Se afstemningsresultater: Hvad synes du om Totalfodbold?

Stemmeafgivere
515. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Meget godt

    29 5.63%
  • Godt

    92 17.86%
  • Middel

    149 28.93%
  • Dårligt

    110 21.36%
  • Meget dårligt

    135 26.21%
Viser resultater 1 til 15 af 53

Emner: Hvad synes du om Totalfodbold?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Hvad synes du om Totalfodbold?

    Efter norsk skabelon har TV3+ indført live opdatering af Superligaen. Ingen billeder fra kampene, men med hver sin "ekspert" til at holde øje med en skærm og referere til seerne. Hvad synes du om det?

    Personligt er jeg godt tilfreds. Det er seriøs behandling af Superligaen, og det fungerer indtil videre udmærket. Det trækker dog ned, at John Faxe er med i ekspertpanelet. Når man er afhængig af, hvad en anden ser på en skærm, er det ret vigtigt, at denne person formår at formulere det, han ser, på en ordentlig måde. Det magter Peter Kjær og Poul Hansen noget bedre end Faxe, for nu at sige det på en pæn måde...

    Reklamerne er åbenbart uundgåelige, men det er også med til at trække ned på min bedømmelse. En udsendelse med live opdatering af fodbold må altså ikke afbrydes, så seeren er efterladt uden kontakt med det, han har tændt fjernsynet for at følge med i.

    Vurderet på 1. halvleg i første udsendelse giver jeg et 4-tal på 5-skalaen. En god premiere med godt indhold og fint ledet af Carsten Werge, som har det hurtige mundtøj og overblik til at håndtere sådan en opgave. Det trækker også op, at man pepper det lidt op med fodboldklip fra ind- og udland, så det ikke bare er studiesnak det hele. Og så skal de også have ros for at klippe til lyden fra de respektive stadions, når en fra panelet taler om sin kamp.

    Havde det ikke været for reklamerne og John Faxe, ville jeg give topkarakter for god service samt en professionel og seriøs behandling af Superligaen. Men for mig er der i hvert fald ingen tvivl om, at tiderne med P3-sportens musikhelvede er fortid. De kan slet ikke hamle op med Totalfodbold.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fortjent? Hvad synes du?
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 13:25
  2. Hvad synes du om VM 2006?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.07.06, 00:07
  3. Fraktioner - hvad synes du?
    By Peach in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 24.11.04, 13:51
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •