Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 301

Emner: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    En gammel og overset sag - hvad er det der gør Hele Danmarks Klub ude af stand til at foretage sig noget som helst, selv bidrage til noget velgørenhed, uden at blive selvrosende på den mest klæbrige vis?



    Men så længe det kan give os andre ævl af næsten psykedelisk karakter at nyde, som det tredie afsnit her, så er det vel tilgiveligt.

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    118

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Men så længe det kan give os andre ævl af næsten psykedelisk
    ›karakter at nyde, som det tredie afsnit her, så er det vel
    ›tilgiveligt.

    Det bedste er næsten, at de ansattes A-skat og AM-bidrag udgør 20 af de i alt 50 mio i deres seneste samfundsregnskab (http://www.brondby.com/upload/biffil...9tr_38348.pdf). Det er penge Bif Fodbold A/S indeholder til skattemyndighederne på vegne af de ansatte.

    Yderlige 18 mio er moms og afgifter, som Bif Fodbold A/S vel næppe betaler af ren godtgørenhed.

    Hvis nogen gad lave den samme opgørelse for PSE A/S vil tallene være meget større, men vi vil næppe få nogen større anerkendelse for vores fantastiske samfundsbidrag
    -egon

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Jeg har hørt Brøndbytyper tale om 'tivoliseringen' af dansk
    ›fodbold, men ikke regnet med at det var deres egen klub de mente.
    ›Men...



    mon der bliver udleveret høreapparater til den forestilling - eller er det den næste?
    Sidst redigeret af pib : 04.08.06 kl. 13:35
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    390

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Nu da emnet er regnskaber, så bør man tage et lille kig i deres delårsrapport for 2006. Foruden de sædvanlige støvede ting (en nedgang på 11% på deres resultat eksl. transfer, og 5% på omsætningen) kan man finde en nuttet lille sætning på side 4-

    I DBU’s landspokalturnering blev holdet slået ud i semifinalerne efter to tætte kampe mod Esbjerg fB
    Selv undertegnet med den ringe hukommelse, kan huske at BIF.com fik mesterlige tæv i Esbjerg, hvor kampen endte 5-2 i EfB favør. Ja selv hvis man læser deres kampreferat står det ret klart, at BIF.com var på r'ven det meste af tiden.

    EDIT: Den passer bedre i YR-tråden, så Juntaen må gerne flytte dette indlæg hvis det er bedre.
    Sidst redigeret af northyen.dk : 04.08.06 kl. 17:54

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    mokouko48 er offline Ikke længere aktiv bruger
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    2,523

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Her lidt fra Betonens fineste rimsmede, der arbejder på højtryk for at lave en sang til Peguero:

    Jeg håber virkelig, vi får denne sang at høre - og hans "boot of Dome" at se! Det må unægteligt være en udfordring at spille med en kuppelstøvle...

    Citat Oprindeligt indsendt af Sakset fra SSO
    Først et forsøg på et første vers:

    One man come to bring the trophy Home
    One man - far from home
    One man come, to be champion
    One man with a boot of Dome
    I samme tråd belærer A-John fra SSO sine gule venner om det etniske spektrum i en storby som København, og forklarer her, hvorfor ordet "Vodoo" ikke kan bruges i en sang.

    Citat Oprindeligt indsendt af A-John fra SSO
    Ordet 'Voodoo' går simpelthen ikke! Hvis jeg gætter rigtigt, så er JPP ligeså overtroisk som alle andre Haitianere, og vil helt sikkert ikke sætte pris på at blive kædet sammen med Voodoo. (Mange sorte i KBH skider grønne grise hvis man siger 'Voodoo' til dem - prøv!). Så hvis vi gerne vil have JPP* til at score mål, så skulle vi nok undlade at vække hans overtro.
    Ikke alle er enige heri:
    Citat Oprindeligt indsendt af Laziomaniac fra SSO
    Har kendt mange "sorte" som du kalder dem igennem tiden, dog ingen fra Haiti, og havde desuden engang en familie med selvsamme hudfarve, som mine naboer, der var sgu ingen diggedarer der, han elskede at se indiana jones, templets forbandelse var favoritten, og der var sgu voodoo halløj med. Han skraldgrinede og morede sig fint, de tager det sgu med ophøjet ro når snakken går på voodoo, ingen jeg kender til, der skider mærkelige farvet dyr af den grund, men man ved jo aldrig...
    Sidst redigeret af mokouko48 : 04.08.06 kl. 16:46
    User is no longer active. Det er for indspist.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    2xTom er en kegle, der med udgangspunkt i gennemtyggede Bif-sandheder og en meget meget lidt bidende ironi, kører derudaf i den velkendte skingre Rasmus stil.

    Nedenstående er hans bud på typisk FCK tuderi:

    "Det var dommerens skyld at vi tabte til HSV!!!"

    "Vi tabte til *indsæt vilkårligt italiensk hold" fordi, de har bestukket dommeren!!!"

    "Vi var lige ved at slå Rangers...."
    Det lader jeg så stå for sig selv, og hopper hurtigt videre til der hvor det bliver rigtigt sjovt, nemlig da en FCK’er prikker til ham med Bifs famøse skadeshelvede flæberi fra sidste år.
    Uden at forstå, at han indirekte bliver beskyldt for hykleri, træder han direkte i med begge ben, ved at komme med denne svada, der vidner om en meget virkelighedsfjern virkelighedsopfattelse.

    Forskellen er bare det var en af de værste skadesperioder nogensinde - jeres er bare en omgang tud......
    Christ…..
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Følgende sludder omkring deres 3 trøje, ovenikøbet fra klebben selv :

    Brøndby IF får 3. trøje 08-08-2006




    Brøndby IF har gennem de sidste to år arbejdet målrettet for at få adidas til at lave at lave en specialproduceret Brøndbytrøje der kan supplere den gule hjemmebanetrøje og den grå udebanetrøje.

    Det er nu lykkedes, og efter en intensiv designproces kan vi nu præsentere en blå 3. trøje bl.a. til brug i udvalgte europæiske udebanekampe, opgør i Royal League og andre kampe af særlig betydning.

    - Vi har arbejdet hårdt for at få adidas overbevist om at der skulle produceres en 3. trøje, så de mange Brøndbyfans får flere muligheder for at markere deres tilhørsforhold til klubben, og derfor er vi meget glade for at vi nu kan præsentere Brøndby IF's 3. trøje, hvilket er et bevis på at Brøndby IF rangerer højt blandt adidas-klubberne i Europa. Normalt er det således at kun klubber såsom Bayern München-, AC Milan og Real Madrid der kan få specielt udviklet en 3. trøje, fortæller kommerciel direktør Ole Palmå.


    Og så det her bagefter :

    - Oprindeligt skulle 3. trøjen først have været præsenteret i september, men en beklagelig fejl på adidas' lager har desværre betydet at trøjen har været sendt ud til nogle af adidas' forhandlere landet over. Adidas har naturligvis beklaget denne fejl dybt over for Brøndby IF.

    - Adidas har nu tilbagekaldt trøjen fra deres forhandlere, således at den kun bliver solgt fra BrøndbyShoppen og brondby.com. For at undgå forvirring i forhold til trøjen har vi dog valgt at offentliggøre den allerede nu. Hvornår spillerne første gang optræder i den, afhænger af den videre kvalifikation til UEFA Cup'en, uddyber Ole Palmå


    Flot flot flot !!!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Lidt guf fra SSO:

    Att: Moderator. Svar på "For sidste gang" (SydSiden Online)
    skrevet af Mazda, , 08.08.2006, 14:55


    Hej Moderator,

    Jeg antager at det er mit "rygte" i skakten, hvor jeg linkede til en fodbold"nyheds"side som har medført min udelukkelse fra skakten, samt nedenstående vredesudbrud fra din side.

    Fremover er der ingen "kære mor". Der er marchordre uden forudgående advarsel, hvis vi ser flere rygter,- både på SSO og i skakten, som er uden holdbar kildeangivelse.

    Hertil må jeg spørge: Når jeg linker til en nyhedsside (som jeg forresten ikke har frekventeret tidligere eller kender noget videre til) hvordan skal jeg så vide om det i dine øjne er et rygte eller en nyhed? Jeg kender ikke sitet, men når jeg linker til en artikel, så mener du pludselig at jeg skal straffes for at der findes hjemmesider med dårlig journalistik?

    Hvordan kan det blive mit ansvar at en journalist eller anden vælger at bringe en and som en nyhed?

    Og i dén forbindelse er det værd at nævne, at Jan & Jan's amatørsite "fodboldnyt" IKKE er en holdbar kilde.

    Har SSO en oversigt over hvilke sider der ikke findes passende at linke til når det gælder nyheder?

    Det du udøver her er jo censur i dens grimmeste forstand.

    Slet bare dette indlæg (jeg ved jo du ikke tør svare) og for den sags skyld også min bruger - denne infantile administrator politik vil jeg ikke støtte op om. Når blot du kender min mening!

    Men infantil ledelsespolitik er jo efterhånden altoverskyggende i denne klub og dens fraktioner.

    Mazda
    - I just luuuuuvit!!!!

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Lidt guf fra SSO:



    ›- I just luuuuuvit!!!!

    Og her lidt længere nede i tråden :

    Hej Mazda,

    Det er jo kun sjovt at være en konge, hvis man har et kongedømme, og hvis man med den magt, der er blevet en tildelt kan svinge rundt i luften med sin knivskarpe 'disclaimer'er det jo direkte dejligt!

    Når du linker til et site, der efter kongens mening er utroværdig, er det klart at du bliver kaldt til skideballe hos vores alles store site-fader ... du skulle skamme dig, skulle du!!

    Og når man sådan er konge, behøver man ikke nedlade sig til at tale ordentligt (mener man kalder det voksen - voksen kommunikation i transaktionsanalysens termer)til brugerne af sitet, nej for her bestemmer JEG, NEMLIG! og hvorfor? fordi SÅDAN ER DET BARE!!! :-)

    ..All hail to the king!!
    Mr. Mox



    Det går fra godt til fantastisk...........
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    59

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    L.A slår til:

    Og hvis jeg gjorde det kunne jeg ligeså godt bare blive guldfan, lidt ala 50%+ af dem der er inde i parken for tiden.

    Lidt ligesom den kollega jeg har, som holder med fck, fordi det går dem godt.. men i virkeligheden ville han helst holde med Silkeborg, men de vinder jo ikke noget.
    Dette er jo ikke en enestående ting, hørte så sent som i går om en aabfan der var flyttet til kbh, og hvad skete der så, jo så blev han lige fck fan, sådan fra en dag til en anden.. det er sku for tyndt!
    Den slags har jeg heldigvis ikke hørt om nogle Brøndby fans, ihvertfald ikke at de gik fra et hold og så til Brøndby (mens de var mere end 12).
    Klik

    Tager jeg helt fejl, hvis jeg siger deres liveupdate styres af en tidl. FCK fan? Som skiftede hold da FCK aldrig vandt noget modsat BIF i tidernes morgen.
    (eller husker jeg forkert?)

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    "Strø tanker oven på gårsdagens kamp (SydSiden Online)
    skrevet af bay77 , Odense, , 10.08.2006, 12:37

    Indtil videre har jeg ikke set nogle medier hæfte sig ved den kedsgerning at FCK kun stillede med 5 danskere i startopstillingen i går.
    Af dem var der vel kun reelt 2 der har været i klubben i mere end 1½ sæson.

    Hvorfor er der ikke nogen medier der tør spørge ind til dette. Man kan have nok så gode spillere, men hvis der ikke er en stamme om holdet så går det galt. Hvis de 6 andre startere alle er på forskerordning, så skal de afsted igen inden for 3 år, hvilket betyder de spiller for en kontrakt i udlandet.

    Jeg mener ikke vi ser et dansk hold i CL før der igen bliver fokus på ungdomsarbjedet og her er BIF heldigvis langt foran de andre klubber i DK.

    Da vi spillede på hjemmebane mod Bayern i 98 var der ikke en udlænding i startopstillingen for Brøndby. Tilfældighed - Tror det ikke.

    Er det mig der er gået helt i selvsving eller er der bare ikke nogen der tør sige tingene som de er nu det er FCK.

    MAN KAN IKKE ALTID KØBE SIG TIL SUCCES!"


    Åh den klogskab! Lær os hvordan man bygger et hold op, du gud af fodbold.

    Et vidunderligt svar er der også:

    "Strø tanker oven på gårsdagens kamp (SydSiden Online)
    skrevet af bay77 , Odense, , 10.08.2006, 12:55

    Skidt for koefficent vs. Skidt for FCK
    Ja så skide hver med koefficenten.

    Dog er jeg ved at være træt af alle dem der snakker om held.
    "vi spillede godt men var uheldige", " vi spillede godt, men de var heldige"

    Det er sgu tyndt at smøre nederlag af på held. Kan man ikke score på sine chancer er man bare ikke bedre. Når modstanderen så score på sine chancer, skal de vil ikke anklages for at være heldige.

    Huntelaar er sgu ikke heldig. Han er en super angriber vi kommer til at se mere til. Og pt har vi bare ikke klassen i DK"


    Okay, mester. Nu stod hele Brøndbys samlede fanflok heller ikke sidste år: "vi var kun ÉN halvleg fra at slå dem"
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Vores tifo får også en omgang af Guldager80's skarsindige tifoekspertise:

    "Tilskuerne--------Tifo?? (SydSiden Online)
    skrevet af Guldager80 , Frederiksberg, , 10.08.2006, 08:03

    » Nesa som jeg ikke lige kunne se hvad var.
    »
    » På nedre nesa så jeg et banner med en tekst i retningen af "welcome to
    » the next level... game on" Må klart være en fortsættelse af vores med
    » pacman sidste år.

    Ja, TABE PÅ HJEMMEBANE.
    Synd for Uc de faldt et lvl
    Muhahahahaha

    » Spændt på hvad Ajax svarer igen med i Amsterdam. Husker stadig deres "Game
    » over nerds"

    Hvorfor skulle de lave et svar til så en ligegyldig tifo som kampudvalget lavede igår, endnu engang sætter det en tyk streg under hvor ringe og uopfindsomme de er.
    For mosaik er jo ikke set før floooooooooooooooooot kampudvalg!"


    Som vi alle sammen ved, så laver Danmarks Stolthed jo aldrig noget to gange. Som f.eks. deres store bannere over Faxe - åh nej da, de laver noget nyt HVER gang, for man kan da ikke lave noget flere gange.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    NU er jeg nødt til at bryde ind!!!

    Meget usagligt indlæg da du umuligt kan ha set Estisk klubfodbold nogensinde. De er mindst to klasser under den danske suppe - at de er nået til denne runde skyldes udelukkende meget ringe modstandere hidtil - du kan sove roligt i nat vi afgører den allerede i morgen det vil jeg gerne love dig. Og skullde det gå galt og vi kun vinder med een så lukker vi den bare hjemme, men tro mig de er INTET værd i forhold til os - niveau ca. 2 div i DK!!!!

    God kamp til alle i morgen...
    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
    -------------------------------------------------------------------------
    På søndag møder de Randers som er en klasse eller to over Flora Tallinn.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer
    ›-------------------------------------------------------------------------
    ›På søndag møder de Randers som er en klasse eller to over Flora Tallinn.

    ›-orb

    Argh, skulle lige til at poste det samme FREMRAGENDE postulat!!

    Høj, høj klasse..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

Side 2 af 21 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •