Side 11 af 13 FørsteFørste ... 8910111213 SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 187

Emner: Linderoth åben for forlængelse

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    724

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Jeg ved ikke, om der er nogen, der har læst dagens papirudgave af BT, men ifølge Viasatsport.dk, så har Linderoth gjort sine betingelser klart:

    http://www.viasatsport.com/index.php...d=1818&lang=dk

    Skal man tage det udsagn for gode varer, indikerer jo bare det, at han selv har afleveret et udkast, at han gerne vil forlænge med klubben. Med mindre det da er et helt urealistisk tilbud, som han ved ikke kan opfyldes.

    Så nu er det lagt i hænderne på CV og Østergård.
    Sidst redigeret af Phessor : 27.04.07 kl. 09:51
    I de blindes rige er den enøjede konge.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    ApuNazz er offline Et stk Okse af glas, Tak!
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    605

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Jeg ved ikke, om der er nogen, der har læst dagens papirudgave af
    ›BT, men ifølge Viasatsport.dk, så har Linderoth gjort sine
    ›betingelser klart:

    Ja og i samme moment siger han også:

    "Det er klart, at der skal komme en afklaring inden sommerferien, hvis jeg skal forlænge med FCK. Ellers bliver det svært
    Så hvis FCK og Linderoth ikke bliver enige inden 1 Juli, så forlænger han ikke pga forsker ordningen.

    Jeg krydser finger for at de kommer til enighed
    Apunazz - FCKFC 863 - C10

    Yes I'm sorry I do not speak English
    ApuNazz's Avatar


  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    135

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Tror aldrig vi får forlænget med Linderoth, desværre..
    Jeg har på fornemmelsen, at vi ikke har resourcerne til at forlænge med ham.. Men håber sku på at vi gør det, men tror desværre bare ikke at fck er villige til at betale det som tobbe forlanger...

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    155

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Jeg tror på det af 3 årsager, hvor den første er altoverskyggende:

    Hans nystiftede familie er faldet til her.
    CL-kval i efteråret
    Far Anders bor i Danmark.

    Konen bestemmer. Thats life...
    - modgangsfan

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,674

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Tror aldrig vi får forlænget med Linderoth, desværre..

    Jeg er mere positiv omkring Linde, end jeg har været i lignende situationer (Hjalte f. eks.). Jeg ser bestemt en forlængelse af Lindes kontrakt, som sandsynlig.

    ›Jeg har på fornemmelsen, at vi ikke har resourcerne til at
    ›forlænge med ham..

    Vi har bestemt ressourcerne, spørgsmålet er nærmere om Don Ø er villig til at frigive dem. Og i den her situation tror jeg, at han vil strække sig langt, meget langt.

    -H&A


  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ››Tror aldrig vi får forlænget med Linderoth, desværre..

    ›Jeg er mere positiv omkring Linde, end jeg har været i lignende
    ›situationer (Hjalte f. eks.). Jeg ser bestemt en forlængelse af
    ›Lindes kontrakt, som sandsynlig.

    ››Jeg har på fornemmelsen, at vi ikke har resourcerne til at
    ››forlænge med ham..

    ›Vi har bestemt ressourcerne, spørgsmålet er nærmere om Don Ø er
    ›villig til at frigive dem. Og i den her situation tror jeg, at
    ›han vil strække sig langt, meget langt.

    ›-H&A

    Jeg er helt enig med ovenstående, jeg mener bare man glemmer at sætte det op imod alternativerne. Hvad kan vi få af klasse midtbane general for samme beløb samt et salg af Linderoth? Jeg tror dog efterhånden så meget på transfeer politikken i FCK, at jeg regner det for sandsynligt de også kigger på den slags.:)

  9. #157
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Jeg tror helt sikkert på forlængelse. Hvis alt deres snak om at holde på stammen ikke skulle gælde kaptajnen, ja så ved jeg ikke hvornår det skulle ?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    156

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Ja, de fleste tror og håber vel på en forlængelse af Lindes kontrakt. Men hvornår kommer den??!
    I mine 2,5 år som Barcelona-træner har jeg ikke mødt så fysisk stærkt og intenst hold.
    Guardiola efter 1-1 mellem FCK-FCB

  11. #159
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›››Tror aldrig vi får forlænget med Linderoth, desværre..
    ››
    ››Jeg er mere positiv omkring Linde, end jeg har været i lignende
    ››situationer (Hjalte f. eks.). Jeg ser bestemt en forlængelse af
    ››Lindes kontrakt, som sandsynlig.
    ››
    ›››Jeg har på fornemmelsen, at vi ikke har resourcerne til at
    ›››forlænge med ham..
    ››
    ››Vi har bestemt ressourcerne, spørgsmålet er nærmere om Don Ø er
    ››villig til at frigive dem. Og i den her situation tror jeg, at
    ››han vil strække sig langt, meget langt.
    ››
    ››-H&A

    ›Jeg er helt enig med ovenstående, jeg mener bare man glemmer at
    ›sætte det op imod alternativerne. Hvad kan vi få af klasse
    ›midtbane general for samme beløb samt et salg af Linderoth?

    Det er jo den samme gamle sang om hvor svært det er at tiltrække europæiske klassespillere til FCK - og DK generelt - hvis de da ikke lige har et tilhørsforhold til vores lille land (fx Grønkjær). Med mindre vi skyder papegøjen og henter en mere eller mindre ukendt defensiv midtbanespiller der viser sig at have europæisk klasse - og som ydermere gerne vil til FCK - så tvivler jeg på vi kan tiltrække en spiller i Linderoths klasse. Bortset fra en Christian Poulsen når han om nogle år måske vender hjem til Danmark.

    Linderoth er en klasse midtbanegeneral som det lykkedes os at hente pga. han fristede en kummerlig tilværelse i Everton. Efter en svag start har han de sidste år været blandt FCKs absolut bedste og mest stabile spillere - ikke kun hans spillemæssige kvaliteter, men så sandelig også hans lederevner og indstilling spiller ind. Man kan sige at der er et FCK-hold MED Linderoth og et FCK-hold UDEN Linderoth. Udover Jesper Christiansen, er Tobias Linderoth uden tvivl FCKS vigtigste mand i de internationale kampe.

    Jeg
    ›tror dog efterhånden så meget på transfeer politikken i FCK, at
    ›jeg regner det for sandsynligt de også kigger på den slags.:)

    Jeg håber meget at FCK forlænger med den bidske svensker - Linderoth er den bedste defensive midt nord for Hamborg og det er et scoop uden lige at han spiller i FCK.
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Tror aldrig vi får forlænget med Linderoth, desværre..Jeg har på fornemmelsen, at vi ikke har resourcerne til at forlænge med ham.. Men håber sku på at vi gør det, men tror desværre bare ikke at fck er villige til at betale det som tobbe forlanger...
    Det bliver sgu lidt spændene. Jeg tror på det. Det ville være et sindsygt stærkt signal at sende, at forlænge med Linderoth, det ville bevise at FCK er rykket op i en helt ny klasse. Og det signal tror jeg også klubben er villig til at betale ekstra for.

    Og det må også være nemmere at stange en superløn ud til anføreren, og en spiller, der (flere gange???) er kåret til superligaens bedste spiller. Der er ikke mange andre af FCKs spillere, der med nogen som helst vægt bag ordene, kan bruge Linderoths løn som løftestang. Det er nemmere at forsvare overfor de andre spillere, at anføreren og indpiskeren og den bedste spiller skal have mere i løn, fremfor hvis det var en af de andre.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Med mindre vi skyder papegøjen og henter en mere eller
    ›mindre ukendt defensiv midtbanespiller der viser sig at have
    ›europæisk klasse - og som ydermere gerne vil til FCK - så tvivler
    ›jeg på vi kan tiltrække en spiller i Linderoths klasse. Bortset
    ›fra en Christian Poulsen når han om nogle år måske vender hjem
    ›til Danmark.

    Eller hvis vi får samme idé som Lyn og henter en spiller som John Obi Mikel for ca. ingen penge.

    Men det gør vi jo ikke.

    Venligst,
    Bo N K

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    651

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Sagens kerne er vel at hvis FCK vil gentage sidste års europæiske triumf og komme i CL eller UEFA-cup, så kræver det en stabilitet omkring holdets kerne; det vil sige at der bygges videre på en grundstamme som vel i øjeblikket udgøres af JC, MG, Linderoth og Allbäck. Lyn hentede John Obi Mikel som viste sig at være en virkelig god spiller, mens fx. brøndby hentede rector.
    Med andre ord så ser det ud til at FCK satser på det sikre - at sikre stabiliteten - fordi det vil være en katastrofe at hente en spiller man troede havde nogle kvaliteter som vedkommende viser sig senere ikke at have - specielt i europæisk sammenhænge.
    Udover det er vi helt klart på samme bølgelængde hvad angår savnet af de mere eksotiske indslag på nutidens FCK-hold;-)
    "Den mand har så vanvittig høj klasse..." Carsten Werge om Alvaro i Guldkampen 2004

  18. #163
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Man må gå ud fra, at Linderoth stiller nogle realistiske krav til klubben. Han ønsker tydeligvis at blive - ellers kunne han jo lige så godt melde ud, at han vil væk.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Eller hvis vi får samme idé som Lyn og henter en spiller som John
    ›Obi Mikel for ca. ingen penge.

    ›Men det gør vi jo ikke.

    Forhåbentlig ikke! Mikel fik seks kampe for Lyn, som blev suppleret med en farceagtig transfer (annonceret lige efter hans debut og trukket ud i mere end et år derefter), en række forsvindingsnumre, en strid mellem ledelse, spiller, agent, FIFA og to engelske klubber, en række udfald mod klub og holdkammerater fra spilleren, der ikke havde lyst til at opfylde sin kontrakt året ud... og ja, en transfersum fra Man Utd på £4m, der endda voksede da Chelsea købte ham videre et år senere.

    Gode penge, absolut, men hvis det er de sportslige aspekter du ser tingene udfra, frem for de finansielle, kunne du faktisk ikke have valgt et værre eksempel end Obi Mikel. En analyse af hans sportslige betydning for Lyn og Linderoths for København kan vist også kun falde ud til svensk fordel.

    mvh,
    -smølle


  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    180

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Man må gå ud fra, at Linderoth stiller nogle realistiske krav til
    ›klubben. Han ønsker tydeligvis at blive - ellers kunne han jo
    ›lige så godt melde ud, at han vil væk.

    Nah, ikke helt. Hvis nu Linderoth offentligt meldte ud at han ville væk for enhver pris, at Superligaen er for lille til ham, at dommere og modspillere er en flok tøsedrenge, og at han ville ud og spille rigtig fodbold igen, så kunne det jo potentielt(!) skade hans popularitet i fankredse, og det er han naturligvis ikke interesseret i. Hvis han derimod melder ud som han har gjort (og mange andre har gjort før ham, senest fx Silberbauer i Lyvetimen), at han gerne vil blive hvis hans kontraktudkast kan forhandles hjem, så er det nærmest per fan-definition ledelsens skyld helt alene hvis han skrider. Og for Linderoth er der jo en vis forskel på om det er ham der forfølges systematisk fra tribunerne og på debatfora eller det er CV.

    Jeg vil være meget overrasket hvis ikke Linderoths kontraktudspil indeholder en ganske massiv lønstigning. Og hvem ved, måske også en exitklausul af en slags. Linderoth er 28 år gammel, det er derfor sikkert hans sidste mulighed for at lande en rigtig stor kontrakt. Hvorfor i alverden skulle han dog være beskeden?

    dbh
    Kenneth Bak

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forlængelse af kontrakter
    By thomajoe in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 19.09.04, 03:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •