Side 2 af 44 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Manchester Uniteds første optræden i tråden - fra dagens Politiken:
    »Når det kommer til stykket, er jeg større United-fan. Fodbold handler om hjertet, og United har fyldt dobbelt så meget i mit liv som FCK«, sagde Jakob Heegaard, som i går valgte United, selv om han i tre år har haft sæson kort til 'Nedre C'.
    »Det er selvfølgelig en meget speciel situation. Det er fint, hvis FCK scorer, men jeg vil altså ikke juble på samme måde, som når United scorer.
    Manchester United vil altid være nummer et«, sagde Jakob Heegaard, der har fulgt United siden 1981, og som skulle stå på 'Nedre C' med sin kammerat Steen Birkedal, der havde truffet samme valg og dedikeret aftenen til United i stedet for FCK.
    Surely you jest, Sir...

    mvh,
    -smølle

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Salami om Chelseas interesse fredag:

    Jeg er for ung til sådan et skifte endnu. Jeg må være tålmodig, for jeg mangler stadig meget. Chelsea er ikke næste skridt for mig.
    Salami om Chelseas interesse mandag:

    Jeg ved godt, at det er gået hurtigt, men jeg føler, at jeg er klar.
    Ja, det er sørme gået hurtigt - utroligt hvad der kan ske på en weekend...


  4. #18
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Selvtilliden nærmer sig kolossale højder på FC Muh-ahas forum før lørdagens topbrag. Se f.eks. dette studie i hvordan man retorisk udvikler sin pointe:

    Hvis FCM fortsætter det nuværende spil, så ligner vi pt. et bedre hold end FCK. Selvom FCK får hjemmebanefordel, så tror jeg på FCM vinder, og måske kun en uafgjort. Hvis FCM ikke snupper point, så er det en skuffelse. Kortsagt: FCM er bedre end FCK, så FCM vinder
    Kilde: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,...7859#msg-37859

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Og mere storhedsvanvid samt rablerier fra heden her :
    http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,37977

    Hvad størstedelen af de kære jyder glemmer er at priserne blev givet på baggrund af den foregående sæson 05/06 hvilket måske forklarer hvorfor Gyllerik ikke blev nomineret til årets træner, hvorfor Thygesen ikke blev nomineret til årets talent, hvorfor Kristian Bak ikke blev nomineret til årets spiller osv. osv.

    Kære midtjyder, for at spise kransekage med de store må i sgu stramme røvballerne i mere end en halvsæson. Det andet halvfærdige arbejde er praktiseret før af bl.a. OB, EfB og FCN i de foregående par sæsoner, hvor det som bekendt er endt med guld og sølv fordelt imellem København og Vestegnen (Omend det ikke ligner det i år)
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  6. #20
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    FC Midtjnlayds (sic!) nyvundne hæder skal naturligvis besynges. Nogen burde ringe til George Bush og fortælle ham, at midlerne til at vinde "The War against Terrorism" kan findes i den jyske hedes urkraft. Skal man grine eller græde?

    Det er tid nu ( It´s time now)
    Skrevet af: topscore (IP logget)
    Indlæg tilføjet: 14-11-2006 kl. 08:31


    Ok, så kan jeg da også lige biddrage med en revolutionære sang(o:


    Det er tid nu
    Hvor vi samler al vor styrke
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Kammerater
    FC. København må standses
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    De som hersker
    De som hærger jordens folk
    - Frihed og fred må vi vinde -

    Ikke vente, ikke vente
    Ikke standse op men kæmpe
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Jordens smerte
    Beder ej om tusind tårer
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    (nynnes)
    - Frihed og fred må vi vinde-

    (nynnes)
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Fra den fjerne Hede
    Synger Midtjyderne
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Håbets sange
    Når dig under nattens stjerne
    - Frihed og fred må vi vinde -

    Og vi mødes, vi mødes
    Kammeraterne i kampen
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Kamp for frihed
    Fri for råddenskabens terror
    - Frihed og fred må vi vinde -

    Stærk er enhed
    Stærk er kærligheden til FCM
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Det er tid nu
    Hvor vi samler al vor styrke
    - Fra mark og gade er vi på vej -

    Det er tid nu
    Hvor vi samler al vor styke
    - Fra mark og gade er vi på vej -
    http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,...8082#msg-38082
    Sidst redigeret af Whitetrash : 16.11.06 kl. 09:25

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Og så Michael Svendsen i dag. Han er måske bare lige lidt for seriøs, og kunne godt snuppe et rødt kort op af lommen til en FCK'er i dag efter min mening. Kan ikke huske hvem fanden FCK'er det var. Han fik det gule og blev ved med at brokke sig. Stod det til mig, havde jeg i første omgang ligesom Svendsen, valgt det gule kort. Michael Gravgaard blev ved med at brokke sig, men var det mig der var dommer, fandt jeg mig ikke i dette, og viste endnu et gult kort op af lommen, derefter et rødt.
    Jeg kan ikke huske hvem det var, så jeg vælger Gravgaard. Han brokker sig, og det synes jeg er til rødt! Ergo:

    Så Gravgaard skulle have været vist ud i kampen.
    Den må da ligge lige til højrebenet for disciplinærudvalget....

  8. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Mere fra FCM's debatforum Møddingen

    Det her taler vist for sig selv:

    Og så Michael Svendsen i dag. Jeg synes Michael Svendsen suverænt er sas-ligaens bedste dommer, eller i hvert fald en af dem. Han er måske bare lige lidt for seriøs, og kunne godt snuppe et rødt kort op af lommen til en FCK'er i dag efter min mening. Så nej, Svendsen fortjente ikke et 5-tal, det er bare pga. BT's vurdering, som også ligger på Djævleøen.

    SKAM JER!

  9. #23
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    En lille nytårsupdate skal det da lige blive til, denne gang fra AaBs debatside, hvor rygtet om Dennis Rommedahl bliver ivrigt diskuteret. Ikke alle mener dog det er godt for hverken FCK og for dansk fodbold...

    Citat Oprindeligt indsendt af hj-fyr
    Jeg synes på en aller anden måde også det er lidt sørgeligt at FCK gang på gang henter den slags spillere, altså spillere der har haft deres storhedstid og nu hentes de til DK for at få det sidste ud af deres karriere. Det er ikke med til at hæve niveauet i ligaen videre meget, hvilket mange jo har så tralvt med at fortælle, at FCK netop gør.
    Den skal selvfølgelig lige forklares.

    Citat Oprindeligt indsendt af hj-fyr
    Rommedahl, Grønkjær osv. er gode set i forhold til mange spillere i SAS ligaen, men de er ikke noget særligt hvis vi sammenligner dem internationalt, Rommedahl har ikke evnerne ud over hans hastighed og Grønkjær har ikke psyken til det.
    Jeg savner en eller flere spillere i ligaen som kan være med til at flere spillere får øjnene op for ligaen, at vi kan øge niveauet i hele ligaen og dermed få flere hold ud i europa. Det tror jeg ikke de 2 spillere vi taler om her kan, desværre.
    Så bliver der snakket lidt frem og tilbage om Rommedahls evner kontra Peter Løvenkrands, før det bliver nævnt at det jo kun er et rygte og at FCK jo allerede har smidt et kæmpe million beløb på "ham svenskeren som de kalder en af de største talenter i svensk fodbold... ". Dyb indånding nu:

    Citat Oprindeligt indsendt af hj-fyr
    ER det Oskar Vendt du taler om eller? Jeg er ærlig talt ikke helt sikker på hvor godt det er for et talent at skifte til FCK, tror det kan sætte dem utrolig meget i stå, de talenter osv. de har hentet herhjemme, det er ikke mange af dem jeg synes har udviklet sig i den retning man kunne regne med, Silber synes jeg har stået meget stille siden sidst skifte, men han virker til at være kommet mere igang nu, men alt i alt synes jeg ikke FCK virker til at være ret gode til at få noget ud af talenterne.
    Andetsteds på siden er der nogen der vil have AaB til at udnytte den frikøbsaftale Mikkel Thygesen har hvis en udenlandsk klub kommer med et bud. Midt i alt det er der lige plads til lidt Københavnerhad.

    Citat Oprindeligt indsendt af N
    Men hvor er det iøvrigt typisk BT at nedtone prisen på en jysk spiller, havde det været en fra FCK eller Brøndby var der aldrig blevet snakket om klausuler og "aftaler"... :(
    Imens, ovre hos OB, er det ikke alle der er lige vågne her til mo-, øh, formiddags.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ardiles
    Fyr Kim Brink - Transfervinduet har været åbent i 12 timer, og der er ikke kommet en eneste ny spiller - skandale!!!!
    Citat Oprindeligt indsendt af odin48
    jeg håber du laver sjov ellers er du sgu for dum.

  10. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    390

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Og i dagens indslag, skal vi lidt ud på landet; eller rettere- langt ud på landet:

    Hvis du vil malke en ko, så starter du jo ikke med én pat. Nej, du tager kraftedmer ved så mange som muligt, og så giver du gas.
    http://ulvegraven.dk/read.php?1,40679,40951

    Vi bliver i landbruget-
    Er der ikke et gammelt ordsprog der siger "den der har grisen, bestemmer prisen" ;-)
    http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,40679,41082


    Man kan ikke engang have sine fordomme i fred mere.
    Senior Procrastinator

  11. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Fra Ulvegraven

    Man kan vel bare sige at overdrivelse fremmer forståelse!

  12. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Det er hårdt at være Aarhus Gymnast nu om dage...

    Man kan næsten smage galden når man læser de mere indebrændte kommentarer:

    Forfatter: Gaius Marius
    Dato: 07-12-06 12:53

    Jeg købte også Ekstra Bladet på vej til møntvasken (Forpulede overbo som vasker i vores maskine, når jeg skal bruge den)
    og man skulle tro FCK havde vundet verdensmesterskabet for klubhold. Side 9 pigen var ikke engang lækker. Bvadr!...

    ...Allerværst er det dog, at Don Ø sikkert er den type som bliver 95 år og vi derfor skal høre på ham længe endnu.
    Jeg har aldrig hørt Mærsk McKinney-Møller eller Dyne-Larsen blære sig med deres evner og rigdom
    og de skovler afføring fra svinestalde med Don Ø`s talenter.
    http://www.agf-fanclub.dk/faestninge...2#reply_180034


    Efter et svirende 0-5 nederlag i herfølge var raseriet ganske udsøgt:

    Fra tråden 'Skrub ad helvede til!!!!!'

    alt fra regulære blackouts af vrede,
    Forfatter: Martin Jelle
    Dato: 25-10-06 20:00

    NU er det fandme nok. Gang på gang på gang på gang, bliver vi pisset op ad ryggen af en flok hjerteløse lejesoldater,
    der kun er her fordi de ikke kunne få noget nær den samme hyre andre steder, med den slatne indstilling og manglende talent de lægger for dagen.
    Og de kan tage Mr. Undskyldning på undskyldning med. Jeg vil skide på hvor få/mange skader vi har.
    Skide på hvor mange spillere der er skiftet ud i truppen osv. Når den talentløse nar kan stå og forsvare den latterlige lallen rundt vi alle var vidner til i søndags
    og igen idag IKKE har sørget for at spillerne er klar til opgaven så må han hellere pisse hjem til Thyregod og træne deres serie 4 hold.
    til bitter resignation
    Forfatter: Bo Jensen
    Dato: 25-10-06 20:35

    Nedtællingen til opstigningen til superligaen kører lystigt videre her på siden. Kan manden/drengen der har komponeret den "dumme" nedtælling vikelig ikke se, at det er noget af det mest latterlige i Århus og omegn, lige med undtagelse af AGF´s divisionshold!

    ;O(
    og ej at forglemme de altid underholdende konspirationsteorier.
    Forfatter: FrenteGF
    Dato: 26-10-06 12:41


    Da PH fjollede rundt, troede vi at Åkeby var Manden. Da Åkeby ikke kunne levere varen, troede vi at Ove var Manden V2. Niks!

    ...I AGF behøver man ikke stå til regnskab for andre end sig selv, og de par hundrede dedikerede fans der tog med til Frufølge igår
    regner ingen på førsteholdet for andet end nørder
    , sorry guys, men sådan er det...;-(. De er totalt ligeglade!

    Med andre ord. Så længe det i AGF er risikofrit at spille fornærmende ringe og stadig få sin hyre,
    fortsætter dette cirkus, indtil der kommere spillere med moral og stolthed til klubben.

    Den slags spillere findes desværre ikke mere. Eneste alternativ er at vi får en trup,
    der er alle andre så overlegne i Divisionen at vi vinder med det ene ben savet af samtlige spillere...

    Istedet findes der mennesker på holdet, som er flasket op med at man kan stille en masse krav,
    og hvis man ikke får sin vilje finder man da bare en anden klub og i den dur...

    Se det nu i øjnene. Ove har ikke en fis at skulle have sagt i forhold til holdet.
    Hans autoritet er til at grine af, igår kunne spillere skide ham ned i halsen(undskyld mit sprog)
    og bagefter presse deres "cheftræner" til også lige at lægge vejen forbí MacD. Det er jo grinagtigt!

    /FrenteGF
    Vorherre bevares for en lortebiks...!
    Let krydret med et par sørge-branderter
    Forfatter: Mikkel Meier
    Dato: 27-10-06 05:18

    Tøffe ville god og have men man kan jo ikke tage ham tilbage vel?
    Hvor end meget vi mangler ham...
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  13. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Klebånden - Bonderøv-style:



    Storhedsvanviddet er kolossalt!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Et par OB'ere har sneget sig ind på blokken.

    Emne: Sv:Hvorfor finder du ikke et andet sted ?
    Forfatter: su
    Dato: 01-02-07, kl. 15:44
    lidt ynkeligt at hive fortiden frem, det er nutiden der tæller gutter,
    og der er BIF bare fucking langt væk lige nu, og har mistet al tiltrækningskraft.
    Ledelsen sejler, det sportslige sejler,
    BIF skibet har aldrig været mere ustabilt end nu.

    ps. Tiden er slut, hvor i bare kunne købe de bedste spillere i OB,
    selv om det er hårdt at erkende.
    Men hvad hyg i jer bare med jeres drømme om dengang i var noget ved musikken,
    mon ikke de fleste af jer står i parken om et år og synger "forza FcKKKKKKK"
    Det undrer mig ikke at han har skrevet det;
    det undrer mig mere at blok-boerne har ladet det stå ucensureret.

    Enkelte har nået stadiet før øretæven hvor den anden lige får tid til at stikke af.
    Ikke for noget - men tror du ikke bare du skulle smutte igen?
    Til svar kommer ukvemsord,
    Du er ynkelig SU, eller skal jeg kalde dig Emil?
    Historie-timer,
    Og hvor mange medaljer hænger der i skabet, fra de sidste 20 år - vinteren er ikke så hård, så isen er da vist tynd på Fyn...........
    Store tanker,
    Enten er du meget tykhovedet, påståelig, dum eller bare ignorant.

    ...Vi er ved at bygge et nyt mandskab op med en masse spændende
    og talentfulde spillere og hvis nogle af jeres spillere bliver rigtig gode - så køber vi dem da bare af jer.
    Og den førnævnte snebold
    Ikke for noget - men tror du ikke bare du skulle smutte igen?
    På dette tidspunkt vil jeg gætte på at den kære OB'er har indtaget noget interessant...
    hvorfor? jeg træder jeg åbenbart over de ømme tæer,
    og blok4 redaktionen uddeler masser af "vi giver dig ret bannere",
    dejligt dejligt, i ved jo jeg har ret.
    Faktisk en rimeligt popcorn-værdig tråd,
    især hvis man holder sig til den øverste halvdel.
    Så alt i alt, så vil jeg mene at BIF har ageret noget klogere i vinduet end OB
    og det kommer til at koste OB i foråret
    Helveg><Bischoff serbisk goal-getter><sydafrikansk topscorer
    Nå ja, i det mindste er der da kamp om andenviolinen...

    Mvh Morten
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  16. #29
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Kilder tæt på FC Midtjylland spekulerer i, at bestræbelsen på at indfri "Hallucination 2011" allerede til sommer, vil ske med en hyperoffensiv 4-2-4 opstilling:
    Startopstillingen
    Skrevet af: Fcm-star (IP logget)
    Indlæg tilføjet: 04-02-2007 kl. 01:45


    Hvordan tror i at startopstillingen vil være med vores køb?
    Jeg tror på denne her:

    Dadu Sørensen
    Poulsen D. Olsen

    Salami Femi

    Mikkelsen Troest Bak Afriye

    Raska

    Valget med Sørensen på toppen er fordi at jeg ikke tror på at Olsen blev købt til at varme bænken. Og da Morten Olsen gerne ser Sørensen spille på toppen. Så vil Erik give ham chancen.

    Sådan ville jeg hvertfald stille op hvis jeg var Erik R.
    Danmarks bedste midtbanes (Salami og Femi) defensive evner tillader at der spilles med ikke mindre end 4 angribere - 2 spydspidser og 2 hængende!
    Det må dog bemærkes, at FC Midtjylland for første gang nogensinde vil gøre sig skyldig i plagiat, da FC København til returopgøret mod SK Hradec Kralove i 1995 ligeledes stillede i den sjældent sete "FC Kamikaze" 4-2-4 formation.
    Sidst redigeret af Whitetrash : 05.02.07 kl. 11:02

  17. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    27

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Syntes lige jeg ville genoplive denne tråd..


    i sagen om fcm´s afrikaner handler det IKKE om spiller der bliver hentet ulovligt, men at dbu og pressen er racister!!!

    Ikke sindsoprivende *jeg spilder cola på tasteturet* sjovt...men alligevel

    FCM - KLUBBEN UDEN RACISME
    Hermed en stor FCM fan der er ked af den seneste udvikling. FCM har fået flere udenlandske spillere til Danmark. Det virker lidt som om, Danmark ikke er helt klar til det. FCK oplever i øjebilkket en positiv omtale uden lige. Mens mange journalister har FCM som fokus i fodbold-dabatten. Hvorfor er der ingen, der stilles så kritisk overfor dette? Altså at der er mange pro-FCKere.

    Jeg mener FCM har en kritisk og positiv tilgang til fodbold og de ankomne spillere. Hvorfor skal alle verdensklasse-spillere skal være hvide? Beckenbauer, Klinsmann osv. For hvem husker ikke Pele, Puskas, Valderama, Maradona, Romario, Rai, Ronaldo (ved godt han stadig er aktiv) osv.

    Racismeparagraffen skal bruges mod medierne og DBU!!!
    Iøvrigt er det lidt af en aha oplevelse at læse på ulvegraven.Den generelle oplevelse er at alle de andre bare ikke kan lide fcm pga af deres nuværende succes og derfor er efter dem..ret underholdene

Side 2 af 44 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •