Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 47

Emner: Klammeste filmscene

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Klammeste filmscene



    Giver mig stadig kuldegysninger bare af at se på billedet. Lyden i klippet er frastødende.

    Det er American History X.

    A
    Death by football!


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Klammeste filmscene

    Da jeg læste overskriften tænkte jeg straks på samme scene. Lyden af tænder der skæres giver mig stadig kuldegysninger.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Klammeste filmscene

    Da jeg så overskriften, tænkte jeg naturligvis straks på det to scener fra Irréversible. Tror det er første og eneste gang jeg er blevet nødt til at vende hovedet væk fra skærmen i bare afsky.

    Af nyere film var der et par chokerende scener i filmen Lonely Hearts med Salma Hayek, James Gandolfini, Jared Leto og John Travolta. Scenen, hvor Leto og Hayek ligger og 'hygger' (daaaaamn, hvor er jeg lummer) mens en kvinde, hvis hoved Hayek netop har smadret med en hammer, ligger og spræller på gulvet ved siden af sengen. Hård kost.

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Re: Klammeste filmscene

    Jared Leto var også i min hukomelse. Da han i bilen prøver at finde en åre han kan bruge til sit fix i Requiem for a Dream. Den er også på kanten af rart.

    A
    Death by football!

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Klammeste filmscene

    Da jeg ikke er en tøsedreng er der absolut INGEN scener som virker frastødende for mig *basta!*

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    140

    Re: Klammeste filmscene

    *Spoiler*

    Den nye version af 'The Hills Have Eyes', hvor en af mutanterne voldtager en teenagepige. Mens hun græder og skriger, så skriger han også.

    Ikke så klam scene, som den er syg.

    American History X scenen sidder også fast.

    edit : Salò ( http://www.scope.dk/film.php?id=4595&fil=2 ) skulle eftersigende også være klam. Læs en af anmeldelserne, hvis det har interesse.
    Sidst redigeret af Jon Dahl med ny frak : 05.10.06 kl. 15:42
    FCK står for Farmors Cykel Klub...og BIF står for Bedst I Fodbold...og så er fck sq dårlige til det med en bold

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Klammeste filmscene

    Denne scene fra gyserfilmen The Thing:

    Sidst redigeret af -Altid FC København- : 09.10.06 kl. 20:01
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Klammeste filmscene

    ››
    ››Synes næsten det er mere klamt i "slutningen" af
    ››filmen. Her er farverne lyse, alle er stadig glade. Monica
    ››Bellucis karakter tager en graviditetstest - fabelagtigt
    ››skuespil! - og man lægger to og to sammen mht voldtægtsscenen.

    ›Her er du vist galt på den. Historien fortælles jo baglæns - den
    ›sidste scene i filmen er det første der sker, hun er altså gravid
    ›da hun bliver voldtaget. I øvrigt på en måde hvor det ikke kan
    ›resultere i graviditet så vidt jeg husker.

    Netop.

    Derfor skrev jeg "slutningen" ikke... slutningen. Da man ser voldtægten ved man jo ikke at hun er gravid, kun at hun pludselig begynder at bløde (abortere!?). I "slutningen", hvor man ser starten, ser man hvor glad hun er for at hun er blevet gravid med sin kæreste. Super skuespil af Monica Belluci. Men som at få salt i såret fra selve voldtægtsscenen!

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    153

    Re: Klammeste filmscene

    Den første filmscene jeg tænkte på er fra Eksorcisten...

    Der hvor den 12 årige pige er besat og ja.... knepper sig selv temmelig voldsomt med et kors... Kæft... jeg er nødt til at se væk... Det er simpelthen så klamt... Det er et barn..!! Og man kan høre hun skriger af smerte mens man samtidig kan høre en "dæmon"stemme sige "Let Jesus fuck you"

    Det er simpelthen noget der kan give mig marerit om natten
    Ny lækker, glad og feststemt fraktion!
    June's Avatar

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Klammeste filmscene

    ›Den første filmscene jeg tænkte på er fra Eksorcisten...

    ›Der hvor den 12 årige pige er besat og ja.... knepper sig selv
    ›temmelig voldsomt med et kors... Kæft... jeg er nødt til at se
    ›væk... Det er simpelthen så klamt... Det er et barn..!! Og man
    ›kan høre hun skriger af smerte mens man samtidig kan høre en
    ›"dæmon"stemme sige "Let Jesus fuck you"

    ›Det er simpelthen noget der kan give mig marerit om natten

    He he ja pænt syg scene, men den sygeste og måske klammeste scene fra den film...er scenen hvor man ser hende komme ned af trappen i huset,
    gående med hænderne forrest på trappetrinene så ryggen er bøjet. Damn det er en skummel scene 100 %....decideret klam vil jeg nu ikke sige jo måske lidt ;D
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    257

    Re: Klammeste filmscene

    En af mine klammeste filmscener, må være i Braindead, når hovedpersonen (har glemt navnet, og er får doven til at slå det op) sidder hos Zombie familien og spiser den klammeste budding der nogensinde er set på film, godt tilsat med blod og andre kropsvæsker...... FY FOR HELVEDE

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    A

  17. #27
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Klammeste filmscene

    Enig! Det er angiveligt den scene der er flest der husker fra den film - og klam det er den.

    First-in-mind hos mig var scenen fra "We were soldiers" hvor to mænd skal flytte en tilskadekommen kammerat hvis ben er forbrændte af napalm, men huden glider af da den ene tager fat i hans ben! Føj!

    I American Pie 3 - The Wedding - spiser Seann William Scott fæces - det er så f***ing ulækkert!!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    171

    Re: Klammeste filmscene

    Hmm...

    Jeg har været meget "splatter-film-fanatiker" tidligere, så arme og ben der enten bliver hakket eller skåret rører mig egentlig ikke så meget.

    Det er mere gyset over det, det gør det klamt for mig...

    The Ring!
    Det er egentlig en kedelig film, men The Ring (Japansk version), hvor pigen trækker sig selv ud af TV´et, og kravler hen over gulvet. Måden hun "rejser" sig op. Det var sgu noget jeg syntes var mega klamt. Men samtidig super fedt filmet!

    Blair Witch Project (Latterlig film, og dog)
    Jeg ved at der er mange der syntes denne film er noget l... , men alligevel de sidste scener i filmen. Pigen og drengen i det tomme hus midt i skoven, hvor de løber forvildet rundt og skriger. Til sidst ser man ham stå med ansigtet mod væggen, fra hendes kameravinkel, hun vender sig, og kameraet ryger på jorden. Filmen er slut............. :(

    Eksorcisten står også i min erindring, men mere fordi det er en lille pige der spiller den rolle (Lige nøjagtig scenen med korset). Hvor modbydeligt!

    Jeg kunne nævne mange flere, men det her var bare det jeg kom i tanke om :-)

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Klammeste filmscene

    The Ring!
    Det er egentlig en kedelig film, men The Ring (Japansk version), hvor pigen trækker sig selv ud af TV´et, og kravler hen over gulvet. Måden hun "rejser" sig op. Det var sgu noget jeg syntes var mega klamt. Men samtidig super fedt filmet!

    ENIG !!!

    Der er også lige en ekstra detalje i den scene, og det er, at da hun kravler hen over gulvet, er hendes negle flækket helt ind til huden.
    Og resterne af det der er tilbage af neglene, skraber hen over gulvet. Det ser også pænt skummelt ud.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Klammeste filmscene

    The Shining / Ondskabes Hotel.

    Lyden af den lille dreng der kører rundt på sin trehjulede cykel, hhv. på tæppe og uden tæppe..... Hele filmen er fantastisk.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  21. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Pinligste filmscene
    By Sebas in forum Kultur
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 28.10.06, 20:28
  2. Parken nummer 2 i kåring af "Danmarks Klammeste Toilet"
    By KimRadmer in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 20.09.06, 16:12
  3. Bedste filmscene
    By FUTZ in forum Kultur
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 10.09.06, 11:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •