Side 6 af 44 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Kan vi ikke lige få et link til det forum/den tråd, så vi kan følge udviklingen og sandsynligt få endnu mere humoristisk læsning? :D

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Ehhm, København... Nordens 4. største by?

    Man kunne jo passende smide ham denne liste:Jeg frygter bare for, at staklen får et hjertetilfælde, når han når frem til nedenstående:

    Norge har ikke så meget at prale af, og det er realistisk set også en 6-700 år siden, at en norsk by har domineret noget som helst i Nordeuropa.
    Der er dog ingen tvivl om, at Rosenborgs mange år i Champions League har fortjent respekt. De var heldige - og dygtige - at stige på toget tilbage i 1995 og formåede (bortset fra 2003) at holde fast i det fine selskab indtil 2005. Højdepunktet var i 1999, hvor de kom videre til 2. gruppespil.

    Tænk bare hvis det samme var lykkedes for det dominerende hold i Danmark i midten af halvfemserne at opnå den samme succes.

    Så vælger man at se bort fra, at retorikken minder bekymrende meget om det, der ofte observeres fra andre tilhængere af hold udenfor storbyen, så har han altså en pointe. Vi skal præstere mere i Europa i en årrække for resultatmæssigt at slå Rosenborg af pinden som Nordens største hold.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ››Ehhm, København... Nordens 4. største by?

    ›liste:Jeg frygter bare for, at staklen får et hjertetilfælde,
    ›når han når frem til nedenstående:
    Nu ved jeg godt, at man ikke altid skal stole på Wikipedia, men der er noget ved den liste der ikke stemmer.
    Ifgl. Wikipedia, har Oslo Kommune flere indbyggere end Københavns nemlig 551.832 mod 503 699.
    Tager man derimod forstæder med, er København lagt større.
    Her er tallene 1 401 329 for København og 901 597 for oslo (med opland).
    Det kan være, at opland er et for vidt begreb i forhold til det link du poster, men ellers stemmer det ikke helt.
    Hvor den kære nordmand får de 1,5 mio i Oslo med forstæder fra kan der kun gisnes om. Det lader til han har byttet om på de to byer.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    416

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Denne her Rosenborg gut ved åbenbart MEGET mere end deres
    ›sportschef gør, om hvorvidt FCK er større end RBK.

    ›Over en længere diskution falder der skam også en del guldkorn:

    ›Han mener desuden, at denne artikel er det pure mediespin fra
    http://www
    ›RBK's sportschef .bolddk.com/nyt/?vis=70057






    ›Ehhm, København... Nordens 4. største by?

    stakkel den bette nordmand.....

  5. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Nu ved jeg godt, at man ikke altid skal stole på Wikipedia, men
    ›der er noget ved den liste der ikke stemmer.
    ›Ifgl. Wikipedia, har Oslo Kommune flere indbyggere end Københavns
    ›nemlig 551.832 mod 503 699.
    ›Tager man derimod forstæder med, er København lagt større.
    ›Her er tallene 1 401 329 for København og 901 597 for oslo (med opland).
    ›Det kan være, at opland er et for vidt begreb i forhold til det
    ›link du poster, men ellers stemmer det ikke helt.
    ›Hvor den kære nordmand får de 1,5 mio i Oslo med forstæder fra
    ›kan der kun gisnes om. Det lader til han har byttet om på de to
    ›byer.

    Nej stol aldrig 100% på Wikipedia.
    Men der er sjovt nok en del divergernde tal på hvor mange indbyggere der er i de respektive byer:
    Ifølge Nordisk Råd:

    Indbyggertal, hovedstaden
    1. januar 2006 Oslo (Oslo kommune) 538.411
    Oslo (inkl. forstæder) 1.039.536

    Indbyggertal, hovedstaden
    1. januar 2005 København og Frederiksberg kommuner 593.013
    København (inkl. forstæder) 1.831.751

    Indbyggertal, hovedstaden
    1 januar 2006 Stockholm (kommune) 771.038
    Stockholm (inkl. forstæder) 1.889.945
    Kilde: Norden.dk

    Videnskabsministeriet i Danmark påstår dog at
    København har 1.8 mio. indbyggere og er den største by i Danmark og i Skandinavien
    Kilde: Workindk.dk

    Men så er der jo noget der hedder region hovedstaden, og der er der 1.6 millioner indbyggere. Kilde: Socialdemokraterne
    Og det er incl Bornholm (???)

    Okay nu har jeg forvirret mig selv helt vildt... Need coffee..
    Men i sidste ende trænger ham Rosenborg gutten til at ta en dyb indånding af den norske fjeldluft.

    Mvh
    Nik
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  6. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Der er i det hele taget en del lol på Rosenborgs forskellige foraer - ikke ligeså god og meget lol som SSO, men stadig en del. Der er i den grad en bitterhed til København, da de fleste mener, at vi har uretmæssigt har stjælet titlen som Nordens største hold. Flere gange bliver vi da også omtalt som "FC Plastik fra København."

    Som hold har jeg stor respekt for Rosenborg pga. deres tidligere resultater, men desværre så lever deres fans ikke helt op til selve holdets standarder. Virker næsten bekendt.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #82
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Denne her Rosenborg gut ved åbenbart MEGET mere end deres
    ›sportschef gør, om hvorvidt FCK er større end RBK.

    ›Over en længere diskution falder der skam også en del guldkorn:

    ›Han mener desuden, at denne artikel er det pure mediespin fra
    http://www
    ›RBK's sportschef .bolddk.com/nyt/?vis=70057






    ›Ehhm, København... Nordens 4. største by?


    link til emnet, hvor han skriver det?
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000

  9. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Ved ikke lige om det er det rigtige sted at smide den her!

    Ulvegraven indeholder mange guldkorn, især efter deres nyvundne status som sølvvindere!


    UEFA Cup til tiltrækning af udlandske profiler!

  10. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    222

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Taget fra AAB's debatforum vedrørende et eventuelt salg af Rasmus Würtz til FCK.

    Ja jeg snart ikke hvad jeg skal sige til det hele..
    Der er ingen tvivl om at Lynge er dygtig til at finde billige/transferfri spillere, men han er derimod skandaløs ringe til at sælge! Bortset fra Grønkjær i tidernes morgen..
    Hver eneste gang vi har en klassespiller, så sælger vi ham til fck eller brøndby. Jeg nævner i flæng: Silber, Ståle, Ericsson, Trond og nu måske Würtz. Derudover tog fck også vores træner, Hans Backe..

    Det kan ikke passe at vi ikke kan sælge vores spillere til udlandet! Vi er efterhånden blevet en satellitklub for fck, sådan som det ses i hollandsk fodbold og ishockey i usa!

    Kort sagt: Lynge er blevet Don Ø's luder!
    MUHA!!
    ♪♪ William, William Kvist! ♪♪
    Lagoon's Avatar

  11. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    MUHA!!
    Nå ja. Det er jo så i den samme tråd at nogle mener FCK skal ryste op med 35 millioner for Wurts. Det virker jo som en yderst realistisk pris.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  12. #86
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jeg ville lige informere om, at Rosenborgs forum koger over med lykkelige indlæg pga. vores trækning i CL-kvalifikationen. De har virkelig stor anti-pati mod os deroppe.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Min snak med Rosenborg fanen foregår desværre privat. Men han er ikke stoppet med at komme med grin-agtige guldkorn:

    Det eneste f(u)ck har passert rbk i er økonomien. Jeg driter i hvor mange som mener at F(u)ck er bedre enn rbk. I fotball har jeg så og si alltid rett. I 2004 sa jeg på et forum at jeg så porto som favoritt til å vinne Cl etter at de hadde slått ut man u, og alle bare lo av meg, men jeg fikk rett til sist. Slik blir det her og! Jeg har en god magefølelse og god fotball forståelse, og jeg kan allerede se for meg hvordan kvalikke kampene til mesterligaen blir seende ut.

    Du er en dansk liten taper uten utdanning. Det eneste dansker kan er å lage pølser. JEg er nordmann for faen! du har jo egentlig ikke rett til å snakke med en fra et såpass overlegent land. vi er en stormakt i økonomi og olje. Hva er danmark en stormakt i? ikke en skit!
    Mere seriøst fakta:

    Jeg snakka nettopp med en kompiss. Han sier du tror at københavn er større en oslo. hahahahahahahahahahaha
    hahahahahah, klarer ikke stoppe å le. københavn er en liten drittbye sammenlignet med oslofjord området der det bor nesten 2millioner. oslo er nordens største region. Jeg bor der, og jeg vet hva jeg snakker om. er i københavn ver eneste sommer, og alle som har vært i begge byene merker jo med engang at oslo er større
    Nå, nu er det pludseligt Lyn der er nordens største klub, og ikke hans elskede Rosenborg. Jeg er paf!

    københavn er den 3største regionen i norden, og den 4.største byen i norden

    københavn dominerer heller ikke norden, men det er fc lyn som rejerer
    Jeg bliver simpelt hen nødt til at svare ham tilbage, bare for at grine videre af hans idiotiske svar. Også for at underholde jer, selvfølgelig.
    Sidst redigeret af Don Overgaard : 23.07.07 kl. 21:33

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #88
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    FCNs salg af Nordstrand til FCK er naturligvis ikke gået henover hovederne på vore gamle venner fra Klynkby, hvis fans jo har et nærmest sygeligt forhold til FCK.

    Jeg har skimmet deres debatforum, og viderebringer her de skarpeste reaktioner. Njoy!

    Luxus Ultras:
    Man kan også begynde at undre sig over hvad der sker på klubhusets kontor... ...sidste år ryger Nordstrand på en free transfer til Nordsjælland og ét år efter sælges til F*CK for 15 mio.! (jaja, Superligaen er da bedre udstillingsvindue end 1.div, men alligevel!)

    Nu er Mikkelsen smuttet til Brøndby for kun 2 mio., og gad vide om han ikke også bliver solgt videre til udlandet på et tidspunkt for et 2-cifret million beløb?

    Er der ikke lært noget af kontrakt behandlingen fra LFC-tiden? Klubben overlever da ikke på at "lave" gode talenter og forære dem væk!
    Palermo:
    Som undertegnede har udtalt tidligere i denne debat, er klubledelsen totalt uprofessionelle! Nu må der snart skiftes ud og indføres folk der kan noget. Hold kæft hvor er det irriterende, at klubben drives af sådan en flok klovne.
    Agamemnon:
    Nu ska vi jo ikke ud og ødelægge vores gode rygte om, at Lyngby er en klub hvor talenterne trives og udvikles. Begynder vi først at presse de unge for meget og lave urimelige aftaler mod den enkeltes vilje, vil vi få svært ved at forsvare vores position som talentfabrik nr. 1 og tiltrække talenter. Vi ska selvfølgelig ikke falde totalt på halen for vores spillere, men faktum er desværre, at vi er en mellemstation på de unges karriervej og vi ikke har det store at tilbyde på lang sigt.
    Dino:
    Hvem er den næste hjernedøde Lyngbyspiller, der skifter til judasfirmaet? Vi kan jo snart "buuhe" af samtlige spillere, da de jo angiveligt før eller siden hellere vil ind og spille i Parken - selvfølgelig via en anden klub først, så det ikke bliver for åbenlyst i starten og pengene pinedød ikke havner i Lyngbys kasse. Der er noget helt fundamentalt galt i disse spilleres opdragelse og almene dannelse. Der bør i alle klubbens kontrakter indføjes en pasus om, at spilleren aldrig nogensinde vil arbejde for FCK. Nordstrand er tidligere blevet rost for hans store arbejde op gennem rækkerne - jeg trækker hvert et pynteligt tillægsord i tilbage - en ny judas er født og føj hvor det stinker!

    Henrik B.:
    Det er egentlig ikke så meget, at nord skifter til fck, der sender mavesyren op i halsen på mig... Det er indholdet af nedenstående artikel:

    http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70638

    Lyngby nævnes ikke med ord, og desuden - og det er HER at kramperne i mellemgulvet starter for alvor - tager farum boldklub HELE æren for Nords udvikling! De roser deres scouts og fantastiske talentarbejde.... Glem ikke, at farums "talentarbejde" i foråret blev vraget i forhold til fortsat økonomisk støtte, mens Lyngbys BESTOD!!

    De fik en færdigsleben diamant gratis fra Lyngby, satte ham på holdet, og vupti! Endnu en Guldfugl fra Lyngby til nasseklubben i farum. Lyngby klarede jobbet, farum spinder guldet.....

    Det er for meget!
    Ja, det er naturligvis de mere "rabiate" kommentarer, jeg har fundet frem. Det skal retteligt nævnes, at der også er adskillige debatører, der er ret ligeglade med Nordstrands skifte, eller som oven i købet glæder sig på hans vegne. Selve tråden findes lige her - der er stor mulighed for mere af samme skuffe i den kommende tid.


    Mød dem i PARKEN den 30. september
    Sidst redigeret af Don J. : 07.07.07 kl. 01:05

  17. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jose:
    "At the moment he is a Chelsea player and he has two more years of his contract. He's working well and playing like the other players, like John Terry or Frank Lampard, with two more years of contract.

    "In this moment I look at him as a Chelsea player.

    "I think you (the press) have to be a bit embarrassed. During all day you said Arjen Robben was flying to Madrid or London or wherever, and you go here to the stands and see Robben play.

    "In my opinion, when you are embarrassed, you shouldn't speak about things. I think it's better for you to forget the Arjen Robben story because today he (Robben) made a mistake, unless he has a private flight and is flying now!"
    In other news:Robben agrees terms with Madrid

    Godt at se, at Jose ikke har forladt den tøsefornærmede, lystlyvende Anja Andersen-stil som han er så kendt og elsket for ;-)

    mvh,
    -smølle

  18. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    http://ob.dk/forum/thread/62418.aspx

    Dyrk lige nogle af priserne på spillerne.. Jeg er dog tilbøjelig til at give dem ret!!1

Side 6 af 44 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •