Side 31 af 44 FørsteFørste ... 212829303132333441 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Næste gang brokker de sig vel over, at der ikke er holdere til vinglassene i sæderne..

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #452
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Stor respekt til de 18 FCN fans, der trodsede sommervejret, og rejste den lange vej fra Farum til København, for at følge deres hold.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  4. #453
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Stor respekt til de 18 FCN fans, der trodsede sommervejret, og rejste den lange vej fra Farum til København, for at følge deres hold.
    Hele fire af dem holdt sig endda oprejst til starten af anden halvleg. De er eddermanme vilde, de tigre.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #454
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Stor respekt til de 18 FCN fans, der trodsede sommervejret, og rejste den lange vej fra Farum til København, for at følge deres hold.
    Hvis vi ikke en gang kan mønstre 10k på en nogenlunde sommerdag (jaja, regn, men der er jo trods alt overdækket) i en periode, hvor vi spiller flot fodbold, så ville jeg nok ikke "håne" Farum på den måde. :o(


  7. #455
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Jeg synes også, at det er ærgerligt, at det ikke kommer flere ind og ser kampene for tiden.
    Især, fordi vi spiller noget af det bedste fodbold, jeg nogensinde har set, i alle de år, jeg har fulgt FCK (og det er lige fra starten).

    Men måske har det noget at gøre med, at mange er på ferie lige nu.

    Jeg håber selvfølgelig, at rigtig mange vil få øjnene op for det, og komme i Parken. Specielt på onsdag, hvor vi spiller en af de vigtigste kampe i mange år.

    Når det så er sagt...!

    Så vil jeg forsætte med at håne FCNs fans i mange år fremover. Og også Brøndbys fans, for den sags skyld.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #456
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    d-man: Der er vel også mange FCN fans på ferie. Så det går vel begge veje. Jeg er heller ikke tilhænger af FCN, men jeg synes bare ikke, vi pt. kan kritisere andre. Ikke godt vi ikke holder vores > 10k tilskuere.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #457
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Noget kunne tyde på, at Rafael van der Vaart er på vej til FCM og superligaen, hvilket jo er helt fantastisk for dansk fodbold.

    Dog kan man undre sig over, at Ekstra Bladet mener, at han skulle være ligaens største stjerne nogensinde: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nsinde/6219092

    Selvfølgelig er det unikt, at der er tale om en udenlandsk stjernespiller. Men ellers kan det altså ikke måle sig med Brian Laudrup. Ikke alene var den yngste Laudrup en bedre fodboldspiller end van der Vaart. Han blev også hentet som 29-årig direkte fra et stjernebesat Chelsea-mandskab bare fire måneder efter, at han var på VM's All-star hold. Og helt personligt mener jeg, at han på det tidspunkt var en af verdens tre-fire bedste spillere med et topniveau kun overgået af Ronaldo.

    Hvordan det så endte er en anden snak, men at der var tale om en helt unik transfer og mesterværk af Østergaard kan ikke diskuteres.

    Og hvis man tager tiden inden Superligaen var Bobby Moore, Henning Jensen, Allan Simonsen og Preben Elkjær også større.

    Men at det er stort for FCM og dansk fodbold, hvis det lykkes, kan ikke diskuteres. Må det føre meget godt med sig.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #458
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Bornholmer Claus ser stadig FCM som en lille klub:
    "For mig, for FC Midtjylland og for hele regionen, er det en kæmpe, kæmpe ære, at vi i lille FC Midtjylland kan præsentere en mand, der har spillet en VM-finale, scoret over 200 betydende mål og har spillet i Real Madrid, lød det fra Claus Steinlein på pressemødet."

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...n-kaempe-aere/

    Næppe nogen i FCK der ville se det som en ære at en tidligere storspiller kommer forbi og tømmer kassen for lønkroner.

  14. #459
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Klossen Se meddelelser
    Bornholmer Claus ser stadig FCM som en lille klub:
    "For mig, for FC Midtjylland og for hele regionen, er det en kæmpe, kæmpe ære, at vi i lille FC Midtjylland kan præsentere en mand, der har spillet en VM-finale, scoret over 200 betydende mål og har spillet i Real Madrid, lød det fra Claus Steinlein på pressemødet."

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...n-kaempe-aere/

    Næppe nogen i FCK der ville se det som en ære at en tidligere storspiller kommer forbi og tømmer kassen for lønkroner.
    Nu koster Rafael van der Vaart jo næsten ikke FCM nogle penge, ihvertfald ikke flere end de gav Royer, takket være velvillige sponsorer, så det argument holder ikke.

    Enhver fan af dansk fodbold bør rose FCM for denne transfer. Det er sådan noget, der næsten uanset udfaldet, løfter ligaen.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #460
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Nu må vi også se om hvornår han kommer i kamp. så ser vi hurtig om det er et løft eller blot et ferie ophold.

  17. #461
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af hvasaahva Se meddelelser
    Nu må vi også se om hvornår han kommer i kamp. så ser vi hurtig om det er et løft eller blot et ferie ophold.
    Man kan da håbe, han kommer med på bænken mod os på lørdag. Måske kan det få tilskuertallet en smule op...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #462
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nu koster Rafael van der Vaart jo næsten ikke FCM nogle penge, ihvertfald ikke flere end de gav Royer, takket være velvillige sponsorer, så det argument holder ikke.

    Enhver fan af dansk fodbold bør rose FCM for denne transfer. Det er sådan noget, der næsten uanset udfaldet, løfter ligaen.
    Nu argumentere jeg hverken for eller imod, påpeger blot hvordan FCM retorisk folder sig ud, som er langt fra hvordan en "stor-klub" ville folde sig ud. Og i andre hensender synes de jo selv de er en stor klub i DK. Det fremtrag i hvertfald et smil hos mig.

    PS. Hvis FCM har udtømt deres sponsor ressourcer extraordinært, koster det FCM penge, da de jo ikke kan bede om støtte til andre investeringer for de penge de nu har fået til VdV. Det er ikke anderledes en at FCK bruger millionerne fra Carlsberg til lønninger mv. De penge kan heller ikke bruges 2 gange

    PPS: Jeg håber skabt det bliver en success for ligaen, er dog lidt tvivlende indtil jeg ser VdV i form, det er trods alt en spiller på 33 år der ikke har nævneværdig sipille tid i benen de seneste 12 år.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Jul 2011
    Indlæg
    34

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Klossen Se meddelelser
    Nu argumentere jeg hverken for eller imod, påpeger blot hvordan FCM retorisk folder sig ud, som er langt fra hvordan en "stor-klub" ville folde sig ud. Og i andre hensender synes de jo selv de er en stor klub i DK. Det fremtrag i hvertfald et smil hos mig.

    PS. Hvis FCM har udtømt deres sponsor ressourcer extraordinært, koster det FCM penge, da de jo ikke kan bede om støtte til andre investeringer for de penge de nu har fået til VdV. Det er ikke anderledes en at FCK bruger millionerne fra Carlsberg til lønninger mv. De penge kan heller ikke bruges 2 gange

    PPS: Jeg håber skabt det bliver en success for ligaen, er dog lidt tvivlende indtil jeg ser VdV i form, det er trods alt en spiller på 33 år der ikke har nævneværdig sipille tid i benen de seneste 12 år.
    12 år ligefrem? ;)
    Success is temporary, loyalty is forever!

  21. #464
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Klossen Se meddelelser
    Nu argumentere jeg hverken for eller imod, påpeger blot hvordan FCM retorisk folder sig ud, som er langt fra hvordan en "stor-klub" ville folde sig ud. Og i andre hensender synes de jo selv de er en stor klub i DK. Det fremtrag i hvertfald et smil hos mig.

    PS. Hvis FCM har udtømt deres sponsor ressourcer extraordinært, koster det FCM penge, da de jo ikke kan bede om støtte til andre investeringer for de penge de nu har fået til VdV. Det er ikke anderledes en at FCK bruger millionerne fra Carlsberg til lønninger mv. De penge kan heller ikke bruges 2 gange

    PPS: Jeg håber skabt det bliver en success for ligaen, er dog lidt tvivlende indtil jeg ser VdV i form, det er trods alt en spiller på 33 år der ikke har nævneværdig sipille tid i benen de seneste 12 år.
    Det du næppe ret i. For det første udtalte FCM til pressemødet, at op mod halvdelen af pengene er hentet udenfor regionen og det de kalder deres normale gruppe.

    Derudover kender du vist de midtjyske pengemænd temmeligt dårligt, hvis du tror de lukker for kassen, pga. dette ekstraordinære beløb. Det kan slet ikke sammenlignes med et klassisk sponsorat som Carlsberg.

    Slutteligt drejer det sig jo næsten ikke om nogle penge. Der er masser af affald, som gennem tiderne har fået lignende lønninger i FCK.

    FCM er ved at være en stor klub. Ikke som FCK eller BIF, men ihvertfald den jyske af slagsen. Derfor kan man godt godt undre sig lidt over, at man føler sig nødsaget til at komme med hatten i hånden for at få penge til van der Vaart. Det var naturligvis aldrig sket i FCK. Men her kommer krejlermentaliteten nok frem.

    FCM har begået mange mærkelige dispositioner det seneste års tid. Trænervalg, indkøb af middelmådige spillere, underlig trupsammensætning etc. Men uanset hvordan man vender og drejer det, kan det aldrig være et problem, at man vælger at gamble med van der Vaart.

    Hans spillestil og alder gør, at han næppe bliver en Grønkjærsk-succes. Men mindre kan nu også gøre det. Og når jævnaldrende spillere som Jacob Poulsen og Thomas Kahlenberg kan gøre sig godt i ligaen, vil jeg næsten tro van der Vaart kan gøre det samme.

    Uanset hvad er det ihvertfald fremragende for ligaen, der i den grad savner stjernestøv. Lad os i den sammenhæng få Bendtner til København i en fart.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #465
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    216

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Så vil jeg da lige bringe denne kamp i erindring, hvor van der fart hånede hele nedre c efter de vandt kampen med dommerens ufattelige hjælp.

    Har hadet den mand lige siden og glæder mig til at give ham en varm velkomst når han dukker op i parken.

    https://www.youtube.com/watch?v=Q2FkinLQH8M

  24. De følgende 16 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •