Side 27 af 44 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ce De Se meddelelser
    Jeg kan i øvrigt forstå på skakten at GR efter kampen blamerede sig i TV på Komiske Ali-vis. Jeg har så det ikke selv, men gætter på at det drejer sig om en bortforklaring af netop det manglende 2 x gult til Izunna?
    Det var temmelig patetisk. Han fokuserede udelukkende på, hvorvidt Izunna rørte bolden med hælen eller ej, hvilket åbenlyst er så komplet ligegyldigt, idet takseringen af hvorvidt indgrebet er hensynsløst eller ej, ikke afhænger af, om han rammer bolden eller ej, at GR naturligvis bevidst har talt mod bedre vidende. Efterfølgende var han ganske klar i mælet mht., at der skulle have været dømt straffe på Bach-Baks hands, men hvorvidt den pludselige imødekommenhed hang sammen med, at det er sværere for et disciplinærudvalg at udstikke karantæne på baggrund af den type forseelse end for en stempling mod knæskal, vil jeg lade være op til andre om at vurdere.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har ikke hørt hans bortforklaringer desværre.
    Men jeg ved ikke hvor manden har fået idéen om, at de danske dommere er racister fra. Måske han også tager Igors manglende straffespark fra sidste uge med i sin bedømmelse.
    Eller måske tager han tidligere dommere med i sin bedømmelse??? (Michael Svendsen).

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Eller måske tager han tidligere dommere med i sin bedømmelse??? (Michael Svendsen).

    ougar
    Meget kan man vel sige om Michael Svendsen, blandt andet havde ham om nogen et usædvanligt lavt bundniveau, men der er næppe grundlag for at han er racist. Synes nu han var lige elendig over for alle.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Meget kan man vel sige om Michael Svendsen, blandt andet havde ham om nogen et usædvanligt lavt bundniveau, men der er næppe grundlag for at han er racist. Synes nu han var lige elendig over for alle.
    Min pointe var vel at vi selv (som i "mange FCK-fans") gennem tiden har brokket sig over, at Svendsen ikke virkede objektiv overfor VORES farvede spillere.

    Det er naturligvis noget andet når fans brokker sig kontra en chef-træner, men vi har vel selv gjort det samme som det Glen blamerer sig med PT.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #395
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Nu er der jo forskel på hvem der siger det, men også hvornår det bliver sagt. En sviner under eller efter kampen kan forklares med følelser, men når man som cheftræner går ud og anklager stort set hele dommerstaben for racisme før en kamp, så er det noget man har gået og overvejet og åbenbart selv fundet korrekt.
    At kalde dommeren for racist under kampen er ikke det samme som at ville stå ved det efterfølgende når man har haft mulighed for, at se det hele i bakspejlet og jeg tror at mange FCK-fans godt er klar over netop dette. Tvivler på at mange FCK-fans, med hånden på hjertet, mener at Michael Svendsen var/er racist og ej heller resten af dommerne.
    Som David Nielsen skrev det i sin bog: "Jeg var ligeglad om modstandere eller fans kaldte mig sorte svin. Det er en del af spillet og jeg forstod dem godt. Jeg var en ung arrogant neger, der spillede smart og netop spillede på at jeg var sort. Det motiverede mig bare til at straffe dem yderligere på banen. Så længe folk ikke generer mig når jeg handler i netto er jeg ligeglad".
    Citatets kontekst er ikke helt det samme som denne kontekst, men det viser meget godt den pointe jeg prøvede at komme frem til.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #396
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Racister er de nok ikke, men jeg har da tit haft en fornemmelse af, at eksotiske spillere havde mindre dommertække end danske. Jeg synes f. eks. påfaldende ofte, at Zuma blev snydt for frispark.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  13. #397
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Ej, nu må de holde op:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2236596.ece

    "...Så er der tacklingen i anden halvleg. I situationen kunne jeg ikke vurdere det, men jeg har set på tv, at jeg ramte spilleren først og bolden bagefter. Det kunne godt have givet gult kort....."

    Forfulgt? Rly?

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #398
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    De her udtalelser fra Aldo må tage prisen.

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Broendby-...nsk-metode-DBU

    Mener manden seriøst det han siger???

    Det de unævnelige har gang i mht. tv-aftalen, er da netop så udansk som det OVERHOVEDET kan blive.

    Jeg må le!!! :-)
    Sidst redigeret af albinus1985 : 12.03.14 kl. 15:00


  16. #399
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Jesper Fredberg fortsætter en stolt AGF tradition.
    ja, jeg forstår godt med vores hjemmebanepræstationer i baghovedet, hvis man er nervøs. De har ikke været godkendt overhovedet. Jeg har en sund respekt for nedrykningsstregen, og jeg anerkender, at den er tæt, og der er mange hold involveret. Men jeg er stensikker på, at vi kommer ikke til at rykke ned. Det bliver tæt, men vi har altså noget format i den her trup, som gør mig rolig
    http://www.bold.dk/nyt/Fredberg-sten...kke-rykker-ned
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #400
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    I dag skulle der have været dømt straffespark, efter at der ikke blev dømt straffe til Chiellini i den første kamp.
    Håber godt nok, der er gået noget tabt i oversættelsen af Contes talestrøm...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2273875.ece

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #401
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Glen Riddersholm om skuffelsen oven på nederlaget i går:

    "Jeg håber, at denne følelse er én spillerne aldrig glemmer, for så kommer de aldrig i den situation igen."

    What a douche...

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  21. #402
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    140

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Så er vores allesammens Glen igang med at tale sig selv op som en helgen og fodboldens frelser. Hold nu kæft for en gang munddiarre.


    Ægte og uopslidelig passion

    ”Jeg er fodboldtræner, fordi det er min passion!

    Jeg ser mig selv som en af de kun 15 procent af verdens befolkning, som i løbet af livet opdager deres passion. Derfor vil jeg altid være fodboldtræner - med eller uden økonomi involveret. Penge er ikke den vigtigste værdi for mig, og jeg er ikke træner for at få andres påskyndelse.

    Jeg har altid villet være fodboldtræner, og jeg lever og ånder for det. Jeg elsker mit job, uanset om det går godt eller skidt. Det mærker jeg hver morgen, når jeg står op. Og jeg brænder ikke ud. Passionen vil altid være der.

    Jeg er uddannet pædagog og har været træner i 29 år. For mig handler det om mennesket bag spilleren. Jeg har en grundlæggende interesse for andre mennesker og for at udvikle dem. Det handler om at flytte ting – men også om at vinde.”


    Emotionel intelligens

    ”Ubevidst kompetent. Det er vist det, jeg var tidligere. Jeg vidste ikke, hvorfor jeg gjorde tingene, som jeg gjorde. Det er som en tavs viden. Jeg har gjort det i mange år og gennem lang tid. Jeg bruger min emotionelle intelligens, fornemmer folk og kommer ind under huden på dem.

    Jeg ser efter de faktorer, der flytter mennesker fra A til B, og jeg interesserer mig mere og mere for det. Det handler om at stille de rigtige spørgsmål og få spillerne til at åbne sig op.

    Det er en slags grundlæggende substans i mig, der har ændret sig dramatisk og har gjort mig i stand til at løse opgaverne. Det er min habitus, jeg anvender. Jeg bruger min pædagogiske baggrundsviden, og så bruger jeg mig selv. I dag agerer jeg mere bevidst, fordi jeg har fået fyldt mere teori og erfaring på i mit trænervirke.

    Jeg har en ledelsesstil, som bygger på oprigtighed og en grundlæggende interesse for andre mennesker. Men jeg har også udviklet mig selv undervejs og fået meget ud af at tage kurser i blandt andet emotionel intelligens. Det har været med til at lægge små procenter til.”


    Brutal ærlig og autentisk

    ”Jeg er meget optaget af de her ting som træner - og nu også som leder. Jeg spiller ikke en rolle. Jeg er mig selv – åben, ærlig og sårbar. Jeg sætter ikke nogen i bås, og jeg møder alle med åbenhed. Jeg kommer uden paraderne oppe og siger: ’Her er jeg. Kom med hvad du har og lad mig inspirere af dig.’

    Jeg tror på, at hvis der er balance, og man oplever ærlighed og tydelighed i miljøet, så kan man vokse sammen. Jeg siger tingene meget direkte. Jeg mener selv, jeg både er ’brutal’ ærlig og autentisk. Det bevirker, at folk omkring mig ikke bliver usikre, fordi de ved, hvor de har mig. Hvis man møder mennesker på den måde, så ved man netop, hvad man kan forvente. Man er ikke på tæerne overfor hinanden. Walk the talk – og ikke noget med fine ord eller smarte sætninger. ”


    Både fortrolig og chef

    ”Selvom der er magtforhold mellem træner og spiller, så synes jeg godt, at jeg både kan føle omsorg og alligevel skære igennem og tage beslutninger. Jeg kan godt dele personlige ting med spillerne. Men de ved, at det samtidig handler om, at vi skal vinde.

    Så uanset hvad spillerne kommer med af problemer, så afhænger beslutningerne i sidste ende af, om de præsterer på banen. Gør de det, så kommer de med. Det er vigtigt, at de ved, at holdet og resultatet er det vigtigste i den her verden.”


    Kun de gode mennesker kan bruges

    ”For mig er det en helt central værdi, at man har respekt for hinandens forskellighed, og man viser en ægte omsorg og forståelse for hinanden. Når man arbejder med et professionelt fodboldhold, så har man med mange kulturer og spillere fra forskellige lande at gøre. Det kræver en stor kulturforståelse. Men alle skal finde frem til en fælles værdi og forståelse af, at det handler om at præstere – og vide at det kræver hårdt arbejde.

    Den første kvalitet, jeg kigger efter, når jeg skal finde nye spillere er netop, om de har ’gode menneskelige værdier’. Hvis ikke de har det, så kan vi som udgangspunkt ikke bruge dem i FCM.”

    Link til artikel: http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/...6KA1WSevcfr.99
    jEoLY

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #403
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af ljfak Se meddelelser
    "Walk the talk – og ikke noget med fine ord eller smarte sætninger."
    Præcis, Glen, præcis!
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar


  24. #404
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    U-dannet pædagog ja kys mig i r....

  25. #405
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    - Erik knokler på. Han har accepteret, at tingene er, som de er, og han holder rigtig meget af FC Midtjylland. Så det er min indtryk, at tingene er glemt, og at han ikke går rundt og hænger med mulen, siger Steinlein til tipsbladet.dk.
    "Han har accepteret, at tingene, er som de er"... FFS hvor er Steinlein dog en klovn!

    Kilde: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...pteret-tingene


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •