Viser resultater 1 til 13 af 13

Emner: FCK's spilsystem under Hans Backe's ledelse..

  1. #1
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    FCK's spilsystem under Hans Backe's ledelse..

    Tråden bliver større om et øjeblik.. :-)

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,477

    Re: FCK's spilsystem under Hans Backe's ledelse..

    På hvilken spids? ;)

    gb

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    jeg syns peden skal ha ordet. men han skal holde kæft om løns, hvis han ikke kan sige noet pænt.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    57

    Suk suk og atter suk

    Nu har jeg fulgt debatten på bla bla bla i en times tid eller noget...

    Jeg har virkelig svært ved at finde noget på Backe. Mener at når man vinder guld så kan man altså ikke kritisere hans strategi. Måske satte vi HELE 4 point over styr. Set over en forårs sæson med mange skader synes jeg ikke at det er det vilde. Hans system omend stædigt system har givet frugt mange gange. I foråret 2002 beviste han hvordan man stadig kan have en spændende liga med et hold 9 point foran os med stabilitet, styrke og stædighed. Selv om vi kun fik sølv var jeg stolt af Hansemanden. Hans videreførsel af dette spil ind i en ny sæson, ja helt frem til årsskifet må man sige gjorde ham til en helt i mine øjne. Og spilsystemet og fodbold spillet er blevet mere se værdigt at se på efter Backe kom til. Forårsæsonen, well ja. Han gjorde den bare mere spændende. Jeg har fuld tillid til han nok skal synliggøre vores spilsystem i hele europa når vi kvalificerer os til CL. Dog men jeg at (undskyld K B Hagen) lønstrup skal skrottes! Brug dog vores allesammens J.Bech
    Sidst redigeret af Big Chief Of CPH : 05.08.03 kl. 15:17

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: Suk suk og atter suk

    Dog men jeg at (undskyld K B Hagen) lønstrup skal
    ›skrottes! Brug dog vores allesammens J.Bech

    Hvis Backe skal følge dit råd, tror jeg ikke, at den københavnske chef, får ret i sin spådom.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    57

    Re: Re: Suk suk og atter suk

    ›Dog men jeg at (undskyld K B Hagen) lønstrup skal
    ››skrottes! Brug dog vores allesammens J.Bech

    ›Hvis Backe skal følge dit råd, tror jeg ikke, at den københavnske
    ›chef, får ret i sin spådom.

    Det var som et alternativ til bænken... Vi får vel ikke lønstrup på banen fra starten mere???
    Sidst redigeret af Big Chief Of CPH : 05.08.03 kl. 15:23

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: Re: Re: Suk suk og atter suk

    ››Dog men jeg at (undskyld K B Hagen) lønstrup skal
    ›››skrottes! Brug dog vores allesammens J.Bech
    ››
    ››Hvis Backe skal følge dit råd, tror jeg ikke, at den københavnske
    ››chef, får ret i sin spådom.

    ›Det var som et alternativ til bænken... Vi får vel ikke løn på
    ›banen fra starten mere???

    Jeg tror nu de fleste, der starter på banen får løn... - men om det også gælder fansene ved jeg selvfølgelig ikke.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    57

    Re: Re: Re: Re: Suk suk og atter suk

    ›››Dog men jeg at (undskyld K B Hagen) lønstrup skal
    ››››skrottes! Brug dog vores allesammens J.Bech
    ›››
    ›››Hvis Backe skal følge dit råd, tror jeg ikke, at den københavnske
    ›››chef, får ret i sin spådom.
    ››
    ››Det var som et alternativ til bænken... Vi får vel ikke lønstrup på
    ››banen fra starten mere???

    ›Jeg tror nu de fleste, der starter på banen får lønstrup... - men om
    ›det også gælder fansene ved jeg selvfølgelig ikke.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    jeg ku rigtigt godt lide at vide hvilket system alvaro har spillet under i hif.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,479

    Re: FCK's spilsystem under Hans Backe's ledelse..

    ›jeg ku rigtigt godt lide at vide hvilket system alvaro har spillet under i hif.

    4-4-2 og 4-3-3.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Suk suk og atter suk

    ›Nu har jeg fulgt debatten på bla bla bla i en times tid eller noget...

    ›Jeg har virkelig svært ved at finde noget på Backe. Mener at når
    ›man vinder guld så kan man altså ikke kritisere hans strategi.

    Den holder ikke. Selv vindere kan kritiseres. Nu vandt FCK jo "kun" en enkelt pokal sidste år (selv om jeg aldrig regner pokalturneringen for det store), og vi klarede os direkte elendigt i UEFA-cuppen.

    Jeg er stor tilhænger af Backe, men selv Backer kan tage fejl ;) Og dét er selvfølgelig tilladt at debatere.

    ›Måske satte vi HELE 4 point over styr.

    Ja, sådan vil det se ud for eftertiden. Men med lidt ond vilje må man jo nok tilskrive Brøndbys nederlag i Silkeborg i sidste runde som resignation, der ikke havde indfundet sig, hvis de havde guldet indenfor rækkevide (selv om jeg stadig ansér det som meget svagt og urutineret af holdet at det i den grad gik ned, selv om den teoretiske chance bestemt stadig eksisterede).
    Med andre ord: Vi vandt mesterskabet i overtid. Og havde Hjalte ikke lige stået, hvor han stod - ja, så var Backe blevet kritiseret sønder og sammen og muligvis også blevet fyret. Sådan er en træners lod.

    Til gengæld synes jeg, at der er noget enestående smukt over, at en træner, der i den grad har prædiket tålmodighed i kampene, får guldet i de absolut sidste sekunder. Det var stort. Det var backesk!

    >Set over en forårs sæson
    ›med mange skader synes jeg ikke at det er det vilde. Hans system
    ›omend stædigt system har givet frugt mange gange. I foråret 2002
    ›beviste han hvordan man stadig kan have en spændende liga med et
    ›hold 9 point foran os med stabilitet, styrke og stædighed. Selv
    ›om vi kun fik sølv var jeg stolt af Hansemanden. Hans
    ›videreførsel af dette spil ind i en ny sæson, ja helt frem til
    ›årsskifet må man sige gjorde ham til en helt i mine øjne. Og
    ›spilsystemet og fodbold spillet er blevet mere se værdigt at se
    ›på efter Backe kom til. Forårsæsonen, well ja. Han gjorde den
    ›bare mere spændende. Jeg har fuld tillid til han nok skal
    ›synliggøre vores spilsystem i hele europa når vi kvalificerer os
    ›til CL. Dog men jeg at (undskyld K B Hagen) lønstrup skal
    ›skrottes! Brug dog vores allesammens J.Bech

    Ud over at det udefra virker som om, at Backe har truppens udelte respekt og tillid - og at han med næsten-guld og guld har bevist sit værd, så er kodeordet for Backes forbliven i klubben: Stabilitet.

    Det begreb er først nu ved at vinde indpas i FCK, mens resten af ligaen skifter trænere som Brøndbys Snave-dreng skifter underbukser: Halv- til helårligt.

    Backe er en klippe. Han ligner og lyder som en mand, der ved, hvad han vil have, og hvad man skal gøre for at få det. Problemer i spillet holder han pænt til taktikmøderne, og der luftes ikke med meget i pressen.

    Ikke mindst med Santos indtog, der ifølge BT 100% var et ønske fra Backes side, har vor svenske træner fået den brik, han manglede i det store puslespil: En målsluger.

    Jeg tror, Backe & Co. går en STOR sæson i møde. Også selv om alle drømmene allerede kan punktere mod Rangers. For ret beset vil denne sæson være lidt en skuffelse, hvis vi igen-igen "kun" ender med at kæmpe om mesterskabet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    468

    Re: Re: Suk suk og atter suk

    ›Jeg tror, Backe & Co. går en STOR sæson i møde. Også selv om
    ›alle drømmene allerede kan punktere mod Rangers. For ret beset
    ›vil denne sæson være lidt en skuffelse, hvis vi igen-igen
    ›"kun" ender med at kæmpe om mesterskabet.

    HVIS vi ryger ud mod Rangers, kan vi stadig nå at komme langt i UEFA Cuppen. Og det er næsten et krav.

    Jeg ser gerne at vi tangerer B1903's 1/4 finale i UEFA Cuppen fra 1991.

  13. #13
    PEdedrengen Slettet

    Re: FCK's spilsystem under Hans Backe's ledelse..

    ›jeg syns peden skal ha ordet. men han skal holde kæft om løns,
    ›hvis han ikke kan sige noet pænt.

    TAk hr Hage

    jeg skal nok vare min mund om Løns, men for referatet lad det være kendt, at jeg skam godt kan se Løns kvaliteter. De formår dog ikke at komepencere for Løns åbenbare mangler. Jeg ville skam gerne at Løns var så god som hævdet af visse herinde, men jeg formår desværre ikke at lukke øjnene for verden. ;oP

    Nå men Jeg vil Copy paste mig selv i en anden tråd, da jeg er ligeså doven som¨... en jeg kender der hedder David.
    Dog tilføjer jeg lidt, værsgo og spis.



    Backe er en skandale. Han er ... som en dør. :

    Hvorfor sætter han Bora af, når det er tydeligt at det er manden der stabiliserer forsvaret?

    Hvorfor sætter han Ole Tung på, når BS har afsluttet sæsonen forrygende på den plads?

    Hvorfor insisterer han på, at spille den flade fire fire to'er, når FC har een frontangriber/ targetman, og fem fem! spillere der fungerer bedst som assist spillere og fire helst som wings? (bisgaard, Fredgaard, Todi, Zuma, Petersen)
    Når vi har to def midtbaner der er fremragende defensivt, men ikke formår at lægge off. press? Og samtidgt har tre spillere der er rigtigt gode som den centale hængede offensive? (Bergvoldt, Røll, og Petersen)

    Mao: hvorfor ialverden i den grad lægge systemet an på en måde, når spillermaterialet så tydeligt er til noget andet? (ok det er ændret, men det er sgu også langt om længe!)

    Hvorfor insisterer han på, at backsne skal slå ALLE indlæg? (Rooba av, PC arrgg, Antoneliusen (suk!), Ot, ja ja tildels; når vi har spillere som Todi, Bisgaard, Røll, Petersen, Fredgaard, der alle slå fremragende indlæg. (men ikke får llov til det)

    Hvorfor, når det er tydeligt at spillet bliver langsomt, omstændigt, og forudsigeligt? Og oven i købet gør os sårbare bag vores yderbacks..

    Hvorfor bliver spillet ofte lagt an gennem midten når Møller er med (og er en hund i et spil kegler)?

    Hvorfor har Møller ikke spillet, når vi (en alt for sjælden gang) har brugt kanter?

    Hvorfor spiller Løns? (undskyld Hr Hage, HR Liste og alle jer andre. Det er en provokation, jeg kan bare ikke lade være.)

    Hvorfor har Løns været anfører så længe? (burde være oplagt for andre end de få hardcore Løpo'ere)

    Hvorfor udtaler han at Petterson er manden der skal score 25 kasser? (når manden aldrig har været goalgetter)

    Hvorfor køber han Rooba for en formue, når manden ikke er nogen forstærkning?

    Hvorfor sendte han Delgado hjem igen?

    Hvorfor udtaler spillerne samstemmigt, at de føler sig "låst" i sytemet?

    Hvorfor virker det - endnu - ikke som om der er aftaler i forsvaret?
    (bemærkt aftaler, ikke overordnet: I skal stå i jeres 4 kæde)

    hvorfor kigger man forgævers efter genkendelige og fast indspillede angrebsmønstre? (altså borset fra den der med backsne og den tilfældige bold til Zuma eller Møller (Eller Bora))

    Er det ikke pga ovenstående, at skader ramer ekstra hårdt? Der er ikke en fast ramme de nyes spillere kan træde ind i.

    Hvorfor skulle Petterson partout spille hele efteråret, på trods af, at han tydeligvis ikke var i form. Dermed blev skarpe og fromstærke spillere bænket?

    Hvis det er rigtigt, at Backe tog anførerbindet fra PN i SA, og gav det til PM uden forklaring: Hvorfor?

    Hvorfor virker spilleren ikke fulde af gejst og selvtillid?

    Hvorfor spejder man forgæves efter hurtige og automatiserede kontrangreb hos FC?

    Hvorfor bliver talenterne ikke brugt?

    Hvorfor (og i forlængelse af ovenstående, er der ingen spillere der er sprunget ud (og nej jeg mener ikke Løns ;o) i fuldt flor under BAcke?
    Traore, Hjalte, Bergvoldt er indiskutabelt (har været) større talenter end bifs, men har nogen fået et gennembrud?
    Spillere som Fredgaard og Bisgaard, der også rummer en masse, er vel heller ikke ligefrem nogle der har foldet vingerne ud og fløjket under bACKE, vel?

    hvorfor bliver talenterne ikke skiftet ind i kampe FC sidder på? (istdet kommer der en etableret spiller ind..)

    Hvorfor skifter backe konsekvent ud fem min før tid, når pågældende spiller (Zuma eks.) tydeligt fra første fløjt har en offday?


    Hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat?
    MVh
    PEdedrengen Sport og Entertainment.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er FCK's ledelse kloge nok???
    By foghs.dk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.07.05, 21:08
  2. Nyt spilsystem
    By Gøgler af Guds nåde in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.02.05, 17:55
  3. FCK's spillestil under Hans Backe
    By FC Gorgio in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.11.04, 15:08
  4. Til FCK's ledelse: STÅ FAST!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 15:22
  5. Spilsystem ??
    By Ryberg in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 16.09.03, 12:18

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •