Side 13 af 44 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Trænere er sgu sære. Dette sagde Hull Citys træner om det straffe, der helt korrekt ikke blev givet til Hull i slutningen af aftenens kamp mod Aston Villa.

    Hull boss Phil Brown on the same incident:
    "It's a tough one. The referee got it wrong because he gave it originally.
    "The linesman took up a position that he was giving the penalty but for some reason they've changed their mind between them.
    "The referee is 15 yards away but he consults a linesman who was 40 yards away from the incident."
    Med andre ord:

    1. Straffesparket skulle være givet, ikke fordi der var straffe, men fordi der var dømt straffe på et tidspunkt.
    2. Dommeren skulle ikke have henvendt sig til linievogteren, fordi han stod længere væk - og i den forbindelse spiller det ingen rolle, at linievogteren og ikke dommeren faktisk så hvad der skete.

    Hvorfor er spillere og trænere sommetider så ynkelige, når de griber efter halmstrå?

    mvh,
    -smølle

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    546

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    omg, David...

    "Jeg glæder mig selvfølgelig utrolig meget til at møde mine nye holdkammerater og komme op at give den en skalle deroppe," siger en glad David Nielsen til TV 2 Sporten om skiftet til Brann.

    Dagen efter er han dog ikke helt så glad.

    Sidst redigeret af feilberg : 28.01.09 kl. 13:48
    and oh how we danced

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›omg, David...

    ›[I]"Jeg glæder mig selvfølgelig utrolig meget til at møde
    ›mine nye holdkammerater og komme op at give den en skalle TV
    ›2 Sporten
    om skiftet til Brann.

    glad. [/B]


    Er der ikke noget galt med det udsagn jvf. hans dom? :-)

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Wesley Sneijder udtaler sig om Barcelonas sæson:
    De har det held, som vi havde sidste år. De lever meget på Lionel Messi, mens Real Madrid er et hold.
    Mmmmmmmm...

    Madrid er så sandelig et hold, og skal vi præsentere et holdbillede af dem?



    mvh,
    -smølle

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #185
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    For nu at blive ved Real Madrid.

    Huntelaar udtaler til AS:

    - Jeg holder det ikke ud. Jeg er end ikke registreret til at spille i Champions League. Juande har ingen tillid til mig. Jeg ønsker at forlade Real Madrid
    Han tiltrådte 1. januar 2009. Piv piv.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Af MasterBlaster12 på bolds forum


    Henke har sq da aldrig spillet for Man Utd ?
    ______________________________ ____
    United 4-Ever <3 <3 <3
    Fck <3 <3 <3
    Valencia <3 <3 <3
    Uha en man utd fan.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #187
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    fra sporten.dk's pendant til Nationen

    ach fan
    17:19
    jeg har aldrig været på et stadion, med mindre stemning end i parken... i kunne lære meet af fcn..


    gad vide om han har været på horsens stadion....

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #188
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Fra RFC-FCK kampen:
    ...og så blev det selvfølgelig ikke bedre, at midtbanedirigenten Kenneth Møller Pedersen blev skaldet efter 15 minutters spil og måtte lade sig udskifte med Jonas Damborg.
    Zetter smed den i skakten, jeg opfordrede ham ellers til at smide her. Den hører i alle fald til i denne tråd.
    -Jeg synes det er endog meget synd for Kenneth Møller Pedersen, da det er en meget alvorlig og kedelig fodboldskade. :o/

    Screengrab af Randers FC´s hjemmeside.


    mvh
    Kasper

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #189
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Ifm dagens FCM-BIFkamp er nogle biffans blevet smidt af på bumpet, hvorfor lokalsprøjten refererer hændelsesforløbet, som ligeledes bliver kommenteret af den lokale "nation":

    http://www.fyens.dk/article/1198551:...rgen-i-togvogn

    vise ord:

    Fodbold skulle bare spilles uden tilskurer. Jeg ved det ville være synd for de rigtig mange mennesker der går ti fodbold, men desværre nok den eneste måde man kan ramme tosserne på.

    Danks Politi bruger rigtig mange ressourcer på fodboldkampe. Tit kan man til de værste kampe se, at de bliver brugt mere end 100 betjente.

    Hvem tjener pengene - ja, det gør klubberne. Samfundet betaler penge til politiet og DSB betaler for fragten af tosserne, da mange af dem aldrig har penge til rejsen.

    Afskaf det lort og hvis der skal være tilskurer til kampene, så fjerne bevillingen fra klubberne. Det ville gøre det mindre interessant for tåberne, der kun kommer for øl og slagsmål.
    Fodbold skulle bare spilles uden tilskurer. Jeg ved det ville være synd for de rigtig mange mennesker der går ti fodbold, men desværre nok den eneste måde man kan ramme tosserne på. Danks Politi bruger rigtig mange ressourcer på fodboldkampe. Tit kan man til de værste kampe se, at de bliver brugt mere end 100 betjente. Hvem tjener pengene - ja, det gør klubberne. Samfundet betaler penge til politiet og DSB betaler for fragten af tosserne, da mange af dem aldrig har penge til rejsen. Afskaf det lort og hvis der skal være tilskurer til kampene, så fjerne bevillingen fra klubberne. Det ville gøre det mindre interessant for tåberne, der kun kommer for øl og slagsmål.

    osv, osv...

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #190
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Nedenstående Lars Olsen citat vidner lidt om, at folk åbenbart ser fodboldkampe meget forskelligt:

    FCK spillede på den måde, som vi havde forventet. De spillede med mange folk bag bolden, og så slog de enten lange eller dybe bolde op til angriberne. De springer ofte midtbanen over, og så samler de op på andenboldene.
    Man skal jo holde liv i fordommene.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #191
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Fra OB forum i en tråd om hvordan de igen blev snydt af dommeren i kampen mod os:
    http://ob.dk/forum/thread/258538.aspx


    faurskovspiller:
    "Efter at have set den fra flere vinkler på tv, kan man se at der ikke var frispark."

    Schindler:
    "En tilsvarende logik benyttede Frimann også i går - først blev situationen vist mange gange fra samme vinkel, hvor begge kommentatorer blev enige om, at der godt kunne være blevet dømt frispark. Så så man det fra en anden vinkel, og så var der ikke frispark. I min optik må det være tilstrækkeligt, at der er én vinkel, hvori man kan se et frispark, før der er frispark.

    Jeg er meget på vippen omkring, hvorvidt der er frispark, men den anvendte logik forstår jeg ikke helt."

    Generelt en dum ide at bruge de bedste informationer som grundlag for ens holdninger :)
    Zanka-Mania

  22. #192
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Frank Kristensen fra FCM har en lidt underlig melding omkring Salami og hans svingeri med albuerne:

    "– Der skal ikke så meget til før deres albuer er i hovedhøjde, fordi de jo er så små. Men de bliver nødt til at forsvare sig inde på banen, og vi oplever jo det samme under træning, sagde Frank Kristensen. "

    Hmmm... jeg ville snarere tro, at en lille spiller vil svinge albuen ind i knæet på en modspiller, men sådan er der jo så meget.
    Tilskuer

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #193
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    En reaktion fra Sverige efter at have mødt Cr. Ronaldo og alle de andre permafilmere fra Portugal:
    Forwarden Johan Elmander:
    - Man blir lite irriterad när dom kastar sig. Dom fick ganska många enkla frisparkar. Det räckte att toucha dom så föll dom.
    Ja, det er du jo i din gode ret til at påtale, Johan...

    mvh,
    -smølle


  25. #194
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    John Terry :

    I was just saying to Stevie (Gerrard) that it’s disappointing to see his teammates sort of surrounding the referee demanding a yellow card. I felt is (sic) I went for the ball; that’s all I ever do as a player. I spoke to (Pepe) Reina, he said that it wasn’t a yellow card. He knew I was on a yellow, and he was asking for it . . . . It’s just disappointing when fellow professionals ask for the yellow card.

  26. #195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    http://www.sporten.dk/fodbold/sas-li...abs-spillerbus

    Sikke da noget bavl, er det blevet forbudt at kommentere/kritisere på et sagligt niveau, eller er BIF bare så sarte, at SANDHEDEN er ilde hørt?

    Mig bekendt er det jo ikke første gang, noget lignende er sket derude.
    Sidst redigeret af Elisabeth : 10.04.09 kl. 10:21

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •