Side 19 af 44 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    - Europa League er næsten lige så spændende som Champions League, sagde han.

    Kilde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...#ixzz0xefozSX1
    Niels Arne Eggen i EB, kunne også med fordel smides i YR tråden
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #272
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Mikael Lustig fortæller her at han var febersyg op til kampen.

    Og tilsyneladende også under og efter kampen, for han udtaler ihvertfald om Grønkjær:

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikael Lustig
    Du møter gode spillere i Europa-kamper. Det var én gang han kom forbi meg, og jeg syntes jeg hadde god kontroll.
    Han kom vist forbi dig en hel del gange, Mikael, selvom det da er lidet overraskende hvis der er en specifik situation der har sat sig mest i hukommelsen.


  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Roy Hodgson om Javier Mascherano:
    - Det er ikke let for mig at forsvare sådan nogle handlinger. Professionelle bliver betalt for at spille, og når de får besked på at skulle spille, skal de gøre det, siger Roy Hodgson ifølge soccernet.com.

    ...

    - Jeg tror ikke, at de mener det som en udfordring af din autoritet eller af klubbens autoritet. Det er bare en egoistisk situation, da de har et ønske og så bare forventer, at klubben bøjer sig og accepterer det, siger Roy Hodgson.

    ...

    - Det kan føre til tidspunkter med utilfredshed, men spillerne må forstå, at når du skriver under på en kontrakt, så gør du det, fordi du skal spille, siger Liverpool-manageren.
    Ja, Roy, det kan jo være frustrerende når folk bare skrider selv om de har en kontrakt, ikke?

    "Der er tale om kontraktbrud".

    "Hodgson udnyttede os".

    Ja, man må sige du er ekspert på området, Uncle Woy. Pænt hyklerisk, egentlig.

    mvh,
    -smølle


  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Her har vi så Johnny fra nazionen der brillere, det er faktisk helt utroligt hvor meget afskum den avis kan tiltrække.
    Har dog svært ved at tro på nedestående.

    vi er 4 jyder (Aalborg) der med glæde betaler 1200 hver for at se FCB smadre PS&E - resten af billetterne smider vi væk så de pladser er tomme til de 2 andre kampe... Har faktisk snakket med en del der vil bruge samme trick - det er ikke dyrt med 1200 for at se FC B - ca samme pris som en ligakamp på Stamford... Det eneste der bliver ud af dette er en masse "no shows" til de 2 andre kampe og deraf tabt omsætning i boderne!!



  6. #275
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Her har vi så Johnny fra nazionen der brillere, det er faktisk
    ›helt utroligt hvor meget afskum den avis kan tiltrække.
    ›Har dog svært ved at tro på nedestående.

    Præcis. Påstår han i ramme alvor at hele fire jyder bare vil smide billetterne væk og ikke forsøge at få penge for dem.
    YR!!!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    > Det eneste der bliver ud af dette er en masse "no shows" til de 2 andre
    > kampe og deraf tabt omsætning i boderne!!

    Selvom det temmeligt sikkert er en hult rungende jysk klaphat uden mere end et tomt hoved at ha' det i, så vil det i værste fald være et så begrænset antal spader, der ville betale for 3 billetter og så hellere "stemme blank" end prøve at sælge de 2 til nogle der vil ind og se kampen, at det ingen reel effekt ville få.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  9. #277
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ››Her har vi så Johnny fra nazionen der brillere, det er faktisk
    ››helt utroligt hvor meget afskum den avis kan tiltrække.
    ››Har dog svært ved at tro på nedestående.

    ›Præcis. Påstår han i ramme alvor at hele fire jyder bare vil
    ›smide billetterne væk og ikke forsøge at få penge for dem.
    ›YR!!!

    Når Johnny og hans 3 jyske venner (ålborg) finder ud af at øllen smager af lort og pølserne er rådne, ser regnestykket alligevel således ud.

    4*1200.- + 1 menu 1 150.- + 2*pølser 80.- = 5030.-

    Dette uanset om de kun kommer til HDFCB kampen eller ej.

    Og så tror jeg egentligt at PS&E er temmeligt glade for den indtjening de har haft på de jyske fans.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  10. #278
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Præcis. Påstår han i ramme alvor at hele fire jyder bare vil
    ›smide billetterne væk og ikke forsøge at få penge for dem.
    ›YR!!!

    Præcis - og han har ovenikøbet talt med 'en del' der vil bruge samme tricks -
    det er en bundsolid røverhistorie, uden så meget som et figenblad af sandhed.

    En sund mængde skepsis overfor det man læser på nettet, kan kraftigt anbefales.

    -orb...der tvivler på at manden overhovedet er fra Aalborg.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #279
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Arek Onyszko hygger sig på facebook og har åbenbart ikke glemt tiden i OB:

    Hvis det var mig, som der havde utalt ligesom Helveg gjorde efter gårsdagens kamp, så var jeg blevet sat på bænken og alle ville havde sagt, at det var uprofessionelt, uacceptabelt og at sådanne udtalelser kun hører til i omklædningsrummet. I er så dobbeltmoralske i OB!
    EDIT: Og han fortsætter sit korstog på facebook:

    - Nå Hr. Brink så er det din tur, du skal bare mærke selv hvordan det er at blive fyret. Jeg håber de har fyret dig uden at betale dig en eneste krone for dit arbejde, ligesom I gjorde mod mig, skriver Onyszko.
    Læs selv mere her...
    Sidst redigeret af Ludo : 16.09.10 kl. 13:51

  13. #280
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Marcus Lantz udtaler i forbindelse med Skånederbyet, hvor både Malmö FF og Helsingborg IF ligger på 49 point, med 8 kampe tilbage, at:


    Lantz laddad inför stekhett derby: "När jag spelade i Bröndby och vi mötte FCK brukade vi ligga på ungefär samma poäng, aldrig så här jämnt dock. I Sverige har jag aldrig varit med om någonting liknande"
    (fra Metro -Skånes papirudgave)


    Aaarhh... Lantz.... lå vi nu også på cirka samme point?
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #281
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    *Bitter-mode ON*

    Nå, så var rønnebærerne lidt sure alligevel, oppe i fjeldende. Nils Arne Eggen, der så flot bed det samlede nederlag i sig, er blevet småt irriteret over, at vi i Danmark tillader os at være glade.

    http://www.bold.dk/nyt/Eggen-Danskerne-overdriver

    - Når jeg hører danskerne virker det som om, at vi tabte 10-0. Så vidt jeg husker sluttede det samlet 2-2, og vi havde så vidt jeg husker en kæmpe chance i slutminutterne af den første kamp på Lerkendal, hvor målet var tomt, siger Eggen ifølge Dagbladet.no
    Og vi havde et par hundrede chancer, da vi tog imod jer hjemme, Arne - Du ved, den der kamp hvor I var vores prygelknabe. "Når jeg hører danskerne" - siger du det? Så vidt jeg husker, så var der enighed i Norge, både blandt fans, spillere og presse, om at FCK viste sig som et stærkere mandskab, og at 2-2 ikke gav et sandt billede af klasseforskellen. Ja undskyld at jeg er lidt arrogant, men lad os da ffs. nyde at vi slog jer, og at vi spillede så flot, da vi tog imod jer hjemme.

    Havde det blot stoppet der, så var jeg måske ikke blevet så fortørnet. Men Eggen kunne ikke modstå fristelsen for at stikke lidt til os i forbindelse med kampen mod Kazan.

    - Jeg så også FCK mod Rubin Kazan, og det var selvfølgelig en flot sejr for nordisk fodbold. Men Rubin havde vel en 14-15 chancer i første halvleg. Danskerne skal altså lære at holde benene på jorden, siger Eggen.
    Hvorfor så ydmyg på vores vegne, Eggen? De havde da mindst 40-50 chancer i første halvleg. Det kan da godt være, at vi samlet set ikke var det bedst spillende hold, men så meget blev vi altså heller ikke udspillet. Kazan havde en fremragende defensiv taktik, og var stærke på kontraer, men kæmpe chancer var det altså småt med.



    (nederste er afleveringsstatistik)

    Statistikken viser tydeligt at Kazan havde et lille overtag, i form af en portion skud forbi og blokeret, og to hjørnespark, men stadig så er de kun noteret for fem skud på mål, hvilket vi også er. Jo, vores defensiv gjorde det nu også ganske fint.

    Nej, det var ikke nogen stor sejr for nordisk fodbold. Det var en flot sejr for FCK og dansk fodbold.
    Benene på jorden? Undskyld, men hvem var det buldrede frem under vores indbyrdes opgør, og brugte gamle europæiske meritter, som argument for hvorfor Rosenborg var FCK så enormt overlegne? Vi må gerne være glade, og bland dig så i øvrigt uden om. Glem nu FCK i denne omgang. Vi vandt, og vi er lidt ligeglade med jer nu. Hyg jer, deroppe.

    Jeg var indstillet på at heppe på jer i Europa League, men krafthelvede om jeg gider nu, din gamle orangutang.

    *Bitter-mode OFF*


  16. #282
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    http://www.bold.dk/nyt/Steffen-R-1-d...s-svar-paa-FCK

    Steffen Rasmussen mener sagtens, at århusianerne kan kaldes 1. divisions FCK.
    Storhedsvanvid OG mindreværdskomplekser, på en gang. Imponerende.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #283
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    »Jeg vil vedstå, at vi lige p.t. måske har et problem med at finde den penetrerende midtbanespiller, som med tempo og driblinger kan bryde vores kombinationsmønstre«.

    Den penetrerende midtbanespiller? http://politiken.dk/sport/fodbold/EM...-midtbanemand/


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  19. #284
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›»Jeg vil vedstå, at vi lige p.t. måske har et problem med at
    ›finde den penetrerende midtbanespiller, som med tempo og
    ›driblinger kan bryde vores kombinationsmønstre«.

    http://politiken.dk/sport/fodbold/EM...-midtbanemand/


    ›Mvh,
    ›Z

    I don't get it?

  20. #285
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Nappet herfra.

    We have no lungs to breathe for 90 mins, We have no legs left from exhaustion, but we are Panathinaikos, and our Soul and Valor
    will win this match, for we are the CHAMPIONS OF GREECE.
    Minder det om noget?
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •