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.07.08, 17:30
  3. Største skuffelse i sæsonen 06/07
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 30.05.07, 12:22
  4. Hvem er VMs største diver?
    By Nikolaj in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 11.07.06, 09:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •