Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Intet er som det plejer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    184

    Intet er som det plejer

    Verden er ikke længere helt som vi kender den. Bulens vagthavende rabler løs på lige dele overstadighed og eufori.
    Sir Alex Ferguson, Gordon Strachan, Fernando Santos, Gabriel Heinze, Paul Telfer, Ricardo Rocha, Rio Ferdinand, Stanislav Varga, Luisão, Cristiano Ronaldo, Jiri Jarosik, Rui Costa, Wayne Rooney, Jan Vennegoor of Hesselink og Simão kan du ikke møde i Ugens Ræb, men vi får hilst på dem alle i løbet af efteråret.

    Det analytiske rager os, vi kører på ren Champions speed, Amsterdam galar og denne herlige belgiske øl, du blot skal berøre for at komme ned i Bulen, hvor intet er helt som det plejer:





    Eller klik på det kedelige link til: Bedankt, Vermaelen

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Intet er som det plejer


    ›Det analytiske rager os, vi kører på ren Champions speed,

    Og det er jo lige hvad man har lyst til at læse :-)
    Dejligt indlæg, og jeg fryder mig over at du, lige som jeg, åbenbart insisterer på at kalde ManU's hjemmebane for Old Trafford....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    37

    Re: Intet er som det plejer

    Kan man downloade Champions League temaet et sted for så skal jeg da have det kørende på repeat idag.....

    The Champions!!! ..... uh yeaa yes we are

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Intet er som det plejer

    ›Dejligt indlæg, og jeg fryder mig over at du, lige som jeg,
    ›åbenbart insisterer på at kalde ManU's hjemmebane for Old
    ›Trafford....

    Æh, den hedder Old Trafford! Hvad skulle jeg ellers kalde den?
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    1,719

    Re: Intet er som det plejer

    ›Kan man downloade Champions League temaet et sted for så skal jeg
    ›da have det kørende på repeat idag.....

    Lige her:
    http://www.magiaontour.com/videos/UE...ial_theme.html
    Cheers,
    Holger
    - født på en sommernat i sprællemandens tegn
    Holger's Avatar

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Intet er som det plejer

    dejligt at få euforien forlænget lidt!

    man må dog stadig undre sig over at det tilsyneladende er blevet en stamværtshus-sandhed, at vi brugte pindsvinetaktik mod rangers. det er muligt at udekamoen var ret så defensiv, men i hjemmekampen startede vi som lyn og torden, i et højt internationalt gear, og at det allivel gik galt skyldtes vel primært at den gerontiske duo ikke ku holde dampen oppe i mere end 25 minutter.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Intet er som det plejer

    ݮh, den hedder Old Trafford! Hvad skulle jeg ellers kalde den?

    Bliver konsekvent benævnt "Theatre of Dreams"...
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    442

    Re: Intet er som det plejer

    Tak for endnu et godt ræb!

    Jeg lægger særligt mærke til den konstante strøm af optimisme, der gennemsyrer os for tiden. Jeg har selv den der "vi har en chance mod selv de store"-fornemmelse i maven. Så jeg tror lidt, at jeg godt kunne have brug for en sportslig afklapsning i den første CL-kamp, så jeg kommer tilbage til virkeligheden og ser realistisk på vores chancer igen.

    Men hvem ved, med lidt held og alt det der, så har vi da mulighed for at ende på en 3. plads og få lidt UEFA-cup-spas med i købet. Men faktum er, at, som tingene ser ud i dag, så får vi klø af Man U (og sikkert også Benfica) 100 ud af 100 gange.

    Så min pointe er blot, at vi ikke må glemme, at vi befinder os i begyndelsen af en lære-proces, hvor målet er, at vi skal holde fast (læs: CL-deltagelse igen og igen).

    Og nej, jeg er hverken uambitiøs eller ligger under for Janteloven. Men jeg vil bare så nødigt blive skuffet for enden af en evigt selvforstærkende forventnings-spiral.
    Casper
    .casper's Avatar

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Intet er som det plejer

    Som altid underholdende læsning.

    Jukeboxen har aldrig sunget så smukt som nu!!!111
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Intet er som det plejer

    ›Bliver konsekvent benævnt "Theatre of Dreams"...

    Eller The Glazerdome :-)

    Jeg ser i øvrigt Rangers-kampen lidt forskelligt fra både Holger og KB - som jeg husker første halvleg der, var det ikke mindst Rangers' egen skyld at det længe var en defensiv og noget kedelig kamp.

    Rangers spillede meget langsomt, de prøvede ikke rigtig noget, havde kilometer mellem angreb og de to forreste - og vi skulle heller ikke rigtig noget. Så det var en ren stillingskrig hvor man ventede på at noget skulle ske.

    Det skete så i starten af anden halvleg, desværre, og resten er historie, med Backes formentlig mest offensive 'alt på et bræt'-satsning nogensinde som resultat...

    mvh,
    -smølle

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Intet er som det plejer


    ›Det skete så i starten af anden halvleg, desværre, og resten er
    ›historie, med Backes formentlig mest offensive 'alt på et
    ›bræt'-satsning nogensinde som resultat...

    ›mvh,
    ›-smølle

    Sjov detalje iøvrigt at vi i virkeligheden overhovedet intet satsede i Ajax udekampen...det var ellers alfa og omega blandt de fleste analytikere før kampen, men er selvfølgelig blevet ignoreret fuldstændigt efter triumfen....og Ståle fremstår i de flestes bevidshed som manden der tør satse i modsætning til forgængeren forsigtige Backe.....at det så heller ikke viste sig nødvendigt at satse, var jo et underligt sammentræf af tilfældigheder (Ajax manglende held og selvmålet)....ikke at jeg vil lave ridser i lakken, men morer mig alligevel over fodbolds underfundighed
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    890

    ...man kunne jo håbe ...

    ... at holdet rejser sig 25-50% i det fine selskab. Undgår vi benovelsen mener jeg at holdet kan spille frigjort og inspireret. Hvor langt det så rækker er svært at vide.

    Jeg bliver overlykkelig, hvis vi undgår for store klask på udebane, og kan nappe 2-6 points på hjemmebane.
    Sidst redigeret af ErikB : 25.08.06 kl. 11:49
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: ...man kunne jo håbe ...

    Så stor cadeau til Solbakken og Peter Nielsen.

    Man kan også roligt sige, at Ståle outsmartede den overmodige Henk ten Cate. Var det at gøre Hasse Backes arbejde færdigt og køre mesterskabet hjem en beståelse af prøvetiden, så var Ajax-kampene Ståles foreløbige svendestykke. Faktisk har han jo præsteret, hvad ingen træner i klubben før ham har kunnet. Københavnsk historie. Og slet ikke som vi plejer!
    På 8 måneder har Solbakken og Nielsen vundet RL Pokalen - Mesterskabet og
    sendt os i Champions League....Imponerende.

    Der er ingen som helst grund til at sætte vores lys under en skæppe - Når vi
    kan sætte AJAX under pres på hjemmebane, så kan vi bestemt også gøre det
    mod Benfica og Celtic og så skal vi ikke glemme at vi er et stærkt udehold.

    Et fint ræb, hvor man fornemmer at du er svært tilfreds, men der kunne såmænd godt være skruet yderligere op på begejstrings-barometeret hvis
    du spørger mig :-)

    FC København Among Europe’s Finest.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  19. #14
    db. Slettet

    Re: Intet er som det plejer

    ›Som altid underholdende læsning.


    Ja,

    men det var vist en smutter at kalde Stella Artois for "fremragende" (http://www.ratebeer.com/Beer/stella-artois/1478/). Koblingen til Vermaelen kan vist også løses uden Stella Artois, for som jeg forstår det kommer Vermaelen fra den Kapellen, der ligger i Provincie Antwerpen og ikke den i Brabant nær Leuven/Louvain.

    Og fra Provincie Antwerpen stammer jo bl.a. Westmalle, mens De Koninck ligger i selve Antwerpen. Presto!

    Det er naturligvis alt sammen petitesser.

    mvh. db.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Intet er som det plejer

    ›men det var vist en smutter at kalde Stella Artois for
    ›"fremragende"
    ›(http://www.ratebeer.com/Beer/stella-artois/1478/).

    Det kan godt være at der er et par ølsnobber der ikke bryder sig om den dér, men tro mig, efter en prøvende kamp og en lang ventetid bagefter for at komme ud, og efter en tur i et proppet tog med saunatemperatur ind til byen, som Champions League-sejrsøl på The Tara på Rokin, der var det den bedste øl jeg har fået i mit liv :-)

    mvh,
    -smølle

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. U 21 - jeg fatter intet
    By Anders in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.04.05, 13:04
  2. ER Per Nielsen så dum som det virker ?
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 06.09.04, 19:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •