Side 33 af 44 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    81

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Der er stadig folk i Trondhjem som ikke bryder sig om os, og det har ikke hjulpet en har fundet en liste, der viser de 20 mest forgældede klubber i Europa, en liste vi vist er nr 18 på (ikke at det er noget at være stolt af).
    Især denne fra Zorac morede mig:
    "Det hele er jo egentlig bare trist. De er jo eneste klubb fra Norden på topp 20 i Europa når det gjelder gjeld. Som med Molde falmer prestasjonene ganske kraftig i mine øyne når det er snakk om markant økonomisk doping. Det er liksom ikke all verden å være stolt av, da det sportslige er bygget på premisser ingen andre er i nærheten av å kunne matche med "ærlige" midler, det blir i mine øyne en form for juks, og det strider mot mine grunnprinsipper rundt hva jeg definerer som en fotballklubb. Dette er også grunnen til at jeg er så urokkelig stolt over det som har blitt skapt av store øyeblikk i klubben vår; det er gjort med egne penger og ressurser, og vi har bygget fra bunnen uten hjelp.

    http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic...=881291#881291

    edit; kamp med link1!!1

    BT er også hoppet med på den historie: http://www.bt.dk/fodbold/millionindt...eldede-klubber

    Det er fantastisk som man ikke har været inde og forholde sig til hvor gælden kommer af... Det er jo ikke gæld fra køb af spillere til en mia. kroner der er tale om :)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Thb Se meddelelser
    BT er også hoppet med på den historie: http://www.bt.dk/fodbold/millionindt...eldede-klubber

    Det er fantastisk som man ikke har været inde og forholde sig til hvor gælden kommer af... Det er jo ikke gæld fra køb af spillere til en mia. kroner der er tale om :)

    Og på den tilhørende Facebook-side kan man så finde nedenstående fantastiske kommentar:

    Brøndby har værdigheden i behold.JPG
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  4. #483
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Og på den tilhørende Facebook-side kan man så finde nedenstående fantastiske kommentar:

    Brøndby har værdigheden i behold.JPG
    Man bliver næsten ikke forarget mere....

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #484
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Man bliver næsten ikke forarget mere....
    Jeg bliver nu altid forunderet over, hvor dumme nogle mennesker er, og hvor lidt viden de har, om selv de mest basale strukturer i samfundet. At den slags kommer fra tilhængere af BØF og RosenBØF undrer nu ikke. Deres tilhængere har i den grad en tendens til at fornægte virkeligheden. Jeg husker ekesempelvis i samtale med en nordmand der ikke så det, at RosenBØF kørte med underskud på driften på 50-60 mio. som økonomisk doping, modsat Parkens overskud på 100 mio. samme år.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #485
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    AGFs fans på Twitter:
    I Århus har udeholdet præcis samme forhold som os.
    AGFs fans på stadion i søndags:


  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Lidt faktatjek havde nok været godt her... https://mobile.twitter.com/SisseMari...76030072238080


  11. #487
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Lidt faktatjek havde nok været godt her... https://mobile.twitter.com/SisseMari...76030072238080
    nuij, jeg ville være pinligt berørt


  12. #488
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Det er da dejligt hun læser historie, så hun har lært hvor vigtigt det er at have styr på sine kilder. :D

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #489
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    nuij, jeg ville være pinligt berørt
    Det lader da også til at hun er gået direkte hjem og i flyverskjul under dynen... Hahahaha
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #490
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    80

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    nuij, jeg ville være pinligt berørt
    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Lidt faktatjek havde nok været godt her... https://mobile.twitter.com/SisseMari...76030072238080
    Hvor er det umanerlig dårlig stil, usympatisk, usmageligt, lefleri-for-masserne...

    1) Først kommer hun med et fuldstændigt umotiveret angreb på twitter (der trods alt bliver set af minimum 1.339 følgere).

    2) I 3 på hinanden følgende tweets fastholder hun sin påstand, på trods af at hun bliver korrigeret.

    3) (Rettet, tak til engulf) I 1991 var vi registreret i Kbh, derefter i 1992 på Frb, og fra 1993 til d.d. igen i Kbh, så hendes "Fake news" er jo med 100% sikkerhed ikke noget hun selv har undersøgt! Hun har vel bare fået at vide (af en bif-fan eller Frem-fan måske?), at FCK hører hjemme på Frb og derefter været så umanerligt fræk i sine tweets, uden nogensinde at fakta-tjekke (historie-studerende, tsk tsk).

    4) Det, der næsten provokerer mig allermest, er hendes udgangs-replik "Det kunne du jo sådan set bare have opklaret i dit første Tweet" - hvad med om hun til at starte med havde spurgt! hvordan det forholdt sig (hvis det er for meget at forlange at hun SELV undersøgte sagen)... I hele 3 tweets KONSTATERER hun jo direkte usandheder...

    5) Som kronen på værket går hun derefter totalt i flyver-skjul på trods af at hun af flere omgange bliver opfordret til at undskylde.


    Det er jo politikere som hende, der er DIREKTE årsag til at en type som Trump kunne vinde i USA. Mange af hans stemmer, var jo ikke decideret en stemme på Trump, men nok snarere en stor fed fuck-finger til alle de etablerede politikere og deres måde at agere på - og dette eksempel er jo et fuldstændigt kerne-eksempel på, hvorfor mange får politiker-lede.

    Det allermest usmagelige er dog at hun ikke engang kan finde ud af at sige undskyld.

    Jeg har ikke selv Twitter, men jeg håber da at nogle er jer andre, vil bede hende om en undskyldning, når hun næste gang - i anden anledning - forsøger at promovere sig selv på de såkaldte SoMe.

    TILFØJELSE: Jf den faktuelle CVR-historik, så er hendes alternative facts jo decideret trukket ud af røven... Skræmmende at hun er spids-kandidat for SF i Kbh og har en så lemfældig omgang med sandheden og manglende evne til undskyldninger. Når man så ser at hun er Twitter-ven/følger Sune Blom på Twitter, så giver det hele måske lidt mere mening...
    Sidst redigeret af YouWantAnswers : 07.03.17 kl. 21:06 Årsag: Se Tilføjelse


  17. #491
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af YouWantAnswers Se meddelelser
    3) Hvis det er korrekt forstået (jf Jes Mortensen) at vi i 1991 var registreret i Kbh, derefter i 1992 på Frb, og fra 1993 til d.d. igen på Kbh, så er hendes "Fake news" jo med 100% sikkerhed ikke noget hun selv har undersøgt! Hun har vel bare fået at vide (af en bif-fan eller Frem-fan måske?), at FCK hører hjemme på Frb og derefter været så umanerligt fræk i sine tweets, uden nogensinde at fakta-tjekke (historie-studerende, tsk tsk).
    https://datacvr.virk.dk/data/visenhe...&soeg=15107707 Du kan selv se her, at i 92 blev den ændret til København fra Frederiksberg, i 93 til Gentofte i 10 mdr, og så i 93 igen tilbage til København. Sidenhen har der ikke været nogen ændring i kommune.

    Hvis du ikke kender CVR, så kan du se det under Registreringshistorik og vis alle data.
    Sidst redigeret af engulf : 07.03.17 kl. 15:26 Årsag: Tilføjet til slut

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #492
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Det her må være til dato det sjoveste indlæg i hele den her "gate" om behandling af udebanefans og sponsorbilletter

    https://twitter.com/ChrRothmann/stat...99742993354753

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #493
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Ham her sad lige + .oO() og af en eller anden grund, havde avisen ikke andre læserbreve at bringe:
    Taber.jpg
    Sidst redigeret af Jobbeelg : 26.03.17 kl. 10:17
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar


  22. #494
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Ham sad lige + .oO() og af en eller anden grund, havde avisen ikke andre læserbreve at bringe:
    Taber.jpg
    "...Så FCK, I ligger, som I har redt."

    Stakkels os.


  23. #495
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jobbeelg Se meddelelser
    Ham sad lige + .oO() og af en eller anden grund, havde avisen ikke andre læserbreve at bringe:
    Taber.jpg
    Hvorfor helvede bruger man spalteplads på sådan noget der? Er nærmest forarget, ikke fordi han sviner fck og corner men mere fordi en avis gider at bruge tid på at trykke sådan noget lort. Hvad er der for en avis?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •