Side 8 af 44 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 653

Emner: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det?

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    NewChris


    Medlem siden 28-09-2007

    Indlæg 6


    Re: Lidt kritik fra Arek ....
    Svar Citér
    Arek du har ret. Arek du bliver solgt. Kim Brink tjene penge med at får de dårlige billigt og sælge dem hvis de bliver godt ellers sælge dem hvis de ikke bliver godt. han kunne ikke drømme om at bruge godt penge for en som allerede er godt. Nej nej nej og du har været der læng nok til at ved det. jeg ved det og hele Odense ved det men du er ansat hos Kim Brink så du skal ikke siger dette ellers er du færdig hos OB lige meget hvor godt du er blevet. Det er dansk " janteloven" som han bruger, du skal ikke tænke at du er noget særligt, hvis du gøre det er du ikke noget. Farvel Arek mine børn og jeg elskede dine mode at være på, både på banen og udenfor banen.
    Øhhhhhh.............?
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    http://www.bold.dk/nyt/?vis=75140

    Vi ved, at når vi rammer vores bedste niveau, så er der ingen hold i ligaen, som vi ikke kan matche. Heller ikke FC Midtjylland, som er vores næste modstander. Udtaler Linderoth til VFFs hjemmeside
    Jeg er med på at man skal tro på egne evner, men...

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    A little bit inburned!?!

    Efter kampen i går dukkede denne op på den samling af viden man hos EB har valgt at døbe "Nationen" - og jeg skal da lige love for hr. og fru. Frikadelle får lov til at rulle sig ud - her er det Frede Bak der så bestemt mener at Aab havde gjort en meget bedre figur mod Atletico, nuvel de fik jo chancen selv mod Getafe.

    Det skal måske lige siges at Atletico pt. ligger nummer 4 i PRIMERA DIVISION med 27 point for 14 kampe, Getafe ligger nummer 10 med 18 point i 14 kampe.


    Efter kampen idag havde den allesteds nærverende Frede Bak da også lige et par ord han syntes skulle deles med resten af verden:



    Så det var jo heldigt Frede følte sig underholdt - også en flot fight, der kan jo ikke herske nogen tvivl om der reelt også er klasseforskel mellem Atletico også Getafe. Det kan ses her under hvor alle bookmarkerne jo er voldsomt i tvivl og en lille oversigt over tidligere opgør, om ikke andet kan vi få svar her den 9'ende hvor holdene skal møde hinanden - så kan det jo være Frede Bak virkelig bliver underholdt?


    Så det er jo fint nok Frede.
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,817

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Dette indlæg passer ikke rigtigt, da det ikke er andre hold eller fans der har skrevet/sagt det. Men mere hvad jeg vil kalde et sindsygt kvindemenneske fyld med fodboldhad på jubii's forum.

    Som reaktion på at TV2 valgte at vise vores kamp mod Atletico Madrid i Onsdags:
    Citat Oprindeligt indsendt af Sindsygt Kvindemenneske
    Jeg er skide sur! Skiiiiide sur!!!

    Jeg ved godt, at det var igår, men jeg er stadig sur idag - eddike-stinkende rasende!

    Hvorfor?

    Af den simple årsag, at Desperate Housewives IGEN blev aflyst igår.

    IGEN sad man forventningsfyldt og glædede sig til, at få sit lækre program igennem på ugens værste dag, nemlig onsdag.

    og IGEN kraftedeme, blev Desperate Housewives AFLYST på grund af fucking lorte fodbold!!!

    Hvad tror Tv2 ?? Har de glemt at vi kan downloade hele lortet og se det udenom Tv2, så de mister deres ellers så TROFASTE publikum?!?!?!?!?!?!
    Jeg har ellers nægtet at downloade det, fordi jeg hører lortedårligt og så skal sidde og koncentrere mig om at fatte sproget og fordi jeg synes det er skønt, at have noget at se frem til på ugens værste lortedag onsdag!

    Man kan ikke blæse og have mel i munden samtidig.
    Jeg vil skiiiiiiide på, om kampene kun spilles onsdage (og lørdage og søndage og torsdage iøvrigt) - det rager mig! Så må man bare lade vær med at bestille og reklamere med et andet program om onsdagen. Slut prut Tv2!
    Aldrig har man hørt en stodder sige følgende: "Aaaaj, hvor nederen. Ingen fodbold idag, fordi der kommer ..."
    - for det har de kære små pus jo aldrig oplevet! Vel!

    Det er i dén grad et ligestillingsproblem, at man vælger at spytte på kvindernes interesser, fordi mændene skal til FYFØJ
    - og så med fodbold aaaaarggghhj
    Hvem sidder og beslutter sig for Hmmmm vi vælger fodbold - og hvorfor?!?!

    Op i røven med fodbold! Der er fandme fodbold allevegne på alle kanaler hele tiden hver dag - også søndag morgen - og hvis det ikke er godtnok til hr. Bassemand, så kan han sguda skride ned i gården eller ud i haven og spille fodbold med sine venner VORHERREBEVARES!
    Jeg mangler ord til at beskrive det der....

    http://debat.jubii.dk/film+og+tv/tv/...d_528379.html?


  8. #110
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    "If (Liverpool manager) Rafa (Benitez) said he wanted to buy Snoogy Doogy, we would back him."
    Liverpool and Montreal Canadiens owner George Gillett's tortured reference to rapper Snoop Dogg proves,
    yes, he really is from Denver and yes he really is that white.

    Taget herfra.
    Peter Crouch fortjener næsten 1 indlæg i "Stating the obvious"-tråden for citatet i samme artikel. Eller noget.

    mvh
    Kasper

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Mere fra Liverpools herlige ejere - Tom Hicks, i en udtalelse til mlb.com:
    People are worried that I might take money away from the [Texas] Rangers to build Liverpool - it's just the reverse.
    Mwaha!

    mvh,
    -smølle


  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Så er den gal i O'ense!


    Klik på judasbanneret og nyd dine popcorn!


    Selv på fjæsbogen markerer de sig også - husk at melde jer til! 8-)
    Sidst redigeret af Don J. : 31.01.08 kl. 20:28

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Der tudes også på Nordpolen --> Rosenborg: Kortsigtet tankegang af FCK

    Staklerne blev overbudt og fordi det ikke blev deres 8 mio, men ca. 15, er det pludselig blevet kortsigtet tankegang...
    "If I were one of their fans, I wouldn't pay a shekel to see them. The truth is I wouldn't go for free because they're a disgusting team"
    Idan Tal fra Beitar Jerusalem, om FCK

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #114
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Der spises vist uanede mængder af tudekiks i Odense i øjeblikket...:

    Citat Oprindeligt indsendt af joey85
    Hetzen må ALDRIG stoppe!!!! Den griske lolita skal svines til.
    Citat Oprindeligt indsendt af vinnie jones
    Føj for helvede, må du fortryde til den dag du dør... Lev resten af dit liv i skam, fra nu af vil der altid blive kigget skævt til dig når din klamme krop er på fynsk jord...
    Citat Oprindeligt indsendt af Nexman
    FUCK ULRIK LAUERSEN.. gider ikke at høre mere om dig, for mig er du allerede DØD!!!
    og så kommer der endda lyrik på et meget højt plan:

    Citat Oprindeligt indsendt af Wilfred
    Vi ses vel på stadion til fællessang mod PSE: "Laur Laur Ludersøn"?!
    Vi slutter af med et indlæg fra en, med et navn der... ja....:

    Citat Oprindeligt indsendt af IngenOverKlubben
    Han skal føle vores vrede 13/4.........good hvor ser jeg frem til denne dato

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Lad dog bare spillere tro at de kommer til noget stort og unikt ved at skifte til FCK, som Luderen sagde; Jeg vil spille Europæisk, Champions League.., hvor stor er chancen egentlig hos FCK..? de har kvalificeret sig ÈEN gang... hurra for dem hvor er de dygtige..., pisse heldige mod Ajax, ikke en skid andet! Tror IKKE de kommer i CH.L. igen foreløbig.., chancerne er mindst lige så store for at spille europæisk med OB.. thats a fact! Hvis UL gerne vil i CH.L. skulle han nok have valgt fx. Rosenborg i stedet for de selv-fede københavner-ludere...
    Fact ligefrem? If you say so...

    http://ob.dk/forum/129121/ShowThread.aspx#129121

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    "Sinus" fra OB's forum har konspirationsteorien i orden:
    Enig i at det er Lauersen, der er skurken i den her sag. Det kritiske ligger i at vi sælger vores anfører, så kort tid før vinduet lukker, uden så vidt vides, at have en fuldgod erstatning klar. Dette er selvfølgelig en helt bevidst taktik fra FCK´s side. Jeg havde da håbet på, at svaret fra OB havde været " Beklager FCK i er for sent ude " Men lad os nu se om ikke vi har kontrakt med afløseren inden midnat.
    Det er langt ude at tro at CV har trukket forhandlingerne ud for at OB ikke skulle have tid til at hente en forstærkning!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Simon Kjær, som åbenbart er et så kolossalt talent, at hele verden gerne ville have ham, på trods af at han ikke spillede fast for FCM, udtaler følgende efter at have været solgt til Palermo, hvor han ikke engang er sikker på en plads på holdet:
    Hvis jeg kan starte inde i Palermo, hvorfor skulle jeg så ikke kunne starte inde i Inter, Milan, Chelsea eller Real Madrid.

    Tja, er årsagerne ikke åbenlyse?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Ooooggg....så kommer vi til den hjemmelige del, nærmere bestemt Pokalkampen mod Næstved 8 Marts 2008.

    Alle glæder sig i den lille by meeeennnn en enkelt vil lige sikre sig at forventningerne...eller snarre manglen på samme, ikke løber af med "De grønne" fra Sjælland....

    Willington
    Indmeldt: 18. jan 2006
    Indlæg: 230
    Geografisk sted: Næstved Lør feb 09, 2008 12:40 am
    Emne:
    Jamen det er lige præcis det jeg mener - jeg er ligeglad hvem vi spiller imod, det eneste der tæller er de resultater vi opnår. Netop derfor er modstanderen FC København mig ligegyldig, men en semifinale plads vil jeg i dén grad være i ekstase over. Og derfor havde en ønskemodstander for mig været det lavest rangerende hold udover selv (vistnok Skive).


    _________________
    - Willington /GCC

    Fusioner er for kujoner


    men det betyder da intet at det er FCK ?.......
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Denne påstand gav lidt hosten og harken:

    "Da jeg var træner for OB omkring Real Madrid-kampen, var OB holdet i dansk fodbold, og det var vi i en pæn periode."

    Skal vi liiige kigge på OB's placeringer i 90'erne...

    1990: nr. 8
    1991: nr. 5
    1991/92: nr. 10 i grundspillet (ikke med i slutspillet)
    1992/93: nr. 2
    1993/94: nr. 4
    1994/95: nr. 8
    1995/96: nr. 3
    1996/97: nr. 7
    1997/98: nr. 12
    1998/99: i 1. division.

    Den dominans får de svært ved at genskabe i den nu langt mere kompetitive liga...

    mvh,
    -smølle


  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Andre hold: Sagde eller skrev de virkelig det??

    Og jeg synes da også citatet her, fra samme artikel, er værd at nævne:
    OB har en vision om at skulle være dansk mester to gange inden år 2014, være i top tre hele tiden og udvide forretningsområderne.

    - Det er lidt mindre end FCK's målsætninger, men ikke meget, og [Brink] tager det forbehold, at det ikke er alle målsætninger, der nås.
    Sådan har jeg det også. Jeg vil løbe hver dag, og komme i super form. Stå tidligt op om morgenen, ikke drikke så meget alkohol, og slå græsset mindst en gang til sommer. Dog er det ikke sikkert at jeg kan opfylde ALLE målene.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 8 af 44 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. FCK - sagde eller skrev VI virkelig det?
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 534
    Sidste Meddelelse: 30.09.23, 10:56
  3. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  4. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •