Viser resultater 1 til 15 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #1
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    PS jeg er sindsyg frustreret.. Og har lige knækket en bøgehæk som jeg havde i overskud...
    FECKIN PRICELESS

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Farlige Frank fra FCM i sølv-rus til BT:

    Vi kan nappe guldet fra FCK, hvis vi holder sammen på det her hold.
    Nå. Hvorfor forspildte I så den gyldne mulighed i forrige måned, Frankie-boy?


    Mvh.
    CF39 Thomas
    Sidst redigeret af CF39 Thomas : 25.05.07 kl. 18:48

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article302559.ece

    Matti Breschel om Riis-farcen:

    - Jeg kan ikke se det, at det skulle ændre noget. Vi cykelryttere har stået i et dårligt lys i mange år. Jeg håber bare ikke, at jeg skal stå til regnskab for noget, de har gjort for ti år siden, der kunne jeg jo nærmest hverken kravle eller gå.
    Han var 11 år da Riis vandt Touren.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Grief er offline I'm making a statement
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    18

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dette yderst kreative indslag kommer fra højt mod nord, nærmere bestemt aabs debatforum.



    Vi afventer i spænding resultatet af Ørgaard-krisen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Denne her Rosenborg gut ved åbenbart MEGET mere end deres sportschef gør, om hvorvidt FCK er større end RBK.

    Over en længere diskution falder der skam også en del guldkorn:

    Han mener desuden, at denne artikel er det pure mediespin fra RBK's sportschef http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70057



    "herregud. nå skjønner jeg hvorfor dansk fotball suger. Dere har ikke hørt om sykisk overtak?

    Da foreksempel rosenborg møtte benfica i uefa-cupen for noen år tilbake, mente benfica treneren bestemt at de var favortitter til å gå videre, ennda rosenborg var tippet å slå ut benfica av uefa. Likvel sa både åge hareide (da værende trener) og rune bratset at benfica var favoritt, ennda de viste at alle forventet at rosenborg skulle slå de ut. dette er fordi de ville minske presset på seg selv. Alt en trener eller sportsdirektør sier i en avis er ren taktik. Han vil lage et press på fck, og minke presset på seg selv. As simple as that! Det er en av mange grunner til at rosenborg er størt i norden.

    uansett, rosenborg kommer fra nordens 13.største by, og fck er fra nordens 4.største by. på sikt vil selvfølgelig fck ligge langt forann rosenborg. vi kan selvfølgelig ikke konkurere økonomisk med fck, men hvem faen bryr seg? poenget er at rosenborg er en større klubb en fck, og det vil ta tid før dere kan kalle dere nordens største klubb. Slev om dere kanskje er bedre enn rbk nå, er fortsatt rosenborg den største klubben i skandinavia. Om dere så klarer å holde dere forann oss i 2-3år framover, så kan dere kalle dere nordens største klubb, men dere blir ikke det over natta.

    Hva om for eksempel fc midjyland eller hva faen de heter vinner den danske, svake ligaen neste år da? er de plutselig en større klubb en fck. NEi! det tar tid å kunne kalle seg en storklubb, lille venn.

    Uansett, dere har kjøpt dere til suksess. Rosenborg har spilt seg til suksess. Så innerst inne er vi best, uansett;) tenk litt på det.

    Dessuten ligger dere langt bak oss sportsli ennda, sier seg selv. dere har jo for faen lille solbakken som trener. En urutinert liten fjott, som ikke har særlig trener erfaring. hvordan kan dere forvente å få til noe med han? dust ass.

    La meg være. HAter dansker, har alltid hatete dem.

    En ting til: hvorfor sier alle dansker at københavn er større en oslo? det er jo direkte feil Oslo har flere innbyggere enn københavn i komunen, og oslo har også flere innbyggere med forsteder, enn københavn. VI har 1,5millioner med forsteder, kbh har bare 1million. Helvets dansker! dere er alltid så usaklige. LA MEG VÆRE!"
    Ehhm, København... Nordens 4. største by?

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dét er simpelthen humor på så mange planer! Jeg har sjældent moret mig så meget. Fantastisk læsning! Det viser virkelig en mand, der er så bitter, at han næsten er værre end de største Brøndby-sinker.

    Han sidder og modsiger sig selv. Han erkender, at vi har den bedste økonomi, at vi er bedre end dem lige nu. Jamen, hvorfor fanden er vi så ikke norden største/bedste hold pt? Man er ikke nordens største hold pga. af éns tidligere resultater.

    Han kritiserer også Ståle i samme omgang og spørger, hvordan vi vil opnå noget med ham. Har sinken levet i et hul det seneste år? Vi har været i CL og vundet to mesterskaber med Ståle ved roret, men vi har måske stadig ikke opnået noget?

    Men fantastisk god underholdning. Jeg kan bare ikke finde ud af, om jeg skal grine eller græde over hans dumhed.

    Mvh.
    Dane - der endnu ikke er holdt op med at grine.
    Mvh.
    Dane


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,107

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Kan vi ikke lige få et link til det forum/den tråd, så vi kan følge udviklingen og sandsynligt få endnu mere humoristisk læsning? :D

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,231

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Ehhm, København... Nordens 4. største by?

    Man kunne jo passende smide ham denne liste:Jeg frygter bare for, at staklen får et hjertetilfælde, når han når frem til nedenstående:

    Norge har ikke så meget at prale af, og det er realistisk set også en 6-700 år siden, at en norsk by har domineret noget som helst i Nordeuropa.
    Der er dog ingen tvivl om, at Rosenborgs mange år i Champions League har fortjent respekt. De var heldige - og dygtige - at stige på toget tilbage i 1995 og formåede (bortset fra 2003) at holde fast i det fine selskab indtil 2005. Højdepunktet var i 1999, hvor de kom videre til 2. gruppespil.

    Tænk bare hvis det samme var lykkedes for det dominerende hold i Danmark i midten af halvfemserne at opnå den samme succes.

    Så vælger man at se bort fra, at retorikken minder bekymrende meget om det, der ofte observeres fra andre tilhængere af hold udenfor storbyen, så har han altså en pointe. Vi skal præstere mere i Europa i en årrække for resultatmæssigt at slå Rosenborg af pinden som Nordens største hold.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ››Ehhm, København... Nordens 4. største by?

    ›liste:Jeg frygter bare for, at staklen får et hjertetilfælde,
    ›når han når frem til nedenstående:
    Nu ved jeg godt, at man ikke altid skal stole på Wikipedia, men der er noget ved den liste der ikke stemmer.
    Ifgl. Wikipedia, har Oslo Kommune flere indbyggere end Københavns nemlig 551.832 mod 503 699.
    Tager man derimod forstæder med, er København lagt større.
    Her er tallene 1 401 329 for København og 901 597 for oslo (med opland).
    Det kan være, at opland er et for vidt begreb i forhold til det link du poster, men ellers stemmer det ikke helt.
    Hvor den kære nordmand får de 1,5 mio i Oslo med forstæder fra kan der kun gisnes om. Det lader til han har byttet om på de to byer.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Nu ved jeg godt, at man ikke altid skal stole på Wikipedia, men
    ›der er noget ved den liste der ikke stemmer.
    ›Ifgl. Wikipedia, har Oslo Kommune flere indbyggere end Københavns
    ›nemlig 551.832 mod 503 699.
    ›Tager man derimod forstæder med, er København lagt større.
    ›Her er tallene 1 401 329 for København og 901 597 for oslo (med opland).
    ›Det kan være, at opland er et for vidt begreb i forhold til det
    ›link du poster, men ellers stemmer det ikke helt.
    ›Hvor den kære nordmand får de 1,5 mio i Oslo med forstæder fra
    ›kan der kun gisnes om. Det lader til han har byttet om på de to
    ›byer.

    Nej stol aldrig 100% på Wikipedia.
    Men der er sjovt nok en del divergernde tal på hvor mange indbyggere der er i de respektive byer:
    Ifølge Nordisk Råd:

    Indbyggertal, hovedstaden
    1. januar 2006 Oslo (Oslo kommune) 538.411
    Oslo (inkl. forstæder) 1.039.536

    Indbyggertal, hovedstaden
    1. januar 2005 København og Frederiksberg kommuner 593.013
    København (inkl. forstæder) 1.831.751

    Indbyggertal, hovedstaden
    1 januar 2006 Stockholm (kommune) 771.038
    Stockholm (inkl. forstæder) 1.889.945
    Kilde: Norden.dk

    Videnskabsministeriet i Danmark påstår dog at
    København har 1.8 mio. indbyggere og er den største by i Danmark og i Skandinavien
    Kilde: Workindk.dk

    Men så er der jo noget der hedder region hovedstaden, og der er der 1.6 millioner indbyggere. Kilde: Socialdemokraterne
    Og det er incl Bornholm (???)

    Okay nu har jeg forvirret mig selv helt vildt... Need coffee..
    Men i sidste ende trænger ham Rosenborg gutten til at ta en dyb indånding af den norske fjeldluft.

    Mvh
    Nik
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Der er i det hele taget en del lol på Rosenborgs forskellige foraer - ikke ligeså god og meget lol som SSO, men stadig en del. Der er i den grad en bitterhed til København, da de fleste mener, at vi har uretmæssigt har stjælet titlen som Nordens største hold. Flere gange bliver vi da også omtalt som "FC Plastik fra København."

    Som hold har jeg stor respekt for Rosenborg pga. deres tidligere resultater, men desværre så lever deres fans ikke helt op til selve holdets standarder. Virker næsten bekendt.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    416

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Denne her Rosenborg gut ved åbenbart MEGET mere end deres
    ›sportschef gør, om hvorvidt FCK er større end RBK.

    ›Over en længere diskution falder der skam også en del guldkorn:

    ›Han mener desuden, at denne artikel er det pure mediespin fra
    http://www
    ›RBK's sportschef .bolddk.com/nyt/?vis=70057






    ›Ehhm, København... Nordens 4. største by?

    stakkel den bette nordmand.....

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Denne her Rosenborg gut ved åbenbart MEGET mere end deres
    ›sportschef gør, om hvorvidt FCK er større end RBK.

    ›Over en længere diskution falder der skam også en del guldkorn:

    ›Han mener desuden, at denne artikel er det pure mediespin fra
    http://www
    ›RBK's sportschef .bolddk.com/nyt/?vis=70057






    ›Ehhm, København... Nordens 4. største by?


    link til emnet, hvor han skriver det?
    ståle bliv nu landstræner for norge.

    FFMSTA #7.000.000


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •