Side 29 af 44 FørsteFørste ... 192627282930313239 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af AndaKbh Se meddelelser
    Set på OB's forum:
    "Der kan ikke svares på indlægget. For jeg er her ikke mere!!!"

    Der må være nogen, der har tisset på hans sukkermad :-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #422
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Hvis folk har mod på det, så er her linket til tråden på OBs forum, hvor nyheden om Falks salg bliver "breaket". Mange af indlæggene er bestemt ikke for sarte sjæle, men de indeholder alligevel en pæn omgang lol - husk dog at sætte en ekstra stor gang popcorn over, da der i skrivende stund er ca. 600 indlæg om salget! :-)

    ZFDK

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #423
    Tilmeldingsdato
    Jan 2016
    Indlæg
    8

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Synes et eller andet sted at deres reaktion er forståelig nok.

    Og jeg kan da på ingen måder se, at han spiller derovre den kommende halvsæson.

  6. #424
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Det er den helt store tudeviolin som Silkeborgs sportschef har fundet frem, mht. Nicklas Røjkjærs forestående skifte til hovedstaden. Velkommen til den professionelle fodboldbranche siger jeg bare. Derudover er denne forestilling om fodboldbranchen, nok en væsentlig årsag til, at Silkeborg har været den bløde mellemvare i rigtig mange år.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...-andre-klubber

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #425
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er den helt store tudeviolin som Silkeborgs sportschef har fundet frem, mht. Nicklas Røjkjærs forestående skifte til hovedstaden. Velkommen til den professionelle fodboldbranche siger jeg bare. Derudover er denne forestilling om fodboldbranchen, nok en væsentlig årsag til, at Silkeborg har været den bløde mellemvare i rigtig mange år.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...-andre-klubber
    Hvis det er holdningen til de mindre klubber i DK så skal vi ikke pive når Delaney, Jørgensen eller Corner lader kontrakten løbe ud og smutter gratis. Selvfølgelig skal vi smide nogle penge nedad i systemet når vi hapser andres talenter. Lige nu snakker de om en europæisk pirat liga uden FCK........................... .......

  9. #426
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Teiss Se meddelelser
    Hvis det er holdningen til de mindre klubber i DK så skal vi ikke pive når Delaney, Jørgensen eller Corner lader kontrakten løbe ud og smutter gratis. Selvfølgelig skal vi smide nogle penge nedad i systemet når vi hapser andres talenter. Lige nu snakker de om en europæisk pirat liga uden FCK........................... .......
    Det jeg mener er, at Jesper Stüker tror han driver en frivillig forening, og ikke en professionel virksomhed, som sportschef. Det har INTET at gøre med, at jeg ikke så Silkeborg få nogle penge for talentet. Silkeborgs ledelse er bare en flok amatører, intet mindre. Rettidig omhu siger jeg bare.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #427
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    På TV3Sport er Thomas Frank citeret for følgende: " Men man vil stadig også se Brøndby spille med 4-4-3 med en sekser og to ottere i nogle kampe. Det kommer helt an på kampen og modstanderen." De bliver farlige!!! ;-)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #428
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    På TV3Sport er Thomas Frank citeret for følgende: " Men man vil stadig også se Brøndby spille med 4-4-3 med en sekser og to ottere i nogle kampe. Det kommer helt an på kampen og modstanderen." De bliver farlige!!! ;-)
    Han tæller nok dommeren med - det kan man ikke fortænke ham i :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  14. #429
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Han tæller nok dommeren med - det kan man ikke fortænke ham i :-)
    Det er jo lige dét, jeg mener... De bliver farlige!!!

  15. #430
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det jeg mener er, at Jesper Stüker tror han driver en frivillig forening, og ikke en professionel virksomhed, som sportschef. Det har INTET at gøre med, at jeg ikke så Silkeborg få nogle penge for talentet. Silkeborgs ledelse er bare en flok amatører, intet mindre. Rettidig omhu siger jeg bare.
    Rettidig omhu er jo netop som du siger kodeordet, for har man forventninger må man jo tidligt nok forhandle en kontrakt, som er stærk nok og lang nok til at holde ham i klubben. De giver ham jo selv muligheden ved ikke at have forlænget med et halvt år tilbage af kontrakten.

  16. #431
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    FCMs bestyrelsesformand forsøger endnu engang at slå verdensrekorden i at lukke så meget lort ud på så kort tid som overhovedet muligt:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...aneder/5949581

    "- Vi synes ikke, at der er nok værdi at hente i spillere i Superligaen og dansk klubfodbold. Vi har en tendens til at overvurdere vores niveau i Danmark. I debatten om danske spillere i udlandet går et af argumenterne på, at især de unge danskere hurtigt kommer til at savne trygheden og mors kødgryder. Men måske er forklaringen også, at de danske spillere bare ikke har det sportslige niveau, når de kommer til større ligaer, siger Rasmus Ankersen til Tipsbladet."

    Finder denne udtalelse ekstra morsom, når de lige fejlede i at hente Rasmus Falk til heden til noget der ellers lignede et tilbud der ville sprænge banken. Fejlede i at henter Kasper Kusk. Fejlede i at hente Uffe Bech. Fejlede i at hente Lasse Vibe. Eller senest henter norske Harmeet Singh og udtaler at det er en spiller man normalt ikke ville kunne hente.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #432
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Det må vel også tolkes som dødsstødet til deres eget akademi - hvis talenterne ikke findes i Danmark, så må man hente i udlandet.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #433
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Jeg kunne ikke finde tråden med navnet "Andre holds fans: Sagde eller skrev de virkelig det?", men disse OB-fans afskedssalut til Rasmus Falk er godt nok tåkrummende:

    Sidst redigeret af Woodson : 25.02.16 kl. 14:18


  21. #434
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Disko for fuld prol.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...bange-moede-os

    De skal splittes ad i Parken.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #435
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Sakset fra agffan.dk:

    I 33. spillerunde skal AGF en tur til København for at slutte sæsonen af mod de nykårede mestre. Men oplevelsen bliver langt fra den samme som for et par uger siden, hvor mere end 18.000 AGF-fans bakkede holdet op i pokalfinalen.

    AGF Fanclub Aarhus og fraktionerne Nysir, Youngsters og AGF Fans Sjælland har alle valgt at boykotte kampen i protest mod, at FCK i foråret har valgt at flytte udeholdenes fans fra D-tribunen til øvre A (helt præcist A11), der ligger helt oppe under taget i Telia Parken. Samtidig er priserne blevet hævet, og det får nu de forskellige fraktioner til at sige fra.

    1) Priserne er faktisk blevet sænket, så udebanepladserne er på linie med Parkens billigste pladser til hjemmefans.
    2) AGFs fans står selv på det øvre afsnit på hjemmebane. Endda helt op under taget.



    Skal vi ikke bare forkorte den boykotudmelding til det centrale:

    Alle Gider Finaler.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •