T-lykke til alle med sejren igår! Fantatisk...

Også Bigup til alle som var med i Celtic - for vild gang i den på tribunerne, vi gir' den max gas igen på Old Trafford!!

Til vores første CL kamp i Parken fik vi "Everywhere we go" sangen til at køre på 4 tribuner hvilket lød fedt.
Siden da har den kørt på 3 tribuner men hver gang A har sunget klappes der fra B & C. Det skal der stoppes med NU!

A-tribunen er med på vognen nu og jeg tror heller ikke de synes det er særlig fedt at der bliver klappet af dem fra de andre tribuner. STOP DET TAK!!

Næste ønske er et ømt punkt for nogen. Den tidligere diskuterede 72 min "Wazza sang" er så småt ved at uddø hvilket imo er godt.
Jeg ved godt at sang står nogen fc'ere nært (specielt skaberne af den) men imo er det et skidt chant. Ideen om at have en sang der altid starter på det samme minut er god men denne sang er bare ikke den rigtige.

De sidste 3 kampe er der på nedre C blevet lavet en mindre smædesang netop mod "Wazza-sangen". Oppe fra cøligansafsnittet bliver der nu sunget "ponyer er søde men heste er de bedste" i det 71.minut hver gang. Den er der efterhånden ligeså mange der synger med på som Wazza-sangen på C5/C6 hvor jeg står.

Det er da meget sjovt men vi kommer ingen vegne med at lave grin med vores egne chants...

Mit indtryk er desuden at der heller ikke er specielt mange på stemningtribunen der synger med på sangen mere... I kan lade sangen uddø ved at stoppe med at synge med på den...

Min stille bøn er derfor at stoppe med at klappe af A-tribunen når de har sunget med på "Everywhere we go.." og at lade Wazza-chantet R.I.P...

Vi ses i PARKEN og i Manchester