Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Jeg havde større forventninger til stemningen!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    18

    Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Ud over det katastrofale resultat må jeg også indrømme at jeg er en smule skuffet over stemningen eller samspillet om man vil ml. nedre C og de nye stemningstribyne.

    Det lovede ellers rigtig godt efter kampen mod Mypa 47, men jeg synes desværre ikke rigtig at vi kunne leve op til det i kampen mod Ajax. Det var kun 3-5 gange, at det blev sunget fælles sange ellers var der adskellige gange hvor nedre C sang en sang og stemnigstribyenen en anden - men okey det skal nok komme med tiden, men jeg havde håbet på en større og mere skræmmende volume....

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    153

    Re: Havde større forventninger til stemningen!

    Må indrømme at jeg er enig. Så kampen i tv og det var et syn med alle de hvidklædte fans, men der var kun 3 gange hvor man virkelig kunne høre jer... Det var desværre skuffende...

    Det burde vi altså kunne gøre bedre... og ved godt jeg ikke kun var der, men blev desværre syg...

    men til andre kampe må vi kunne gøre det så resten af KBH kan høre vi er til kamp
    Ny lækker, glad og feststemt fraktion!
    June's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    72

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Hold da op!!

    Jeg havde gåsehud på løgene under hele kampen pga stemningen!

    Synes det var det højeste niveau nogensinde.

    Knox

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    123

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    man kan ganske enkelt ikke vurdere stemningen ud fra tv, hvadenten det lyder som om den er god eller dårlig. Hvis tv2 har fokuseret deres mikrofoner på nedre c istedet for sektion 12, vil det givetvis have en negativ effekt. Derudover er der mange andre faktorer som kan ændre lydbilledet i forhold til virkligheden. Jeg stod på Sektion 12 igår, og vil uden tøven postulere at der var den bedste stemning nogensinde til en fck kamp siden jeg begyndte at komme i parken (1999). (måske med undtagelse af HSV ude)

    Kort sagt, fodbold skal ses live!

    TheJake


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Jeg synes stemningen var god, men den kunne helt klart have været bedre! Jeg var selv i Parken i går, stod placeret på C5, og da 'Every where go....' skulle synges, må jeg ærlig talt indrømme at det lød ad helvede til. Det kan være det kommer med tiden, men når Sektion 12 står og synger Every where we go... og der så går nogle sekunder, også kommer den fra Nedre C, så lyder det altså mindre fedt. Der går for lang tid imellem linjerne. Jeg ved godt at UC har sunget den meget i den version, da de stadig stod på C2, men jeg synes bare den kiksede i går.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Jeg er dybt uenig!
    Godt nok har jeg tidligere ytret at den lange version ikke holder i
    parken, men efter sektion 12's opståen er den forbedret klart og mod Ajax var den for fed!!!

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    ›Ud over det katastrofale resultat må jeg også indrømme at jeg er
    ›en smule skuffet over stemningen eller samspillet om man vil ml.
    ›nedre C og de nye stemningstribyne.

    ›Det lovede ellers rigtig godt efter kampen mod Mypa 47, men jeg
    ›synes desværre ikke rigtig at vi kunne leve op til det i kampen
    ›mod Ajax. Det var kun 3-5 gange, at det blev sunget fælles sange
    ›ellers var der adskellige gange hvor nedre C sang en sang og
    ›stemnigstribyenen en anden - men okey det skal nok komme med
    ›tiden, men jeg havde håbet på en større og mere skræmmende
    ›volume....

    Hvor stammer den der forventning om at der SKAL være et sammenspil mellem Sektion 12 og Nedre-C? Bare fordi vi er kommet tættere på hinanden, er der stadig stor forskel på mentaliteten på Nedre-C og Sektion 12, for selvom der også står gode kræfter på C-tribunen, så er mange jo rykket væk derfra netop fordi man har søgt et anderledes scenarie end dét som C-tribunen samlet leverer... Og det er altså IKKE Sektion 12´s opgave at udbrede (vores) stemning og sang på Nedre-C.

    Skyd på mig...
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    sa kampen pa TV ....

    eneste ting var "everwhere we go" sang virker ikke til sidste .....

    men ellers, fuld gear bad Nedre C og S12
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Ingen tvivl om, at en betydelig større del af det område jeg er placeret på, på Nedre C, bidrager klart mere til stemningen efter Sektion 12 er opstået - og det er jo kun positivt! Nu mangler vi så lige, at alle er opmærksomme på, hvornår "KBH" sangen starter. Synes ikke mange var opmærksomme på det da den startede. Så måske der kunne laves nogle bestemte tidspunkter, hvor den skal synges?

    Ellers alt for fed stemning.. opbakningen efter 0-1 målet var der også straks, og det varmede sgu mit hjerte. Men efter 1-2 var det næsten forsvundet, og det kan man så på sin vis godt forstå.

    Stor ros til alle, det var smukt! Og ja, stemningen kan godt blive bedre, men hvis vi bare kan levere noget nær denne her til en SAS-liga kamp også (ikke Brøndby), så er vi da på rette vej.
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    123

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    ›Ingen tvivl om, at en betydelig større del af det område jeg er
    ›placeret på, på Nedre C, bidrager klart mere til stemningen efter
    ›Sektion 12 er opstået - og det er jo kun positivt! Nu mangler vi
    ›så lige, at alle er opmærksomme på, hvornår "KBH"
    ›sangen starter. Synes ikke mange var opmærksomme på det da den
    ›startede. Så måske der kunne laves nogle bestemte tidspunkter,
    ›hvor den skal synges?

    Ja, spontanitet er i det hele taget noget som ikke burde eksistere på et fodboldstadion!!11. Vi burde lave en bog hvor alle sangene, og tidspunktet de skulle synges på ville stå. Så ville al forvirring forsvinde, og hele parken ville synge samtidig. Jeg er også træt af folk der ligepludselig begynder at synge en sang helt uden advarsel, jeg mener helt ærligt. DUUUUUH

    Og nu tilbage til virkligheden; En tidsbestemt sang må være nok.

    Desuden mener jeg at everywhere we go, fungerer sindsygt godt mod Ajax, og lydniveuaet til den sang har aldrig været højere, end nu hvor pauserne giver mulighed for at få lungerne fulde med luft igen.

    TheJake

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2006
    Indlæg
    270

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Hehe er bestemt ikke enig med dig.
    Der var syg stemning ved C10 vi er ellers berygtede for ikke at synge med og sådan noget. Men der er kommet vildt meget stemning. :D
    HYYYYYYYYYYYYYYYYYYLDER SEKTION 12.
    Min bror og mig har nogle venner der står der over.
    De sagde det var den fedeste de havde oplevet.
    Er helt enig med dem.
    Så den første FCK kamp tilbage i 1997 mod Brøndby der vandt vi 4-1 og har haft elsket FCK ligesiden. Og der har ALDRIG været så fed stemning på C10.

    TAKKER FCKFC LEDELSEN OG UC FOR AT HAVE KÆMPET FOR DEN NYE STEMNINGSTRIBUENE. synes langt om længe vi måler os med de store inden for stemning .

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    182

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Sad på nedre A og må også indrømme, at jeg var en smule skuffet over stemningen.
    Men det skal også nævnes, at efter udligningen og 5 - 10 i starten af 2 halvleg, kogte Parken i den grad, så jeg sad med gåsehud fra top til tå.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    922

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    Det jeg synes var mest imponerende, var at der blev sunget, danset og festet 45 min før kampen i det hele taget startet. Det er ikke noget man ser tit. Det skal vi bare forsætte med

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    135

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    ›Det jeg synes var mest imponerende, var at der blev sunget,
    ›danset og festet 45 min før kampen i det hele taget startet. Det
    ›er ikke noget man ser tit. Det skal vi bare forsætte med

    Det er ligefør det ikke kan gøre det. Jeg tror nærmere det var 1½ time inden kampstart, dog er dette måske lidt for tidligt efter min mening, for man kunne tydeligt mærke, at folk havde brugt meget af sin energi efter Ascoli-sangen havde kørt i 10 min i streg, og godt nok var jeg selv lidt halvsløj i onsdags, men de sidste 10 min. af kampen, der kunne jeg simpelthen ikke mere.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    250

    Re: Jeg havde større forventninger til stemningen!

    ›Ja, spontanitet er i det hele taget noget som ikke burde
    ›eksistere på et fodboldstadion!!11. Vi burde lave en bog hvor
    ›alle sangene, og tidspunktet de skulle synges på ville stå. Så
    ›ville al forvirring forsvinde, og hele parken ville synge
    ›samtidig. Jeg er også træt af folk der ligepludselig begynder at
    ›synge en sang helt uden advarsel, jeg mener helt ærligt. DUUUUUH

    ›Og nu tilbage til virkligheden; En tidsbestemt sang må være nok.

    ›Desuden mener jeg at everywhere we go, fungerer sindsygt godt mod
    ›Ajax, og lydniveuaet til den sang har aldrig været højere, end nu
    ›hvor pauserne giver mulighed for at få lungerne fulde med luft
    ›igen.

    ›TheJake

    Du kan mene hvad du vil, men det ville da være betydeligt federe, hvis den sang ville kunne strække sig overalt på Nedre C (som da C2 var her), end blot Sektion 12 og de få opmærksomme på Nedre C. Selvfølgelig, mod MyPa var den i orden, og der var af det jeg kunne fornemme hele Nedre C som var med på den. Synes bare det er ærgerligt, at sådan en sang skal gå i vasken på den måde. Den har jo virkelig mulighed for at skabe stemning når alle synger og klapper i kor. Men det er måske bare mig.

    Anyway, jeg er helt enig i, at "Everywhere we go"-sangen er for fed nu. Det lyder fantastisk når den kører sådan. Selvom mange vil have den gamle igen, som kører ud i én kører, så er dette her jo bedre. Og i pauserne fornemmer man jo også, hvor stille et fyldt Parken kan være.. ret imponerende :P
    Eeeeeelsker Ailton! >>> ¡FC Copenhague, La respuesta escandinavia del Real Madrid!
    Thomas's Avatar

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forventninger til 2008
    By feilberg in forum Kultur
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 29.01.08, 16:55
  2. Forventninger til Ailton?
    By Henriko/jfs in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 04.01.07, 10:07
  3. Holland havde Cruyff, Bayern München havde Mattheus, og
    By snitker in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.11.03, 09:07
  4. Vi Bliver Større Og Større
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 20.07.03, 15:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •