Side 34 af 44 FørsteFørste ... 2431323334353637 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Hvorfor helvede bruger man spalteplads på sådan noget der? Er nærmest forarget, ikke fordi han sviner fck og corner men mere fordi en avis gider at bruge tid på at trykke sådan noget lort. Hvad er der for en avis?
    Det er meget tydeligt et stykke fra begavelsens højborg (EB).

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Hvorfor helvede bruger man spalteplads på sådan noget der? Er nærmest forarget, ikke fordi han sviner fck og corner men mere fordi en avis gider at bruge tid på at trykke sådan noget lort. Hvad er der for en avis?
    Ekstra Bladet.

    Vil sige niveauet i ovenstående er repræsentativt for hvad der ellers skrives på Nationen :-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Ekstra Bladet.

    Vil sige niveauet i ovenstående er repræsentativt for hvad der ellers skrives på Nationen :-/
    Altså det jeg skriver eller det oprindelige læserbrev fra eb?

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Altså det jeg skriver eller det oprindelige læserbrev fra eb?
    Det oprindelige læserbrev.

    Nationen er fyldt med forargede og bitre personager. Og trolls galore.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #500
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Ekstra Bladet.

    Vil sige niveauet i ovenstående er repræsentativt for hvad der ellers skrives på Nationen :-/
    Arghhhhhhh.... Artiklen er MEGET harmløs i forhold til Nationen. Det fortæller vidst alt.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #501
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Det oprindelige læserbrev.

    Nationen er fyldt med forargede og bitre personager. Og trolls galore.
    Nu har jeg ikke været meget på nationen, men har da bestemt en ide om hvad det indeholder ja, en form sso bare med endnu mere fokus på at folk syd for grænsen er kilden til alt ondt.
    Men nationen er (så vidt jeg ved?) ren internet baseret og dermed er der desværre også åbne sluser for hjernedøde kommentarer, trolls og bitre personer som du nævner.
    Det jeg bare studsede over er at det læserbrev der er fra en trykt avis. Der er brugt tid, penge, spalteplads og redaktionelle overvejelser på at bringe det i avisen. EB er seriøst i en liga for sig selv.
    Men nu har jeg vidst brugt tid/plads nok herinde på min undren/forargelse, men tak for svar :-)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #502
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Sådan her ser nogle klubber på den frustration der har været over at de sidste runder først blev offentliggjort i går – og stadig ikke er fastlagt med tider.

    Kristoffer Skadhauge, pressechef ... undskyld, Head of Media i Farum, et par klip fra hans timeline på Twitter:
    Hallo, ding dong! Kommer i morgen. Kunne være en del af at holde opmærksomheden på ligaen, men vi kan også se os sure på alt?

    Taler ned, er det et buzz ord du har fundet? Tom kuvert, det er da relevant at kende programmet i forhold til ude/hjemme.
    At du vurderer anderledes fordi der skal findes huller i osten, må være dit kald. Jeg synes det fungerede med opmærksomheden.

    Nej, det har jeg ikke. Men jeg er træt af journalister der konsekvent ser efter de negative ting istedet for at glæde
    sig over det ekstra drama, spænding og fokus som det her har skabt. Det handler om at se de gode ting fremfor negative.
    Arrogant? Nej, det er da ikke slemt.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #503
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Pessimisten fejler ikke noget.... Men er de for optimistiske også? :)

    https://www.facebook.com/events/1729597263998104/

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #504
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    TILFØJELSE: Jf den faktuelle CVR-historik, så er hendes alternative facts jo decideret trukket ud af røven... Skræmmende at hun er spids-kandidat for SF i Kbh og har en så lemfældig omgang med sandheden og manglende evne til undskyldninger. Når man så ser at hun er Twitter-ven/følger Sune Blom på Twitter, så giver det hele måske lidt mere mening...
    I øvrigt først nu at jeg opdager at Sune Blom faktisk sidder i bif's Bestyrelse (!) og har gjort det siden 2014... Jeg tror mere og mere jeg har en idé om, hvem der har fodret den kære SF'er med fake news...

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #505
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    I øvrigt først nu at jeg opdager at Sune Blom faktisk sidder i bif's Bestyrelse (!) og har gjort det siden 2014... Jeg tror mere og mere jeg har en idé om, hvem der har fodret den kære SF'er med fake news...
    Hvis du søger en kobling mellem SF & BIf, skal du nok kigge her: https://twitter.com/MonbergSF
    som i øvrigt glimrede ved at tro at FCK havde købt Parken for småpenge og ikke de der 130-140 mio som det var i virkeligheden.
    Jeg har ikke haft tid til at finde tweet frem.
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #506
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Hvis du søger en kobling mellem SF & BIf, skal du nok kigge her: https://twitter.com/MonbergSF
    som i øvrigt glimrede ved at tro at FCK havde købt Parken for småpenge og ikke de der 130-140 mio som det var i virkeligheden.
    Jeg har ikke haft tid til at finde tweet frem.

    Her står der, at han mente, at FCK købte Parken af DBU for 100.000 kr. I det mindste trak han hurtigt i land igen modsat Sisse Marie Welling, som stadig ikke har sagt undskyld, men ignoreret alle forsøg på omtale af sagen.

  21. #507
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Hvis du søger en kobling mellem SF & BIf, skal du nok kigge her: https://twitter.com/MonbergSF
    som i øvrigt glimrede ved at tro at FCK havde købt Parken for småpenge og ikke de der 130-140 mio som det var i virkeligheden.
    Jeg har ikke haft tid til at finde tweet frem.
    Nu var det interessante - i mine øjne - ikke en kobling mellem SF og bif (den mest oplagte ville vel være Pia Olsen Dyhr), men en kobling mellem Sissie Marie Welling og bif.

  22. #508
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    http://www.bt.dk/fodbold/total-boyko...-fc-koebenhavn

    Nu vil de åbenbart have udebaneafsnit på nedre c???

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #509
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    http://www.bt.dk/fodbold/total-boyko...-fc-koebenhavn

    Nu vil de åbenbart have udebaneafsnit på nedre c???
    Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!

  25. De følgende 11 brugere er enige:

  26. #510
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    »Vi har fra begyndelsen sagt, at såfremt der ikke skete ændringer, ville vi boykotte slutspillet. Nu er vi i slutspillet, og der er ikke sket væsentlige ændringer omkring vores to største ønsker, som først og fremmest handler om at få et afsnit, der er tættere på banen – og hvis det ikke er muligt i det mindste et sikkert afsnit,« siger Christian Rothmann, der gennem de seneste uger har haft dialogen med FC København på vegne af de mange fans.
    Nogen har måske undret sig over hvor det med at afsnittet skulle være usikkert er kommet fra. Den kommer fra endnu en af Christian Rothmanns mange Facebook opslag.

    Udebaneafsnittet overholder formelt kravene fra Sikkerhedshåndbogen for idrætsanlæg.

    I Telia Parken er udebaneafsnittet dog ikke er sikret med bølgebrydere, som Divisionsforeningen ellers anbefaler det på danske fodboldstadions, hvor tilskuere står op. Dog er det ikke et krav.

    Det er det til gengæld ifølge Guide to Safety At Sports Grounds, som er udarbejdet af et ekspertpanel under den engelske regering. Her lyder anbefalingen, at en ståtribune skal sikres med bølgebrydere - medmindre kapaciteten er så lille, at risikoen for uheld er minimal.
    Men vent, er der måske nogen der siger, Øvre A er da ikke en ståtribune?

    Da der er opstillet et capotårn i udebaneafsnittet, må det formodes, at FC København har vurderet det egnet som ståafsnit, selvom Telia Parken oprindeligt er bygget som et all-seater-stadion.
    Capotårn = ståafsnit. Ståafsnit = usikkert afsnit. Usikkert afsnit = boykot. Så Rothmann argumenterer i virkeligheden, på vegne af resten af fanklubberne må man gå ud fra, for at fjerne capotårnet fra udebaneafsnittet. Og det virker jo egentlig som en ganske enkelt løsning der kunne tilfredsstille alle.

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •