Se afstemningsresultater: Placering når efteråret slutter

Stemmeafgivere
341. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Nr. 1 LÅLÅLÅLÅ-option

    192 56.30%
  • Nr. 2 "Hænger på i toppen"-option

    110 32.26%
  • Nr. 3 "Vi kan da stadig nå det, agtigt"-option

    13 3.81%
  • Nr. 4 CL gør nas! Klynke-option

    7 2.05%
  • Disket fra ligaen, trænerens skyld

    19 5.57%
Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Superligaen og efteråret

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Superligaen og efteråret

    Så er efteråret godt i gang. I skrivende stund ligger FCK på 1. pladsen a point med Aab, der også spillede en lørdagskamp. Senere på dagen kommer kampen mellem fynboerne og vores kære venner fra motorvejssammenfletningen. Efter kampene senere i dag vil enten OB være skudt bagud i førerracet, BEF vil være skubbet bagud (ønske option) eller det vil fortsat være meget tæt i toppen (dog med FCK som toppen af poppen).


    Vi har 9 kampe igen i Danmarks ypperste liga, men hvor tror du fck ligger, inden vinterens kulde sætter ind og vi skal spille kongeligt lossebold i minusgrader?
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 24.09.06 kl. 07:56
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Superligaen og efteråret krystalkugle ......

    Vi ligger nummer 1....!

    Efter at have banket Brøndby i begge opgør, sidder vi solidt på toppen med et flot 7 points forspring!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Superligaen og efteråret

    *finder liiiige en små-gammel, men særdeles relevant tråd frem fra gemmerne* Vupti!

    Ja, jeg må jo erkende, at jeg valgte "Hænger på i toppen"-option, da jeg dengang troede, at vi ville sætte flere point til pga CL, og at BIF nok ville presse sig forbi FCK i det tætte program.

    Men sådan gik det jo heldigvis ikke, og nogle gange kan man være så lykkelig over at have taget vældig meget fejl.

    FCK
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Same procedure as last year, madam?

    ›Men sådan gik det jo heldigvis ikke, og nogle gange kan man være
    ›så lykkelig over at have taget vældig meget fejl.

    Ja, sikke et herligt efterår. Man må sige at der blandt de 11 andre er blevet rystet godt i posen, mens FCK ikke bare er stabile, men helt fantastisk stabile:

    2006: 18 kampe, 43 point, 13 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag, målscore 35-12
    2005: 18 kampe, 43 point, 13 sejre, 4 uafgjorte, 1 nederlag, målscore 35-12

    Det kan ikke gøres mere stabilt :-)

    I år har vi dog 2 point ekstra til nummer 2, til gengæld 1 point mindre til nummer 3. Og sidste års nummer 2 og 3 ligger i øvrigt nu nummer 7 og 9, og dette års nummer 2 lå sidste år nummer 8.

    Men skægt at vi ramte nøjagtig samme statistik som sidste efterår.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Same procedure as last year, madam?

    Men skægt at vi ramte nøjagtig samme statistik som sidste efterår.
    Der er vist ved at skulle varmes op under en "Same procedure as ...." og dog ;)

    Valgte også "hænger på", men man skal ikke være for fin til at blive overrasket positivt.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    135

    Re: Superligaen og efteråret

    Jeg må sige, at jeg virkelig er stolt over vores drenge. Det er sagt så mange gange før, og vi kan blive ved i langt tid endnu. Jeg er så positivt overrasket over, at med så tæt et program med næsten 2 kampe om ugen, at vi fører ligaen så suverænt som vi gør.

    Jeg har altid været stolt af at være FCK'er, men med dette efterår i mente, gør Byens Hold mine trætte-mandage endnu bedre.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Efteråret 2009
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 31.12.09, 14:27
  2. Busture efteråret '03
    By Begbie in forum Kontoret
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 14.07.03, 20:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •