Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 187

Emner: Linderoth åben for forlængelse

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Linderoth åben for forlængelse

    I dagens BT er der et dobbeltsiddet interview med Linderoth.
    Og her er det værd at bemærke.
    »Den næste kontrakt, jeg skriver, bliver nok den sidste store kontrakt, jeg får som fodboldspiller. Så den skal være god. Det kan den også sagtens blive i FCK, men jeg ved ikke, hvad planerne er. Vil de beholde mig? Vil de sælge mig? Det er ikke altid op til spilleren. Jeg vil gerne blive her også udover denne kontrakt, som udløber om to år. De sportslige udfordringer er store i FCK, og så skal man ikke undervurdere betydningen af, at min familie og jeg også trives i Danmark. Det er næsten mere vigtigt,« siger Linderoth
    Frem med pengene CV!! Og det kan kun gå for langsomt.
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  2. De følgende 443 brugere er enige:
    $FCK$, $uper Fck, *hitman*, -smølle, .casper, 100%fucker, 2di, 44fire44, A100, Aabechs overmund, Abzalon, Agent_1908, Ais, anarchoi, Anders, Andreas H.N., Andreas Hansen, Andreas1901, tidl.bruger, Apu, ApuNazz, arash, area48, AstroFridgeMagnet, balka strand, baronen, Bartels, Baxxter, bazk, beep, Beer, Beier, Bergkbh, bergvold_thebest, Betzer, Big A, Big Red, Bill Ward, Blink, Bo CF 19, Bo S., Bodymovin, Boulevardigan, Brandon, Broke, Brorbrun, Buch, Bungle, Buster, Bøytler, C!V!C, C'der, Caligula76, Cassano, CF13 Anders, CF39 Thomas, Charlemagne, Charlotte, Cheerleader nr.8, christianas, Christian_J, Christopher, clamm, Clausen, cnb, cokeboy, Colsen, copenhagener, cphdreaming, CTA, Cuzcus, CVL, dabstar, DAD, Dai, Dane, DaneX, Daniel-2100, dantona, Davor, DB Niks, Defreni, Derkaiser, Devil, DG-FC, DiabloDiego#15, Django, DJ_John, domar, Don Corleone, Don Drachmann MP, Don J., Don Overgaard, Don Pedro, Don Vilf, Don-M, Dondupont, donl, duckman, duxie, e-block, Ege, EinarGonzalez, El Diego, elmeskov, Elrio, Emil-, engvej, Enzo85, Erik M, erikwa, Erique, Ethic, Ex3mE, Ezen, Face, Fahlsten, FAIRfan, Fc Devil, FC Finn K, fc-junkie*, fc.Kun_mig, FCAnders, FCC, FCK "89", fck-chrille, Fck..Martin, FCKaare, FCKAV, fckboy32, fckcs, FCKiBrøndby, FCKiChampionsLeague, FCKrogh, fckrotten, FCKÅER, FCTorben, fcvange, Fedtefar, feilberg, ffcckkff99, filibuster, Fissan, flaxiefck, fleizch, flemmingclausen1980, Florentia Viola, Flæske, Fnug, Fodsvamp, Foged, follin, Forza FCK!, Frede, Frobenius, Frost, funken, Fætter Guf, Gandhi, gbo, generalen, Gismo, Glostrup32, Gravedigger, Greece, Grief, gris, Grønkjær, Guld, guld.dk, guldland, Gundaris, Guzz, hadberg, Hans CL, Hansen-san, happyman, Hassing86, Have, Hawkvalley, Hellig Kebab, Henriko/jfs, Hippien, Hjalte & Álvaro, Holberg, Holme, Hytting, ibm96, iioio, Infamous, ingeman, Insider, isen, Jacobbj, JacobE, Jan Saxo, Jan the FC-man, Jan1039, jan5292, JanK, Jay-fucker, JBL32, Jensen84, JLR, Jobbeelg, Johnny go-go, joke, Jonna89.., jooness, jop, JRoos15, Julian, K-for, k@sper, kallehave, KarateKoen, Kashif, Kasper!, KB85, kbj, Kenneth Bak, kernew, kh0310, Kickasso, Killer, Kjøbenhavns Boldklub, Kolding, Kongen77, kongkurs, KongMorten, Krarup, kristiantho, KroFCK, KUF / AA, kumferjisjo, kvik, Kvikpætter, KWe, lanagan, Lars R, LarsAllan, Lassen, Laursen, Lautrec, Leo, lhama, Lineker, llfckll, LogeLars, Lounen, Ludo, Lundberg_aus_Lolland, lundbo, lynge, lysen, M-FUCKER, Mach1971, Mads Thoustrup, Mal, Mandrilen, Maske, master_disaster_17, Mate Sestan, Mattsson#1988, Maxi, Mazelucky, McBain, mceppe, McMac, merkel, michael_kruuse, Mighty Lions, mikempro, mikkel2k, mikl, mini, Mio, mkoli, mobp, MOLK, Molle^, morten4300, Mr.Aller, Mr.Crowley, mr205, mtn, myggen, Møbelbankeren, Mølle, navr, NewerNN, nhtp, Nichans, NiCky*, Nicodemus, Nicolai96, Nikolaj, Nite, nitram66, nivlaps, No. 9, No19697, oktanand, Olsson, Olus, Onkel Sjus, Outpatient, P.C., Palle plankeværk, Parappa, Perec, Pernille, Peter Schou, FCKPL#4, Peter, FCKPL #0010, Phenolphthalein, phspirate, pic, Pillefaxe, Pipetown, pires, PLB, Plundbeck, Polyppen, Prada2004, Praefke, Prehn, putte, Pål-bhoy, RalZa, rass, RatH^, real_per, Regine, Ricococo, Riquelme, rjohnsen, rmjdk, Rocksteady, Roden, Rokie_Ijeh, Rosenberg, rsj, Rudeboy, Runez, RWF, ryan, SALT, Samson, SantoZuma, sbruun, sestni, Shankly, shs, SilentBob, Silver, sjat, Skotte, Skriko, Slau, Slinkelist, slyngsen, Smeden, Sokken, specialk, Spoom, st1berg, Stan FT, Stegger, Stoffer, stoffer83, Strom, Super FCK, SuperBenny, SuperSharpShooter, supertodi2, Svaerke, Sveske, Szuma, søndagsknolden, Sønderjyden, Søren Lerby, Tasjlinkow, Taylor, Tbw, Teddybjørn, The Reff, themaninblack, Thomas, Thomas Færch, Thomas L, Thomas_E, Thor#4862, thorbs, thped5, Thunderstokke, Tjuf, tjuhej, tobia$$, Tops, Trine, Troels*, Trussen, TurboGnu, Tvegaard, TzeentcH, UDC, ullebulle, UnaX, Upper C, Urban Skurk, Uskis, V8 4ever, Vagn30, Vahl, vandr, Ventspilsner, Vertigo, VonZee, WA1, White Angel, Whitetrash, WILL, wochmann, xylitol, YmerdryZ, Yours Truly, zebos, zeez, Zeitgeist, zesse, Zuma 4 Lifer, ZumAlvaro

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    I den her sag er det fuldstændig udelukket ikke at give ham lige hvad han vil have! Han er en af de vigtigste spillere i Københavns historie, så det er bare frem med den helt store tegnebog.


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    En god, lang signing med Linderoth - så har man næsten glemt angriberfadæsen :-)

    Lykkes det ikke er vi (næsten) lige så meget til grin som BIF's "sportslige" ledelse.....
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    90

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Jeg er både overrasket og glad. (Så det er jo nærmest ligesom juleaften!)
    Slip slanten, ingen uheldige forhandlingsforløb, tak

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    236

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›I dagens BT er der et dobbeltsiddet interview med Linderoth.
    ›Og her er det værd at bemærke.

    Frem med pengene CV!! Og det kan kun gå for langsomt.

    Det kan sagtens lade sig gøre ! FCK skal bare give ham en ordentlig sign on inden hans forsker halløj udløber . Så kan han nok leve med en lavere grundløn i den nye kontrakt periode
    "I'm Forever Blowing Bubbles"
    Baronen

    FCKFC 791

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Frem med kontraktpapirerne og tegnebogen CV!

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    137

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Vi burde næsten lave en kæmpe tifo hvor vi opfordre begge parter til at forlænge! Ellers kunne vi nøjes med en sang om det ;)

    Det kunne være alt for nice med en forlængelse!!
    //Ais

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Lyder helt fantastisk.... !

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Skriv livs kontrakt til han er 35 :D

  12. #10
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Nu købte han jo hus på Strandvejen da priserne peakede. I investeringsøjemed er det muligvis en langsigtet investering, hvilket igen betyder, at han nok tænker på at blive i landet. Hvordan forholder det sig med bopælspligt på de kanter?

  13. #11
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ››I dagens BT er der et dobbeltsiddet interview med Linderoth.
    ››Og her er det værd at bemærke.
    ››
    ››Frem med pengene CV!! Og det kan kun gå for langsomt.

    ›Det kan sagtens lade sig gøre ! FCK skal bare give ham en
    ›ordentlig sign on inden hans forsker halløj udløber . Så kan han
    ›nok leve med en lavere grundløn i den nye kontrakt periode

    Nu er jeg ikke skatteekspert og jeg ved heller ikke om Linderoth er på forskerordning. Men er han det, kan det blive meget meget dyrt at holde på ham.

    Er han på ordningen betyder det så vidt jeg ved at han efter tre år bliver beskattet bagud af de penge han har tjent de forrige tre år. Hvad han tjener herefter bliver beskattet på helt sædvanlig vis.

    Det vil sige at vi både skal kompensere bagud og fremad for at kunne opretholde hans nettolønniveau, hvilket jeg går ud fra er det Linderoth forholder sig til... og det er ikke småpenge med det skattetryk vi har her i landet.

    Ret mig endelig hvis jeg tager fejl (det håber jeg). :-)

    /J!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    længe leve linderoth.

    den er lidt svær, det er mange penge ledelsen siger nej til hvis de forlænger med ham (hvis han blev solgt) meeeen.
    hvis de skal ud og hente en spiller bare næsten på hans klasse så er det næsten et underskud.

    han har bare at blive i klubben.

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Linderoth åben for forlængelse


    ›Nu er jeg ikke skatteekspert og jeg ved heller ikke om Linderoth
    ›er på forskerordning. Men er han det, kan det blive meget meget
    ›dyrt at holde på ham.

    ›Er han på ordningen betyder det så vidt jeg ved at han efter tre
    ݌r bliver beskattet bagud af de penge han har tjent de forrige
    ›tre år. Hvad han tjener herefter bliver beskattet på helt
    ›sædvanlig vis.

    ›Det vil sige at vi både skal kompensere bagud og fremad for at
    ›kunne opretholde hans nettolønniveau, hvilket jeg går ud fra er
    ›det Linderoth forholder sig til... og det er ikke småpenge med
    ›det skattetryk vi har her i landet.

    ›Ret mig endelig hvis jeg tager fejl (det håber jeg). :-)

    ›/J!

    "De tidligere gældende regler, som tvang tilflyttede udenlandske medarbejdere under den lempelige beskatning til fraflytning efter maks. 4 yderligere år i Danmark med ”alm. beskatning”, er afskaffet. Der kan således ikke længere ske efterbeskatning af de første 3 år, hvis en tilflyttet udenlandsk forsker eller nøglemedarbejder bliver så glad for Danmark, at han/hun bliver boende."

    Kilde: http://w2.mjp-revision.dk/nyheder/viewarticle.php?id=32

    MVH
    Bechs

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Er han på ordningen betyder det så vidt jeg ved at han efter tre
    ݌r bliver beskattet bagud af de penge han har tjent de forrige
    ›tre år.

    Nej. Sådan var det engang; men ikke længere.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    588

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Vi burde næsten lave en kæmpe tifo hvor vi opfordre begge parter
    ›til at forlænge! Ellers kunne vi nøjes med en sang om det ;)

    ›Det kunne være alt for nice med en forlængelse!!

    ENIG!!! Og en indsamling af alt lige fra underskrifter til pengesedler;)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forlængelse af kontrakter
    By thomajoe in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 19.09.04, 03:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •