Side 3 af 21 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 301

Emner: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Casper Ankergreen til Onside.dk:

    Brøndbys Casper Ankergren fik løbepas af dommeren, da han i kampen mod Flora Tallinn tog med hænder uden for feltet.

    "Jeg var rystet over, han fløjtede. Jeg var ikke i tvivl om, at jeg var indenfor feltet", sagde BIF-keeperen til DR Sporten efter kampen.

    "Hvis jeg var udenfor, var det jo kun en halv meter og ikke bevidst, og jeg fratog ham ikke en åben målchance, så et gult kort havde været mere rimeligt", mente han.
    Sgu da også for dårligt af dommeren at fløjte, hvis det kun var en sølle halv meter du var udenfor feltet Wanker.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    125

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Kode:
    ›Tager jeg helt fejl, hvis jeg siger deres liveupdate styres af en 
    ›tidl. FCK fan? Som skiftede hold da FCK aldrig vandt noget modsat 
    ›BIF i tidernes morgen. 
    ›(eller husker jeg forkert?)
    Både ja, og nej. Det er rigtigt, at ham der står for deres liveupdate, Brian Bække, var stor F.C. København tilhænger, indtil at bif tilbød ham en kontrakt som ungdomsspiller i klebben, hvorefter klubtilhørsforholdet skiftede. Brian Bække skiftede forøvrigt fra Ølstykke F.C.
    Forza F.C. København
    Succes is temporary - Loyalty is forever
    Hafnia Victor's Avatar

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Både ja, og nej. Det er rigtigt, at ham der står for deres liveupdate, Brian Bække, var stor F.C. København tilhænger,
    indtil at bif tilbød ham en kontrakt som ungdomsspiller i klebben, hvorefter klubtilhørsforholdet skiftede. Brian Bække
    skiftede forøvrigt fra Ølstykke F.C.
    Her er så lidt om Brian Guldberg Bække.

    Og her er så lidt mere fra den mere triste afdeling - han er åbenbart fodboldinvalid i dag.

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Nyt om en lejet spiller ude i farmerklubben. Ikke Solskjær denne gang, i øvrigt.



    Nu har jeg ikke læst geografi, men jeg ville ikke kalde Royal Antwerpen for en engelsk klub i Belgien, men derimod en belgisk. Jeg kan tage fejl.

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Wikipedia er sandhed et demokratisk projekt - i betydningen at bogstavelig talt enhver sinke kan redigere leksikonnet.

    Fra Adam Eckersleys profil:



    Uuuh, ja, helt vildt bedste.

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    http://www.google.com/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8

    Ole Ped, havde også en interessant dag i Parken, i onsdags. Han beretning er ganske... ja, bedøm selv. Jeg er ihvertfald målløs.

    Ajax (Off topic)
    skrevet af ole ped, , 11.08.2006, 20:01

    Parken for et par dage siden: jeg havde en ekstra billet som jeg videreformidlede til en hollandsk supporter, idet jeg hellere så en hollænder mere på stadion end en fra FC Svin. Det viste sig at Don Lort ikke gik en tur rundt mens jeg var på stadion, hvilket vil sige fra 20.00 til 22.30 Af samme grund kunne jeg ikke overfuse ham og skræmme ham fra vid og sans som jeg ville have gjort hvis han havde vist sig.
    Kampen igennem råbte jeg skældsord mod FC Svin spillerne når de var i nærheden af min NESA tribune. Jeg blev meget upopulær blandt dem der sad bag mig, de prøvede at rive mit Ajax-banner fra mig, men det lykkedes ikke for dem, de sprøjtede øl på mig og kaldte mig "Brøndby Svin". Jeg led ikke nogen overlast, bortset fra at jeg blev sølet til i øl ned ad ryggen. Jeg kunne dog give hånd til dem efter kampen og de ønskede mig da også tillykke med sejren.
    Adskillige var rasende på mig fordi jeg viste et banner med Ajax fra min plads, samt at jeg gik ud til trappen OG lidt op ad trappen mod de mest fanatiske FC fans der stod der. Et kvarter før kampen, et kvarter inde i første halvleg, og i pausen gjorde jeg dette. Desværre blev det ikke til noget med at vise banneret et kvarter ind i anden halvleg, som jeg havde planlagt da dem der sad til venstre for mig ikke agtede at lade mig passere. Sådan nogle idioter.
    Begge gange Ajax scorede var jeg halvvejs inde over stålhegnet med overkroppen og jublede af fryd over scoringerne. Det var sgu lækkert med de mål. Det var også herligt for mig at se hvor nedtrykte de FC svin var efter kampen. Jeg ved at jeg trods mit mislykkede fjerde forsøg med banneret har gjort mit til at Svinene ikke kommer i Champions League denne gang.

    Albert Stubbins

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Så rykker Dass Vanpolizei ud igen:

    Hvad koster en kritisk fan? (SydSiden Online)


    Post svar
    Det er ikke første gang vi diskuterer jubeloptimister overfor grædekoner, men debatten har kørt på fuld tryk de sidste 24 timer. For mig og se er det for alvor tid for de "kritiske" til at kigge sig selv i spejlet og spørge, hvad fanden alt det kritiske gejl bidrager med.

    Folk er tilsyneladende meget stolte af at være kritiske fremfor at være støttende og tillidsfuld, men lad os så få nogen fornuftige bud. Hvad kan det gavne klubben?

    Det skal naturligvis ikke være ensidigt. Jeg spiller gerne ud med et par bud på, hvad opbakning og tillid kan medføre:

    1. Det er muligt at planlægge langsigtet, når fansne ikke mister besindelsen på kort sigt.
    2. At støtte spillerne og træneren i modgang hjælper holdet. Det er dokumenteret og anerkendt, at vi har været gode til det i BIF.
    3. Optimisme giver god stemning og dermed flere fans.
    4. Optimisme blandt fans smitter af på pressens dækning og stiller klubben i et bedre lys.
    5. Tillidsfulde fans er et plus for spillere, der derfor kan have en større tilbøjelighed til at søge til BIF eller at blive her.

    Kom nu I selvforherligende kritiske know-it-alls. Bevis nu, at jeres kritiske pis kan bruges til noget.

    Danerik.
    - eller med andre ord: SÅ BAK DOG OP OM KLEBBEN, FOR HELVEDE!!!! Herligt krydret med selvforherligelse i bedste Vestegnsstil!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Ole Ped, havde også en interessant dag i Parken, i onsdags. Han beretning er ganske... ja, bedøm selv. Jeg er ihvertfald målløs.
    I sandhed en ægte fan, vi har med at gøre her - Gad vide, om han også holdt med Ajax sidste år.... Hvor var det også heldigt for ham, at der tilfældigvis kom en hollænder forbi (I ved, sådan nogen, der spiser islolkager fra Iram til morgenmad), så han kunne komme af med den ekstra billet, han havde fået tilranet sig - formentlig gratis.

    Det bedste er jo næsten, at hans opbakning gav det - for ham - ønskede resultat. Jeg er sikker på, at hvis vor gode ven ikke havde været på lægderne, så havde vi vundet KOLOSSALT meget. Dertil kommer, at ølsalget havde givet underskud....

    Læs mere om Albert Stubbins via det røde link for neden - sidste år var han tilsyneladende i Parken og hylde Messias.

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Lol de bad selv om det . :p
    Og hvem er Brian Bække ? :o
    __________________
    Prøv at kig 6 posts op til #33, der står alt om brian bække * suk *
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Uha, denne her er perfekt oven på dagen, hvor aviserne bortforklarede vores nederlag med at de andre hold i ligaen var for ringe. Så twister de den lige på SSO'sk :o)) :

    Fordi danske medier ikke ved en skid om Europa cup fodbold. Det er måske derfor vi er så ringe. Fordi at holdene skal imponere aviser og tv ved at afgøre alt i en kamp... og hov... der røg sku lige et mål ind.... Det duer ikke. Nogle gange må man altså bare køre en skod kamp hjem. Ikke at det var med vilje, det man lavede. Men man kendte sine begrænsninger den aften og smed ikke alt frem.

    Jeg er så træt af at danske medier ikke har opdaget at dansk klubfodbold ikke er Europas bedste eller i nærheden af det.
    True - det er papirets skyld at vi ikke er bedre!!!11

    Sibs

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Kendo vælger at spare punktummerne til et senere indlæg..

    .."hvornår begynder folk at fatte at brøndby if
    køber ikke de dyre spillere ,brøndbys
    købe politik er og har altid været køb billigt
    og sælg dyrt vi har næsten aldrig haft spender
    bukserne på .Og nu siger jeg det igen drop det
    brøndby køber ikke nogle dyre spillere .
    VI ER BLEVET EN SATELIT KLUB FOR DEN STORE
    M.UNITED DET ER TIL AT BRÆKKE SIG OVER


    SE DET I ØJNENE VI ER BLEVET NR 2 I DANMARK
    DET ER IKKE SÅDAN AT JEG FALDER PÅ RØVEN
    AF DE KØB DE HAR LAVET DET ER TIL GRIN
    OG JEG GRINER STADIGVÆK HOLD DA KÆFT."

    Hehe.. Raffineret..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Det er i den grad nemt at opretholde Brøndbysandheden om hele Danmarks internationale stolthed, hvis man vælger at vende kikkerten for det blinde øje og retfærdiggøre sine egne elendige præstationer på denne måde:

    Emne: Sv:Flora v BIF
    Forfatter: jesper

    Dato: 10-08-06, kl. 21:54
    i modsætning til andre "hold", så tabte vi ikke og vi var enda ude...

    Og havde kun 10 mand efter en stund af 2 halveg.

    Og vores unge drenge skal nok komme igen (i modsætning til andre "hold" med en høj alder)

    Go træningslejr for de unge!!!
    Fornægtelsen af at man ikke har synderligt meget at have det i, når man forsøger at ophøje egne præstationer i de senere år i forhold til FCK, går igen i en tråd der foraget behandler Morten Bruuns harmløse kommentar om, at Bif havde oplevet deres eget Gorica mod Ventspils.

    morten bruun havde fat i noget.. (SydSiden Online)
    skrevet af Guldager80 , Frederiksberg, , 10.08.2006, 22:17
    » Må har Morten Bruun fat i noget der, men han er da helt væk da han siger at
    » mener Brøndbys exit mod Ventspils var MINDST lige så pinligt som FCK´s
    » blamage mod Gorica - Vi taler altså om et hold som taber 0-5 hjemme (FCK)

    Skulle lige til at skrive det samme.
    Hvordan kan man sammenligne to uafghorte med et 0-5 nederlag?
    De fleste der ikke desperat klamrer fast i halmstrå for at forsvarer en tabersag, kan nok blive enige om at lige meget hvordan man vender og drejer den, så er der i begge tilfælde tale om sportslige katastrofer hvis omfang var nogenlunde identiske.
    Som prikken over I’et i denne klassiske fornægtelse af elendigheden i Bif’s præstation, ligger det jo ligefor at gentage klubbens officielle bortforklaring for, hvordan man kunne ryge ud til det lavest rangerede hold nogen af os er røget ud til i mands minde.

    og en spillerstrejke lige før den første kamp...
    ......Med den undskyldning slap man jo så også for at skulle benytte dårlige baner, Jyllands eksistens eller skader som bortforklaringer på egen manglende formåen.
    Sidst redigeret af Djamelam : 13.08.06 kl. 01:40
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Her er de så... Men ikke én gang er de sat korrekt...:

    EB helt væk... (SydSiden Online)

    skrevet af kendo, , 12.08.2006, 20:38

    » » »
    » Det kan jeg kun tilslutte mig. til gengæld var det superlækkert at se
    » Lorentzen igen. På de 10 minutter han var inde, nåede han jo nærmest at
    » være mere boldsikker end de øvrige tilsammen. :)

    JEG MÅ GODT NOK INDRØMME AT JEG HAVDE SET FREM TIL
    DEN KAMP, MEN JEG BLEV SLEMT SKUFFET AT SE PÅ DET : JA UNDSKYLD( LORT )
    DER ER IKKE NOGEN DER SKAL FORTÆLLE MIG AT DE :SPILLERE OG LEDERE:
    SELV ER STOLTE AF DET DE PRÆSTERET.DET KAN IKKE VÆRE RIGTIGT AT DE
    IKKE KAN GØRE ET STYKKE ORDENLIGT ARBEJDE ,MÅR VI NU SKAL PRØVE ( SOM
    ALTID AT SAMMEN LIGNE OS MED DE ANDRE LIGAER I EUROPA ANG.STYRKE SÅ ER
    DET ALTSÅ IKKE GODT NOK)

    men jeg håber på det bedste

    det var sku fedt at se lorentzen igen
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Den sagnomspundne skribent på Brøndbys live-update gør det igen:



    Det må være op til den enkelte læser at vurdere, om den noget eksalterede reaktion over Daugaards føringsmål mod Randers kan tilskrives en ordentlig (bag)koger, mental ubalance eller bare almindelig klebåndsbegejstring. Nå ja, for ikke at tale om en potent kombination af alle tre ting.

    /Simon
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

Side 3 af 21 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •