Side 39 af 44 FørsteFørste ... 2936373839404142 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jacob Nielsen klynker over, at det er unfair for AGF og andre store hold, at Hobro og co. til dagligt ikke har nogen tilskuere. Den lader vi lige stå et øjeblik: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nd-fck/8119175
    Jamen det så vi da tydeligt i kampen mod Horsens
    Øvre C'er

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jamen det så vi da tydeligt i kampen mod Horsens
    Og generelt på udebane mod FC bonderøv

  4. #573
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jamen det så vi da tydeligt i kampen mod Horsens
    Det er jo ikke det, der er pointen. Det er klart, at forskellen er størst for hold, der normalt har mange tilskuere. Men hvis man skal beklage sig over, at det er unfair, må det jo så også være unfair til dagligt, at Hobros spillere ikke er vandt til at spille for et femcifret tilskuertal i Parken.

    Jeg gætter på, at Hobro hellere ville have vores tilskuertal normalt end at nyde godt af den fordel under coronakrisen, hvis de selv kunne vælge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #574
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jacob Nielsen klynker over, at det er unfair for AGF og andre store hold, at Hobro og co. til dagligt ikke har nogen tilskuere. Den lader vi lige stå et øjeblik: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nd-fck/8119175
    Skal vi ikke give folk plads til udtale sig om forandringer uden at det skal stemples som klynkeri?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #575
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Skal vi ikke give folk plads til udtale sig om forandringer uden at det skal stemples som klynkeri?
    Ikke hvis man udtaler sig formatløst, hvilket jeg synes, Jacob Nielsen gør. Jeg tror som sagt, Hobro og andre klubber uden tilskuere gladeligt byttede med AGF og de andre store klubber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  10. #576
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ikke hvis man udtaler sig formatløst, hvilket jeg synes, Jacob Nielsen gør. Jeg tror som sagt, Hobro og andre klubber uden tilskuere gladeligt byttede med AGF og de andre store klubber.
    Sådan er vi så forskellige. Jeg synes at JNs udtalelse ligger meget langt fra at være formatløst klynkeri.
    Det er en relativ kort bemærkning, hvor han konstaterer at den valgte afviklingsmodel har en slagside og at den er til f.eks. Hobros fordel og hvor han også accepterer den nuværende tilskuerløse model som næstbedst (efter normal afvikling). Han argumenterer ikke for at AGF eller andre skal kompenseres eller klager over at man har valgt den nuværende løsning.

    Hvis det er formatløst klynkeri, så hører halvdelen af alle Superliga interview til i denne tråd.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #577
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Hvis det er formatløst klynkeri, så hører halvdelen af alle Superliga interview til i denne tråd.
    You said it. ;-)

    Men jeg holder nu fast i, at jeg synes, det er småynkeligt at høre på. Ikke mindst fordi han jo godt ved, at der ikke er noget alternativ, så hvad er egentlig pointen?

    Sat på spidsen svarer det til at beklage sig over, at den kronisk fattige mand er mere vandt til at gå sulten i seng end en selv. Karikeret, naturligvis, men der er noget privilegieblindhed over det, som jeg synes, man burde holde sig for god til som stor klub. Og jeg er da glad for, at det ikke er Ståle, der er afsenderen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #578
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Bo Henriksen om den nye særregel om fem udskiftninger pr. kamp:

    Vi får mere komprimerede uger, end de fleste af os plejer, og derfor vil det være en god idé, så vi undgår skader. Derudover tænker jeg, at det øger kvaliteten af kampene. Det bliver sjovere at se på.
    Yeah, alle der har set en træningskamp eller venskabslandskamp ved, at en lang række udskiftninger altid gør det hele superunderholdende ...

    Hvorfor pokker ikke bare standse ved første, helt rimelige argument i stedet for at skulle lave noget spin-nonsens som alle kan gennemskue? Fodboldledere kan ikke tro, vi er særlig kvikke.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #579
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er AGF på "hjemmebane", hvis de kommer i finalen og hiver langt flere til Esbjerg end den meget mindre klub, de så skal møde?
    For lige at vende til pokalfinalen, så ville den formentlig allerede være blevet flyttet tilbage til Parken da EM blev aflyst, hvis det skulle have været tilfældet overhovedet. Men en fornøjelse at se meldingerne om skuffelse hos AaB'erne om ikke at spille i Parken, også selv om det ville være foran et næsten tomt stadion.
    Anders K. Jacobsen:
    - Personligt synes jeg, at finalen hører til i Telia Parken, fordi det er vores nationalstadion
    Naturligvis. Synspunktet fra forsmåede tilhængere af andre hold om, at det kunne være fint at sende finalen rundt i landet, ser man sjældent afspejlet hos spillerne der når så langt.


  17. #580
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    - Vi er i en evaluerings- og læringsproces, og vi må tage vores del af ansvaret for, hvad der skete i aftes, og vi kan i den forbindelse konstatere, at det under de gældende protokoller fortsat er passende, at der i 3F Superligaen endnu ikke er adgang for udebanefans, siger Thomas Bælum, AaB's adm. direktør, til AaB's hjemmeside.

    Så fordi en gruppe AaB-fans vælger at opføre sig stik imod reglerne, konkluderer du lige, at så vil alle andre udebanefans gøre det samme?! Sikke dog en mærkelig logik.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #581
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Det svarer lidt til at Loyal to Familia konkluderer at foreninger bør være forbudt i Danmark da de bryder loven.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  20. #582
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Så fordi en gruppe AaB-fans vælger at opføre sig stik imod reglerne, konkluderer du lige, at så vil alle andre udebanefans gøre det samme?! Sikke dog en mærkelig logik.
    Tjoh, er det ikke en forholdsvis fair formodning, hvis vi skal være helt ærlige, at nogle i alle fald nok ville? ;-)
    I alle tilfælde tror jeg, uden at ville tale for manden, at hans pointe er at det samarbejde om at få spredt fansene igen var gået langt bedre på eget stadion, med egne kontrollører, egne klare regler og ikke mindst konsekvenser for eget sæsonkort hvis det går galt.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #583
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjoh, er det ikke en forholdsvis fair formodning, hvis vi skal være helt ærlige, at nogle i alle fald nok ville? ;-)
    Nogle, måske. Men giver det anledning til at konkludere, at det "er passende", at udefans ikke kan komme på stadion? Det synes jeg ikke. :)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    I alle tilfælde tror jeg, uden at ville tale for manden, at hans pointe er at det samarbejde om at få spredt fansene igen var gået langt bedre på eget stadion, med egne kontrollører, egne klare regler og ikke mindst konsekvenser for eget sæsonkort hvis det går galt.
    Det har du helt sikkert ret i, og det er en fair pointe, synes jeg. Men jeg synes nu stadig, at det er at gå lige langt nok, når han konkluderer, at fordi nogle ikke opfører sig ordentligt - og værktøjerne til at slå ned på dette i øjeblikket ikke er optimale - så skal konsekvensen være, at ingen andre holds udefans får mulighed for at følge deres hold på udebane.

  23. #584
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Nogle, måske. Men giver det anledning til at konkludere, at det "er passende", at udefans ikke kan komme på stadion? Det synes jeg ikke. :)
    Det er i alle fald ikke et velformuleret logisk spring i sig selv, det vil jeg gerne give dig :-)

    Et stærkere argument vil trods alt være, at med Horsens og Farum som de mulige undtagelser, er ingen af klubberne i stand til at lukke nær så mange af deres egne folk ind som de plejer, og for nogles vedkommende ikke engang i stand til at leve op til de sæsonkort de har solgt. Så må det vel trods alt have lov at være dem, der står i første række til bare at komme til nogle af kampene ...

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #585
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Midtjyllands "marketing- og supportdirektør" Preben Rokkjær forklarer, hvordan der torsdag kommer 4.800 tilskuere i stedet for 3.500 til hjemmekampen mod København:
    - Det gør vi ved at fjerne nogle af de store reklamebannere, vi ellers har haft liggende hen over en del af siddepladserne. Med stor velvilje fra vores sponsorer har vi nu valgt at fjerne dem og lade tilskuere komme ind i stedet for.
    Bare hvis man skulle tro, personer havde førsteprioritet til sæderne.

    Forhåbentlig er deres sæsonkortindehavere tilpas beærede over at få lov at indtage en plads i stedet for at se et banner fra kommunen eller den lokale McDonalds brede sig i tv. Ellers er der da ingen taknemmelighed til.

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •