Side 20 af 44 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Det her indslag kommer fra vores kære ven, Nils Arne Eggen, og er beskrevet nærmere her.

    Det startede da Rosenborg mødte Vålerenga i en topkamp i den norske liga. Efterfølgende anklagede Vålerangas Andre Muri Rosenborgs Anthony Annan for at tage ham i kronjuvelerne, samt rode lidt rundt i hans bagdel. Denne anklage blev så forelagt Eggen bagefter, hvortil han svarede

    Altså, jeg orker ikke å diskutere om folk tar hverandre oppi ræva eller noe sånt. Nå slutter du med det tøvet her. Vi er ferdige med det. Dere har tapt 3-1!
    Det blev kritiserede af flere personer, så dagen efter valgte Eggen at forsvare Annan med denne udtalelse

    Jeg bare nevner en ting. Annan er mørk. Jeg bare nevner det, og jeg skal beskytte ham.
    Nils Arne, hvis nogen klager lidt over, at de bliver berørt forskellige steder, er det ikke per definition det samme som racisme.
    Det mente Rosenborgs sportschef, Erik Hoftun, heller ikke, så han forklarede Eggens reaktion sådan her

    Nils Arne sier ofte ting uten å tenke seg altfor mye om når han sier det. Vi har snakket med han under hele prosessen, og det er ikke alltid han tar imot råd fra oss.
    Nils Arne er uden tvivl en af de sjovere ting Norge kan fremvise.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Da jeg ikke ved om det er en brøndbyer eller ej, så poster jeg den her, rimelig indebrændt person på ekstrabladet nazionen:
    Hold nu op ...

    Der var overhovedet ikke off-side i nogen af de tilfælde! Se det på replay.
    Det er det samme igen ... 'Åh ... vi er så gode vi F.ckere'
    Og hurra ... så skete der det, at Barcelona scorede et ekstra mål i overtiden. Det er det, der jo altid sker for F.ckerne i DK. Er de bagud eller uafgjort lægger dommerne ALTID ... ekstra-tid på ... ((og i grelle tilfælde 'ekstra-ekstra-tid på) for de 'stakkels f.ckere))
    Tjek lige i hvor mange kampe f.ckerne har vundet/fået uafgjort i overtid i sæson 2009/10 og 2008/09. Er det et tilfælde ... eller er danske dommere korrupte? F.ck !!!!
    Dejligt at de smagte deres egen medicin!!!!


    Kilde: http://ekstrabladet.dk/nationen/arti...#ixzz12z7hElcW
    hvad?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Da jeg ikke ved om det er en brøndbyer eller ej, så poster jeg
    ›den her, rimelig indebrændt person på ekstrabladet nazionen:

    Er den slags ikke i afdelingen af "ffs hvor skulle man bare ignorere ham"?

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #289
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    I disse Champions League tider er det selvfølgelig let at overse Europa League og vores skandinaviske venner fra Rosenborg. Det er selvfølgelig en fejl, for som Vadim Demidov forklarede efter de tabte deres tredie kamp, denne gang på hjemmebane mod Atletico Madrid:

    Vi er mye bedre enn Atletico Madrid, og det vi viser i dag er fullt på høyde med det FCK gjorde mot Barcelona for et par dager siden.
    Jeg ved ikke, jeg tror hellere jeg ville spille uafgjort mod Barcelona end tabe til Atletico, men de ved vel bedst deroppe i det norske.


  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ›Rafa Benitez kommer efter en tænkepause og 500m rygcrawl til, at
    ›David Ngog ikke er den type der ville filme, og at straffesparket
    ›mod ham i øvrigt var i orden. Det fortjener citat i fuld
    ›længde:Ja, det havde da været utænkeligt bare at sige "han
    ›smed sig, det var ikke i orden, men han er ung og skal lære
    ›endnu, og jeg har fortalt ham hvad der er rigtigt" - i
    ›stedet for at opfinde fiktive regler til at forsvare ham med...



    ›mvh,
    ›-smølle

    Benitez fortsætter stilen fra sin Liverpool-tid, hvor han også til hver en tid forsvarede (bortforklarede) sine spilleres ulovlige handlinger, ligegyldigt hvor idiotiske de var:

    http://www.bold.dk/nyt/Benitez-Etoo-blev-provokeret

    - selvfølgelig vurderede de fire dommere at Etoo blev provokeret, og at det derfor var helt i orden at udøve selvtægt.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Bayern Münchens svar på Tørnes har stemt på kandidaterne til Ballon d'Or:
    Mark van Bommel, Holland
    1. Ugyldig kandidat
    2. Ugyldig kandidat
    3. Bastian Schweinsteiger
    FCK's fans were magnificent, as usual, but it would be patronising to say that they got behind a plucky underdog who got lucky. That may apply to most teams who take points from Barca - but not this one.

  11. #292
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Tror pokker, at FCK skal vinde i Danmark, de har ti gange så mange penge som alle andre. Det er egentlig dårligt, at de ikke når Champions Leagues gruppespil hver år.
    http://www.bold.dk/nyt/FCK-imponerer-ikke-Elfsborg-chef

    Ja, klart, vi har ti gange så mange penge som ALLE andre - såvel danske som svenske hold, samt ift. de hold, vi ramler ind i i CL-kvalen.

    En ting er, at det er helt afsindigt lamt at braldre op med sådan en omgang eklatant vrøvl, men det mest forunderlige er dog, at keglen i det hele taget føler for at gøre det. Hvor dælen kom dét lige fra? :-o
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #293
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    http://www.bold.dk/nyt/FCK-imponerer-ikke-Elfsborg-chef

    ›Ja, klart, vi har ti gange så mange penge som ALLE andre - såvel
    ›danske som svenske hold, samt ift. de hold, vi ramler ind i i
    ›CL-kvalen.

    ›En ting er, at det er helt afsindigt lamt at braldre op med sådan
    ›en omgang eklatant vrøvl, men det mest forunderlige er dog, at
    ›keglen i det hele taget føler for at gøre det. Hvor dælen kom dét
    ›lige fra? :-o

    et vildt gæt er at de savner wiland!
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  14. #294
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    ››En ting er, at det er helt afsindigt lamt at braldre op med sådan
    ››en omgang eklatant vrøvl, men det mest forunderlige er dog, at
    ››keglen i det hele taget føler for at gøre det. Hvor dælen kom dét
    ››lige fra? :-o

    ›et vildt gæt er at de savner wiland!
    Hvis man læser den oprindelige historie, kunne man få den tanke, at det handler om transfers. Stefan Andreasson starter med at brokke sig over, at vi har flest penge og derfor kan købe de bedste spillere. Bagefter snakker ham om Bosman, og hvordan det irriterer ham, at agenter bruger det mod klubben. Måske hentyder han indirekte til, at agenterne direkte bruger København som et argument mod Elfsborg.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. #295
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  16. #296
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,404

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Lyngbys Wikipedia-side afslører spøjst nok præcis den indebræ...undskyld, den indsigt, man forventer fra forstadsklubben.
    1996 was also the year where Lyngby's chairmen, Flemming Østergaard and Michael Kjær sold Lyngby's finest talents to FC Copenhagen, securing that FCK wasn't relegated from Superligaen.
    Javel...

    Lad os se på, hvem der fik debut i den kaotiske sæson.

    Martin Birn
    Martin Nielsen
    Mate Sestan
    Bjarne Goldbæk
    Henrik Larsen
    Jacob Svinggaard
    Mark Robins
    Kim Madsen
    Carsten Hemmingsen
    Aki Hyryläinen
    David Nielsen

    Så Flæske udgør dermed "Lyngby's finest talents". Jøsses! Selv jeg synes, det er en uvenlig ting at sige om Lyngbys talentarbejde.

    Lyngby, skal I skabe jeres myter, så gør dem lige lidt sværere at gendrive.

    mvh,
    -smølle


  17. #297
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    68

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Flot udtalelse af OB's direktør omkring muligheden for, at OB investerer i yderligere spillere. Er det mig eller udtaler han sig ikke lige præcis om det journalisten spørger om??


    Kigger i på muligheden for at tilknytte flere spillere?

    - Det udtaler jeg mig ikke om. Men vi er stadig opsøgende og kigger på mulighederne i markedet, blandt andet har vi i øjeblikket en til prøvetræning, siger Christensen.
    http://www.bold.dk/nyt/OB-Har-ikke-s...faerdige-endnu
    En Kristen Gentleman

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #298
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Jeg har set ham spille for Island, og han er en elegant, kreativ midtbanespiller, der har en god statur og tilstedeværelse. Vi vil måske overveje ham til næste sæson, siger Craig Brown til The Herald.
    Aberdeens træner om den tidligere Brøndby-spiller, Stefan Gislason.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #299
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Michael Lumb er på banen.

    AaB har i vinterpausen lejet den tidligere AGF´er Michael Lumb i hollandske Feyenoord, og han ser optisimistisk på nordjydernes muligheder for at overleve i Superligaen.

    -Når man kigger på stillingen, kan man godt se, at vi ligger sidst, og at der er et par point op. Hvis vi kan holde os skadesfri, så er vi for gode til at rykke ned. Det har nogen sagt før. Men det synes jeg, siger Michael Lumb til Sporten.tv2.dk.
    Ja, det lyder da godt nok bekendt.

    AGF solgte i vinterpausen, hvor man stadig lå lunt i svinget i SAS Ligaen, Michael Lumb til Zenit St. Petersborg. Fra Rusland følger Lumb stadig sin gamle klub, der med et miserabelt forår nu er at finde unde nedrykningsstregen.

    - Det havde jeg aldrig nogensinde forestillet mig kunne ske. Jeg synes holdet er for godt til at rykke ned, der er for mange gode spillere, men situationen er den, at det ser meget, meget skidt ud, og det kræver to sejre i de sidste kampe, siger Michael Lumb til bold.dk.
    Whoops.


  22. #300
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Arsenals keeper Szczesny på Twitter

    Is it a plane? Is it an aeroplane? No, its just ashley throwing chelsea out of the fa cup :)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •