Se afstemningsresultater: Hvad synes du om Totalfodbold?

Stemmeafgivere
515. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Meget godt

    29 5.63%
  • Godt

    92 17.86%
  • Middel

    149 28.93%
  • Dårligt

    110 21.36%
  • Meget dårligt

    135 26.21%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 53 af 53

Emner: Hvad synes du om Totalfodbold?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    37

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    Jeg synes det var noget af det værste jeg til dato er blevet budt!

    Hvad skal jeg bruge det til? P3 kommenterer jo også alle kampe når der sker noget - uden at jeg nogensinde har haft lyst til at sidde og glo på kommentatoren.

    Jeg synes det er fesent koncept og i sin kerne er det jo ikke andet end radio (lyd gengivelse af begivenhederne) og absolut ikke noget der er TV-mediet værdigt. Levende billeder, tak!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    ›Men jeg håber på en måde at de beholder ham en rum tid endnu. For
    ›da man først havde vænnet sig til smerten ved at høre ham
    ›forulempe modersmålet på det groveste, begyndte det da at blive
    ›temmelig morsomt. Måske man endda kan offentliggøre en ordbog med
    ›alle hans nye begreber.

    Jeg ser et fantastisk salgspotentiale i at lade Faxe og Jørgen Leth kommentere Suppen & TDF sammen, og udgive lydbogen "Situasoder - pip fra en misforstået andenviolin".

    Når vi nu er ved det, syntes jeg Frimann er ganske belastende at høre på. Måtte gerne forsvinde sammen med Faxe. Han kan jo stille op til præs-valg i Barca og love at Næsen & Håret bliver ny trænerduo!!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    ›Jeg synes det var noget af det værste jeg til dato er blevet budt!

    ›Hvad skal jeg bruge det til? P3 kommenterer jo også alle kampe
    ›når der sker noget - uden at jeg nogensinde har haft lyst til at
    ›sidde og glo på kommentatoren.

    ›Jeg synes det er fesent koncept og i sin kerne er det jo ikke
    ›andet end radio (lyd gengivelse af begivenhederne) og absolut
    ›ikke noget der er TV-mediet værdigt. Levende billeder, tak!

    Der er jo også levende billeder i programmet. Ikke fra kampene, når der sker noget der, men klip fra udenlandske kampe og interviews el. lign. Der er ikke tale om, at man uafbrudt sidder og ser nogle mennesker glo på hver sin skærm, og der vil uden tvivl komme endnu flere fodboldklip i takt med, at de europæiske ligaer og 1. division herhjemme kommer i gang.

    Jeg betragter ikke Totalfodbold som et program, man sætter sig ned for at glo på skærmen i timevis over. Jeg betragter det som en sammensmeltning af radio- og tv-mediet, forstået på den måde, at jeg godt kan lave alt muligt andet, mens det foregår - men af og til lige må kigge, når de viser mål, interviews eller noget helt tredje. Altså lige som da jeg hørte Superliga på P3 - blot med den bonus, at jeg her slipper for alt muligt andet end fodbold.

    Der er nemlig den kæmpe fordel i forhold til at følge Superligaen på P3, at det i Totalfodbold ikke samtidig handler om alt fra trebande carambole til squaredance. Det er et fodboldprogram, der handler om fodbold. Og når eksperterne bliver lidt mere trænede i at referere (eller udskiftet med nogen, der kan), tror jeg på, at P3-sporten skal tage sig grundigt sammen, hvis de vil være dem, der formidler Superliga søndag eftermiddag. Men okay... Måske kan Totalfodbold få tosserne på P3 til omsider at bevæge sig væk fra det usle niveau, de befinder sig på, når de med to minutter igen af Superligaens kampe siger: "Det er en fantastisk spændende afslutning af denne spillerunde. Vi følger den, når vi lige har hørt dette 90'er-hit af Thomas Helmig..."
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    2

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    Jeg synes at det er et godt koncept.... Derudover er det et godt alternativ til radioen... Men når det så er sagt kunne de godt have fundet andre værter... Werge og Frimann er gode nok, men er sgu efterhånden træt af Peter Kjær og Poul Hansen... Og så har vi jo Faxe... Han behøver vel ikke en gang at have en kommentar med på vejen!!! :) Kæmpe klovn...

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    ››Det jeg har set indtil videre kan vel bedst beskrives som radio
    ››på tv-skærmen. Interessant koncept, der dog ikke når P3-sporten
    ››til sokkeholderne.

    ›Det er jeg ikke enig i - jeg synes det er en fornøjelse at slippe
    ›for røvballerocken og indslagene fra underlødige ting som
    ›håndbold/cykelløb/lerdueskydning. Så er nogle reklamer en lav
    ›pris. Faxe er derimod dog en ret høj pris :-)

    Sandt nok at musikken er ulidelig på P3. Jeg synes dog alverdens reklamer på 3+ er nøjagtig lige så slemt. Faxe-faktoren skal vi slet ikke ind på.

    Men selve Onside (1 såvel som 2) er blevet væsenligt forringet af dette mærkelige og overflødige program. Det man får lov at se fra de andre kampe ligger på et lamt tidspunkt i forhold til deres normale sendetid, om aftenen hvor de fleste alligevel er hjemme. Nu får man nogle for hurtigt færdiggjorte indslag uden ret mange kampsituationer bortset fra målene - som, jvf. Rade Pricas 2-0 scoring i Aalborg sidste uge, måske ikke engang er klippet med i indslagene. Om aftenen får man en miskmask af kedelige indslag efterfulgt at en 30 sekunders musikvideo af rundens mål i underlig pacing og med dårlige vinkler.

    Alt begyndelse er svær, men for mig ligner det en klar fejltagelse af Tv3.

    Og så føler jeg mig altså mere som en idiot, når jeg ser en mand læse op af noget kun han kan se. Langt mere end jeg gør ved at lytte til beskrivelser live fra stadion over radioen.

    Mvh

    Jonas.

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    Det ville være død sygt uden faxe, sidder lige og ser det, og i skrivene stund står der 3-3 mellem Esbjerg - FCN, og da FCN udlinede til 3-3 kunne man ikke lade være med at grine over Faxe's "ekspert" udtagelser: "(han hopper op i luften næsten med fråde om munden og skriger) JA!! Der er scorede Han dripplede... Det er tybisk for denne kamp han dripplede...! Øhh?? Han dripplede, så flot øhh?"
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    181

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    ›Det ville være død sygt uden faxe, sidder lige og ser det, og i
    ›skrivene stund står der 3-3 mellem Esbjerg - FCN, og da FCN
    ›udlinede til 3-3 kunne man ikke lade være med at grine over
    ›Faxe's "ekspert" udtagelser: "(han hopper op i
    ›luften næsten med fråde om munden og skriger) JA!! Der er scorede
    ›Han dripplede... Det er tybisk for denne kamp han dripplede...!
    ›Øhh?? Han dripplede, så flot øhh?"


    Ja han har meget svært ved at koncentrere sig om både at se kampen og kommenter den, men rigtigt nok han er griner at høre på...
    http://img264.imageshack.us/img264/5066/ebbewj7.png

    ’Hvis man lader som om, at der ikke er et problem, så forsvinder det nok.’

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    15

    Re: Hvad synes du om Totalfodbold?

    Jeg synes det er dårligt man ikke får målene at se live, ellers er det jo et godt nok program.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fortjent? Hvad synes du?
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.08.06, 13:25
  2. Hvad synes du om VM 2006?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.07.06, 00:07
  3. Fraktioner - hvad synes du?
    By Peach in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 24.11.04, 13:51
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •