Side 14 af 44 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    http://www.sporten.dk/fodbold/
    ›sas-ligaen-2008-2009/haervaerk-mod-aabs-spillerbus


    ›Sikke da noget bavl, er det blevet forbudt at
    ›kommentere/kritisere på et sagligt niveau, eller er BIF bare så
    ›sarte, at SANDHEDEN er ilde hørt?

    ›Mig bekendt er det jo ikke første gang, noget lignende er sket derude.

    Nordjydernes sportsdirektør, Lynge Jakobsen, ønskede ikke at kommentere episoden af frygt for at komme til at kritisere Brøndby for deres håndtering af AaB’s spillerbus under kampen.

    Lynge får da vist sagt det han skal sige alligevel?

    Et par bredsider a la Holmstrøm kan være ganske underholdende, men det er ikke altid budskabet kommer til at stå klarere af den grund.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs
    Nedenstående Lars
    Olsen citat
    vidner lidt om, at folk åbenbart ser
    fodboldkampe meget forskelligt:

    FCK spillede på den måde, som vi havde forventet. De spillede med mange folk bag bolden, og så slog de enten lange eller dybe bolde op til angriberne. De springer ofte midtbanen over, og så samler de op på andenboldene.
    Man skal jo holde liv i fordommene.
    Og for at det ikke skal være glemt, så siger han, 2 sekunder før:
    Citat Oprindeligt indsendt af Tosse Lars
    - Desværre udligner de efter 3-4 minutter, hvor det virker som om, at vi bliver lidt afventende. Derfra bliver det en krig midt på banen.
    Så deeeeet....

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Petr Cech, center for underholdningen i tirsdagens 4-4-gyser på Stamford Bridge, udtaler:
    I have had good form since the manager arrived. I have been playing well. The only game I didn't play well was Bolton but it was not a really bad game for me. I made a mistake for one goal. Against Liverpool, I got deflections and it went a little bit against me. Sometimes you can't change these things.
    Man skal nok selv være målmand for at kunne bedømme den slags.

    mvh,
    -smølle

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Pep Guardiola efter skuffende 0-0 på Camp Nou mod Chelsea:
    Det kan ikke være rigtigt, at det hold, der prøver at spille fodbold, ender med at få det samme antal kort som det hold, der bare begår frispark
    Nej, det er da klart. Når man spiller offensivt, så skal dommeren da være med én? Fandme en fed logik.
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Pep Guardiola efter skuffende 0-0 på Camp Nou mod Chelsea:


    ›Nej, det er da klart. Når man spiller offensivt, så skal dommeren
    ›da være med én? Fandme en fed logik.

    Ikke for at være kværulant, men det er altså også lidt taknemmeligt, når man tager et citat og hiver det helt ud af sin kontekst; i forhold til den specifikke kamp som Guardiola's udtagelse selvfølgelig er møntet på, mener jeg bestemt han har en pointe.

    Chelsea's lavede 20 frispark igennem kampen - Barca lavede 7, og det var også påfaldende for mig, at det ikke lod sig afspejle mere i antallet af kort.

    Navnlig fordi langt de fleste af Chelsea' frispark systematisk blev begået på egen banehalvdel, for at stoppe angrebsopbygninger.

    Mvh. Simon,
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #201
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Ikke for at være kværulant, men det er altså også lidt
    ›taknemmeligt, når man tager et citat og hiver det helt ud af sin
    ›kontekst; i forhold til den specifikke kamp som Guardiola's
    ›udtagelse selvfølgelig er møntet på, mener jeg bestemt han har en
    ›pointe.

    ›Chelsea's lavede 20 frispark igennem kampen - Barca lavede 7, og
    ›det var også påfaldende for mig, at det ikke lod sig afspejle
    ›mere i antallet af kort.

    ›Navnlig fordi langt de fleste af Chelsea' frispark systematisk
    ›blev begået på egen banehalvdel, for at stoppe
    ›angrebsopbygninger.

    ›Mvh. Simon,

    De ting han sagde om kampen i går synes jeg var noget værre tuderi. Jeg hev bare lige den sætning dér ud fordi den egentlig var værre end det andet.
    Didier Drogba: "Fucking disgrace"

  11. #202
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Man fattes ord:

    AaB-træner: Snyd at spille i Parken

    - Jeg er skuffet over, at FC København får hjemmebanefordel, når vi skal spille pokalfinale mod dem inde i parken. Den kamp burde flyttes til et andet sted. Det er unfair, at de skal have den fordel i en finale, siger Kuhn til TV 2 Sporten.
    Allan, nu er pokalfinalen blevet spillet i PARKEN/Idrætsparken sådan ca. altid (kun under ombygningen til PARKEN har den været afviklet andetsteds). Nu er det pludselig et problem?
    Hejsa
    Elver's Avatar


  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    John Terry, august 2008:
    We’ve all seen where we want to go and stop surrounding referees - the respect is definitely there.
    John Terry, maj 2009:
    People are saying we shouldn't have reacted the way we did but the fact is that six decisions went against us.
    Respeeekt.


    mvh,
    -smølle

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Pepe, geniet fra Portugal og Real Madrid der lige nu afsoner karantæne i La Primera for bl.a. at prøve at losse hovedet af en modstander, ser ud til at have fået losset sit eget af - om VM-kvalifikationsgruppe 1 sagde han:
    Mit tip er, at begge kampe mellem de to hold ender uafgjort. Det er to nationer, der har det godt med hinanden, og vi er mange, der husker, hvordan de spillede uafgjort under EM i Portugal, da de begge havde brug for det. Det ville passe både Danmark og Sverige at få uafgjort i deres indbyrdes kampe. Så jeg regner slet ikke med, at det ene hold slår det andet.
    Selv hvis man lader al snak om konspirationsvilje ligge, så skal man da vist være så dum som kun en voldsmand som Pepe for at mene, at de to skulle være bedre tjent med at miste et point hver i en dobbelt uafgjort, end med at vinde én kamp hver. Hvis de nu skulle dele i porten.

    mvh,
    -smølle


  15. #205
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Denne her er måske lidt svær at placere i den rette tråd, og måske der mangler en "Det skulle vedkommende nok aldrig have sagt/gjort"-tråd. But here goes...

    Som fodboldfan skal man jo holde med sit hold, og da bestemt ikke være en sell-out bare for at køre sig selv bedre i stilling som overborgmesterkandidat.



    Elller..... hvad??

    (taget 14.6.2009 i Valby)

    Hilsen
    Karsten
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Karsten CF1 : 15.06.09 kl. 12:09


  16. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    B93, klubben der giver ny mening til ordet 'lokalirriterende', har vist fået en dram til frokosten i dag.

    Kulturborgmester Pia Allerslev (V) vil ogs� deltage i indvielsen af Danmarks smukkeste fodboldstadion.

    ...

    �sterbro Stadion - byens flotteste stadion. B.93 h�ber p� mange tilskuere p� onsdag.

    ...

    I B.93 gl�der vi os til at komme tilbage til et af landets smukkeste fodboldstadions, og et af de eneste, der ligger midt i en storby.
    Kunne man venligst holde op med med at parafrasere BIF, som i det mindste kan finde ud af at bruge æ, ø og å når de fortæller om deres smukkeste stadion?

    Og i øvrigt lære at forstå forskellen på et fodbold- og et atletikstadion? Førstnævnte gør sig både bemærket ved at mangle en atletikbane og ved at have mere end én tribune...

    mvh,
    -smølle


  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Arek Onyszko med en WTF-udtalelse:
    "Jeg er stadig chokeret. Jeg havde slet ikke forventet en ubetinget dom, så det kom som et chok for mig. Jeg tror det er fordi retten ikke forstår, hvordan det er i Polen"
    Mere lort af samme skuffe:
    "Her er den slags ting normalt, og min ekskone var heller ikke helt clean. Der var to forskellige historier i retten, så jeg forstår ikke, hvorfor de dømmer så hårdt. Havde denne sag været i Polen, så var det aldrig blevet til en retssag"

  18. De følgende 15 brugere er enige:

  19. #208
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Arek lukker virkelig op for posen i et interview til en polsk avis.

    Jeg flygter væk fra Danmark nu. Det er ikke et godt sted for polakker at bo, siger Arek Onyszko
    Jeg fik dom for at true med at slå min eks-kone ihjel, og jeg sagde det godt nok, men jeg mente det selvfølgelig ikke. Det er noget, man kan komme til at sige, hvis man er oprevet og ude af kontrol. Hvis de samme regler gjaldt i Polen, ville halvdelen af den polske befolkning sidde i fængsel.
    Jeg kom hen til huset, og vi havde et skænderi. Min eks-kone trak en kniv mod mig. Jeg tog fat i hendes bluse, og jeg reagerede ved at slå hende. Men jeg slog hende ikke særlig hårdt, for hvis jeg havde gjort det, ville hun være på hospitalet.
    både anklageren og dommeren i retssagen var kvinder, og det tror jeg har spillet ind.
    Desuden blev jeg dømt, fordi jeg ikke er dansker. De ville statuere et eksempel. De ville garanteret ikke have dømt en dansker for det, mener Arek Onyszko.
    Jeg har altid haft min egen mening, og det kan danskerne ikke lide. De kan ikke lide, når nogen tænker anderledes end dem selv. De beundrer mig i sport, for jeg er den bedste målmand i dansk fodbold, men jeg har aldrig kysset nogens røv, og nu betaler jeg straffen for det.
    .oO(mangler ord)


  20. #209
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Allan Mylius Thomsen, der lige har reddet Frem, er allerede ved at skabe sig et navn.

    Jeg fatter ikke, man kan kalde sig Byens Hold, når man holder til på det "borgerlige Christiania" - det er Frederiksberg - og er slået sammen med en klub fra Gentofte. Der er ét Byens Hold lige nu, og det er Boldklubben Frem. Sådan er det. Over and out, siger Thomsen til Tipsbladet.
    Man må næsten håbe, at han er blevet fejlciteret.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  21. De følgende 16 brugere er enige:

  22. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Allan Mylius Thomsen, der lige har reddet Frem,
    er
    ›allerede ved at skabe sig et navn.



    ›Man må næsten håbe, at han er blevet fejlciteret.

    Har du for øvrigt ikke rettet fejlen: Jeg mener der stod "Over an out" og tænkte, at hvis man ikke kan sine engelske fraser bør man nok holde sig væk...

    Ellers fuldstændig enig - Han er sgu en klaphat at høre på.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •