Side 40 af 44 FørsteFørste ... 3037383940414243 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-af-bukserne/

    Citat Oprindeligt indsendt af Flemming P
    Man kan godt forvente, at de er som et såret dyr. De kommer til at fighte røven ud af bukserne for at komme tilbage på sporet
    FCNs cheftræner har markant højere forventniger til vores præstation i morgen end jeg har.


  2. #587
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-af-bukserne/



    FCNs cheftræner har markant højere forventniger til vores præstation i morgen end jeg har.
    'Bare' et spin der på forhånd prøver at verfe favoritværdigheden væk, og få sine spillere til ikke at tro at de kan vinde bare ved at være til stede ... på trods af at det nok vil kunne gøre netop dette

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  4. #588
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    David Nielsen, AGF-træner, efter at Århus' Gymnastiske Fæhoveder havde forvekslet gårsdagens fodboldkamp med et slagsmål i Randers' natteliv:

    "Vi manglede aggressivitet"

    .o0(What in the actual fucking fuck?!)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  5. #589
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Liverpooltræner Jürgen Klopp om Midtjyllands Champions League-debut:
    4-0 mod Atalanta var ikke retvisende.
    Og hvad man så ellers måtte sige om konteksten, er det jo i sig selv rigtigt nok.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #590
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Randers FC har simpelthen klaget over at Horsens snød dem, da de afslørede deres startformation.




    Her er et link til 4 spændende sider med klagen, Horsens svar, og afgørelse hos DBU:

    https://www.dbu.dk/media/16048/kende...032020-dbu.pdf


  8. #591
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Der er simpelthen ingen nedre grænse for, hvor ynkelige de er i den klub, anført af en træner, der uden tvivl er den mest irriterende i nyere Superligahistorie. Og det i et meget tæt felt.


  9. #592
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Man har vel lov til at ændre taktik i løbet af kampen (også fra start), så længe det er de samme spillere på banen som opgivet på holdkortet? Eller det er måske først lovligt at lave taktiske ændringer efter 5-10 minutter? Man har vel for hulen lov til at havde en mere fleksibel taktik end en fastlåst talsystem. Latterligt af Randers.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  11. #593
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der er simpelthen ingen nedre grænse for, hvor ynkelige de er i den klub, anført af en træner, der uden tvivl er den mest irriterende i nyere Superligahistorie. Og det i et meget tæt felt.
    Nu vi er ved nedre grænser:
    Er der nogen, der kan forklare (så det giver mening for andre end DBU og diverse spillefirmaer), at man skal offentliggøre startopstilling og formation inden kampen? Gad godt vide, hvad baggrunden er for sådanne regler.

    MCN

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #594
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Nu vi er ved nedre grænser:
    Er der nogen, der kan forklare (så det giver mening for andre end DBU og diverse spillefirmaer), at man skal offentliggøre startopstilling og formation inden kampen? Gad godt vide, hvad baggrunden er for sådanne regler.

    MCN
    At Superligaklubberne er blevet internt enige om det, og at det nok også har noget med data-analyse at gøre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #595
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At Superligaklubberne er blevet internt enige om det, og at det nok også har noget med data-analyse at gøre.
    Nej, det er ikke helt det jeg mener.
    Hvad ligger bagved at man er blevet enige om reglen? ‘Dataanalyse’ er nok en del af svaret, men jeg kan stadig ikke gennemskue hvorfor man synes, at det er nødvendigt, betimeligt, befordrende eller lignende i en konkurrencesport at lægge sin spilleplan frem inden kampstart? (Måske skulle det være i det undrer mig tråden, men nu er jeg lige vedholdende her).
    MCN

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #596
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Nej, det er ikke helt det jeg mener.
    Hvad ligger bagved at man er blevet enige om reglen? ‘Dataanalyse’ er nok en del af svaret, men jeg kan stadig ikke gennemskue hvorfor man synes, at det er nødvendigt, betimeligt, befordrende eller lignende i en konkurrencesport at lægge sin spilleplan frem inden kampstart? (Måske skulle det være i det undrer mig tråden, men nu er jeg lige vedholdende her).
    MCN
    Ja, det virker ganske absurd: "Du skal fortælle mig, hvordan du har tænkt dig at prøve at slå mig!" Jeg har svært ved at forestille mig andet, end at klubberne har fået en mere eller mindre insisterende forespørgsel fra en branche, som har en økonomisk interesse i at kunne afgøre væddemål - og som klubberne samtidig har en - direkte eller indirekte - interesse i klarer sig godt. Men kønt er det ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  19. #597
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det virker ganske absurd: "Du skal fortælle mig, hvordan du har tænkt dig at prøve at slå mig!" Jeg har svært ved at forestille mig andet, end at klubberne har fået en mere eller mindre insisterende forespørgsel fra en branche, som har en økonomisk interesse i at kunne afgøre væddemål - og som klubberne samtidig har en - direkte eller indirekte - interesse i klarer sig godt. Men kønt er det ikke.
    Ét er sikkert, ganske vist er DBU-udvalget uafhængigt, men havde de været ude med en sanktion i denne sag, så ville de se en anelse hykleriske ud i forhold til unionens egne ledere.

    For de gør det selv.

    Forargelsen over Randers' sag kan jeg dog ikke dele. Faktisk ville jeg ønske, at flere ville åbne den slags gakkede og grundløse sager. Vi har brug for underholdning i denne tid.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #598
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    18

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Tænker at kravet om at offentliggøre startopstillingen, kommer fra TV ikke fra klubberne.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #599
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Jens G Se meddelelser
    Tænker at kravet om at offentliggøre startopstillingen, kommer fra TV ikke fra klubberne.
    Yup. Eller fra klubbernes og Divisionsforeningens eget ønske om at gøre tv-stationerne glade.

  24. #600
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Jens G Se meddelelser
    Tænker at kravet om at offentliggøre startopstillingen, kommer fra TV ikke fra klubberne.
    Alle startopstillinger i udendørs DBU turneringskampe - inkl. i ungdomsrækker og serier - skal være noteret og offentliggøres 1 time før kampstart. Det kan vel næppe være af hensyn til TV. Der er dog ikke noget krav om, at man skal offentliggøre påtænkt spillesystem - hvilket da også ville være komplet meningsløst.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •