Side 5 af 44 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,702

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Kasper Hjulmand, lalleglad jubeloptimist fra Lyngby:
    Kasper Hjulmand ser frem til aftenens afgørende pokalsemifinale mod FC København i Parken. Vi nyder hvert øjeblik og vil give FCK noget at tænke over, siger cheftræneren.

    - Vi spiller for at vinde i aften, men i trænerteamet tænker vi selvfølgelig også på lørdagens kamp i Brabrand. Men i aften gælder det FCK og vi går efter sejren. Vi vil give dem noget af tænke over. Vi er inde i en god rytme og den vil vi ikke bryde, men vi vil alligevel se nogle nye spillere an i aften. Det bliver fedt for spillerne at komme ind i Parken og vi nyder hvert øjeblik i disse tider. Vi har snakket lidt om, at i aften spiller vi mod skandinaviens bedste hold i Parken, og på lørdag står vi på 1. divisions mindste stadion i Brabrand. Det bliver et sprudlende Lyngby-hold i Parken i aften, slutter Hjulmand.
    Jaså, så i spillede for at vinde og gav os noget at tænke over? Skulle da lige være hvilke af vores periferispillere vi ellers skulle teste mod et inferiørt mandskab..
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Guardian Unlimited / English teams are robbing game of skill, says Valdano

    The former Real Madrid coach and World Cup winner Jorge Valdano has attacked Rafael Benítez and Jose Mourinho, insisting that they are ushering in a bleak future for football and likening the Champions League semi-final between Liverpool and Chelsea to "a shit hanging from a stick".
    Hørt, hørt, Valdano. England = LORT!!1

    (Strengt taget burde denne historie vel smides i en 'endelig sagde nogen det' tråd?)

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Karsten leverer endnu et fænomenalt photoshop-skærmdump'swork:


  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    http://indkast.dk/index.php?nyhed=18990

    Efter hvad Indkast.dk erfarer, er det ikke kun Ribers og Stuart Pearce, som forlader klubben til sommer. Sidstnævnte lægger ikke skjul på sine fremtidsplaner:

  8. #65
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Når nu den gode Bechara Oliveira er citeret for nedenstående:



    Kan man så foranlediges til at tro, at FCK-spillerne er en vis herres yngel eller hvordan...?

    Eller måske FCK-spillerne er glemt...

    Jeg konstaterer ihvertfald at OB-spillerne i almindelighed,
    og herr Oliveira i særdeleshed, er guds sønner og at
    FCK-spillerne tilsyneladende ikke er det.
    Eller noget...
    :o)
    Sidst redigeret af Caligula76 : 18.05.07 kl. 05:12

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Nej nej - du misforstår det fuldstændig...

    FCK spillerne er plastiksønner - Bechara er en ægte søn - den mindre kendte af dem i hvert fald :o)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    45

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Mere fra mit yndlingshold på heden.

    I deres just udsendte prospekt skriver de som følger:

    En del af FC Midtjyllands sportslige succes med akademiet, skyldes et samarbejde med den afrikanske klub FC Ebedei, hvor afrikanske
    studerende på 16 år tilknyttes akademiet indtil de bliver 18 år. Der har været en del skriverier i pressen vedr. dette, og DBU har derfor
    valgt fremover at lade afgørelsen omkring spillerlicenser til disse unge studerende være en FIFA afgørelse. I skrivende stund kan FC
    Midtjylland ikke give et endeligt svar på hvad dette betyder for fremtiden, dog kan FC Midtjylland oplyse at der er sendt redegørelse til
    DBU og FIFA hvori den juridiske konklusion er, at der ikke er lovhjemmel for hverken DBU eller FIFA til ikke at udlevere disse spillerlicenser.
    Derfor er FC Midtjyllands konklusion på dette, at vi også fremover vil have et akademi, hvoraf der vil være 1-3 afrikanske elever pr.
    årgang. Det juridiske responsum på dette er udarbejdet af advokatfirmaet Kirk Larsen & Ascanius, og kopi af dette kan udleveres ved
    henvendelse til FC Midtjyllands administration.
    Denne tekst skal så lige sammenlignes med den seneste nyhed på området, herunder Mads Ølands kommentar, hvor følgende fremhæves

    ”Det er kun et spørgsmål om hvor stor straffen bliver. Så spillerne må bare skynde sig at blive 18 år, så det fremover er voksne man handler med i stedet for børn,” siger Mads Øland til Tips-bladet
    http://www.viasatsport.com/index.php...d=1822&lang=dk



    Er jeg den eneste, der ville være betænkelig ved at underskrive det prospekt endsige være ansvarlig for det citerede juridiske responsum?
    Sidst redigeret af Grator : 24.05.07 kl. 15:12
    Nordisk Liga, tak

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Fra bcom : http://www.brondby.com/article.asp?aid=41454&id=145

    Jeg synes ikke, vi har noget jydekompleks. En fodboldkamp er en fodboldkamp lige meget, om vi spiller hjemme eller ude. Det har bare været stolpe ud i stedet for stolpe ind. Jeg ved ikke, om det er mærkeligt, vi ikke vinder i Jylland. Fakta er fakta, og vi har ikke vundet i over et år, og det kan man ikke gøre så meget ved, lyder det nøgternt fra keeperen, der indrømmer, at det kunne virke som om Brøndby trak sig tilbage på banen efter 1-0-scoringen.
    Nej da, det er rene tilfældigheder der gør i ikke har vundet ude i 13 ½ md.

    Jeg synes, Silkeborg er et godt hold, og de har spillet op med mange hold i ligaen. Man kan ikke undervurdere nogen hold i ligaen, men det synes jeg heller ikke, vi gør, siger Andersen.
    Helt sikkert, de bedste nedrykkere EVER !!!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    ♪ stolthed og ære, sammen vi bære ♪

    sæsonkort..... (SydSiden Online)
    skrevet af wolle2500v, , 24.05.2007, 21:20

    ENIG..
    Det er da for vildt øv, rigtig skod den her sæson...
    Men igen: Èn gang Brøndby, ALTID BRØNDBY...
    Og hvad er det vi synger????? ALDRIG ALENE; SIDE OM SIDE..... Eller er det kuin når det hele kører???
    Ik for mig, jeg vil ALTID være der som loyal fan, ja måske også lalleglad. Men hellere være lalleglad og jubelidiot og vide med mig selv jeg altid bakker op, UANSET.....
    ---
    *STÆRK I MEDGANG-LOYAL I MODGANG*
    5-0 VI GRINER STADIG........

    Edit : jeg MÅTTE lige have denne her med :
    sæsonkort..... (SydSiden Online)
    skrevet af kongenafroskilde, , 24.05.2007, 22:53

    Jeg vil også altid være fan, men derfor vil jeg også have ret til at være kritisk, om det så gælder fornyelse af sæsonkort, ønsker om spillere der forlader klubben, samt ledere o lign.
    Men selvom jeg kan blive kritisk o lign, vil jeg da væe fan alligevel..

    Hvis jeg bare tog på arbejde og bare var der, uden at angagere(staveplade) mig, ville jeg da for det første ikke syns jeg gjorde nok for jobbet, og samtidig ville chefen nok også kommenere om hvorfor jeg havde dette job, hvis jeg er ligeglad.. Kan faktisk godt se en sammenlignig med det at være fan..

    Og så tror jeg nu at disse frustrerede(ligesom mig) fans der er her og som overvejer at skippe deres sæsonkort, vil være at finde på Vilfort Park næste år, højst sansynligt også med sæsonkort.. Så lad dog folk være frustreret og sige de vil sløjfe deres sæsonkort, så længe de ikke smadre et tog..

    Kongen..

    PS jeg er sindsyg frustreret.. Og har lige knækket en bøgehæk som jeg havde i overskud. Ja det er min form for aggresion.. og det kommer jeg sjældent til skade ved.. Ja, kige på en splint, som jeg lige plejer..
    Edit edit : i rusen over deres klummerier fik jeg smidt det i den forkerte tråd :O(
    Sidst redigeret af Pabres : 24.05.07 kl. 22:26
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Pete er offline BIF var bare en bobel :-(
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    263

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    PS jeg er sindsyg frustreret.. Og har lige knækket en bøgehæk som jeg havde i overskud...
    FECKIN PRICELESS

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Farlige Frank fra FCM i sølv-rus til BT:

    Vi kan nappe guldet fra FCK, hvis vi holder sammen på det her hold.
    Nå. Hvorfor forspildte I så den gyldne mulighed i forrige måned, Frankie-boy?


    Mvh.
    CF39 Thomas
    Sidst redigeret af CF39 Thomas : 25.05.07 kl. 18:48

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article302559.ece

    Matti Breschel om Riis-farcen:

    - Jeg kan ikke se det, at det skulle ændre noget. Vi cykelryttere har stået i et dårligt lys i mange år. Jeg håber bare ikke, at jeg skal stå til regnskab for noget, de har gjort for ti år siden, der kunne jeg jo nærmest hverken kravle eller gå.
    Han var 11 år da Riis vandt Touren.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #73
    Grief er offline I'm making a statement
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    18

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dette yderst kreative indslag kommer fra højt mod nord, nærmere bestemt aabs debatforum.



    Vi afventer i spænding resultatet af Ørgaard-krisen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Denne her Rosenborg gut ved åbenbart MEGET mere end deres sportschef gør, om hvorvidt FCK er større end RBK.

    Over en længere diskution falder der skam også en del guldkorn:

    Han mener desuden, at denne artikel er det pure mediespin fra RBK's sportschef http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70057



    "herregud. nå skjønner jeg hvorfor dansk fotball suger. Dere har ikke hørt om sykisk overtak?

    Da foreksempel rosenborg møtte benfica i uefa-cupen for noen år tilbake, mente benfica treneren bestemt at de var favortitter til å gå videre, ennda rosenborg var tippet å slå ut benfica av uefa. Likvel sa både åge hareide (da værende trener) og rune bratset at benfica var favoritt, ennda de viste at alle forventet at rosenborg skulle slå de ut. dette er fordi de ville minske presset på seg selv. Alt en trener eller sportsdirektør sier i en avis er ren taktik. Han vil lage et press på fck, og minke presset på seg selv. As simple as that! Det er en av mange grunner til at rosenborg er størt i norden.

    uansett, rosenborg kommer fra nordens 13.største by, og fck er fra nordens 4.største by. på sikt vil selvfølgelig fck ligge langt forann rosenborg. vi kan selvfølgelig ikke konkurere økonomisk med fck, men hvem faen bryr seg? poenget er at rosenborg er en større klubb en fck, og det vil ta tid før dere kan kalle dere nordens største klubb. Slev om dere kanskje er bedre enn rbk nå, er fortsatt rosenborg den største klubben i skandinavia. Om dere så klarer å holde dere forann oss i 2-3år framover, så kan dere kalle dere nordens største klubb, men dere blir ikke det over natta.

    Hva om for eksempel fc midjyland eller hva faen de heter vinner den danske, svake ligaen neste år da? er de plutselig en større klubb en fck. NEi! det tar tid å kunne kalle seg en storklubb, lille venn.

    Uansett, dere har kjøpt dere til suksess. Rosenborg har spilt seg til suksess. Så innerst inne er vi best, uansett;) tenk litt på det.

    Dessuten ligger dere langt bak oss sportsli ennda, sier seg selv. dere har jo for faen lille solbakken som trener. En urutinert liten fjott, som ikke har særlig trener erfaring. hvordan kan dere forvente å få til noe med han? dust ass.

    La meg være. HAter dansker, har alltid hatete dem.

    En ting til: hvorfor sier alle dansker at københavn er større en oslo? det er jo direkte feil Oslo har flere innbyggere enn københavn i komunen, og oslo har også flere innbyggere med forsteder, enn københavn. VI har 1,5millioner med forsteder, kbh har bare 1million. Helvets dansker! dere er alltid så usaklige. LA MEG VÆRE!"
    Ehhm, København... Nordens 4. største by?

  24. De følgende 10 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dét er simpelthen humor på så mange planer! Jeg har sjældent moret mig så meget. Fantastisk læsning! Det viser virkelig en mand, der er så bitter, at han næsten er værre end de største Brøndby-sinker.

    Han sidder og modsiger sig selv. Han erkender, at vi har den bedste økonomi, at vi er bedre end dem lige nu. Jamen, hvorfor fanden er vi så ikke norden største/bedste hold pt? Man er ikke nordens største hold pga. af éns tidligere resultater.

    Han kritiserer også Ståle i samme omgang og spørger, hvordan vi vil opnå noget med ham. Har sinken levet i et hul det seneste år? Vi har været i CL og vundet to mesterskaber med Ståle ved roret, men vi har måske stadig ikke opnået noget?

    Men fantastisk god underholdning. Jeg kan bare ikke finde ud af, om jeg skal grine eller græde over hans dumhed.

    Mvh.
    Dane - der endnu ikke er holdt op med at grine.
    Mvh.
    Dane


Side 5 af 44 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •