Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Musikken inden kampen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    52

    Musikken inden kampen

    Er det ikke muligt at få slukket for det lorteanlæg, der spiller musik inden kampen, i en kvalitet som en transistorradio fra 60'erne?

    Denne umenneskelige støj virker dræbene for stemningen inden kampstart.

    Heldigvis lykkedes det ikke i går, hvor støtten til holdet var den bedste jeg nogen sinde har oplevet i Parken.

    Aldrig før har jeg oplevet at bedemandstribunerne (A+D) deltog i sangene og tilråbne så man kunne høre det på nedre C, lækkert :-)

    Glæder mig utroligt til den 1/11.

    Huns


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: Musikken inden kampen

    Det skal lige siges til Parkens forsvar, at de endelig, efter 3 års pres (..), har fundet ud af at det ikke er koncert vi er til inden kampen fløjtes igang. Igår var den lavere end nogensinde, og selvom jeg gerne ser den helt afskaffet, så var det en fornøjelse at man kunne synge og i pauserne kunne tage en snak uden at skulle råbe.

    Mvh,

    Sibs


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,310

    Re: Musikken inden kampen

    Lige præcis i går kunne den dog godt have været bare lidt højere, så os der sad helt oppe i hjørnet på øvre D kunne høre CL hymnen da denne blev afspillet. Helt deroppe kunne man INTET høre af hvad der blev sagt i højttalerne (helt sikkert på grund af de sorte tæpper i loftet som vi alle jo ved er placeret for at dæmpe BIF'ernes vokal!!!11)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    Leo

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    313

    Re: Musikken inden kampen

    Jeg var rimelig pissed over at jeg ikke kunne høre CL-hymnen, da det er noget jeg har glædet mig til i umindelige tider efterhånden. Den skal bare spilles for fulde gardiner. Tror jeg vil prøve at tysse på dem omkring mig til næste CL-kamp :o)

    Men derudover kan de godt slukke for deres lort og spar den Koda-udgift.
    Sidst redigeret af Leo : 14.09.06 kl. 13:54


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    429

    Re: Musikken inden kampen

    ›Lige præcis i går kunne den dog godt have været bare lidt højere,
    ›så os der sad helt oppe i hjørnet på øvre D kunne høre CL hymnen
    ›da denne blev afspillet. Helt deroppe kunne man INTET høre af
    ›hvad der blev sagt i højttalerne (helt sikkert på grund af de
    ›sorte tæpper i loftet som vi alle jo ved er placeret for at dæmpe
    ›BIF'ernes vokal!!!11)


    Kunne man heller ikke på nedre B

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,559

    Re: Musikken inden kampen

    ›Jeg var rimelig pissed over at jeg ikke kunne høre CL-hymnen, da
    ›det er noget jeg har glædet mig til i umindelige tider
    ›efterhånden. Den skal bare spilles for fulde gardiner. Tror jeg
    ›vil prøve at tysse på dem omkring mig til næste CL-kamp :o)

    Enig. Jeg havde glædet mig som et lille barn, men stemningsfolket gjorde at jeg ikke kunne høre en dyt. Næste gang må vi lige dæmpe os lidt til hymnen.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Musikken inden kampen

    Jeg stod bagest på C5/C6 og jeg kunne heller ikke høre hymnen, og det havde jeg også glædet mig rigtig meget til, men sådan skulle det åbenbart ikke være! Når hymnen bliver spillet, så skruer man bare op!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    73

    Re: Musikken inden kampen

    Cool at der er blevet skruet ned. Jeg var selv på nedre c og må sige, at det tydeligt kunne mærkes på hele atmosfæren generelt. Godt initiativ.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Musikken inden kampen

    ...og nu vi er i gang med musikken: Er jeg den eneste, der er hamrende træt af og lidt pinlig over Carøe, og de mange elendige fc-kopisange der bliver spillet op til kampstart?! Helt ærligt - det må sku da ku gøres lidt bedre. Det er sku for lavt. Vi burde have lidt mere stil og storhed end det skidt! Carøe...tsk...tsk

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Musikken inden kampen

    ›Jeg var rimelig pissed over at jeg ikke kunne høre CL-hymnen, da
    ›det er noget jeg har glædet mig til i umindelige tider
    ›efterhånden. Den skal bare spilles for fulde gardiner. Tror jeg
    ›vil prøve at tysse på dem omkring mig til næste CL-kamp :o)

    ›Men derudover kan de godt slukke for deres lort og spar den Koda-udgift.

    Jeg kunne høre den en lille bitte smule... :)
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    59

    Re: Musikken inden kampen

    det var pinligt man ikke kunne høre den, man kunne dog høre metalica nummeret på c6 :-)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Leo

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    31

    Re: Musikken inden kampen

    Jeg synes faktisk, det var både befriende og motiverende at konstatere, at UEFA trods alt ikke kunne kontrollere alting, og at det var tilskuerne - og ikke UEFA og deres efter min mening lige lovlig selvhøjtidelige hymne - der satte dagsordenen umiddelbart før kampstart! Det viste ligesom, hvem der regerer i Parken...! :-)

    Også dejligt at blive fri for det enerverende høje niveau af musikken før kampen og i pausen. Man kunne faktisk snakke nogenlunde normalt sammen i går!

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    186

    Re: Musikken inden kampen

    Kode:
    ›Aldrig før har jeg oplevet at bedemandstribunerne (A+D) deltog i 
    ›sangene og tilråbne så man kunne høre det på nedre C, lækkert :-) 
    
    Huns



    Var så heldig at få billet fra ventelisten og kan kun give dig ret, for jeg har aldrig oplevet at D har været en stå tribune før, når den har været befolket med FCK fans....
    Der plejer at være en del magelige tilskuere, som jeg vil gætte på kommer den ene gang om året, hvor det er spændene og storslået som igår og ligeledes i sidste fase af mesterskabskampen.
    Resten bliver sikkert taget hjemme i sofaen hvis ikke græsset er blevet for langt og skal slås.
    Men igår fik de heldigvis ikke en chance til at dræbe stemningen ved at råbe op og hente vagter ol. hvis man ikke satte sig ned, personligt stod jeg op fra start til slut.
    Så heldigvis var der ingen landskamp stemning på D igår der hvor man rejser sig op og sætter sig ned 33 gange i løbet af en kamp.....
    Som et sidste + skal det nævnes at jeg havde min gamle far med i parken, for første gang siden 20 oktober 1993 mod Milan, der sad vi skægt nok også på D tribunen, mon ikke han var imponeret over stemningen og de andre tiltag der er gjort inden for FCK's fan kultur siden 1993 og med 13 års mellemrum må man sige at han har noget at refere med....
    Sine era e studio hafnia

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    41

    Re: Musikken inden kampen

    Hymnen er det man har savnet i Parken lige siden starten på CL. Så kommer der sådan en lille prut ingen kan høre. Skandaløst. Der skulle være skruet helt op, og så burde folk have holdt deres kæft. Det var jo en kollosal sekvens.

    I øvrigt synes jeg at den der "you're shit and you know you are" er dybt pinlig og provensiel. Det er noget man kan synge på Lerpytter stadion, men da ikke til en CL-kamp mod et verdensklassehold, der har spillet CL, mens vi stadig trillede bold med sut og ble.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    186

    Re: Musikken inden kampen

    Kode:
    I øvrigt synes jeg at den der "you're shit and you know you 
    are" er dybt pinlig og provensiel. Det er noget man kan 
    synge på Lerpytter stadion, men da ikke til en CL-kamp mod et 
    verdensklassehold, der har spillet CL, mens vi stadig trillede 
    bold med sut og ble. 

    Syntes det var en af de bedre sange, for tror du ikke, at trods al profesionalisme, at det gjorde bare en lille bitte anelse ondt i røvkanalen, på en flok overbetalte sydeuropæere, at høre et publikum på et stadion, de betragter som en lerpytter stadion, råbe you'er shit and you now you are...

    Syntes at du glemmer lidt at ligeså meget som vi er der for at støtte vores egne, er vi der ligeså meget for at hyle det andet hold ud af den og lave fejl, du syntes måske også at hyle koncerten ned mod ham der tog hjørne var dum personligt tror jeg at ligemeget hvor profesionel du er påvirker det dig når hylekoncerten og støtten er så massiv som igår...
    Kan kun sige well done til alle der var med til at give holdet den massive støtte de fik igår....
    Sine era e studio hafnia

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Underholdning inden kampen i morgen
    By Whitetrash in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 06.08.05, 12:03
  2. Brøndby spillernes tips inden kampen ;-)
    By donØ in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 12.04.05, 07:07
  3. lidt stats inden kampen ...
    By Firefyrre in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 25.09.04, 17:37
  4. Mødes inden kampen?
    By Holmes in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 13.05.04, 10:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •