Side 41 af 44 FørsteFørste ... 3138394041424344 SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Alle startopstillinger i udendørs DBU turneringskampe - inkl. i ungdomsrækker og serier - skal være noteret og offentliggøres 1 time før kampstart. Det kan vel næppe være af hensyn til TV. Der er dog ikke noget krav om, at man skal offentliggøre påtænkt spillesystem - hvilket da også ville være komplet meningsløst.
    Det er der så. https://divisionsforeningen.dk/wp-co...0-2021-3.0.pdf

    Fra 22.3:
    I Superligaen skal klubberne desuden som en del af det elektroniske holdkort meddele den taktiske startformation (fx 4-4-2), hvor de 11 startende spillere rubriceres svarende til udgangspunktet for deres respektive startpositioner på banen.

  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det er der så. https://divisionsforeningen.dk/wp-co...0-2021-3.0.pdf

    Fra 22.3:
    I Superligaen skal klubberne desuden som en del af det elektroniske holdkort meddele den taktiske startformation (fx 4-4-2), hvor de 11 startende spillere rubriceres svarende til udgangspunktet for deres respektive startpositioner på banen.
    Jojo - jeg mente i de lavere rækker. Det giver nu heller ikke mening på superliganiveau.

  3. #603
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Det er nu ikke kun fodbold den regel er gældende. Jeg har været træner i ungdoms-ishockey, og der skulle vi også afleverer holdopstillingen x antal tid før kampstart. Som jeg forstod det dengang, handlede det om at dommeren skulle kunne nå at se holdet igennem for evt “ulovlige spillere” -karantæner etc. (Kan umuligt have handlet om tv, da det var junior-spillere i en lille sport :))

  4. #604
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Det er nu ikke kun fodbold den regel er gældende. Jeg har været træner i ungdoms-ishockey, og der skulle vi også afleverer holdopstillingen x antal tid før kampstart. Som jeg forstod det dengang, handlede det om at dommeren skulle kunne nå at se holdet igennem for evt “ulovlige spillere” -karantæner etc. (Kan umuligt have handlet om tv, da det var junior-spillere i en lille sport :))
    Men vi snakker jo ikke om at indlevere holdkortet med listen over spillere. Det har man gjort længe. Det er kravet om, at man skal indberette sin taktik og formation, der vist er ret nyt - og som virker bizart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men vi snakker jo ikke om at indlevere holdkortet med listen over spillere. Det har man gjort længe. Det er kravet om, at man skal indberette sin taktik og formation, der vist er ret nyt - og som virker bizart.
    Arh så har jeg misforstået. My bad.

    Men det er vel egentligt også en sjov ting at man skal “røbe” holdkortet inden kampstart, men det er så en helt anden diskussion.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Folk internationalt er begyndt at indse, hvor nærige og krejler-agtige, FCM er:

    https://twitter.com/smarterscout/sta...45900644249600
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #607
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Er FCK bedre?
    Øvre C'er


  11. #608
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Er FCK bedre?
    Nu er jeg ikke 100% inde i detaljerne, men er der ikke en del frynsegoder forbundet med det her? Noget med forkøbsret til arrangementer man ikke arbejder til. Sikkert meget fedt til en række koncerter eller fodboldkampe.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #609
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ét er sikkert, ganske vist er DBU-udvalget uafhængigt, men havde de været ude med en sanktion i denne sag, så ville de se en anelse hykleriske ud i forhold til unionens egne ledere.

    For de gør det selv.

    Forargelsen over Randers' sag kan jeg dog ikke dele. Faktisk ville jeg ønske, at flere ville åbne den slags gakkede og grundløse sager. Vi har brug for underholdning i denne tid.

    Hvis det skulle ske, så har det absolut intet med hykleri at gøre.
    Synes du også det er hykleri at politiet kører 110 km/t på motorvejen, når man kun må køre 50 km/t i byzoner?

  14. #610
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Hvis det skulle ske, så har det absolut intet med hykleri at gøre.
    Synes du også det er hykleri at politiet kører 110 km/t på motorvejen, når man kun må køre 50 km/t i byzoner?
    Nej? Men jeg bliver nødt til at få forklaret, hvad du mener, for jeg forstår det helt enkelt ikke. Især, da begge dele er tilladt. Ikke kun for politiet, men også for bilister generelt.

    Hvilket både Horsens' og Danmarks holdopstillingsfinte åbenbart også var :-)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #611
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nej? Men jeg bliver nødt til at få forklaret, hvad du mener, for jeg forstår det helt enkelt ikke. Især, da begge dele er tilladt. Ikke kun for politiet, men også for bilister generelt.

    Hvilket både Horsens' og Danmarks holdopstillingsfinte åbenbart også var :-)
    At det er to forskellige turneringer, to forskellige arrangører, to forskellige regelsæt og derfor havde det ikke været hykleri at idømme Horsens en straf.

    Mit eksempel tjente bare det formål at opstille et andet scenarie fra virkeligheden hvor politiet (DBU) straffer folk for at køre for hurtigt i byzoner (oplyse forkerte holdopstillinger i Superligaen) selvom de selv kører langt hurtigere på motorvejen (oplyser forkerte holdopstillinger i landskampe). Det er ikke hykleri, det er bare forskellige regler på forskellige veje (turneringer)

    At DBUs landshold er underlagt en type krav, gør vel ikke DBU til hyklere fordi de så stiller andre krav i deres egne turneringer?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #612
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Det er vel mere "alle hold" end andre hold, men Divisionsforeningens chef Claus Thomsen er ude med en god idé:

    Men hvis vi nu strammede den, så er der ikke noget i vejen for, at klubberne opretter 10-20 separate selskaber, som så afholder hvert deres separate arrangement med 500 mennesker i forskellige sektioner på stadion.
    Yeah ... problemet er, at den nu sløjfede Superligaordning bestod af separate arrangementer i forskellige sektioner på stadion, hvor 500 mennesker overværede den samme kamp.

    Skal jeg være høflig, så tror jeg ikke, at Thomsen er 100% bekendt med begrebet omgåelse.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #613
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er vel mere "alle hold" end andre hold, men Divisionsforeningens chef Claus Thomsen er ude med en god idé:


    Yeah ... problemet er, at den nu sløjfede Superligaordning bestod af separate arrangementer i forskellige sektioner på stadion, hvor 500 mennesker overværede den samme kamp.

    Skal jeg være høflig, så tror jeg ikke, at Thomsen er 100% bekendt med begrebet omgåelse.
    Det kunne dog stadigvæk være fedt med 10.000 fans på stadion.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #614
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dejligt, at andre kan komme og tage noget opmærksomhed fra vores eget cirkus. Det er jo altid overbevisende, når videnskaben forsøges tilbagevist med "følelser."

    Citat Oprindeligt indsendt af Erik Sviatchenko
    Jeg føler, at det (vandet fra Chanson, red.) har haft en gavnlig effekt, men jeg ved også, at det måske ikke har samme indvirkning på alle andre, som det har haft på mine præstationer.
    https://www.bt.dk/superligaen/erik-s...-er-jo-svindel
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  23. #615
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Dejligt, at andre kan komme og tage noget opmærksomhed fra vores eget cirkus. Det er jo altid overbevisende, når videnskaben forsøges tilbagevist med "følelser."



    https://www.bt.dk/superligaen/erik-s...-er-jo-svindel
    "Hun bedyrer, at der ikke er blevet forsket i ioniseret vand i Danmark endnu.

    »Jeg kan se, at der i langt størstedelen af tilfældene sker noget, og jeg har mange positive tilbagemeldinger på mit produkt. Jeg håber derfor, at nogen vil undersøge det grundigt og dokumentere, hvorvidt det virker eller ej.«"

    Nogen skal forske i hendes fupprodukt, men hun skal selvfølgelig ikke selv have penge op af lommen til forskning - de skal jo gå til Erik.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •