Side 3 af 44 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #31
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ›Iøvrigt er det lidt af en aha oplevelse at læse på ulvegraven.

    Mildest talt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Lars EC
    FIFpro eller hvad nu den der spillerforening hedder er bange for den konkurrence som de "udenlandske" spillere byder ind med. Derfor prøver de desperat med alle midler at sætte en stopper for det.
    Den verdensomdækkende internationale spillerforening er simpelthen bange for at de europæiske spillere de repræsenterer bliver udkonkurreret af de afrikanske spillere de også repræsenterer og derfor må FCM ikke hente 15 årige nigerianere til klubben mere.

    Aha.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Fabio Capello, træner for Real Madrid, efter lørdagens derby mod Atletico:

    "Jeg har ikke beklaget mig over dommere i de sidste to år."

    Så har den bryske eks-Juve-træner alligevel en sans for humor...

    mvh,
    -smølle

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    107

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    lige en fra vejles forum...

    Jeg tror, Graver er i krise.

    Hans pludselige farvel til landsholdet efter indtil dette tidspunkt kun at have udtalt sig positivt om det, og det faktum at han nu på 6. måned ikke vil udtale sig til pressen, samt dette at han nu er sat af Chelsea`s hold tyder på en mand, der ikke kun er i fodboldmæssig men også personlig krise.
    tror fanden han er i krise...han aner jo end ikke hvad land han spiller i...:)

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Officiel udmelding fra bestyrelsen i FC Muhjylland:

    FC Midtjylland har siden begyndelsen i 1999 markeret sig som en anderledes klub, der ikke er bange for at gå nye og utraditionelle veje i bestræbelserne på at blive permanent medlem af dansk fodbolds absolutte top. Resultaterne indtil nu har givet klubben mange tilhængere over hele landet og et stærkt brand.
    - det er vist godt, at værdiprægede ord som "mange" og "stærkt" reelt er relative ord.


    Et stærkt brand!

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Steven Gerrard inden kampen mod Barcelona:

    'We have been knocked out of the other cups and the defeat to United put us out of the title race so this is a massive game for us...'

    Jojo, Steve. Havde I bare holdt 0-0 gennem overtiden, havde I jo været på kurs direkte mod det mesterskab...

    mvh,
    -smølle

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Celtics Nakamura:

    "Jeg er ikke typen, der filmer, men deres angribere vil være på udkig efter straffespark. Hvis de går forbi dig, og du rører dem bare den mindste smule, ryger de til jorden. Man ser ikke så ofte film i Skotland, og hvis der er nogen, der gør det, råber tilskuerne 'snyd'!"

    Jeg er sikker på at ingen der så Celtic spille CL-kamp mod København mener, at japaneren lavede et kæmpedrama ud af at blive ramt 'den mindste smule' af Gravgaard.. De lokale råbte da i hvert fald ikke "Snyd!"

    Og det ville jo være uhørt at mene at Celtic var den type hold hvis spillere smed sig - det var vel kun tre gange i anden halvleg af samme kamp at deres spillere prøvede at filme et straffe, to ved at bakke ind i Hangeland, et ved at flyve ind i feltet. Det er jo ingenting.

    mvh,
    -smølle

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jose Mourinho:
    I don't think here we have a political approach to things. I am not a politician and we do not fight our image in a political way. We do it in a sporting way.

    If you win, you win and if you lose, you lose. We do not protect ourselves. When we win, we win and when we don't we come in for criticism.

    But I think that is down to club mentality. [We are] a club without a big history that has a new owner with ambitions, and who brings people in who are not afraid to fail, and assumes clear targets, desires and ambitions. If we reach them we are happy and if we don't reach [them] we have no excuses. We just accept it in a sporting way.
    Det er næsten umuligt at tilføje noget til denne sportsmand af den anden verden, der jo altid tager nederlag med stil.

    mvh,
    -smølle

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #38
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Fra dagens Onside kommer en Jens Ørgaard udtalelse der ligeså vel kunne smides i Yeah Right! tråden.

    Direkte adspurgt om hvorfor han løj om hvorvidt FC Midtjylland havde skrevet kontrakt med to 13-årige drenge forklarer Ørgaard: "Det var en tanketorsk fordi jeg ville beskytte spillerne."

    Yeah right, at lyve om at klubben havde skrevet en kontrakt to år før det rent faktisk var lovligt gør man jo kun for at beskytte drengene og slet ikke egen klub og røv.


  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jose Mourinho:
    ›Det er næsten umuligt at tilføje noget til denne sportsmand af
    ›den anden verden, der jo altid tager nederlag med stil.

    Hvad man så eller snarere hørte i gårsdagens kamp:
    Jose Mourinho admitted last night that his frustration with the referee Mike Riley's performance during yesterday's FA Cup quarter-final against Tottenham Hotspur prompted him to spring to the edge of his technical area and berate the official as a "filho da puta" ("son of a whore").
    Det er 'in a sporting way' med ham. Bare spørg Anders Frisk om hvilken god sportsmand han er.

    mvh,
    -smølle

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Anders Hermansen er blevet påsat som dommer til kampen mellem Randers FC og FC Midtjylland. Det afstedkommer følgende reaktion:
    Det kunne eventuelt godt få en indflydelse på kampen - synes han har lavet mange tvivlsomme kendelser i hans tid i ligaen - senest i Esbjerg i søndags hvor han bla. undlod at smide Michael Gravgaard ud....
    Efterfølgende kommer der nogle få oneline-kommentarer, hvor de ikke er helt trygge ved situationen, men en debattør er af en lidt anden opfattelse af Anders Hermansens kvalitet/niveau i forhold til FC Midtjylland:
    Sidst jeg var på Randers stadion og se FCM, dømte selv samme Anders Hermansen kampen, hvilket han i mine øjne gjorde fremragende. Vi havde ham i yderligere en kamp på hjemmebane kort tid efter med samme resultat, så skal vi ikke lige se tiden an inden vi "dømmer" ham, det kunne jo også være os med sorte ulve øjne, der ikke har evnerne til at dømme dommerens præstation.
    og en anden mener:
    Jeg mener faktisk godt at den kan forsvares af AH.. Michael Gravgaard har slet ikke focus på bolden og det er ikke "hånd til bold" men "Bold til hånd" så der skulle ikke gives et rødt efter min mening.
    men det skal ikke afholde en debattør fra at lave følgende klage/indlæg:
    Re: Hermansen dommer i Randers
    Skrevet af: foboldfreaken1001 (IP logget)
    Indlæg tilføjet: 13-03-2007 kl. 10:48


    så har jeg sendt en midre klage afsted:

    Kære DBU

    Vi (Black Wolves) har diskuteret meget inde på www.ulvegraven.dk omkring jeres valg af dommer til kampen mellem Randers FC og FC Midtjylland her i weekenden. Vi frygter at Anders Hermansen i nogle afgørende situationer dømmer til Randers`s fordel fordi han bladt andet er er født og opvokset i København. Vi lagde nemlig mærke til at han i den seneste kamp han dømte mellem Esbjerg og FC København lavede nogle fejl som fik konsekvense for kampen. Her tænker jeg blandt andet på hvor Gravgaard tog hånd på bolden og hvor han viste Demba-Nyren ud. Udvisningen til Demba-Nyren den fair nok, men vi undrer os meget over at han ikke viste Gravgaard ud. Det kan godt ske Anders Hermansen ikke så det, men linjevogterne de burde havde set det som de stod placeret.

    Vi håber i for fremtiden vil overveje dommer påsætningen noget mere.

    MVH.

    Niels Søbye Pedersen/Black Wolvesmedlem
    Han lagde altså mærke til nogle fejl, men han kan kun nævne to (vel de to eneste betydelige situationer i den kamp der kan diskuteres), og konkluderer at den ene er korrekt dømt, så det kun er Gravgaard udvisningen der er et problem. At han så stadigvæk mener, at det er basis for at lave en klage til DBU på vegne af Black Wolves, synes jeg personligt er ganske underholdende.

    Han får dog et par kommentarer med på vejen og svarer:
    til alle dem der er meget vrede over min henvendelse:

    UNDSKYLD, UNDSKYLD, UNDSKYLD det er bare ikke min uge jeg ved ikke hvad fanden der går ad mig, det er absolut sidste gang jeg henvender mig til DBU med BW som afsender.

    NB: jeg har lige fået svar fra DBU hvor de skrev at de ikke havde hørt nogle andre tåbelige anklger mod en dommer, og de skrev at de anbefalte mig at lade være med at gøre dette det får jeg kun problemmer med, og det passer jo

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    464

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Han bliver da ogsaa en smule emotionel og storladen til sidst:

    hvis vi taber på søndag så giv bare mig skylden for jeg fortjener den
    Sidst redigeret af LarsGL : 13.03.07 kl. 17:38

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Denne reaktion fra Esbjerg kampen fortjener en plads i tråden :-)

    /Martin A

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Stuart Pearce, træner i Manchester City: "But I have a very open relationship with the board."

    Mildt sagt et åbent forhold, ja.

    Han 'ser andre mennesker' i form af sin nye stilling som u21-landstræner - og mon ikke man kan regne det for en selvfølge at bestyrelsen også allerede diskret ligger i med en anden end ham...

    mvh,
    -smølle

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=130554

    - Når jeg beskriver Adrian Mutu som en listig lille sigøjner, så mener jeg det ikke som en forulempelse. Tværtimod så kommer han fra en tidligere kommuniststat som Rumænien, som retfærdiggør hans handling. Hvad Mutu gjorde, var et instinkt som kommer med hans nationalitet. Listighed er noget som karakteriserer rumænere, det er i deres DNA. De har udviklet dette instinkt for at overleve,
    sagde Zamparini tirsdag aften.

    Han er sgu underlig ham Zamparini.

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dette interview med Sir Alex Ferguson kvalificerer sig i dette interview med Geoff Shreeves.


    Det sagde de:

    Shreeves: 'I asked him . . . '
    Ferguson: 'Fucking bastard.'
    Shreeves: 'Don’t talk to me like that.'
    Ferguson: 'Fuck off to you.'
    Shreeves: 'Don’t talk to me like that. Don’t even think about it.'
    Ferguson: 'Don’t you think about it, you shit. Fuck off. Right?'
    Shreeves: 'Listen, are you going to do the interview in a professional manner or not? Do you want to do it or not?'
    Ferguson: 'You fucking be professional. You be professional. You’re the one.'
    Shreeves: 'I’m entitled to ask . . . . Cristiano gave the right answer.'
    Ferguson: “Fucking hell with your answers.'
    Shreeves: 'Don’t talk to me like that. Go away. If you want to behave civilly, fine. Don’t talk to me like that.'
    Ferguson: 'Fuck off.'

    Kilde: The Sun
    Tju-hej Sir A ... bare gi' den gas!!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

Side 3 af 44 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •