Side 43 af 44 FørsteFørste ... 334041424344 SidsteSidste
Viser resultater 631 til 645 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #631
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Fcm opfordrer deres fans til at blive væk fra betonen. Så er der da sagt noget fornuftigt i krejlerbyen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #632
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Jeg siger ikke, at DBU ser ud til at tegne et billede af, at alt før #ForDanmark og #EnDelAfNogetStørre og Den Røde Mur og al deres nylige branding er glemt, ikke mindst den episode i Slovakiet hvor de udtog amatørerne, men ...
    DBU pressechef Jakob Høyer oplyser ifølge Copenhagen Sundays, at der til morgendagens opgør er solgt 34.000 billetter til Parken, og det er ny rekord for en venskabskamp.
    Sikker, Jakob? Af alle mærkelige ting at prale af ...

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #633
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg siger ikke, at DBU ser ud til at tegne et billede af, at alt før #ForDanmark og #EnDelAfNogetStørre og Den Røde Mur og al deres nylige branding er glemt, ikke mindst den episode i Slovakiet hvor de udtog amatørerne, men ...


    Sikker, Jakob? Af alle mærkelige ting at prale af ...
    Det er vel rekord i det "nye" Parken. Altså efter ombygningen.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #634
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det er vel rekord i det "nye" Parken. Altså efter ombygningen.
    Hvilket så også er en temmelig mærkelig ting at prale af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #635
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det er vel rekord i det "nye" Parken. Altså efter ombygningen.
    Nope. Allerede fem kampe efter 1992 med flere, selv hvis de brugte den søforklaring — check linket til Landsholdsdatabasen ;-)

  9. #636
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nope. Allerede fem kampe efter 1992 med flere, selv hvis de brugte den søforklaring — check linket til Landsholdsdatabasen ;-)
    Jeg tror, Kim-N mener ombygningen, da man rev den gamle D-tribune ned og nedbragte kapaciteten til 38.000. Men som sagt; det er meget mærkeligt at blære sig med en ny tilskuerrekord, fordi stadion er blevet mindre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #637
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, Kim-N mener ombygningen, da man rev den gamle D-tribune ned og nedbragte kapaciteten til 38.000. Men som sagt; det er meget mærkeligt at blære sig med en ny tilskuerrekord, fordi stadion er blevet mindre.
    Heh! Ja, især da det både før og efter har en del flere pladser end de nævnte 34.000. Men bevares, hvis Høyer vil have en ny rekord hver gang der er blevet rykket om på stolene, er han da velkommen.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #638
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Kasper Hjulmand forklarer, hvad klubfodbold, bl.a. vores, handler om:
    - Jeg bliver både ked af det og en smule arrig. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at det går ud på, at man skal slå hinanden.
    - Jeg forstår og respekterer rivaliseringen, men det had, vi oplever, forstår jeg ikke. Jeg bryder mig ikke om de følelser og den vold, der ligger bag ved, siger Kasper Hjulmand og slår fast:
    - Det er skidt for dansk fodbold, at vi viser det ansigt, vi har oplevet den senere tid.
    Hans store håb er, at landsholdsfodbolden bliver ved med at være en fest for alle.
    - Vi danskere er kendt for at opføre sig ordentligt. Sådan skal det også være i fremtiden, siger Kasper Hjulmand.
    Imens, til landskampe:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ske-landskampe
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...parken/9311460
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...-faelledparken

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #639
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Hjulmand igen. Han er nervøs for, at franskmændene skulle finde på at smide sig mod Tunesien, fordi en andenplads i puljen kunne være bedre end en førsteplads med tanke på den kommende modstander:

    - Vi har set før i historien, at et hold måske godt kunne tænke sig at møde nogle andre - specielt når der er en kamp, der bliver spillet, før man selv skal i aktion. Det gør, at man kan vælge. Jeg synes ikke, det er rigtigt i sport, at det ikke altid kan betale sig at vinde.

    Okay, Kasper. Det har du måske ikke tænkt igennem:

    1) Danmarks pulje afgøres kl. fire på onsdag, mens gruppe C – hvor samtlige hold kan ende på andenpladsen – først afgøres kl. otte. Dermed skal man have Doc Browns DeLorean for at kende incitamentet til at blive nr. 2, men det behøver næppe give Hjulmand søvnløse nætter, for ...
    2) Det eneste hold, der kan overhale Frankrig og tage førstepladsen, er Australien, og det kan de kun ved en klar sejr ... over Danmark.

    Det er næsten, som om man begynder at mistænke, at han bare ikke er særlig kvik.


  15. #640
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    Det er næsten, som om man begynder at mistænke, at han bare ikke er særlig kvik.
    Mon ikke bare han er topstresset over at være på udebane i et ubehageligt land.

  16. #641
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Mon ikke bare han er topstresset over at være på udebane i et ubehageligt land.
    … sådan ca. et ligeså ubehageligt land som Aserbajdsjan… oh well…

  17. #642
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Mon ikke bare han er topstresset over at være på udebane i et ubehageligt land.
    Jeg håber ikke, jeg for alvor bliver ramt af stress, hvis det rammer så banale matematiske funktioner så hårdt ;-)

  18. #643
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Fra Aabs debatside : http://www.debatside.dk/viewtopic.ph...rt=320#p665163

    I fald, deres junta skulle fjerne indlægget, så er ordlyden her i al dens "alfahan" stil:
    " Indlæg af Dennis Nielsen » 19. maj 2023, 11:31
    seriøst - hvis man ikke kan forstå, at nogle har følelserne uden på tøjet og skriver at Grabara burde flækkes midt over - i metaforisk forstand, så mangler visse dele af pøblen litterær forståelse.

    Jeg hader x, y er spild af luft og burde aflives, z er dummere end snot - alle udtryk der dækker en holdning til en person hvor det er billedligt.

    Nogle har en holdning og udtrykker den på en mere metaforisk måde og beta-mændene står i køkkenet, vasker op og fortæller konen, at x,y eller z har såret deres følelser.

    Dernæst - jeg sad og håbede på, at Thelander ville smadre Grabara en højre lige i ansigtet, da polakken spillede op. Blot for at klargøre, så er det ikke metaforisk, men et regulært ønske. Jeg ville værdsætte, hvis en vores spillere bevidst stemplede klovnen hårdt og brutalt - hoved eller krop er jeg sådan set ligeglad med. Bare fjolset blev sendt til tælling.

    Det kan selvfølgelig også godt være, at jeg er voldspsykopat. Jeg har været i ringen et par gange for at kæmpe og sågar i et bur. Det nød jeg - både når jeg vandt og også når jeg tabte. Dem jeg hader, dem hader jeg, dem jeg elsker, dem elsker jeg - mine ønsker for dem, jeg hader, er væsentligt anderledes end for dem jeg elsker.

    Hvor går grænsen egentlig - fysisk vold er ikke ok, men er psykisk?

    Må jeg godt ønske, at et andet menneske taber - velvidende at det ville påføre dem uudholdelig mental smerte? eller er jeg så en "mental"-sadist?

    Nå - ærgerligt nederlag, ærgerligt Grabara ikke er indlagt og ærgerligt at cuck-typerne er ved at overtage"

    Mvh Bjørn


  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #644
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Det var åbenbart ikke nok at smadre Grabara en gang kan jeg se.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #645
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Det er ikke et andet hold der har sagt dette, men her kort efter Superligaens afslutning vil jeg bringe et eksempel på hvorfor man ikke nødvendigvis skal tage diverse dommereksperters vurderinger for gode varer. Alle kan tage fejl og sandsynligheden for at de tager fejl er givetvis væsentligt mindre sammenlignet med os andre - men fejl kan de tage.
    Vi har allerede haft flere eksempler fra Willaume-Jantzen, der også har tiltrukket sig noget opmærksomhed fra dommerudvalget efter han kritiserede dem og så kan vi alle huske Claus Bo Larsens bizare interview efter Midtjyllandkampen. Men jeg vil sætte et lille fokus på Benjamin Leander, der udgiver en blog med analyse af dommerpræstationerne fra rundens kampe. I hans seneste blog vender han seneste rundes dommerpræstationer.

    Der lægges ud med AGF-Brøndby, hvor han blandt andet vender Mensahs udvisning. Der er flere "kontroverser" i forbindelse med den udvisning, men kort fortalt står Mensah lige foran mållinjen, med hænderne på ryggen. Da en AGF-spiller afslutter på mål, bevæger Mensah armen mod bolden og får ramt bolden og dermed forhindret scoringen. Dommeren ser ingen forseelse, men VAR-dommeren mener der var straffespark og dommeren bliver tager et review og mener også der er straffe. Problemet for Mensah er, at hans arm har bevægelse mod bolden, så rammer bolden armen klapper fælden, da det er forsætligt, hvilket Leander da også skriver, men han roder dog rundt i det, når han snakker om at Mensah gør sig bredere - der er ikke noget der hedder, at man gerne må gøre sig bredere, hvis det er skulderen der er tale om - der er slet ikke noget der hedder at gøre sig bredere, hvis man kun rammer bolden med skulderen.
    Den første del af kontroversen er, om bolden rent faktisk ramte armen eller skulderen og her går det også noget galt når han skal fortolke hvad der er arm og hvad der er skulder. Jeg ved ikke hvilke instrukser dommerne får af UEFA, men det er defineret i Fodboldloven, at man gerne forsætligt må spille bolden med skulderen sålænge den ikke rør armen (hvilket er modsat Leanders fortolkning). Uanset hvad, så roder han rundt i begreberne og lader ikke til at have helt styr på det (det fortsatte også på Twitter). Den anden del af kontroversen, som Leander dog ikke tager stilling til, er om der overhovedet var gode nok billeder til, at man kan se om bolden også havde berøring med armen.

    Det slutter ikke her, da Leander også vender vores kamp mod Randers, hvor han korrekt vurderer at Clems tackling kun skal medføre en advarsel. Det går dog helt galt, når han sammenligner tacklingen med Flintas tackling på Cornelius. For at opsummere på den noget gamle hændelse, så kom Flinta i fart og kastede sig ned i tacklingen med sålen forrest (i virkeligheden ret voldsomt og uhæmmet). Den tackling mener Leander er et præmieeksempel på en tackling med uheldigt udfald til advarsel - det var kampens dommer dog selv uenig i.

    Pointen er at selv tidligere dommeren på højt niveau kan tage fejl og rode rundt i regler og begreber, selvom de har detaljeret viden om reglerne. Den del ses ikke kun hos blæste fans.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •