Side 28 af 44 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Der er højt til loftet i Malmø: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4997056.ece

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Uden at skulle tage stilling til politikken involveret i kampen mellem Serbien og Albanien, så er det her vel et eksempel på nogen der lever i et andet univers: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...t-provokation/
    (Var lidt i tvivl om den skulle postes her).

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #408
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  6. #409
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Selvom Brøndbys bane var helt enormt elendig, så klinger det altså lidt hult når den "gode" Lodberg kritiserer andre holds baner senest Brøndbys, men også Nordsjællands har fået turen. Især FCN kritiserede han for, at de opnåede en fordel af at spille på banen. Alt sammen når de selv spekulerer i hvordan de opnår en fordel ved ikke at vande deres egen bane.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Lyngby leverer et slesk, kvalmende og meget underdanigt kvad til Brøndby i anledning af 50-årsdagen for fusionen på Vestegnen. Man læser bl.a.:
    - Der har jo undervejs været mange gode kampe - og desværre for os også et par halvstore nederlag, som vi naturligvis ikke mindes med særlig stor glæde. Blandt andet 2-6 og 0-6 i 1998/99-sæsonen.
    "Ikke særlig stor glæde" må sgu nok være skrevet af en, der ikke tror nogen af os kan huske noget som helst. Kendsgerningen var nemlig, at på grund af en teknikalitet omkring UEFA-deltagelse var det bedst for Lyngby ikke at vinde den kamp der endte 2-6, og derfor smed de sig i bedste Farum-stil og lod Brøndby score efter behag – læs mere her.

    Ynkelige lille klub.


  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Lyngby leverer et slesk, kvalmende og meget underdanigt kvad til Brøndby i anledning af 50-årsdagen for fusionen på Vestegnen. Man læser bl.a.:

    "Ikke særlig stor glæde" må sgu nok være skrevet af en, der ikke tror nogen af os kan huske noget som helst. Kendsgerningen var nemlig, at på grund af en teknikalitet omkring UEFA-deltagelse var det bedst for Lyngby ikke at vinde den kamp der endte 2-6, og derfor smed de sig i bedste Farum-stil og lod Brøndby score efter behag – læs mere her.

    Ynkelige lille klub.

    Jeg hader at havne inde på Nationen!, da jeg dermed finder ud af hvor langt væk fra virkeligheden disse brøndby fans i virkeligheden er. Deres påstande og argumenter er så absurde, at man nærmest får lyst til at skyde hovedet af sig selv, når man læser deres kommentarer. I deres verdensbillede er de stadig på tronen i Europa, skarpt efterfulgt af Real Madrid og de vil aldrig kunne vippes af pinden. Ingen andre klubber besidder deres format og klubfølelse, som blev dannet samtidig med big bang for milliarder af år siden. Alt andet er bare dårlige efterligninger og plastic.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    "Ja det undrer mig ikke Ståle siger det, hver gang FCK har spillet står han jo og siger de har haft flest chancer" - Glen



    Jaa..
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  12. #413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Der er også et par guldkorn fra den gode Glen her.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #414
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Der er også et par guldkorn fra den gode Glen her.
    Han fortsætter...

    http://www.bt.dk/fodbold/nye-stikpil...-til-solbakken

  15. #415
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Det er da sjovt som hestehandlerne fra Herning har travlt med at fortælle hvor pressede vi er...

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #416
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    De er skuffede i Ålleren!
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-fck/5566263

    Jeg kan ikke helt forstå Kasper. Jeg havde gerne set ham heroppe. Han er stadig en klassespiller. Men han må selv forklare, hvorfor han valgte FCK frem for AaB.
    Uha, den gode Kusk har virkelig et forklaringsproblem!

    - Ask

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #417
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    De er skuffede i Ålleren!
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...il-fck/5566263



    Uha, den gode Kusk har virkelig et forklaringsproblem!

    - Ask
    http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...8fd7f0#p448928

    Den her tråd på deres debatside henleder i hvert fald mine tanker på Brønby og deres klassiske kleb-retorik. Det er jeg sikker på de er stolte over i Aalborg!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #418
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...8fd7f0#p448928

    Den her tråd på deres debatside henleder i hvert fald mine tanker på Brønby og deres klassiske kleb-retorik. Det er jeg sikker på de er stolte over i Aalborg!
    Hold kæft en spiller vi har fået os - de siger at han var halv anonym i sin sidste tid i Aalborg. Hvis det var en anonym Kusk, så tør jeg slet ikke tænke på hvor god han kan blive hvis han rent faktisk rammer topniveauet.

    Kan derudover godt lide at de tror han får det svært pga. KONKURRENCEN i vores uhh så stærke trup. Det nok ikke alt for mange FCK kampe de ser deroppe nordpå.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #419
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Rurik Gislason og en skadet Danny Amankwaa bør i hvert fald ikke kræve så meget at slå af.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #420
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Set på OB's forum:

    Føj!!!!

    Er så mega skuffet!

    Her slutter mit engagement for OB. Her slutter mit engagement for den Danske Liga.

    Skal høre på min såkladte venner - som er medløbere for en stor klub. Føj - det gider jeg bare ikke.

    Har intet tilovers for Falk.

    Har intet tilovers for liga'en som er er så skævvreden. At det er i disse tilfælde man oplever, hvor ondt det gør. Og hvor uretfærdig opbygningen er.

    Håber Falk bliver buhet herfra og til helvede. Håber hans spinkle ankler knuses. Håber hans knæskade sprænger op! Håber han brænder op!!

    Lukker mit forum ID. Sælger mit sæsonkort. Og nu vil jeg ud og opleve det virkelige liv - ikke spilde mere tid på fodbold!

    Der kan ikke svares på indlægget. For jeg er her ikke mere!!!

    Over and out!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •