Side 42 af 44 FørsteFørste ... 32394041424344 SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Frederik Ibsen fra Kolding IF.

    - Kalle har bænket Sten Grytebust, og det siger næsten det hele. Han har levet klasseredninger i dårlige kampe for FC København, og han er desuden dygtig med fødderne.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #617
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Frederik Ibsen fra Kolding IF.

    - Kalle har bænket Sten Grytebust, og det siger næsten det hele. Han har levet klasseredninger i dårlige kampe for FC København, og han er desuden dygtig med fødderne.

    Han glemte lige at nævne hvor dygtig han er til straffespark også så havde den siddet lige i skabet
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #618
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Lyngby er ude med tiggerskålen, og København er de næste i rækken – vi skal derud 22/2:
    Klubben har sat støttebilletter til salg på sin hjemmeside. Egentlig var det kun planen at gøre det for Lyngby-fans, men en Brøndby-fan ved navn Casper Valentin ønskede også at købe en støttebillet, og så endte Lyngby med at gøre det muligt at købe støttebilletter til udebaneafsnittet. Pengene går dog fortsat til Lyngby.

    - Det er bare en sindssygt smuk tanke, siger administrerende direktør Andreas Byder til tipsbladet.dk:

    - Det betyder meget for os og bekræfter den fornemmelse, vi selv har. Vi er en klub, folk gerne vil have er med, hvor det er sjovt. Så kan det godt være, at vi ikke har helt samme budget eller stadion, men vi er en fed klub, der spiller underholdende fodbold. Der er måske mange, der har Lyngby som nummer to klub, selv om de er ærke-FCK- eller Brøndby-fans.
    Okay, Lyngby, så I har simpelthen tænkt jer, at jeg bare skulle give jer penge uden videre? Nævn mig bare én historisk grund til, at jeg skulle have lyst til det?


  6. #619
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Lyngby er ude med tiggerskålen, og København er de næste i rækken – vi skal derud 22/2:

    Okay, Lyngby, så I har simpelthen tænkt jer, at jeg bare skulle give jer penge uden videre? Nævn mig bare én historisk grund til, at jeg skulle have lyst til det?
    Det er egentlig pudsigt, for jeg HAR faktisk Lyngby som nummer to klub. Lige (ah, et godt stykke) efter Brøndby.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  7. #620
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Lyngby er ude med tiggerskålen, og København er de næste i rækken – vi skal derud 22/2:

    Okay, Lyngby, så I har simpelthen tænkt jer, at jeg bare skulle give jer penge uden videre? Nævn mig bare én historisk grund til, at jeg skulle have lyst til det?
    Fordi de har de bedste pølser?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #621
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Som opfølgning på ovenstående:

    Mathias Hebo til klubbens hjemmeside.

    - Og det er så fedt, at Vestegnen anerkender, at Lyngby også er en ægte klub, og de derfor støtter op og fylder udeafsnittet, siger han med henvisning til, at Brøndby-fans også har købt støttebilletter, der går til rivalerne
    "Ægte klub" simpelthen...


  10. #622
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    30

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Er Brøndby stoppet med det der " Alle hader os" tema?

    Er simpelthen ved at brække mig, når jeg læser alle deres selvforherligende og svulstige kommentarer inde på bold.dk, om hvor unikke, specielle, solidariske, fællesskabsagtige, socialt bevidste, klasse fans de er, i forhold til alle andre.

    For mig personligt, har Lyngby været en total ligegyldig klub, som jeg ikke har set som en konkurrent siden B1903 dagene. Men efter alt deres selvopbygget had til FCK gennem årene, kunne jeg ikke drømme om, at støtte dem med så meget som en bøjet 25 øre.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jeg tror at "alle hader os" gik nogenlunde samtidig i graven med "imod moderne fodbold"; deres facebook-side skiftede navn væk fra "Alle hader os" til "sydsiden", og banneret med IMF blev fjernet med indtoget af Jan Bech, og med statistikker der viste, at størstedelen af fanskaren er fra Jylland. Nu er man i stedet ejet af en ægte fan, og jyderne er ikke medløbere eller andet, men blot beviset på, at man er Hele Danmarks Fodboldklub.


  13. #624
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jeg hverken hader Lyngby eller synes det er for meget at smide en flad 50'er for at støtte en klub der er på røven økonomisk.
    Beløbet er jo kosmetisk, det er handlingen der signalerer solidaritet mellem fans af en stor rig københavnerklub og en lille klub fra Storkøbenhavn. Jeg vil da 40 x hellere støtte Lyngby økonomisk, end at de ryger så meget på røven at det måske påvirker deres sportslige handlemuligheder så meget, at de rykker ned og der bare kommer endnu et sløjt jydehold op i superligaen.

    Op i røven med at bøf fik idéen og trækker overskrifterne. Det rokker ikke ved at det solidariske er en glimrende idé.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  14. #625
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Jeg hverken hader Lyngby eller synes det er for meget at smide en flad 50'er for at støtte en klub der er på røven økonomisk.
    Beløbet er jo kosmetisk, det er handlingen der signalerer solidaritet mellem fans af en stor rig københavnerklub og en lille klub fra Storkøbenhavn. Jeg vil da 40 x hellere støtte Lyngby økonomisk, end at de ryger så meget på røven at det måske påvirker deres sportslige handlemuligheder så meget, at de rykker ned og der bare kommer endnu et sløjt jydehold op i superligaen.

    Op i røven med at bøf fik idéen og trækker overskrifterne. Det rokker ikke ved at det solidariske er en glimrende idé.
    Brøndbyfansene har jo bare ikke købt billet for at være solidariske. De har købt dem for at andre skal synes de er fede. Det ender stadig med at lyngby får de samme penge og det kan man synes om, hvad man vil, men jeg er godt nok træt af den uendelige, kolossale og helt unormale grad af selvfedme de formår at svinge sig op til på vestegnen.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #626
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Brøndbyfansene har jo bare ikke købt billet for at være solidariske. De har købt dem for at andre skal synes de er fede. Det ender stadig med at lyngby får de samme penge og det kan man synes om, hvad man vil, men jeg er godt nok træt af den uendelige, kolossale og helt unormale grad af selvfedme de formår at svinge sig op til på vestegnen.
    Ja det kan man jo næppe være uenig i.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  17. #627
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Brøndbyfansene har jo bare ikke købt billet for at være solidariske. De har købt dem for at andre skal synes de er fede. Det ender stadig med at lyngby får de samme penge og det kan man synes om, hvad man vil, men jeg er godt nok træt af den uendelige, kolossale og helt unormale grad af selvfedme de formår at svinge sig op til på vestegnen.
    Se det fra den lyse side:
    Kontanthjælpen bliver ikke større af, at de donerer penge til Lyngby, og der skal jo stadig være til div stoffer til at pleje misbruget. Så de penge, de sender til Lyngby, ryger jo så i steder ikke til BØF...

    Det, der undrer mig i det her, er, at man kaster penge efter en anden klub end den, man holder med. Det er sgu mærkeligt i mine øjne
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #628
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skraft/8609389

    Aab vil helst have gratis analysearbejde.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #629
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Ok, med al respekt til den svenske journalistbestand bla bla bla, så kom den her bombe fra Daniel Kristoffersson i forbindelse med vores signing af Ísak i aftes:

    Citat Oprindeligt indsendt af https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/en-bombe-i-sverige-jeg-maa-sige-tillykke-til-fck
    FC København er selvfølgelig ikke et skridt ned, men jeg ser dem som værende på samme niveau som IFK Norrköping
    Umiddelbart ikke den store grund til at gå i dybden med hvorfor det er en af de mest batshit crazy udtalelser der er kommet den vej fra, men holy shit da for en virkelighedsforbindelse der er kortsluttet der.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #630
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Pillefaxe Se meddelelser
    Ok, med al respekt til den svenske journalistbestand bla bla bla, så kom den her bombe fra Daniel Kristoffersson i forbindelse med vores signing af Ísak i aftes:



    Umiddelbart ikke den store grund til at gå i dybden med hvorfor det er en af de mest batshit crazy udtalelser der er kommet den vej fra, men holy shit da for en virkelighedsforbindelse der er kortsluttet der.
    Han er svensker. Nuff said.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •