Side 4 af 21 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 301

Emner: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    1,484

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Det gør det ikke mindre morsomt at se tilbage på skribentens eufori, når det senere viser sig, at BIF smider føringen og må nøjes med uafgjort mod et træt oprykkerhold. Det afstedkommer da også en ganske indebrændt sidste melding om kampens forløb fra skribentens side:

    94' Slut. Randers' fans fejrer det uafgjorte resultat som en sejr.
    -


    "Vi er stolte som ind i helvede."
    (Don Ø, 23. august 2006.)



    ♪ Die Meister, Die Besten, Les Grandes Equipes, The Champions♪

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    På Blok4 beriger GotIt os alle med sin analyse af Fck's trup, kontra Brøndby's.

    Starter hårdt ud!
    Øh.. er du spåkone eller havde du en vision i nat, siden du kan sige at det er et faktum at fuckerne bliver mestre?
    Er det et faktum at R.Madrid bliver mestre, da de jo har så mange verdensstjerner på holdet?
    -Ja, de er vel et faktum, hvis ingen andre hold havde nogle nævnværdige profiler. Men nu er det jo ikke fordi at den spanske liga mangler bejlere til trofæet. Kontra den danske.

    Men han fortsætter i stor stil!
    Jeg er enig i at vores trup er tynd på flere pladser, men jeg tror ikke at vi skal være så bange for fuckerne. Selvom de har mange profiler, så spiller de ikke godt når de får lidt modstand, hvilket kampen i dag også viste (det var først da Grahn blev vist ud, at fck begyndte at spille fodbold).
    -Nej, FCK beviste jo ikke i sidste sæson at de netop var i stand til at kæmpe dig ud af eventuelle modstandere der kunne levere modstand. Brøndby derimod havde et seriøst Jyllands kompleks som vidst om noget tydede på at deres hold ikke kunne klare at "få lidt modstand".


    Når vores trup lærer at lave præcise afleveringer, så er vi kommet et stort skridt videre, for det er vel vores største problem p.t.
    -Ahh, så det er derfor at Brøndby ikke spiller max godt dér!!11 det pga. at de ikke træner afleveringer.

    Så glem alt om fuckerne, og støt guderne max, så skal skabet nok komme hjem.
    -jepjep.

    Han slutter heldigvis lige af med at modsige sig selv fuldstændig.
    GotIt - Der også håber på et par nye profiler til holdet
    -jeg troede netop ikke at det afhang af profiler, men præcise afleveringer.
    -

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Man kan så ændre trådens titel til "Sagde, skrev eller gjorde de virkelig det."



    Mike Jensen viser vaskeægte prollestil i udekampen mod Randers.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Man kan så ændre trådens titel til "Sagde, skrev eller
    gjorde de virkelig det."



    ›Mike Jensen viser vaskeægte prollestil i udekampen mod Randers.

    Giver han seriøst fingeren til Randers' fans? Eller er det mig der ser syner? Normalt vil det give karantæne! Hvem ringer til Johnny Rune?

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Giver han seriøst fingeren til Randers' fans? Eller er det mig
    ›der ser syner? Normalt vil det give karantæne! Hvem ringer til
    ›Johnny Rune?
    - snik snak! Typisk fucker-style, at gå ud fra, at hans håndbevægelser har nogen som helst relevans til tilskuerne. Han klør sig bare på ryggen - det er alt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    102

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›- snik snak! Typisk fucker-style, at gå ud fra, at hans
    ›håndbevægelser har nogen som helst relevans til tilskuerne. Han
    ›klør sig bare på ryggen - det er alt.

    Jeg tror bare, det var en intern joke ;)

    mvh

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Herfra
    Tvivler jeg stærkt på at de vil gøre, da der ved de seneste kampe har været ca 1000 frie sæder på Cola betonklodsen, på trods af at der har været meldt udsolgt... Konspirationsteori eller ej lugter det af at de ikke ønsker at vi skal være for mange samlet derinde...

    PL -Hoffa lever i valby
    Årh hvad? Kan det mon passe? Har Flemming Østergaard virkelig bestemt at Parken skal droppe 200.000kr/kamp (i billetpriser alene) for at vi kan være sikre på at BIFs superfans ikke overdøver os? Plus 75.000-150.000 kr/kamp i muggen parkdog- og drikkevare-indtjening? Sammenlagt med prisen på vores lyd- og stemningsdræbende tæpper i loftet må den organiserede kamp mod BIFs partizanerfans efterhånden havet kostet PS&E en del. Vildt! Og total skandale!! Men... jeg synes lige jeg læste samme sted at Don Ø samtidig var ligeglad med sport og kun tænkte på penge?
    Nejnej PJ: Det lugter slet ikke af at du tror at de ligger på lur. Og venter på dig. Hele tiden. Overalt.
    Sidst redigeret af Dingo : 17.08.06 kl. 08:50
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Hehe! Jeg faldt lige over denne her på selveste www.brondby.com
    Brøndby IF får 3. trøje
    17-08-2006

    Brøndby IF har gennem de sidste to år arbejdet målrettet for at få adidas til at lave at lave en specialproduceret Brøndbytrøje der kan supplere den gule hjemmebanetrøje og den grå udebanetrøje.

    Det er nu lykkedes, og efter en intensiv designproces kan vi nu præsentere en blå 3. trøje bl.a. til brug i udvalgte europæiske udebanekampe, opgør i Royal League og andre kampe af særlig betydning.

    - Vi har arbejdet hårdt for at få adidas overbevist om at der skulle produceres en 3. trøje, så de mange Brøndbyfans får flere muligheder for at markere deres tilhørsforhold til klubben, og derfor er vi meget glade for at vi nu kan præsentere Brøndby IF's 3. trøje, hvilket er et bevis på at Brøndby IF rangerer højt blandt adidas-klubberne i Europa. Normalt er det således at kun klubber såsom Bayern München-, AC Milan og Real Madrid der kan få specielt udviklet en 3. trøje, fortæller kommerciel direktør Ole Palmå.
    Fremhævelserne har jeg stået for. Det er vist så som så med den "intensive designproces", eftersom den blot ligner en omvendt udgave, af deres hjemmebanetrøje (på nær stregen, der løber fra den ene skulder og ned til modsatte "hjørne").

    Dertil kommer, at man tilsyneladende tillægger opgør i Royal League en særlig betydning... Okay, nu er "særlig" jo et relativt begreb, men alligevel.

    Derudover afslører den kommercielle direktør, at det bestemt også har handlet om, at få fansene til at købe skidtet - ganske godt gået af en klub, der ikke er en virksomhed.

    Endelig får den lige en ordentlig en på selvforståelsen. Brøndby er - pga. denne nye fantastiske trøje - i samme klasse som Bayern München, AC Miland og Real Madrid. Jo tak, sig det til Valur og Flora Tallinn!

    Hele herligheden kan besigtiges her.

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    310

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    http://www.brondby.com/article.asp?aid=38496&id=145

    "Meget er sket siden jeg sidst fik skrevet, og der er unægtelig sket en del i mellemtiden"

  12. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Vi har ikke noget imod at andre fans fra andre klubber vil debatere herinde i danmarks bedste fanforum (Hvem vil ikke det? Vi er jo de bedste), men vi vil ikke have nogen som bevidst provokere "værterne" Derfor....GUL kort til SamWise!

    Og husk fremover...Du er gæst her!

    VH
    Moderator


    Link, plz
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,692

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    Vi har ikke noget imod at andre fans fra andre klubber vil debatere herinde i danmarks bedste fanforum (Hvem vil ikke det? Vi er jo de bedste), men vi vil ikke have nogen som bevidst provokere "værterne" Derfor....GUL kort til SamWise!

    Og husk fremover...Du er gæst her!

    VH
    Moderator

    ›Link, plz



    Enestående grammatik fra en moderator. Jeg er imponeret.

    .
    .




    Plastic since '92

    .
    Registreret HO-ligan's Avatar

  15. #57
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ›Nejnej PJ: Det lugter slet ikke af at du tror at de
    ›ligger på lur. Og venter på dig. Hele tiden. Overalt.

    Også Ekstra Bladet er ude efter PJ og de andre fine vestegnsfolk.

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...90354&id=90356

    Citat Oprindeligt indsendt af PJ
    Spas udvikling. I morges var der ingen, der vidste (ingen som i ikke nogen, der havde skrevet om det), at vi (angiveligt) var ude efter Ailton. Alle vidste dog, at FCK har været ude efter ham en måned.

    EB skriver så en artikel selvsamme dag Ailton (angiveligt) præsenteres i FCK. En artikel hvor de påstår, at vi er interesserede og endda er tættere på end FCK.

    Ailton skriver (angiveligt) med FCK, hvilket pludselig får "os" til at stå i et skidt lys.

    Mekanismerne er interessante. Hvis EB ikke havde skrevet deres artikel, ville folk så kegle ud? De gjorde det jo ikke, da købet blev præsenteret i Onside for en uge siden?

    Spørgsmål 2: Vidste EB/EBs journalister, at FCK ville skrive med Ailton i dag, og virkede deres artikel så fuldstændigt efter hensigten, så de dermed har skabt noget at skrive om i morgen?

    Spas er det. Folk er under alle omstændigheder ekstremt let-påvirkelige over hvad der skrives i medierne. Det har dagens udvikling i dén grad understreget.
    Ja, sad EB på et scoop om det største indkøb i dansk liga historie men tyssede det ned så de kunne pege fingre af BIF imorgen istedet? Måske skal man have Dan Brown på sagen.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #58
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del

    ››Nejnej PJ: Det lugter slet ikke af at du tror at de
    ››ligger på lur. Og venter på dig. Hele tiden. Overalt.

    ›Også Ekstra Bladet er ude efter PJ og de andre fine vestegnsfolk.

    Og så blev det rent faktisk værre.

    http://www.blok4.dk/debat/read.php?t...90356&id=90383

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen
    Dit indlæg er i allerhøjeste grad interessant.

    Hvem husker ikke tidligere bestillingsarbejder som f.eks. da BIF vandt guld i 2002, og det blev "fejret" med en stort opsat artikel om mandagen i EB om at BIF ville gå fallit inden 2005/2006.
    Således flyttedes fokus fra BIF´s sportslige succes til en skandale historie om forestående underskud i 200-300 mill. kr størrelsen.

    Interessant nok når vi ser på et forventet årsresultat omkring + 85 mill. kr.

    Hvis man vil vide mere om hvordan PS&E får den slags artikler i EB, ligesom historien om Chr. Andersen i TV3 og og om "dødstruslerne" til F. Østergård efter BIF´s guld i BT-cup, ja så er der god inspiration at hente til en forståelse heraf ved at læse Tipsbladet fra en af de sidste uger, hvori der er en stærk skildring af, hvordan Juventus styrede ikke bare dommere og fodboldforbund, men også medier
    FCK styrer simpelthen de danske medier. Resistence is futile, you will be assimilated.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del



    Den her skrevet af MikeBIF! Emnet omhandler Brøndby's nye tredje-trøje, og om de skulle bruge den som hjemmebanetrøje i stedet for den gule!

    Kode:
    Gul er en af de mere sjældne farver på fodboldtrøjer
    Jeg synes da ellers tit jeg ser en gul fodboldtrøje!

  20. #60
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: BIF: sagde eller skrev de virkelig det?? - tredie del



    ›Den her skrevet af MikeBIF! Emnet omhandler Brøndby's nye
    ›tredje-trøje, og om de skulle bruge den som hjemmebanetrøje i
    ›stedet for den gule!

    Kode:
    Gul er en af de mere sjældne farver på fodboldtrøjer

    ›Jeg synes da ellers tit jeg ser en gul fodboldtrøje!

    Jeg er ikke meget for det; men jeg tror faktisk, jeg vil give ham ret. Jeg mener; nævn bare fem hold, der optræder i gult? Jeg kan Brøndby, Villareal (og så havde Arsenal en gul udebanetrøje sidste sæson)... herfra kan jeg ikke flere..
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

Side 4 af 21 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •