Viser resultater 1 til 15 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #192
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Faldt over en tråd på Vejles fanklub The Crazy Reds' side http://www.vb-fan.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=96

    Midtvejs i tråden drejes emnet over på et topindsflag med to lyn, der er malet knap så heldigt. Der gøres opmærksom på den slående lighed mellem lynene og et symbol brugt af nazisterne under anden verdenskrig.

    En person der tilsyneladende har været med til at lave det forsvarer sig med, at Hells Angels også bruger symbolet, men kun hvis man har slået en person ihjel.

    Jeg vil da gerne give mit besyv med....

    Så vidt jeg ved.. Så bruger rockerne det også.. Eller HA, men det er kun hvis du har dræbt en person. Nu ved jeg så også at det flag er blevet lavet af nogle personer som kom forbi på en friaften en gang. Men det ændrer jo ikke på sagen og at vi stadig bruger flaget og det vil det muligvis blive fremover også, men vi vil da tage det op i tifo gruppen allerede i morgen da. Bare underligt at der først kommer reaktioner på det nu, efter den er luftet i over et år nu... Måske folk ikke helt er så vågne endnu... eller har sovet på blok D før.. :D
    Så for at forsvare sig med, at det ikke er nazistisk ment, så bruger man en rockerhyldest til personer, der har slået et andet menneske ihjel :-).

  2. De følgende 9 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •