Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 187

Emner: Linderoth åben for forlængelse

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    823

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ››Svenskerne vi åbenbart gerne have ham hjem, hvilket man ikke kan fortænke dem i
    ››
    ››http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,278
    ››9,925783,00.html


    ›Jeg tror simpelthen ikke på, at Linderoth kan hentes hjem til
    ›Sverige før om en 4-6 års tid, når den førstefødte nærmer sig
    ›skolealderen. Nok gemmer der sig et følsomt gemyt bag
    ›granitattituden på banen, men jeg mener ikke Elsborg kan opfylde
    ›hverken hans sportslige eller økonomiske krav. Mon ikke Elsborgs
    ›mesterskab var en enlig svale.

    ›Mister vi ham, bliver det til udlandet, men er checken
    ›tilstrækkelig stor, taler det nyfødte barn lidt for, at han kan
    ›holdes i København. Han giver udtryk for at trives her, og der er
    ›altså ikke ret langt til Borås herfra, hvis hovedparten af
    ›familien bor der.

    De har da været så glade for at være her, at der er blevet en familie forøgelse ud af det. Så kan det hele da ikke være slemt.

    Men glem nu ikke Lars Jacobsen. Hans kontrakt udløber til sommer 07! En katastrofe!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    29

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Han SKAL blive det kan der ikke være nogen tvivl om. Tobber er en spiller af internationnal klasse. han er klart en gevinst for FCK. Den måde hvorpå han rydder op i maskinrummet, og deltager i det opbyggende spil skal på ingen måde undervurderes. Endvidere sniger Tobber sig til at en farlig mand når han trænger med op i angrebet. Hvis CV ikke hiver den store pung op så skal vi som fan gruppe i dengrad lægge et preds på ham ingen tvivl om det
    Ther can be only one....ForZa FCK

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    43

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Der er intet at diskutere i dette tilfælde. manden er jo sin vægt værd i guld for klubben, så CV frem med tegne drengen og få så en aftale på plads med Tobbe omgående!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FCK FOR EVER

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Jeg ser også meget gerne at Linderoth forlænger, men samtidig så kan jeg ikke se noget galt i at udnytte vores nuværende situation, med championsleaque bold til at lokke et endnu større talent end Linde ind i FC-folden. Så i mine øjne er det ok at afskibe Linde sålænge der kommer noget bedre til, og jeg ser absolut ikke Hjalte som fuldgod erstatning, han er i mine øjne maks en marginalspiller i fremtidens FCK.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Virumgrenen Slettet

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Jeg ser også meget gerne at Linderoth forlænger, men samtidig så
    ›kan jeg ikke se noget galt i at udnytte vores nuværende
    ›situation, med championsleaque bold til at lokke et endnu større
    ›talent end Linde ind i FC-folden. Så i mine øjne er det ok at
    ›afskibe Linde sålænge der kommer noget bedre til, og jeg ser
    ›absolut ikke Hjalte som fuldgod erstatning, han er i mine øjne
    ›maks en marginalspiller i fremtidens FCK.

    Linderoth er creme de la creme de la creme! Han er langt, langt over hvad FCK ville kunne tiltrække af spillere. Han han stadig er her, er mig en gåde!
    Hjalte er desuden begyndt at finde formen igen og er begyndt at gøre det rigtigt godt! Skal skam heller ikke undervurderes!
    Ståle's koncept går jo også ind på en arbejdssom central midtbane. Jeg tror ikke vi skal forvente at se Atiba som central midtbane spiller, men nærmere som hængende angriber. (eller måske endda som angriber) Jeg glæder mig utrolig meget til at se hvordan det kommer til at se ud efter vinterpausen. Forudsat at vi holder på profilerne, tror jeg det kommer til at se sådan her ud (kun midtbane og angreb, forsvaret er åbenlyst):
    Almeida
    Hutchinson
    Grønkjær - Nørregaard - Linderoth - Silberbauer

    Eller:
    Almeida - Allbäck
    Grønkjær - Nørregaard - Linderoth - Hutchinson

    Hvad for nogle af vores fantastiske spillere, skal vi mon vælge? Arg! Jeg ville havde stress hvis jeg var SS................

    Men tilbage til Linderoth: Forlængelse, tak! Og hvis det kræves, så med en årsløn på 8-9 mio.!

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Jeg mener godt man kan tiltrække sig en bedre spiller end Linde; med vores nuværende succes. Fx Nigel de Jong fra Ajax som er på rygte bsis på vej til HSV; her kan vi sagtens være med. I mine øjne er de Jong mindst ligeså god som Linde hvis ikke bedre.
    http://newtwg.sbs.com.au/transfer/in...id=tl&next=511

    Linde er god, men vi kan godt få bedre, tanken om at vi konstant kan forbedre os har sat os i den position vi har nu. Jeg drømmer om at vi en dag kan være fast bestandel af Champions leaque, for at være det skal vi kunne tiltrække nogle topklasse spillere, lige nu har vi muligheden for at lokke flere til.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    16

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Jeg mener godt man kan tiltrække sig en bedre spiller end Linde;
    ›med vores nuværende succes. Fx Nigel de Jong fra Ajax som er på
    ›rygte bsis på vej til HSV; her kan vi sagtens være med. I mine
    ›øjne er de Jong mindst ligeså god som Linde hvis ikke bedre.
    http://newtwg.sbs.com.au/transfer/index.php?pid
    ›=tl&next=511


    ›Linde er god, men vi kan godt få bedre, tanken om at vi konstant
    ›kan forbedre os har sat os i den position vi har nu. Jeg drømmer
    ›om at vi en dag kan være fast bestandel af Champions leaque, for
    ›at være det skal vi kunne tiltrække nogle topklasse spillere,
    ›lige nu har vi muligheden for at lokke flere til.


    Nu spiller De Jong allerede i HSV så der tror jeg ikke vi har en chance, de hentede ham i sommers, så det er en gammel nyhed de har på den side.
    The Rafalution is coming!!

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Jeg mener godt man kan tiltrække sig en bedre spiller end Linde;
    ›med vores nuværende succes. Fx Nigel de Jong fra Ajax som er på
    ›rygte bsis på vej til HSV; her kan vi sagtens være med. I mine
    ›øjne er de Jong mindst ligeså god som Linde hvis ikke bedre.
    http://newtwg.sbs.com.au/transfer/index.php?pid
    ›=tl&next=511


    ›Linde er god, men vi kan godt få bedre, tanken om at vi konstant
    ›kan forbedre os har sat os i den position vi har nu. Jeg drømmer
    ›om at vi en dag kan være fast bestandel af Champions leaque, for
    ›at være det skal vi kunne tiltrække nogle topklasse spillere,
    ›lige nu har vi muligheden for at lokke flere til.

    Øh, Nigel de Jong skiftede til HSV for snart et år siden.

    Bortset fra det, synes jeg lige folk skulle slappe lidt af :-)
    Vi er i CL, da vi var meget heldige med at slå Ajax ud. Det virker som om, at folk nu ser os som en forholdsvis fast klub i CL, eller i hvert fald europa, som så kan bruges som udstillingsvindue. Selvfølgelig håber jeg da også vi bliver det, men det er vi altså langt fra endnu.
    Vi skal stadig levere rigtig gode resultater bare for at blive seedet til uefa cuppen. Desuden skal vi jo også lige vinde mesterskabet, for overhovedet at have mulighed for at spille CL.

    Nu er det som sagt slet ikke reelt, da han er skiftet, men jeg kan altså ikke se hvorfor et stort ungt hollandsk talent skulle vælge os fremfor en god bundesliga klub. Ok, det går af helvedes til for dem lige nu, men jeg tror de kommer nogenlunde tilbage - i hvert fald i næste sæson.
    William!
    JesperFCK's Avatar


  12. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Hvad for nogle af vores fantastiske spillere, skal vi mon vælge?

    Hjalte er ikke vigtigere for holdet end hverken Allbäck eller Silberbauer... Hvis truppen ikke ændrer sig i vinterpausen (det gør den jo, men på den kedelige måde) vil jeg spå stort pincetforbrug for Hjalte, frem for stort set alle andre i startopstillingen. Man kan ændre på systemet osv, men i en 4-4-2 med alle skades- og karantænefri, vil Hjalte IKKE være at finde på en af de to centrale pladser... Hutch er meget vigtig på mange måder, og er en genial spiller at have som et positionsspillende hold som os. Han er fænomonal til at skærme af og holde på bolden - hvilket gir tid til at holdet kan rykke op ad banen. Linderoth siger ligesom sig selv. Grønkjær er heller ikke købt til bænken, og Silberbauer er, omend måske lidt svingende, stadigvæk en stor profil på højrekanten - en plads Hjalte kan spille med samme kvalitet som Silber kan spille centralt, nemlig at han kan holde positionen men har ikke overskud nok til at bidrage til topniveauet.

    Hjalte er vores Dan T på midtbanen... Der er endda større muligheder for at rykke rundt på spillerne så vi kan stille et slagkraftigt hold, uanset hvem der bliver skadet/holdt udenfor. Hvis alle tre (inkl Berglund) stadig er i klubben pr. 1. februar, så vil vi ha en bænk der kunne hedde Nørregaard, Thomassen og Berglund... DET er fa'me kvalitet! Alle tre spillere der er langt over superligastandard - og som med lidt tilvænning ville være startere i alle andre klubber. Sidstnævnte måske med et par enkelte undtagelser, men selv Erik Rasmussen må da for fa'en på et eller andet tidspunkt indse at man ikke kan spille med 4 offensive midtbanespillere... Granted, det er muligt at vinde kampe uden at ha en god målscore - det er bare langtfra så sikkert.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Linderoth åben for forlængelse


    ›Øh, Nigel de Jong skiftede til HSV for snart et år siden.

    Det har du helt ret i, men jeg mener stadigvæk at vi i kraft af vores nuværende situation kan tiltrække spillere af hans kaliber.


    ›Bortset fra det, synes jeg lige folk skulle slappe lidt af :-)
    ›Vi er i CL, da vi var meget heldige med at slå Ajax ud. Det
    ›virker som om, at folk nu ser os som en forholdsvis fast klub i
    ›CL, eller i hvert fald europa, som så kan bruges som
    ›udstillingsvindue. Selvfølgelig håber jeg da også vi bliver det,
    ›men det er vi altså langt fra endnu.
    ›Vi skal stadig levere rigtig gode resultater bare for at blive
    ›seedet til uefa cuppen. Desuden skal vi jo også lige vinde
    ›mesterskabet, for overhovedet at have mulighed for at spille CL.

    Hold nu op mesterskabet skal sgu nok komme i hus i år, alt andet ville være en katastrofe, og en sensation uden lige.

    ›Nu er det som sagt slet ikke reelt, da han er skiftet, men jeg
    ›kan altså ikke se hvorfor et stort ungt hollandsk talent skulle
    ›vælge os fremfor en god bundesliga klub. Ok, det går af helvedes
    ›til for dem lige nu, men jeg tror de kommer nogenlunde tilbage -
    ›i hvert fald i næste sæson.

    Hvorfor skal vi have så stor en respekt for den Tyske og den Hollandske liga; Jeg vil våge den postand at vi i Holland ville kunne spille med om mesterskabet, og i Tyskland ville vi også være pænt med nok ikke om mesterskabet. Udover dette så ville sådan et talent få et godt udstillingsvindue når vi spiller Europæisk de næste mange år-; ja jeg mener rent faktisk at dette bliver senariet, Champions Leaque 1 ud af 5 år og UEFA 3 ud 5 år. FC-København har masser at byde på, lad os nu bevæge os ud over kravle stadiet, og begynde at forvente storhed for FCK.

  15. #41
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Hjalte er vores Dan T på midtbanen... Der er endda større
    ›muligheder for at rykke rundt på spillerne så vi kan stille et
    ›slagkraftigt hold, uanset hvem der bliver skadet/holdt udenfor.
    ›Hvis alle tre (inkl Berglund) stadig er i klubben pr. 1. februar,
    ›så vil vi ha en bænk der kunne hedde Nørregaard, Thomassen og
    ›Berglund...

    I så fald skulle Thomassen vende 180 grader mht. hans fremtid i klubben. Han har klart meldt ud, at han bare lige vil have CL-eventyret med.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Hvorfor skal vi have så stor en respekt for den Tyske og den
    ›Hollandske liga; Jeg vil våge den postand at vi i Holland ville
    ›kunne spille med om mesterskabet, og i Tyskland ville vi også
    ›være pænt med nok ikke om mesterskabet.

    Jeg er enig i at vi godt kunne være rimelig med i de ligaer - i hvert fald i den hollandske. Men den danske liga er altså ikke særlig interessant. Der er alt for mange dårlige hold uden tilskuere. Prøv at kig på antal tilskuere i Tyskland i forhold til Danmark - der ser jeg i hvert fald en væsentlig grund til at den tyske liga er meget mere attraktiv.
    Derudover vil et ungt stortalent nok hellere spille mod hold som Bayern, Werder, Schalke, Hannover, Frankfurt osv. end mod OB, Brøndby, Silkeborg, Horsens og Vejle.

    ›Udover dette så ville
    ›sådan et talent få et godt udstillingsvindue når vi spiller
    ›Europæisk de næste mange år-; ja jeg mener rent faktisk at dette
    ›bliver senariet, Champions Leaque 1 ud af 5 år og UEFA 3 ud 5 år.
    ›FC-København har masser at byde på, lad os nu bevæge os ud over
    ›kravle stadiet, og begynde at forvente storhed for FCK.

    Som jeg skrev, så håber jeg da også at der kommer masser af succes i europa i fremtiden, men det er altså ikke sket endnu. Og før det er sket, er der jo ingen "garanti" for at de nye spillere kan spille europacup. Bare se på de sidste mange år - hvor mange gange har vi været (ordentligt) med? 2006 og 2001. Et ungt kæmpetalent fra en større liga, går nok ikke udfra at han kommer i europa hvert år, bare fordi vi gør det godt i år.


    Selvfølgelig vil jeg da gerne have sådan nogle spillere til FCK, uden tvivl. Men jeg kan virkelig ikke se hvad fordelen skulle for spilleren, hvis han i stedet kan skifte til en rimelig tysk bundesliga klub. Det eneste vi kan tilbyde i forhold til dem er europæisk - og det er jo langt fra sikkert. Derimod kan den tyske liga tilbyde en så meget mere attraktiv liga, både spille-, penge- og tilskuermæssigt.
    William!
    JesperFCK's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    517

    Re: Linderoth åben for forlængelse



  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    123

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    Lidt længere artikel på Forza: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=13170

    Det er stort hvis det lykkedes!

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Linderoth åben for forlængelse

    ›Lidt længere artikel på Forza:
    http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=13170

    ›Det er stort hvis det lykkedes!


    Lur mig om der ikke er en grund til, at det først er efter Celtic-kampen at de forhandlinger finder sted *håber på videre deltagelse i europa på den ene eller anden måde*
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Forlængelse af kontrakter
    By thomajoe in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 19.09.04, 03:50

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •