Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Forsøgskanin

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    44

    Forsøgskanin

    Vil du ikke hjælpe mig :D?..

    Er i gang med en hjemmeside om NBA.. En mere eller mindre "rigtig" side, men er langt fra færdig.. Jeg har netop oprettet et forum.. Vil du ikke lige prøve det, og se om du kan oprette dig som bruger, og gerne lav et nyt indlæg?..

    Designet ser lidt underlig ud nu, da det ikke er som normalt.. Den normale side, kan ses ved at trykke på det øverste banner.. Dog er indholdet også langt fra færdigt..

    http://www.nbainfo.1go.dk/forum.htm

    /Stefan AKA Nedre C...
    Jeg er ikke nøgen..- jeg er fri..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816
    ›Vil du ikke hjælpe mig :D?..

    ›Er i gang med en hjemmeside om NBA.. En mere eller mindre
    ›"rigtig" side, men er langt fra færdig.. Jeg har netop
    ›oprettet et forum.. Vil du ikke lige prøve det, og se om du kan
    ›oprette dig som bruger, og gerne lav et nyt indlæg?..


    ›Designet ser lidt underlig ud nu, da det ikke er som normalt..
    ›Den normale side, kan ses ved at trykke på det øverste banner..
    ›Dog er indholdet også langt fra færdigt..


    http://www.nbainfo.1go.dk/forum.htm

    ›/Stefan AKA Nedre C...

    Så har jeg lavet en tråd

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Mozilla testet...

    Jeg har lige kigget på din side med Mozilla (Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; da-DK; rv:1.4) Gecko/20030624), som er MSIE overlegen ;-)

    Siden vises fint, men du er ikke færdig med at designe, vel?! ;-)

    Bl.a. fordi jeg selv laver lidt grafik af og til, kører jeg oftest med relativt høje opløsninger (lige nu 1152x864). Derfor bliver bogstaverne på mange sites for små for mine øjne, og jeg giver Ctrl-+ et par dask. Visse sites fucker dette op, og skriver herefter tekst alle mulige steder. Folk vil i stigende grad anvende forskellige opløsninger, og jeg synes derfor at site-designere skal holde op med at bruge faste bredder til tekstfelter - som f.eks. dette site, fckfc.dk, gør: 770 pixels i midten af skærmen uanset hvad. Lige fckfc.dk virker dog fint, det giver ingen problemer.

    Dit site klarer dette problem ordentligt. Dog irrirterer det mig, at man kun kan bruge venstre halvdel af skærmen. Det er et problem du deler med rigtig mange andre sites.

    Nå, nok om det. Jeg sidder og rabler om min egen lille verden. Men prøv Mozilla!!! Der er lige kommet en 1.5 alpha, jeg ikke har turdet installere endnu. Konfigurerbar blokering af pop-op vinduer, spamfilter, faneblade i browservinduet, et cool image og design, CSS2-kompatibilitet m.m.m. - hvilke af disse ting tilbyder MSIE? Ingen! De er færdige, og de har vist indset det!

    Kig på www.mozilla.org og start på open source.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •