Side 11 af 21 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 301

Emner: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Der er aabenbart ingen gränser for hvor dum man maa väre som moderator paa SSO:

    Kære FCK-fans (SydSiden Online)

    skrevet af Moderator, , 08.09.2006, 19:21
    Som gæst forventes det at man er overmåde saglig i sine indlæg, og at man ikke forfalder til retorik fra hjemmebanen. Denne er ikke nødvendigvis rigtig, blot fordi mange på hjemmebanen bakker op om den.

    Kan man ikke leve op til ovenstående, ender trådene i øv, bøv, bussemand og min far er stærkere end din far. Og det gider vi ikke, hvorfor vi hellere viser en gæst for meget, end en for lidt, døren.

    At I er uenige med hr. Meulensteen er ganske udmærket. Men hold jer for øje, at Meulensteen grundlæggende siger det samme i dag, som han har sagt fra første arbejdsdag. Så pak jeres dårlige retorik fra Sidelinien sammen og spring ud i debatten med åbne øjne, eller vi pakker jeres brugerprofiler sammen, og sender dem tilbage til Sidelinien for jer.
    Den daarlige retorik kommer ikke fra sidelinien hvis du ellers kan läse hr. moderator *bimler for idiotien*
    Sidst redigeret af tortocnt : 09.09.06 kl. 20:32
    Hislen af TorbenØ.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Fra SSO-skakten oven på BIFs nye Hanne, der fik en noget tvivlsom debut i Aalborg. Det kan selv biffere få øje på, men selvfølgelig er der også dem, der stadig tror på den lykkelige sandhed. Eller gør de...?

    lle (21:36): Rene og Sigaard skal sgu´ nok lavet en god angriber ud af Hannes - han har kun været her i 2 dage, så lad nu ikke Peter Bruchmann overbevise jer om, hvordan virkeligheden ser ud!
    Bak nu op om løgnen!!!1
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #153
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Denne her blev smidt i BBB'en, men jeg ville gerne tildele den et indlæg i denne tråd - den fortjener det. Diskussionen går på FCK vs. BIF rent stemnings- og vokalmæssigt.

    Og Ajax kampene er f.eks glimrende sammenligningsgrundlag, da to store danske klubber møder dem to år i træk i ens kampe (målt på hvad der spilles om, og interessen fra medierne)..
    Ses der på tlskuernes indsats, og stemningen på stadion generelt, kan der ikke herske tvivl om at Vilfort park kogte sidste år, og Parken, i år, nærmest var tavs af sponsorbillet-cafe-jakkesæt-folk på lægterne!

    "Resultatet fodbold mæssigt, er fuldstændigt underordnet i denne sammenhæng"

    Dette er jo nærmest empirisk bevis på den såkaldte bif-sandhed, at vi er bedre fans målt på sangstyrke og kvaliteten af stemningen kampen igennem!

    Konklusion: Onside støtter,(om ikke andet så,) lydmæssigt det hold, som der er oppe i tiden og sætter derved en selvforstærkende effekt igang. Samtidigt fordrejes sandheden af tilstandene på stadions som bi-effekt heraf!
    Og at en hver observator af de to Ajax opgør, uvildigt kan se/høre at brøndby's fans leverede langt mere stemning end fck's når variablen mediepåvirkning fjernes

    Dette er mit lille forsøg på en videnskabelig redegørelse for fans og mediernes skævvridning af sandheden



    Og Ajax kampene er f.eks glimrende sammenligningsgrundlag, da to store danske klubber møder dem to år i træk i ens kampe (målt på hvad der spilles om, og interessen fra medierne)..
    Ses der på tlskuernes indsats, og stemningen på stadion generelt, kan der ikke herske tvivl om at Vilfort park kogte sidste år, og Parken, i år, nærmest var tavs af sponsorbillet-cafe-jakkesæt-folk på lægterne!

    "Resultatet fodbold mæssigt, er fuldstændigt underordnet i denne sammenhæng"

    Dette er jo nærmest empirisk bevis på den såkaldte bif-sandhed, at vi er bedre fans målt på sangstyrke og kvaliteten af stemningen kampen igennem!

    Konklusion: Onside støtter,(om ikke andet så,) lydmæssigt det hold, som der er oppe i tiden og sætter derved en selvforstærkende effekt igang. Samtidigt fordrejes sandheden af tilstandene på stadions som bi-effekt heraf!
    Og at en hver observator af de to Ajax opgør, uvildigt kan se/høre at brøndby's fans leverede langt mere stemning end fck's når variablen mediepåvirkning fjernes

    Dette er mit lille forsøg på en videnskabelig redegørelse for fans og mediernes skævvridning af sandheden
    Du skal ikke satse på en akademisk karriere, mester!
    User is no longer active. Det er for indspist.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #154
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Torben Madsen - 8. september 2006
    FRISPARK: Transfervinduet er lukket og tilbage står, at nogle på Brøndbys vegne er super optimister og andre er stadig de gamle bitre mænd, der ikke kan se den røde tråd hos Brøndby.

    Alt er ved det gamle i Brøndby. Intet har ændret sig. Vi står tilbage med ambitioner om guld og europæisk succes og vi ved alle, at Alle Hader Os og vi hader alle.

    Sammenhold er et kodeord i Brøndby.

    Det er det som gør os stærke og de interne stridigheder bliver hurtigt lagt væk, for når alt kommer til alt, så står vi bag Brøndby i tykt og tyndt. Vores sammenhold er ubrydeligt.

    Personligt har jeg ikke været imponeret af klubbens gøren på transfermarkedet. Men det er nu lagt bag os og nu skal vi ud og vise vi er mænd.

    Alle har udråbt FCK til mestre og ejere af Norden, men vi i Brøndby giver ikke op og det er i modgang vi bliver rigtige mænd.

    Klubben står over for den i mine øjne vigtigste måned i denne sæson. I denne måned skal vi på den hjemlige plan vise, at vi vil spille med om guld. I Europa skal man kvalificere sig til gruppespillet i UEFA Cuppen, hvis man vil bevare sin chance for gode seedninger også i fremtiden, som vores hold netop bygger på. Det er nu sammenholdet skal vise sig.

    Vi ved, vi er hadet, og vi ved alle hvorfor. For når vi ser såret ud, så rejser vi os fra asken, styrket og endnu mere sammenbidt i vores ambition på at vise omverden, at Brøndby er nummer 1.

    Resultaterne har endnu ikke været dårlige og selv om medieverdenen gerne vil gøre os til en klub uden chance for at matche FCK, så ved vi alle, at vi står bag Brøndby og intet, absolut intet, kan få os ned med nakken, vi vil give dem kamp til sidste blodsdråbe.

    Viljen er i behold hos os fans og 800 i Aalborg til en simpel liga kamp og 2000 fans i Frankfurt viser, at vi ikke bare lægger os ned og spiller med på rollen som den evige 2`er, vi vil mere. Vi står bag holdet.

    Vi vil give alle vi møder helvede og står bag klubben. Vi vil give verden trods og vise, at Brøndby er ikke for sjov. Man pisser ikke på Brøndby ustraffet. Dem som lægger sig ud med Brøndby, kommer til at smage hadet.

    Vi overgiver os ikke, så kom så drenge, det er nu vi skal vise, at vi er Danmarks bedste på såvel tribune som bane. Lad helvede i Nord åbne sig. Lad dem mærke hadet.

    Eller som sagt af kendt fraktion i Brøndby: Had os hvis I tør.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    FRISPARK: Transfervinduet er lukket og tilbage står, at nogle på Brøndbys vegne er super optimister og andre er stadig de gamle bitre mænd, der ikke kan se den røde tråd hos Brøndby.

    Alt er ved det gamle i Brøndby. Intet har ændret sig. Vi står tilbage med ambitioner om guld og europæisk succes og vi ved alle, at Alle Hader Os og vi hader alle.

    Sammenhold er et kodeord i Brøndby.

    Det er det som gør os stærke og de interne stridigheder bliver hurtigt lagt væk, for når alt kommer til alt, så står vi bag Brøndby i tykt og tyndt. Vores sammenhold er ubrydeligt.

    Personligt har jeg ikke været imponeret af klubbens gøren på transfermarkedet. Men det er nu lagt bag os og nu skal vi ud og vise vi er mænd.

    Alle har udråbt FCK til mestre og ejere af Norden, men vi i Brøndby giver ikke op og det er i modgang vi bliver rigtige mænd.

    Klubben står over for den i mine øjne vigtigste måned i denne sæson. I denne måned skal vi på den hjemlige plan vise, at vi vil spille med om guld. I Europa skal man kvalificere sig til gruppespillet i UEFA Cuppen, hvis man vil bevare sin chance for gode seedninger også i fremtiden, som vores hold netop bygger på. Det er nu sammenholdet skal vise sig.

    Vi ved, vi er hadet, og vi ved alle hvorfor. For når vi ser såret ud, så rejser vi os fra asken, styrket og endnu mere sammenbidt i vores ambition på at vise omverden, at Brøndby er nummer 1.

    Resultaterne har endnu ikke været dårlige og selv om medieverdenen gerne vil gøre os til en klub uden chance for at matche FCK, så ved vi alle, at vi står bag Brøndby og intet, absolut intet, kan få os ned med nakken, vi vil give dem kamp til sidste blodsdråbe.

    Viljen er i behold hos os fans og 800 i Aalborg til en simpel liga kamp og 2000 fans i Frankfurt viser, at vi ikke bare lægger os ned og spiller med på rollen som den evige 2`er, vi vil mere. Vi står bag holdet.

    Vi vil give alle vi møder helvede og står bag klubben. Vi vil give verden trods og vise, at Brøndby er ikke for sjov. Man pisser ikke på Brøndby ustraffet. Dem som lægger sig ud med Brøndby, kommer til at smage hadet.

    Vi overgiver os ikke, så kom så drenge, det er nu vi skal vise, at vi er Danmarks bedste på såvel tribune som bane. Lad helvede i Nord åbne sig. Lad dem mærke hadet.

    Eller som sagt af kendt fraktion i Brøndby: Had os hvis I tør.



    De er sindsyge, det der er bare ikke normalt, det er fodbold, ikke 3 verdenskrig
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #156
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    "Hadet" smager unægteligt som en barndom fyldt med at være låst inde i diverse skabe, olferter, skolepsykologer og et stærkt seksuelt forhold til en gokkesok.
    Sidst redigeret af Dingo : 11.09.06 kl. 13:00
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    .... det er i modgang vi bliver rigtige mænd.

    .... Det er nu sammenholdet skal vise sig.

    .... så rejser vi os fra asken, styrket og endnu mere sammenbidt i vores ambition ...

    .... at vi står bag Brøndby og intet, absolut intet, kan få os ned med nakken, vi vil give dem kamp til sidste blodsdråbe.

    .... Man pisser ikke på Brøndby ustraffet. Dem som lægger sig ud med Brøndby, kommer til at smage hadet.

    .... Lad helvede i Nord åbne sig. Lad dem mærke hadet.
    Det er ikke gjort bedre siden 30ernes Tyskland.
    Sidst redigeret af tortocnt : 11.09.06 kl. 19:22
    Hislen af TorbenØ.


  14. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del


    ›Eller som sagt af kendt fraktion i Brøndby: Had os hvis I tør.


    Jeg toer godt, jeg ved ikke med jer andre
    Europapokal

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Iver er tilbage paa banen i en
    ›traad om
    ›hvordan det vil gaar BEF i fremtiden. Jim har saaet tvivl og faar
    ›svar:
    Citat:
    Vores talentarbejde alene er godt nok til at holde os i top-3, så synes ikke din argumentation er særlig god. Faktisk virker du slet ikke som andet end en provokatør - der ikke engang kan skrive Brøndby med stort. HVad din undskyldning er for at være sådan ved jeg ikke, men det kan skyldes kedsomhed, umodenhed eller bare mangel på viden om vores klub, Brøndby IF.
    Hvordan mon den kære Iver har det med, at selv deres egen hjemmeside ikke kan stave Brøndby med stort?

    "Sort nummerpladeholder med brøndby if påtrykt."

  17. #160
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    38

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Byens bedste Bedstemor.. Sødt i sig selv men det bliver bedre
    ›endnu: Hvis man følger linket til AOK, finder man følgene
    ›begrundelse for valget, hvilket gør det lidt uforstående at
    ›Brondby.com er så glade for nomineringen:



    ›Man hæfter sig ved at det ifølge AOK VAR og ikke er stedet man
    ›gik for at se fodbold i Danmark, og det nu kun er inkarnerede BIF
    ›fans der mener dette!! Deudover finder jeg intet sted i
    ›begrundelsen, at det skulle være en oplevelse for alle sanser at
    ›gå på Brøndby stadion.. De farvede briller de farvede briller

    Undskyld jeg siger det, men på mig virker det som, at du direkte har slået knuder på dig selv for at finde noget her, der skulle berettige at dette citat kom i denne tråd.

    Jeg kan ærligt talt ikke se, hvorfor de ikke skulle være glade for nomineringen, som på trods af, hvor meget du end vender, drejer og (misfortolker) det, åbenlyst er positivt ment.

    Synd og skam hvis denne tråd, som eller er hylende morsom og noget jeg ivrigt tjekker inden jeg tjekker min egen klubs forum (ikke BIF/FCK), skal udvandes til, at ethvet udsagn skal vendes og drejes så der på en eller anden måde kan anligges en negativ fortolkning.

    Trådens udgangspunk, som jeg har forstået det, er, at gøre tykt grin med den svulstige og, for alle andre end dem selv, grinagtige retorik, der præger deres verdensbillede. Må jeg stilfærdigt påpege, at der er masser af skyts at tage af, uden at fortolke helt urimeligt på det for at nå frem til et gunstigt resultat.

    Beklager hvis dette opfattes som humorcensur - jeg er bare overmåde glad for denne trådserie, som har givet mig så mange grin, og ser den meget nødigt udvandet...

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    I skrivende stund er der åbenbart tvivl, om nogen dansk tv-station sender BIFs UEFA Cup kamp på torsdag. Det har fået en biffer til at sende en venlig forespørgsel til Kanal 5 for at høre, om de har tænkt sig at købe rettighederne.
    I første omgang er svaret fra Jes Holm Andersen værd at grine lidt af:

    Hej Per

    Vi køber ikke kampen. Vi har premiere på Kan du Danse på samme tidspunkt, så det duer ikke.

    Jes Holm Andersen
    Sportschef/Head of Sports

    Det får nogle biffere til at hænge lidt med mulen. Andre mobiliserer vrede. Og så er der selvfølgelig den logiske reaktion, hvor det gælder om at sætte medierne på plads, så de kan lære at opføre sig ordentligt:

    Det program må også skal boykottes, så vi ikke i fremtiden skal være vidne til lignende ignorering af vores UEFA-cup kampe!!
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #162
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Først der skal lige lidt mavesurhed ud.

    Jeg ved godt det er ren spin og tomt lir, men kan ikke lade være med at grine.

    Interview med Linderoth om udvikling i fck....

    Ja... hvis der er udvikling i at købe ind af middelaldrende spillere. så købe lidt tabt (talent) tilbage efter at have givet ham væk for free så ja ja....
    >Er en klub der kvalificerer sig til CL for første gang, og formår at
    >hente en stor landsholdsprofil, der kan løfte spillet, ikke en klub i
    >udvikling?

    >Det lyder lidt som om at rønnebærene er meget sure, fordi Brøndby IF
    >ser ud til at tage et skridt tilbage pt. DEsuden så er der da mere
    >perspektiv i en signing som f.eks. Ailton Almeida på 21 år, end der er
    >i f.eks. Hannes igrudsson?

    Kvalificerer er det pæneste ord man kan kalde jeres held/ajax selvmål/svage spil, men nok om det, vi har været der uden held og bestikkelse som de eneste.


    Ja ailton er forhåbenligt ok, men tvivler på han er 7 gange bedre en sigurd eller 7 gange så vigtig eller 7 gange så effektiv, blot 7 gange så dyr.

    Og jeres andet "skandinaviske stortalent" kan ikke engang slå berdølmø af holdet og så er den gal.

    Men hvis du, John og Ståle kan se en anden fremtid end den jeg kan, så gud være med jer. - ellers kan han måske også købes!!
    Det er stadig kun BEF der har kvalificeret sig "rigtigt" til CL, sandheden er en underlig størrelse inde på blokken. Indebrændtheden kan snart ikke blive større.
    Sidst redigeret af Hjalte & Álvaro : 13.09.06 kl. 09:09

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #163
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Det får nogle biffere til at hænge lidt med mulen. Andre
    ›mobiliserer vrede. Og så er der selvfølgelig den logiske
    ›reaktion, hvor det gælder om at sætte medierne på plads, så de
    ›kan lære at opføre sig ordentligt:

    Jeg tror tror sgu jeg slutter mig til den boykot af Kan du danse. Det er ikke den værste idé de har fået derude :-)

    Fra en anden diskussion, bemærk så denne kommentar fra en, der tilsyneladende har et ønske om at arbejde for Dansk Sprognævn og både akademisk og politisk mener at have forudsætningerne:



    Sikke et scoop!

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #164
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Konspirationsteorierne er så allerede begyndt at flyde på sso.
    Ifølge "Økonomen" er dette årsagen til den manglende tv dækning.

    skrevet af Økonomen, , 13.09.2006, 16:45

    » Hvorfor er det tv2 som skal have skylden og ikke dr,viasat kanalerne og tv
    » danmark?

    Det er tdc, der har skylden. De har valgt ikke at have DSF med i deres programpakker.

  26. #165
    Sveske er offline Svesken-svesken-svesken
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    60

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    I Politiken er skrevet et lille stykke om Bjørn, som for få dage siden var Brøndby fan, men valgte at skifte til FCK efter kvalifikationen til Champions League.

    Politiken 14 september.
    Lidt fra de to flyttemænd stod Bjørn Hansen og svajede med et hvidt FCK-flag. Den store tømrer med en nøgen dametatoveret på armen var for blot tre uger siden fan af ærkerivalerne fra Brøndby. Men så blev han grebet af steminingen under kvalifikationskampen mod Ajax, hvor han erklærede, at han ville skifte tilhørsforhold,hvis FCK gik videre i Champions League.

    Ryster på hovedet og konstaterer, at ingenting nogensinde kunne få mig til at trække i den blå og gule dragt!
    Sidst redigeret af Sveske : 14.09.06 kl. 22:07


Side 11 af 21 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •