Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 119

Emner: Restaurantanmeldelser

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    90

    Re: Restaurantanmeldelser (Egebjerg 3 stjerner)

    Jeg vil gerne anbefale Restaurant Rio Bravo Vester Voldgade 86
    1552 København V, de laver super mad, til gode priser, jeg varmer tit op derinde sammen med et par venner, inden en kamp i parken, der kommer faktisk en del fck fans derinde, de fedeste ved rio bravo, er at de smider alle bundby fans i kælderen:-)

    personligt er jeg vild med deres fck gryde "rio bravo gryde!"

    Fem stjerner!
    Man lærte mig at kravle
    Man lærte mig at gå!
    Man lærte mig at elske F.C.K!!!!!!

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Restaurantanmeldelser (Egebjerg 3 stjerner)

    ›Jeg vil gerne anbefale Restaurant Rio Bravo Vester Voldgade 86
    ›1552 København V, de laver super mad, til gode priser, jeg varmer
    ›tit op derinde sammen med et par venner, inden en kamp i parken,
    ›der kommer faktisk en del fck fans derinde, de fedeste ved rio
    ›bravo, er at de smider alle bundby fans i kælderen:-)

    ›personligt er jeg vild med deres fck gryde "rio bravo gryde!"

    ›Fem stjerner!


    Det er et okay sted, men det klart bedste ved det er at de har åbent til klokken 4 om natten.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Restaurantanmeldelser (Egebjerg 3 stjerner)

    Ud fra denne anbefaling valgte vi at spise på Firenze. Jeg er helt enig i at tjenerne er yderst kompetente, og autentisk italienske. De havde dog sin sag for, da alle bordene var fyldt med par (valentines aften). Jeg ved ikke om bordene til hverdag står så tæt, men det var faktisk en lille smule generende, og ikke specielt intimt.

    Forret: 5 forskellige antipasti
    Mellemret: Bagt pasta med zuchinnicreme (aftenens topscorer)
    Hovedret: Kalvemørbrad med aubergine
    Dessert: Hvid chokolademousse (skuffende) og en smule jordbæris på en citronting.

    Ialt løb regningen op i 1.600 kroner for to personer, hvilket jeg egentlig synes er lidt i overkanten. Det skyldes primært vinmenuen som koster 350 pr. person, og faktisk ikke er pengene værd. Maden var dog ok (bortset fra moussen som var grynet i det)

    Alt taget i betragtning vil jeg dog sige 3 ud af 5 stjerner.


    Noget af det absolut bedst italienske mad jeg til dato har smagt,
    ›fandt jeg på Restaurant Firenze
    ›(http://www.ristorante-firenze.dk/), som ligger lige
    ›ved siden af rundetårn.
    ›Maden er af absolut højeste kvalitet, og prisen er der såmænd
    ›heller ikke noget galt med. Vi slap med ca. 1000,- for mad og vin
    ›til 2 personer. indretningen på restauranten er meget stilren, og
    ›servicen er bare i top. Vælger man at komme lige før det store
    ›rykind til aftensmad, så kan man få sig en hyggelig sludder med
    ›tjenerne, som virkelig har forstand på den mad der bliver
    ›serveret.

    ›5 / 5 stjerne herfra.
    Tilskuer

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Kong Hans Kælder

    Jeg var i sidste uge på Kong Hans.
    Den gamle dinosaur levede i nogen grad op til sit rennomé. Vi fik en 9 retters menu, der var både kreativ, spændende og virkelig velsmagende. Denne var suppleret af en vinmenu, som trods en enkelt svipser klædte retterne godt. De eneste ting der trak ned var en lidt klodset dessert anretning, en krabbeanretning der ikke var helt i øjet og en rødvin der burde have oxideret lidt mere (jeg har ikke lige menuen foran mig og navnet undslipper mig lige). Det var småsvipsere, men til en kuvertpris på 2300 kr. burde de ikke være der.

    5 ud af 6 kokkehatte.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: "Number One" 4 stjerner

    ›Jeg følger straks op med min hidtil bedste restaurantoplevelse. 4
    ›stjerner og pil opad til Number One i Århusgade.

    ›Fransk finere madlavning med speciale i såkaldte taster-menuer,
    ›hvor man nyder køkkenkunst i små portioner. Læs mere om stedet
    ›her: No. 1 på
    ›AOK


    ›Menuen bestod af 5 retter med tilhørende vine. Hver eneste ret
    ›var madkunst. Føj, det var godt. Hyggelige omgivelser og fin fin
    ›betjening. Halvdyrt, naturligvis, men hver en øre værd. 1.400 for
    ›to personer.


    ›Mvh.
    ›Maarum

    okay, så har madame og jeg lige prøvekørt den - efter at jeg i årevis har forsøgt at lokke hende med derhen. og lad det være sagt med det samme: jeg er skuffet.

    madame var ikke voldsomt sulten, så hun tog foie gras-forretten og en steak bearnaise. jeg tog 5-retters-menuen. og jo, det var sådan set veltilberedt, men med lidt for mange smuttere. først og fremmest var madames steak sej, og bearnaissen undersaltet. den champagne hun fik til foie'en var det sidste af en flaske, og derfor lidt flad (men foie'en var fortrinlig). progressionen i min menu var heller ikke ganske i orden: først lidt agurkeskum og kammuslinger, som var lige det tammeste, dernæst en voldsom helleflynder med hummersovs (i sig selv vældigt flot), dernæst undersaltet gris, som osse manglede noet saft og kraft. jeg har lavet bedre retter af grambogård-gris, som det sføli var. dernæst kom en friturestegt stump camembert... al ære værd at man forsøger sig med at dekonstruere 70'er-bodegamad, men det fungerede bare slet ikke. indtil grisen var vinene tilgengæld umanerligt velvalgte. til camembert'en gik det så osse galt. desserten var himmelsk, ikke mindst sorbet'en med mælkeskum og en "nødde-karamelbjælke", vinen ligeså - men igen, den tarte tatin der osse var til dessert, faldt noet flad ud ved siden af.

    betjeningen var i og for sig fin, men der var ingen at tilkalde da jeg gerne ville ha haft lidt salt...

    alt i alt, 3-4 stjerner ud af 6 mulige. jeg vil til hver en tid foretrække f.eks. de gaulle's mere sprælske og gennemtænkte køkken. men bevares, det er osse lige den tand dyrere :-)
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    662

    Re: Restaurantanmeldelser

    ^^ Man får sku da hellere ikke champagne til foie gras. Så den var hun selv uden om ;-)

    I fredags var der familie tamtam og det blev endnu engang cofoco men på deres nye resturant på østerbrogade. 6 retter for 450 kr:

    Rørt stenbiderrogn
    Klassisk ret uden de store armbevægelser. Fin lille starter.
    Foie Gras m. balsamico, brioche
    Fremragende. Ikke ødelagt med alt for mange andre ting blandet i.
    Sandart m. porre, granatæble, brunet smør
    Fin fisk dog manglede den lidt mere smag en bare smør. Der manglede lidt salt og peber men det kunne man jo så selv rette op på.
    Kalv fra Grambogaard m. kartoffel, linser, brissel fra Herlufmagle
    Også fremragende. Et godt stykke kød. Stor potion så de fleste var mætte på det tidspunkt. Der blev spurgt om der skulle trøffler til og det ekstra valg var fremragende.
    Creme brulée
    Ikke den store presentation men det var som creme brulée skulle være.
    Tarte tatin m kardemomme is, krokant
    Også ganske fint. Kardemomme isen var lige prikken over i'et

    Vine blev til:

    2002 Sauternes, Chäteau Doisy-Daëne 2. Cru. Frankrig
    2003 Cabrida, Capcanes - Montsant, Spanien.
    2002 Riesling Grand Cru "Hengst" Josmeyer . Frankrig.

    De 2 første var specielt fremragende.

    Alt i alt fremragende. Du får ikke så meget eller god mad for 450 kr nogen steder. Hvis Kong Hans er for dyrt er dette et godt alternativ til en pris hvor alle kan være med. Betjening i top. Små gaver til kvinderne i selskabet da vi gik. Minuser var at lokalet blev lidt for varmt til sidst på aftenen og at der var et bord med 3 høns som talte meget højt så det gjorde at støj niveut var til tider meget højt. Så 5 ud af 6 kokkestjerner.
    MVH
    Thomas

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Restaurantanmeldelser

    ›^^ Man får sku da hellere ikke champagne til foie gras. Så den
    ›var hun selv uden om ;-)

    lodret uening.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  10. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    113

    Re: "Kreta" 3 stjerner

    ›Kreta - en tiny lille restaurent på Jagtvej 59, Nørrebro. Der er
    ›måske plads til 40 gæster, det er alt, og man sidder altså
    ›rimeligt sammenpresset. Iøvrigt er møblerne ikke specielt
    ›komfortable.

    ›Maden er typisk græsk og Kretensk, der er ikke de store
    ›overraskelser men absolut gedigen kvalitet og gode mængder.

    ›Jeg anbefaler Kaninen, Lammekotteletterne og deres kotteletfisk.

    ›Atmosfæren derimod er helt unique, altid rare mennesker omkring
    ›dig, hyggelige malerier og fotos fra ejerens familieudflugter
    ›rundt omkring i verden, specielt kreta er ofte afbilledet.

    ›Tag bare husets vin, den serveres i kobber kander og er præcis
    ›ramt i forhold til madens kvalitet.

    ›3 stjerner og jeg kender ikke nogen der er gået derfra uden en
    ›positiv oplevelse og de fleste kommer gerne igen.

    arrr ik enig.... jeg syntes ikke den er dårlig men der er nogle bedre græske derude....
    Dog husk hvis i er et selskab at sige i holder fødseldag bare for sjovt så får man et fint flag og en flaske vin på husets regning til at tage med... Afleverede den dog tilbage da vi skulle gå nytter jo ikke at snyde flinke mennesker.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,146

    Biscaya Tapasbar.

    Jeg har virkeligt nydt at læse i denne her tråd, der har været nogle fantastiske resturanter iblandt de anmeldte, så jeg føler det måske var på tide at jeg selv fik skrevet en anmeldelse.

    Jeg havde besluttet mig for at tage kæresten en tur med i "byen" og det blev en tur jeg sent glemmer.
    Resturant Biscaya i Jernbanegade(Lige ved Cirkusbygningen) stod for tur.

    Resturanten er ganske hyggelig, og meget dansk i sin fortolkning af spansk kultur. Vi fik hurtigt, et bord efter at tjeneren havde spurgt, om hvorvidt vi ønskede at sidde ved ryger- eller ikke-rygerbord. Vi valgte et ikke-rygerbord.

    Resturanten har et stort udvalg af forskellige tapas og en hel del hovedretter, derudover tilbyder de også en 12-retters tapasmenu til 260kr, som vi begge hoppede på.

    Menuen består af 6 "kolde" tapas'er og 5 "varme" og dessert.

    De kolde bestod af blåmuslinger med hakkede grøntsager, "russisk salat" (En salat med tun, oliven og kartofler) fiskemousse af sej, gazpacho, grillet brød med oliventapenade, og en ting som jeg nu har glemt.

    De 5 varme bestod af mørbrad med en skimmelostsovs, noget kylling med oliven, spansk tortilla, en pindemad med skinke, og havtaske

    Dessert bestod af hvad bedst kan beskrives som flødeskum med syltetøj....

    Mad lyder ganske spændende, men jeg har aldrig været så skuffet over at spise ude. Det eneste som reelt betegner det er: Ligegyldigt. Jeg vil næsten vove den påstand at selv en park-dog er meget spændende.

    Derudover formåede tjenerne at få sat folk ved siden af os som røg, på trods af at vi havde bedt om det modsatte.

    Jeg kan virkeligt ikke anbefalde noget at tage på Biscaya, og hvis man har lyst til god spansk mad, vil jeg meget hellere anbefale "El Maison" på Hausers Plads, som er væsentligt bedre. Jeg havde fornøjelsen af den tilbage i februar.

    Men Biscaya kan desværre ikke få en eneste stjerne, jeg havde en umenneskelig lyst til ikke at betale, men jeg gjorde det alligevel.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    260

    Re: Restaurantanmeldelser

    ››^^ Man får sku da hellere ikke champagne til foie gras. Så den
    ››var hun selv uden om ;-)

    ›lodret uening.

    Jeg kan kun tilslutte mig at Champagne (kan) passe perfekt til foie gras, man skal dog naturligvis vælge en "fed" vintage champagne der kan give fois gras'ens sødme modspil.

    Mht. til restauranter havde jeg fornøjelsen af at besøge Les Trois Cochons (LTC) som er en del af Cofoco koncernen.

    LTC kører om aftenen med et tre retters koncept til 250 kr. og her taler vi om rigtig god value for money og jeg vil starte med at give stedet fire ud af seks kokkehuer. Menuen skifter ofte, så hvis der er nogle der vælger min anbefaling kan det være at udvalget er noget andet.

    Til forret blev der serveret en masse små retter til deling på bordet. Generelt var det utroligt dejlige retter, der pirrede de forskellige smagsløg og virkelig gjorde at man fik lyst til mere. Der var ikke tale om gastronomisk rocket science, men kvaliteten og udførelsen var helt i top.

    Til hovedret valgte vi gris fra Grambogård. Det er sjældent at jeg får gris, men hvis det smager som den vi fik er det ikke sidste gang. Tilbehøret var kartoffelmoms, sauce, løg og bønner –rustikt, men meget dejligt.
    Retten passede ligeledes rigtigt godt til vores valgte argentinske vin (200 kr.). Vinene kan købes fra 100-300 kr. flasken, der er ikke nogle topvine, men generelt gode vine til prisen.

    Til dessert var der en række forskellige desserter, herunder creme brulee, is samt karamelliseret æble. Virkelig lækkert!
    Afslutningsvist en god stempelkaffe og en regning på 750 kr. for to personer, bestemt rimeligt set i forhold til kvaliteten.

    Eneste ulempe er, at det er påkrævet at bestille bord lang tid i forvejen, vi var der en mandag og det var helt fyldt, men det forstår man også godt efter at have spist der...
    Velbekomme :-)

    Aktuel menu og bordbestilling: http://www.cofoco.dk/les_menu.asp
    Latte Lovers
    100% Barista

    (Latte Lovers bakker op om "Ståle Raus!")

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Restaurantanmeldelser

    grambogård-grisene ka købes i mad & vin, samt i nogle irmaer. fantastisk kvalitet, rigeligt pengene værd, (hvis man ellers har pengene :-/), og endda somme tider på tilbud.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Restaurantanmeldelser

    Nu vil jeg også forsøge mig ud i kunsten at spise mad og fortælle andre derom.
    På foranledning af en anden her på siden, Woody II, valgte jeg at tage på bryggerigården i Roskilde. Jeg tog fruentimmeret med da jeg følte det var blevet tid til at lufte hende. Vi tog på bryggerigården for at få os noget frokost. Når man træder ind i lokalet bliver man i tvivl, var det rette sted? For restauranten består af tre sammenhængende lokaler med en bar i det midterste – på grund af baren mødes man af en tung cigaretrøg og overvejer at vende om, jeg er den sippede type der ikke bryder sig om at der bliver røget mens man spiser, men lad da gå. Vi bliver anvis plads bagerst i restauranten der faktisk mest af alt minder om en krostue, og folk fik alt fra Cappuccino til en ”kold fra kassen” at drikke – også var der et menukort der bød på dansk mad og danske fortolkninger. Jeg var ved at vælge en Christians Ø sild, det er jo sild som det skal spises i Danmark, eddike og salt. Jeg valgte dog stegt flæsk da det er en af de retter vi alle kan lave, men ikke alle lige godt. Kæresten valgte Frisk pasta med grønsager og hjemmerøget laks. Begge var hovedretter med salatbar, ikke noget imponerende der, men som sådan noget er, der var næsten noget ”Jensens Bøfhus’k” over den. Tomaterne var en anelse melede, men det skyldes nok en uges indtagelse af helt friske græske tomater, at de får det prædikat.
    Maden fik vi i ordentlige portioner og var begge nød til at levne lidt til katten. Ikke engang mit teenage ædeflip kunne få bugt med en tallerken med flæsk, en skål med kartofler og en sovs(!) der kunne hænge på kartoflerne (herligt!) Det eneste der var at udsætte var at retten manglede salt, kartoflerne var ikke vandede som jeg havde frygtet men ganske søde. Det sammen med sovsen uden salt gjorde det til tider for vammelt, heldigvis var der det, rigt saltede, flæsk til at hjælpe på det. Flæsket var sprødt uden at være hårdt og serveret med dijonsennep. Kærestens ret bestod af frisk pasta og noget der lignede plukket laks med nogle få tomatstykker i – der var dog ingen brok fra hende, så noget må der jo have været ved det. Til det fik vi en øl og et glas vand. For hele herligheden gav vi 245kr.

    Maden var fint tilpasset prisniveauet og retterne store. Lokalerne er nok mere en smagssag end noget andet, for enten kan man lide den stemning der er i en ”krostue” eller også kan man ikke, sagt med andre ord kunne det af og til være svært at føre en dæmpet samtale, men det er stedets charme. Så skal du prøve noget lidt anderledes så prøv endelig bryggerigården. Jeg vil give stedet 3 af 6 stjerner – intet ekstraordinært men ganske fair til prisen.

    www.restaurantbryggergaarden.d k
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    The Paul

    Jeg var i sidste uge på The Paul og spise med nogle kolleger.
    Selv med vejret i mente (det stod ned i stænger og Tivoli var så godt som ødet) får turen tommelfingeren op fra undertegnede.

    Vi blev ført på en tour de force igennem Paul Cunninghams kunnen, hvilket blev ledsaget af en vinmenu der var skræddersyet til de enkelte retter.
    Vi startede med en velkomstdrink og lidt forskellige snaks (friterede chips af nye danske kartofler, hovski-snovski mandler og ditto oliven). Derefter fik vi gennem 8 retter et meget varieret bud på hvordan det bedre eksperimentel/fusionskøkken anno 2007 tager sig ud. Særlig interessant var, at de eksperimenterede meget med at 'lege' med maden (som det er også er populært i de bedre restauranter i udlandet). Således fik vi til forret foie de gras rullet ind kakaokrymmel, hindbær puré på spid med tun og lignende forretter forklædt som dessertanretninger.
    Jeg er selv relativt kulinarisk konservativ, så jeg var ikke helt oppe og ringe over ideen (jeg synes at kontrasterne igennem menuen blev for voldsom), men kreativiteten og kvaliteten kan der ikke sættes en finger på. Betjeningen var ligeledes helt i top. Kuvertprisen endte på lige godt 2000 kr pr. næse, men så var der heller ikke sparet på noget.

    5 ud af 5 glammende australske vildhunde fra mig.
    Sidst redigeret af Dingo : 12.07.07 kl. 14:48

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Restaurantanmeldelser

    Jeg var her til aften en tur på noma med mine forældre.

    Vi valgte tre retter fra à la carte-kortet til kr. 675,- per person.

    Alle bestilte tartar og skovsyre til forret og moskus med porrer til hovedret. Min far valgte oste til dessert, mens jeg havde et godt øje til øllebrøden. Min mor er mælkeallergiker og havde forberedt køkkenet på sin ankomst. Hun bestilte derfor ikke en dessert fra kortet; men fik i stedet en anretning af bær og hindbærsorbet, som kokken havde forberedt specielt til hende

    I det hele taget må jeg rose restauranten for den måde, de håndterede min mors allergi på. Alle tjenere var fuldstændig klar over, at min mor ikke tåler laktose, og det viste sig, at kokken faktisk havde forberedt 7 retter, hvis vi ville have det. Meget fornemt.

    Betjeningen er iøvrigt venlig og smilende, men yderst professionel som det kan forventes på en to-stjernet Michelin-restaurant.

    Inden forretten kommer på bordet bliver man budt på nogle prøver på køkkenets kreativitet. Først snacks af bl.a. stegt kyllingeskind, torskeskind og nogle andre ting, som jeg ikke kan huske. Det var ok; men heller ikke mere. Dernæst, så vidt jeg husker, røgede vagtelæg, hvilket var mere spøjst end egentlig lækkert. Til slut en appetizer med noget østersgelé, nogle ruller af tyndt skåret agurk, ristet rugbrød og div. uidentificerbare ting. Hver for sig smagte elementerne ikke af noget særligt; men smagskombinationen var ret vellykket.

    I forbindelse med forretten fik vi en lille pose (i mangel af bedre ord) med små, lune hvede- og speltbrød. Dertil noget smør blandet op med div. ting (blomster vist nok) og noget svinefedt med ingredienser, jeg heller ikke kan huske. Brødet smagte fantastisk både i forbindelse med forretten og separat.

    Forretten var en oksetartar spredt ud på en tallerken med skovsyre (små kløveragtige blade) oven på. Dertil noget brunligt pulver og estragonemulsion. Hvis du, lige som mig, ikke ved, hvad estragonemulsion er, så kan det beskrives som grønt mos. En sjov detalje ved forretten er, at den skal spises med fingrene. Til forretten har man ikke noget bestik udover en brødkniv.

    At spise tartar på denne måde kræver naturligvis råvarer af højeste kvalitet, og det må man sige, at noma benytter sig af. Det var en meget velsmagende ret, som vi alle tre var særdeles begejstrede for.

    Hovedretten bestod af et stykke moskuskød perfekt krydret med lidt sauce over. Dertil grillede porrer med mælkeskind (min mor fik små svampe i stedet for mælkeskindet). Kødet var vanvittig mørt, og retten var i det hele taget enormt velsmagende.

    Jeg havde, som tilligere nævnt, bestil øllebrød til dessert. Jeg husker ikke at have smagt øllebrød, siden jeg gik i vuggestue, så jeg var meget spændt. Øllebrøden serveres naturligvis lun og med mælkeskum samt skyrsorbet. Skyr er åbenbart en form for islandsk creme fraiche. Det smagte ihvertfald frisk og syrligt. Derudover noget, som jeg har mistænkt for at være en blanding af puddersukker og tørt rugbrød, som man anvendte det på tykmælk i gamle dage. Det smagte alt sammen fremragende, og sorbeten gav en ellers tung ret noget friskhed.

    Min far fik fire oste med ristet rugbrød. Han brød sig ikke så meget om et par af ostene; men var ellers godt tilfreds.

    Min mor nød den speciallavede dessert.

    Mine forældre sluttede af med en kop kaffe (som løbende fyldes op af de opmærksomme; men ikke anmasende, tjenere), og dertil fik vi alle nogle hjemmelavede flødeboller, vist nok med rødbedefyld og en mandelbund. De var sindssygt gode.

    Alt i alt en super oplevelse. Regningen for tre personer lød på ca. 2500. Det skal dog siges, at mine forældre kun drak et enkelt glas vin, mens jeg holdt mig til vand. Kvaliteten af maden retfærdiggør til fulde prisen, som ret beset heller ikke er voldsom. Tre retter for ca. 700,- er bestemt ikke urimeligt.

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,204

    Re: Restaurantanmeldelser

    Aften-menuen på Brasserie Münchhausen på HCA Boulevard kan anbefales! Var der i weekenden, og det er rigtigt godt til pengene!!

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •